Pluspunten

Mocht je nog geen hart hebben dat zo groot is als de wereld, dan krijg je het als je hier de opleiding volgt. Wat een fijne plek is dit zeg! Ik leer ontzettend veel. Ik kan iedereen de StressWise Academy aanbevelen.

Pluspunten

Stress Wise academy creert een veilige leeromgeving in de lessen met veel doen en ervaren waardoor ik echt kan groeien als therapeut en ACT verder in mijn vingers kan krijgen.

Het is een nieuwe opleiding daardoor is het organisatorisch soms nog niet helemaal geregeld. En dat zie ik in de tijd steeds verder verbeteren

Pluspunten

Wat een geweldige ACT opleiding is dit! Ik ben zo blij, vervuld en dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken, ik had me geen betere investering in mezelf kunnen bedenken. Ik ben er echt een beetje een nieuw mens door geworden. Door zo intensief met ACT bezig te zijn doorleef je het zelf ook helemaal en ik voel me echt vrijer en krachtiger nu. Dat geeft me veel vertrouwen om ACT ook uit te dragen als coach, zeker door het vele oefenen en alle vaardigheden die we hebben geleerd. Ik heb het al in een aantal coachingssessies toegepast en ben verrast en geïnspireerd door de mooie ervaringen en resultaten die er uit voortkomen. Ik heb ongelooflijk veel zin om verder te gaan met het tweede en derde jaar tot Psychosociaal therapeut. Ik zie uit naar meer verdieping en ook naar meer mooie momenten met de groep, want het voelt echt heel hecht na een jaar zo kwetsbaar en intensief samenwerken. Ik zou het iedereen aanraden!

Pluspunten

Lessen gegeven door professionals uit de praktijk Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling Adequate en inspirerende lesstof Deelnemers met diverse achtergronden Mooie leslocatie, centraal gelegen

Pluspunten

Een heel warm, persoonlijk en op maat gemaakte opleiding waarbij echt oog is voor elkaar en ieders leerproces. Deze opleiding is een mooie aanvulling op eerdere reguliere opleidingen die ik heb gevolgd en biedt nieuwe perspectieven op het werkveld.

De opleiding is nog in ontwikkeling.

Pluspunten

Prachtige opleiding. Wat bijzonder is, is dat je als aankomend therapeut via StressWise kunt werken. Daarom heb ik hiervoor gekozen. De opleiding is sterk ervaringsgericht, je oefent dus veel. Zeer aan te raden

Pluspunten

Ik ben zo super blij dat ik met de opleiding tot ACT Coach ben gestart! Ik voelde me aangetrokken door de kernwaarden van StressWise Academy en het 'coachen met een hart zo groot als de wereld'. Gelukkig bleek dat niet alleen een tekst, maar ook echt de kern van de opleiding. Je leert concrete coachingsvaardigheden, technieken en theorie, maar altijd vanuit je hart, vanuit je ervaring en vanuit verbinding. Ik ben altijd helemaal vervuld na een opleidingsdag. Het programma zit zo mooi in elkaar dat je echt op je eigen manier in een vertrouwde en veilige omgeving aan de slag kunt met alles wat je wil leren als coach. Door de oefeningen allemaal zelf te ondergaan in leersituaties, merk ik dat ik me zelf al veel vrijer voel om echt te zijn wie ik ben in contact met anderen. De opleiding geeft me dan ook het vertrouwen dat ik straks een stevige basis heb om anderen op een gelijkwaardige manier en van hart tot hart te kunnen helpen om zich ook vrijer en gelukkiger en meer in verbinding te gaan voelen. Ik ga zeker door met het tweede en derde jaar om ACT Therapeut te worden. Niet alleen om de accreditatie, maar omdat het me professioneel en als mens heel veel brengt en de investering meer dan waard blijkt.

Pluspunten

Trainers erg kundig en hebben allemaal veel ervaring. Er wordt veel aandacht gegeven aan je eigen leerdoelen. Het levert niet alleen een goede dosis basiskennis op, maar ook meer zelfinzicht en door de manier van lesgeven is er veel tijd om het geleerde te oefenen met elkaar. Communicatie over het hoe, wanneer, en andere praktische zaken is helder, persoonlijk en plezierig. Er wordt altijd snel gereageerd op vragen.

Niet over de inhoud van de opleiding. Wat ik jammer vind, is dat de opleiding vooralsnog alleen in Utrecht wordt aangeboden. Dit betekent voor sommige mensen dat er lange reistijd voor nodig is.

Pluspunten

Persoonlijk, kundig, academy nog in ontwikkeling.

Sneller duidelijkheid over het verloop van de 3 jarige opleiding (ook inhoudelijk) en de daarbij horende accreditatie. Ook over de komende stage binnen (?) stresswise.

Pluspunten

Hele mooie opleiding in een prachtig karakteristiek grachtenpand in Utrecht. Docent geeft veel ruimte en zegt niet “dit is het model” maar leert de wijsheid (en laat je dit ook zelf onderzoeken) die in de methodiek verscholen zit. Waardoor je dus leert op de onderlaag, zonder dat het vaag wordt. Een goede opleiding als je meer wilt leren dan alleen de theorie.

Over StressWise Academy

StressWise Academy is een opleidingsinstituut verbonden aan StressWise Nederland, een landelijke organisatie van therapeuten, coaches en trainers die werken op basis van ACT, mindfulness en de nieuwste inzichten in de (positieve) psychologie.