Gekocht voor mijn zoontje van 1,5 jaar oud voor aan het zwembad werkt perfect niet 1x uitgegleden. Ik ga deze zeker opnieuw kopen. Ik heb zelfs al een paar besteld voor bij oma!

Heel erg blij mee

Ik zou willen dat ik deze slofjes veel eerder had aangeschaft. Echt super handig en leuke printjes

Slipstop shoes, een must!

Mijn kleinkinderen hebben natuurlijk slipstop shoes voor thuis en in het zwembad. Ikzelf ook voor in het zwembad, je loopt zekerder! Ik heb ze echter ook al aanbevolen bij mensen die slecht ter been zijn en het lopen in de douche glibberig vinden. Fantastische aankoop, nooit meer uitglijden!!

prima oplossing

Ik heb de slipstop gekocht omdat ik veel zwem. In het zwembad ligt af en toe veel zand op de vloer en laatst had ik mijn voet opengehaald en zocht naar een passende oplossing. De slipstof was de oplossing zodat ik niet mee met blote voeten op de vloer hoef te lopen.

Superfijne zwemschoentjes

Ik had deze schoentjes vorig jaar gekocht voor de kinderen en heb ze nu nog een keer gekocht in grotere maat en ook maar meteen een paar voor mezelf. Met zwemmen veel handiger dan slippers, maar ook op de camping met douchen heel veel gebruikt. Goede kwaliteit en ze zitten lekker. Zeker een aanrader!

geweldig

snelle en nette sevice. houd zich aan de afspraken

Snelle levering van deze toffe zwemschoentjes 2e paar wil ik wel winnen voor andere kleindochter

Het eerste paar Slipstop schoentjes gekregen voor de geboorte van ons zoontje. Deze gebruikt vanaf 6mnd voor het zwemmen en inmiddels is hij 2 jaar. In het begin waren ze wat te groot, maar dat is niet erg, vanwege het elastiek. Schoenen houden zich heel goed! Mooie kwaliteit. Nu is er een tweeling op komst en heb ik voor beide een paar gekocht en uiteraard ook een nieuw paar voor de oudste!

Iedereen moet ze in huis hebben!

Ideaal, veilig en comfortabel.

Super fijne anti slip schoentjes.

Als zwemdocent maak ik veel gebruik van de slipstops. Tot op de naad verslijt ik ze. Ik kan me zowel in het water, maar vooral ook op de kant veilig verplaatsen zonder uit te glijden.

Afzetters!

Ik heb zogezegd een verkeerde bestelling geplaatst! Ik retourneer het nog op mijn eigen kosten en krijg mijn geld niet terug!!! Afzetters zijn jullie!!! Ik wens de slechtste voor jullie!!!

Slipstops prima, klantenservice waardeloos

Meerdere keren en manieren contact proberen te zoeken met de klantenservice. Krijg nergens reactie op

Slecht, klacht ingediend maar geen reactie

Bij mijn vorige aankopen was ik zeer tevreden, de schoentjes zijn fijn en mijn zoontje draagt ze dagelijks. Deze keer extra schoentjes besteld (aug 2023) voor de vakantie, deze waren na 2x dragen al kapot. Hier heb ik een mail over gestuurd met de klacht want dit ben ik niet gewend van de slipstop schoentjes. Hier krijg ik geen enkele reactie op, wat een bizar slechte service, voor ons geen slipstops meer. Ik blijf mailen tot ik een reactie krijg want hier ga ik niet mee akkoord. Ik hoor meerdere klachten over de schoentjes dus ik ben lang niet de enigste.

Geweldige uitvinding!

Erg blij met onze slipstop schoentjes! Mijn zoontje begint stapjes te zetten en hierdoor stapt hij veel stabieler. Ook echt ideaal voor op het strand zodat hij niet in scherpe dingen stapt, maar voor in het zwembad en onder de douche is het ook méga fijn! Ik raad het iedereen aan!

Onbereikbaar, slechte service

Er is op geen enkele wijze contact te krijgen met iemand. Bestelling was deel juist, maar twee schoentjes niet. Alle manieren van contact die worden geboden geprobeerd, geen enkele reactie, weken lang! Pas toen we klarna hebben ingeschakeld werd er gereageerd met een automatisch bericht. Wij bestellen hier nooit meer.

Slecht

Misschien krijg ik op deze manier wel reactie. Al 2 mails verder. 3 paar per kind gekocht voor onze vakantie in Spanje. De eerste ochtend zwembad waren er al allemaal slijtplrkken te zien. Dav erna gewoon gaten in de zool en bij de tenen. Echt slechte kwaliteit voor een vrij dure prijs! En dan geen reactie krijgen, belachelijk & slecht!!!

Uitmuntend

Voor mijn dochter had ik eerder slipstops gekocht toen ze 2 jaar was. Inmiddels is ze 5 en ze gebruikt het voor alles, zwemmen bad, monkeytown etc. En voor de zomer dacht ik en nu voor mij en mijn man. Egypte was heel erg warm en gelukkig geen last gehad met onze slipstops.

Slechte kwaliteit

De slipstop gaan snel kapot, bij alle 3 mijn kinderen binnen no time gaten op de naden. Helaas reageren ze ook niet op mijn mail.

Goede antislip schoentjes. Leuke printjes

Super fijne schoentjes!

Echt fantastische schoentjes die kleine van mij vind ze heerlijk zitten en loopt er makkelijk op! In het zwembad glijd hij niet uit en heeft nooit last van de hete stenen echt fantastisch!! Als ze binnen komen dan wil die ze altijd meteen aan en zijn er zoveel leuke printjes dat het bij elke outfit past !

Reageren niet op e-mail of whatsapp

In principe ben ik blij met de Sliptstops voor mijn zoontje. Echter vond ik na 3 dragen dat de stof al best versleten was en een naadje los liet. Ik heb hierover gemaild en na 3 mailtjes zonder enige reactie heb ik een whatsapp bericht gestuurd. Ook hierop geen reactie…. Ondertussen krijg ik wel een paar keer per week mailtjes met reclame of het schrijven van een review?! Nu dan maar deze review, misschien wordt er dan eindelijk eens gereageerd op mijn mails/whatsapp…

Rommel

We hadden twee paar besteld voor onze kinderen. Bij binnenkomst waren we zeer tevreden over het product en beloofde veel goeds, maar niets is minder waar. Na vier keer dragen in het zwembad zaten er al gaten op de naden, en waren ze compleet vervaagd. Contact opgezocht met Slipstop maar die zeggen dat dit normaal is, dit terwijl ze adverteren op de website met Slipstop shoes zijn te gebruiken bij het zwembad, strand, badkamer, thuis, kinderdagverblijf, speeltuinen maar ook als dansschoentje, gymles etc. Nou niet dus, waardeloos product. Ik zou het product bij niemand aanraden.

G E W E L D I G !

Net voordat we op vakantie gingen dacht ik ineens ohjeej, ik moet ze nog bestellen! En toen ze binnen kwamen was ik al helemaal blij. Op vakantie heeft mijn dochter ze elke dag de hele dag aangehad! Rennen langs het zwembad zonder te vallen, spelen op het strand zonder haar voeten te branden! Een dag waren we ze kwijt omdat ze ze uit had gedaan tijdens het eten. Er was gelijk paniek! Na een aantal uur zoeken hadden we ze weer terug! Nooit meer op vakantie zonder slipstopshoes!

Ze glijden niet meer uit en ik kan rustig blijven zitten als ze bij het zwembad een stukje rennen

Super mooi maar service mwa

Ik heb twee paar slipstops gekocht. Een zwarte en die prachtige groenachtige met gouden hartjes. Deze heeft m’n dochter 1 dagdeel aangehad, en zijn nu al vervaagd. Vind ik echt zonde voor wat je ervoor betaald. Heb direct een mail en whatsapp bericht gestuurd maar helaas geen antwoord terug. Baal ervan want de schoentjes zijn heel mooi maar ook prijzig. Dan verwacht je ook wel een kwaliteit.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.