Zeer boeiende PSBK opleiding

Goede docenten. Inhoudelijk goede stof en boeken. De eindtoets criteria mochten wat helderder vooraf. Maar dit mocht de pret (en het resultaat) niet drukken. Ik raad de opleiding aan wanneer iemand zijn PSBK wilt halen OF eenvoudigweg omdat je jezelf wilt verdiepen in psychosociale- en medische basiskennis. Het is een mooie basis voor verdere diepgang op alle fronten.

Prachtige opleiding met goede docenten

De ACT coach opleiding biedt een mooie en heldere toepasbare methodiek. Waardevol en bruikbaar zowel voor mezelf als voor mij als coach. Goede begeleiding/docenten en fijne opzet van de leergang. Aan te raden!

inspiratievol

Ik heb de psbk als zeer leerzaam en inspiratie vol ervaren. Fijne mix van docenten met kennis. Dus dank en ik hoop op een vervolg op deze opleiding. Hoeft wat mij betreft niet met examen en wel met dag workshops met thema...als stress of psychologie. Wilma Werkheim

Heel inspirerend en waardevol

Ik heb de opleiding tot ACT coach (jaar 1) als ontzettend leerzaam en inspirerend ervaren. Er is veel ruimte om zowel zelf te ervaren als ontzettend veel te leren van het oefenen met elkaar. De kennis en ervaring van de docenten draagt bij aan een hele inspirerende setting.

Dansen met de hexaflex

De ACT-coachopleiding heb ik ervaren als een mooie verdieping op de coachopleiding die ik al had gevolgd. Ik heb op speelse wijze ACT leren kennen en ik leerde hoe ik met mijn cliënten kan dansen met de hexaflex. Ik kijk ontzettend uit naar de komende twee jaren, omdat ik verder ga met de opleiding tot psychosociaal ACT-therapeut.

Verhelderend

De 4-daagse ACT basiscursus was voor mij een bijzondere ervaring. Ik heb de cursus als intensief maar leerzaam ervaren. Het oefen van de theorie met mede cursisten heeft de methodiek voor mij tot leven gebracht. Tijdens de lessen waren er diverse ontspannende meditatie momenten waar ik ontzettend van genoten heb. Deze cursus heeft mij meer gebracht dan ik van te voren had kunnen bedenken. Een verhelderende cursus met een top docent.

een super interessante cursus, veel geleerd. een aanrader !

ik vond het boeiend! iedereen was heel open en nieuwsgierig . ik heb veel geleerd en wil me verder verdiepen in ACT

praktisch en handzaam

ik vond de cursus helder en zeer praktisch uitvoerbaar. enkele video demonstraties erbij zou nog mooier zijn

Heel erg veel geleerd

Een korte en intensive opleiding waarbij er heel veel practisch wordt geoefend. Ook Het IBCT traject is een goed doordacht pragmatisch trajrct met gelukkig ook nog ruimte voor je eigen invulling.

Wat chaotisch en onoverzichtelijk

Mede door de lockdown is met name de start rommelig geweest. Verder vond ik dat we niet tijdig op de hoogte werden gebracht van veranderingen (behalve daar waar het corona betrof). Eea was niet helder gecommuniceerd (boekenlijsten, wijzigen in wat we moesten lezen, ineens toch een andere druk) en de toetsen waren zeer wisselend van aard. Daardoor was het voor mij koffiedik kijken of ik iets wel of niet zou gaan halen. Dit gold ook voor de eindtoets. Hierin werden tevens vragen gesteld die we zowel niet in het boek als tijdens de les hebben gehad (3 van de 25). Tevens werd aangegeven dat er niet naar details gevraagd zou worden, maar dat was in de eindtoets zeker wel het geval. Het zou mij erg hebben geholpen als we aan het eind van de lessen de koppeling hadden besproken naar de rode en gele vlaggen. Dit is tot op het laatst voor mij onduidelijk geweest. Ik ben in ieder geval blij dat ik het heb gehaald.

Het eerste jaar van de ACT therapie opleiding waren erg prive en zakelijk erg fijn!!!

Zowel voor mijzelf als in het werken met (proef)clienten heb ik al veel aan de opgedane kennis en ervaring van het eerste jaar. Laat het tweede jaar maar komen!!

Leren en zelfontwikkeling in een veilige en inspirerende setting

Ik heb de opleiding tot ACT coach ervaren als een professionele opleiding met veel diepgang en ruimte tot zelfontwikkeling. Er wordt een stevige basis gelegd met coachvaardigheden en hoe ACT vorm te geven in je eigen praktijk/werkveld. Ik heb geleerd om me meer kwetsbaar en eerlijk naar mezelf toe op te stellen. Ik kan beter naar mijn gevoel en signalen van mijn lichaam luisteren. En doordat ik mijn waarden nu helder heb kan ik concrete stappen gaan zetten richting mijn gewenste toekomst.

Een mooie inspirerende leerzame opleiding

De opleiding ACT therapeut is een mooie inspirerende leerzame opleiding, zowel voor je zelfontwikkeling als voor het beroep van therapeut. De lessen zijn leerzaam, actief en gezellig. Ik ben blij deze keuze gemaakt te hebben!

Leerzame opleiding

Afgelopen jaar heb ik heel veel verschillende tools mogen leren die mij een goed fundament geven om als coach aan de slag te gaan. De opleiding werkt met een duidelijke model wat richting en houvast geeft voor de aanpak van coachingsgesprekken.

Een mooie actuele & complete opleiding

Wederom genoten van de goed georganiseerde IBCT Relatie opleiding Top docent. Onderbouwd en diepgaand. Veel praktisch kunnen oefenen en ACT vaardigheden kunnen invoegen.

Een waardevolle opleiding in alle opzichten

Een zeer persoonlijke waardevolle inspirerende opleiding waar ik heel anders en veel riker ben uitgekomen dan ik er in ging.

Een leerzaam en warm jaar.

Het afgelopen jaar begonnen aan de opleiding tot ACT coach. Een jaar met betrokken en warme docenten (Alexander en Imre), hele lieve medestudenten wat het een zeer leerzaam en warm jaar maakte. ACT is een prachtige manier om met je coachees de diepte in te gaan. De zes zuilen geven op ieder vlak een invalshoek. Ook over mijzelf heb ik veel geleerd dit jaar.

Een hele fijne opleiding waardoor ik zelf als persoon ook gegroeid ben.

Mijn ervaring met StressWise is alleen maar positief geweest. Ik heb me welkom en op m'n gemak gevoeld. De docenten van StressWise bieden een vertrouwelijke en prettige leeromgeving. Lesdagen bestonden gedeeltelijk uit theorie en vooral veel oefenen met medestudenten. Ik heb veel geleerd wat ik in mijn huidige werk kan gebruiken. Daarnaast merk ik dat ik zelf een ontwikkeling heb doorgemaakt waar ik heel blij mee ben.

Warm, betrokken, doorleefd, ervaren, humor, echtheid

Een hele leuke en leerzame ervaring, de 4-daagse introductiecursus in ACT bij StressWise. Ik heb ervan genoten en de wijsheid in ACT kunnen ervaren. Fijne docenten die de groep op een menselijke en bekwame manier meenemen. Aanrader!

Ik heb mij in een hele lange tijd niet zo goed gevoeld!

Na een burnout en 2 psychologen waarvan ik met de laatste geen klik had, ben ik weer fulltime gaan werken. Al snel kwam ik erachter dat ik toch hulp nodig had. Echter dit keer iets en vooral ook iemand die bij mij past. Toen kwam ik online bij stresswise en las ik over de ACT training. Je leert vooral veel punten op een andere manier bekijken, te benaderen en op te lossen. De training is realistisch en verklaarbaar, je bent heel doelgericht bezig. Na 8 weken met de hulp van Sylvia (super rustige, lieve en duidelijke vrouw!!) voel ik mij zo veel sterker en ben ik trots op de ontwikkeling die ik heb gemaakt.

Wat een ervaring om via StressWise aan ACT te werken

Door samen te doen en te werken aan de theorie via de praktijkoefening. Dit in een veilige setting met trainers die mensen centraal hebben staan. Het proeft naar meer.

Een hart zo groot als de wereld

Een beetje onwennig en afwachtend de opleiding ingerold. Het werd een bijzondere reis, met prachtige mooie mensen vanuit verbondenheid zelfs in een corona jaar. Alexander en Imre hebben op een zeer integere en vanuit liefdevolle vriendelijkheid de lessen verzorgd met veel persoonlijke aandacht voor iedereen. Zoveel mogen ontdekken en vooral omarmen. De zuilen hebben zoveel prachtige invalshoeken en vertrekpunten. In deze opleiding mezelf ontmoet, en leren kennen, waardoor er daadwerkelijk iets blijvends is veranderd. Ik ben hier zeer dankbaar voor.

De basisopleiding:Een echte aanrader! Fijne sfeer, goeie docenten, mooi locatie

Dynamisch, informatief, zelf ervaren, fijne sfeer, goeie docenten

Goede en doorleefde introductie tot ACT!

Alexander en Imre doorleven zichtbaar en voelbaar de ACT methodiek en hierdoor gaat het model al helemaal leven in deze 4 daagse basistraining. Zelfs online weten zij te verbinden en het juiste tempo aan te nemen waardoor het voelt als een ontspannen en inspirerende kennismaking.

Ik heb mezelf en ACT beter leren kennen

De basiscursus vond ik heel leerzaam! Er wordt geen tijd verspild aan het herhalen van theorie die je ook zelf kunt lezen (dat vind ik altijd een groot pluspunt). Tijdens de vier cursusdagen breng je direct de theorie in de praktijk. Hierdoor begrijp je het beter en dit helpt ook om het te onthouden. Ik vond het fijn dat er tussendoor ruimte was voor rustmomenten en meditatie en voelde me fijn in de groep. Ik heb ook echt inzicht in mezelf gekregen, nog meer dan ik had verwacht. Deze cursus is een goede basis om met ACT aan de slag te gaan met cliënten die je begeleid, ik voel me na deze cursus zelfverzekerd en klaar om oefeningen met cliënten toe te passen. Wat nog fijner was geweest, is als de cursusdagen evenrediger verdeeld waren. De eerste en tweede dag zaten nu bijvoorbeeld in 1 week, de laatste dag was een paar weken na de derde. Klein verbeterpuntje dus :)

Over StressWise Academy

StressWise Academy is een opleidingsinstituut verbonden aan StressWise Nederland, een landelijke organisatie van therapeuten, coaches en trainers die werken op basis van ACT, mindfulness en de nieuwste inzichten in de (positieve) psychologie.