Geen angst meer.

Super uitvinding! Mijn dochter heeft nu haar tweede paar en draagt ze altijd als we naar het zwembad gaan. De angst voor uitglijden is weg. Uiteraard mag ze nog steeds niet rennen, maar als ze het dan toch stiekem doet, kan dat zonder onze paniek. En het ziet er natuurlijk gewoon super cool uit!

Zulke fijne schoenen

Wij hebben gladde tegels in de badkamer, dus wij gebruiken de schoenen ook tijdens het douchen. Ideaal!

Slipstops werken top!

Mijn zoon gebruikt ze voor de zwemles in plaats van gewone waterschoenen. Ze zitten heel lekker, zijn soepel en hij glijdt er niet mee uit! Mijn dochter heeft ze ook (met zeemeermin staart print) en zij speelt er in thuis, ze wil ze niet meer uit! Heel blij met mijn aankoop dus!

Prachtige kwaliteit schoentjes

Ik heb vorig jaar al slipstop water schoentjes besteld en m’n dochter wilde niks anders aan op het zwembad, in het zwembad en aan zee. Ze zijn mooi, goede kwaliteit en ze kon lekker op warme tegels lopen, ze voelde er niks van! Nu dit jaar weer nieuwe besteld voor deze zomer! Heel blij mee!

Weer heel blij mee

Onze dochter is helemaal happy met haar "schubben" slofjes en en bijpassend padpak!!!! We zijn dan ook niet voor niets al 3 jaar vaste klant van slipstop!!!!!!

Exact wat ik ervan verwachtte

Op de zwemles zag ik de slipstopschoenen Ik was al een tijdje op zoek naar zoiets voor volwassenen. Direct 2 paar besteld 1 voor mijn kleindochter en een paar voor mezelf. Als nu het zand in Spanje te heet wordt kan ik nog steeds gewoon op het zand lopen. En mijn kleindochter? Die kon rennen in het zwembad en ze gleed niet uit Top product dus

Gekocht voor mijn zoontje van 1,5 jaar oud voor aan het zwembad werkt perfect niet 1x uitgegleden. Ik ga deze zeker opnieuw kopen. Ik heb zelfs al een paar besteld voor bij oma!

Heel erg blij mee

Ik zou willen dat ik deze slofjes veel eerder had aangeschaft. Echt super handig en leuke printjes

Slipstop shoes, een must!

Mijn kleinkinderen hebben natuurlijk slipstop shoes voor thuis en in het zwembad. Ikzelf ook voor in het zwembad, je loopt zekerder! Ik heb ze echter ook al aanbevolen bij mensen die slecht ter been zijn en het lopen in de douche glibberig vinden. Fantastische aankoop, nooit meer uitglijden!!

prima oplossing

Ik heb de slipstop gekocht omdat ik veel zwem. In het zwembad ligt af en toe veel zand op de vloer en laatst had ik mijn voet opengehaald en zocht naar een passende oplossing. De slipstof was de oplossing zodat ik niet mee met blote voeten op de vloer hoef te lopen.

Superfijne zwemschoentjes

Ik had deze schoentjes vorig jaar gekocht voor de kinderen en heb ze nu nog een keer gekocht in grotere maat en ook maar meteen een paar voor mezelf. Met zwemmen veel handiger dan slippers, maar ook op de camping met douchen heel veel gebruikt. Goede kwaliteit en ze zitten lekker. Zeker een aanrader!

geweldig

snelle en nette sevice. houd zich aan de afspraken

Snelle levering van deze toffe zwemschoentjes 2e paar wil ik wel winnen voor andere kleindochter

Het eerste paar Slipstop schoentjes gekregen voor de geboorte van ons zoontje. Deze gebruikt vanaf 6mnd voor het zwemmen en inmiddels is hij 2 jaar. In het begin waren ze wat te groot, maar dat is niet erg, vanwege het elastiek. Schoenen houden zich heel goed! Mooie kwaliteit. Nu is er een tweeling op komst en heb ik voor beide een paar gekocht en uiteraard ook een nieuw paar voor de oudste!

Iedereen moet ze in huis hebben!

Ideaal, veilig en comfortabel.

Super fijne anti slip schoentjes.

Als zwemdocent maak ik veel gebruik van de slipstops. Tot op de naad verslijt ik ze. Ik kan me zowel in het water, maar vooral ook op de kant veilig verplaatsen zonder uit te glijden.

Afzetters!

Ik heb zogezegd een verkeerde bestelling geplaatst! Ik retourneer het nog op mijn eigen kosten en krijg mijn geld niet terug!!! Afzetters zijn jullie!!! Ik wens de slechtste voor jullie!!!

Slipstops prima, klantenservice waardeloos

Meerdere keren en manieren contact proberen te zoeken met de klantenservice. Krijg nergens reactie op

Slecht, klacht ingediend maar geen reactie

Bij mijn vorige aankopen was ik zeer tevreden, de schoentjes zijn fijn en mijn zoontje draagt ze dagelijks. Deze keer extra schoentjes besteld (aug 2023) voor de vakantie, deze waren na 2x dragen al kapot. Hier heb ik een mail over gestuurd met de klacht want dit ben ik niet gewend van de slipstop schoentjes. Hier krijg ik geen enkele reactie op, wat een bizar slechte service, voor ons geen slipstops meer. Ik blijf mailen tot ik een reactie krijg want hier ga ik niet mee akkoord. Ik hoor meerdere klachten over de schoentjes dus ik ben lang niet de enigste.

Geweldige uitvinding!

Erg blij met onze slipstop schoentjes! Mijn zoontje begint stapjes te zetten en hierdoor stapt hij veel stabieler. Ook echt ideaal voor op het strand zodat hij niet in scherpe dingen stapt, maar voor in het zwembad en onder de douche is het ook méga fijn! Ik raad het iedereen aan!

Onbereikbaar, slechte service

Er is op geen enkele wijze contact te krijgen met iemand. Bestelling was deel juist, maar twee schoentjes niet. Alle manieren van contact die worden geboden geprobeerd, geen enkele reactie, weken lang! Pas toen we klarna hebben ingeschakeld werd er gereageerd met een automatisch bericht. Wij bestellen hier nooit meer.

Slecht

Misschien krijg ik op deze manier wel reactie. Al 2 mails verder. 3 paar per kind gekocht voor onze vakantie in Spanje. De eerste ochtend zwembad waren er al allemaal slijtplrkken te zien. Dav erna gewoon gaten in de zool en bij de tenen. Echt slechte kwaliteit voor een vrij dure prijs! En dan geen reactie krijgen, belachelijk & slecht!!!

Uitmuntend

Voor mijn dochter had ik eerder slipstops gekocht toen ze 2 jaar was. Inmiddels is ze 5 en ze gebruikt het voor alles, zwemmen bad, monkeytown etc. En voor de zomer dacht ik en nu voor mij en mijn man. Egypte was heel erg warm en gelukkig geen last gehad met onze slipstops.

Slechte kwaliteit

De slipstop gaan snel kapot, bij alle 3 mijn kinderen binnen no time gaten op de naden. Helaas reageren ze ook niet op mijn mail.

Goede antislip schoentjes. Leuke printjes

rembrandtlaan 27 5151 WB Drunen