Super mooi maar service mwa

Ik heb twee paar slipstops gekocht. Een zwarte en die prachtige groenachtige met gouden hartjes. Deze heeft m’n dochter 1 dagdeel aangehad, en zijn nu al vervaagd. Vind ik echt zonde voor wat je ervoor betaald. Heb direct een mail en whatsapp bericht gestuurd maar helaas geen antwoord terug. Baal ervan want de schoentjes zijn heel mooi maar ook prijzig. Dan verwacht je ook wel een kwaliteit.

Slipstops na 2x dragen al stuk en geen reactie op mail

Slipstops gekocht voor mijn 2 jarige zoon voor op vakantie. Na dag 2 al stuk. Bij ontvangst heb ik ze niet goed gecheckt dus ik dacht misschien een productie fout. Nadat ik meerdere pogingen via diverse wegen heb gedaan om in contact te komen, krijg ik 0 reactie terug. Zeer teleurstellend en ik kan de toch vrij dure slipstops weggooien.

Gerustellende schoentjes

Op zwemles bij onze zoon de schoentjes bij een ander gezien. Gelijk ook besteld want de vloer daar is super glad. Na een snelle levering, kan ik nu met een gerust hart naar de zwemles van mijn zoontje kijken. Niet meer bang dat hij zomaar uitglijd.

Retour service niet fijn!

Je moet zelf betalen voor je retourkosten. Werd niet duidelijk vermeld kleine envelop gebruiken. Dus ik had een kleine doosje gebruikt, waardoor ik nog meer kosten erbij kreeg.. uiteindelijk bijna aan 10 euro aan retour kosten kwijt geweest. Kon het liever bij iemand bestellen waar de retour gratis is.. zoals bol.com bijvoorbeeld. Contact gehad met hun.. er werd niet eens een alternatief aangeboden of een tegoedbon voor korting volgende aankoop.. ik had meer van de service verwacht.

Snelle levering en super leuke printjes. Hier worden de kinderen heel blij van met scherpe schelpjes en het hete zand. Top!

Geen last van hete tegels!

Net terug uit Italië en was erg blij dat de kindjes de slipstop shoes aanhadden. Makkelijke klimmen op de glijbaan en geen last van hete tegels!

Slechte kwaliteit nog slechtere service.

Al binnen 1 dag slijtage bij de tenen. bij de andere zelfs na kort binnen gedragen. Erg jammer dat de kwaliteit zo achter uit is gegaan. Laat staan de service.. zeer slecht. Voor mij geen slipstops meer.

Na 10 min. al ‘slijtage’

Vorig jaar voor het eerst slipstops gekocht voor mijn zoontje. Deze slipstops gingen redelijk lang mee voordat er aan de voorkant gaten in kwamen. Een paar weken geleden nieuwe slipstops aangeschaft. Mijn zoontje heeft 10 minuten trots met zijn nieuwe slipstops door de woonkamer gelopen toen ik zag dat de voorkant al beschadigd was. De witte voering kwam al door de blauwe buitenstof heen. Op mijn mail met foto werd niet gereageerd en op de app werd geantwoord dat dit heel normaal is. Er werd gezegd dat zij niet de eigenaar van het merk zijn, dat zij het inkopen in het buitenland en verkopen in Nederland. Slechte service en slechte kwaliteit. Jammer zeg!! Want eerder waren we zo tevreden maar na deze ervaring hoef ik geen slipstops meer!

Snel kapot

Mijn zoontje heeft voor de 2e keer slipstops. De eerste variant, nov 21 besteld gingen erg lang mee. Wel wat slijtage, maar dat is logisch na een langere tijd in gebruik. Nu voor de 2e keer slipstops besteld, (apr21). Op vakantie de eerste dag meteen gaatjes aan de voorkant!! Is er iets veranderd aan de stof oid? Vriendin van mij heeft precies hetzelfde gehad. Slipstop noemt dit "lichte slijtage", maar na een paar uurtjes dragen kan er toch geen gat aan de voorkant zitten? Zelfs sokken van 1 euro per paar gaan langer mee. Zonde, het was een mooi product en het idee is top. Maar prijs/kwaliteit met deze "nieuwe variant", waardeloos.

Super schoentjes

Schoentjes besteld voor mijn zoontje van bijna 2. Gebruikt op vakantie bij het zwembad en onder de douche. Echt top! We gebruiken ze nu ook thuis onder de douche en in bad.

Waren na 1 dag kapot

Helaas waren de schoentjes na 1 dag kapot, na een mailtje te hebben gestuurd niets meer gehoord. Jammer deze slechte service, laatste keer dat ik hier besteld heb.

Als aanrader van vriendinnen heb ik de slipstop schoentjes aangeschaft en het werkt echt perfect. vooral nu nog gebruikt in het (zwem)bad. M’n dochter wilt geen schoenen aan en met deze lichtgewicht schoentjes als een 2e huidje is het geen enkel probleem voor haar! Sneller levering echt een aanrader.

Product niet ontvangen

Ik heb de slipstop schoentjes niet ontvangen, dit heb ik kenbaar gemaakt, ik kreeg hier allereerst per mail een reactie op, of ik de brievenbus wilde checken omdat het een brievenbus pakketje was. Ik heb hier netjes op gereageerd dat het helaas niet in de brievenbus lag, nadat een reactie uitbleef nogmaals een aparte mail gestuurd dat ik de bestelling nog steeds niet ontvangen had, beide zonder reactie en nooit geen schoentjes mogen ontvangen.

Kindermaat top, volwassenmaat slecht

De schoentjes voor ons zoontje passen perfect, echter de volwassen maten komen niet overeen met schoenmaten. Of er is een verkeerde maat geleverd. Ook duurde het erg lang voordat we ons geld terug kregen.

Helaas snel stuk

De slipstops zitten goed aan de voeten, pasvorm is top. Helaas zit er wel al na 1x dragen in het zwembad een gaatje aan de voorkant.. weet niet of dit pech is, of slechte kwaliteit stof.

Fijne service, fijn product!

Via whatsapp contact gezocht om te checken welke maar geadviseerd werd. Goed geholpen. Mooi assortiment en fijne schoentjes!

Geen bezorging, geen contact te krijgen

Ik zou mijn pakket de 9e ontvangen volgens de postnl app en de track en tracé vanuit hier. Uiteindelijk de 11e een mail gestuurd met de vraag waar mijn pakket bleef, in de app bleef de datum maar verplaatsen. Nog steeds geen reactie gehad, op 20 en 29 mei opnieuw contact gezocht helaas zonder enige reactie. Terwijl nu postnl en de track en tracé vanuit hier op bezorgd staat. Ik ben bewust nog op 8 en 28 geweest mogelijk daar geleverd naar dit was niet het geval.. ik was zeer tevreden over mijn eerste aankoop naar ik voel me nu totaal niet serieus genomen.. vandaag via whatsapp contact opgenomen maar daarop ook geen reactie…

Niet kopen bij deze mensen!

Wij hebben schoentjes gekocht, onze dochter 2x een uur aangehad. Zool zitten scheuren in. Contact met dit bedrijf gezocht vanwege de klacht. Een week moeten wachten op antwoord en dan krijg je een bericht terug of het past.... raar antwoord.... en dan doen ze je daarna af met een kortingscode... kortingscode gewoon nieuwe toesturen zou jullie sieren. Ik lees ook reacties dat je helemaal geen reactie krijgt. Nou dat klopt ook ik heb daarna opnieuw gereageerd dat ik me niet laat afschepen met een kortingscode en dan krijg je geen reactie meer. Frauduleus bedrijf is dit echt never nooit kopen mensen.

Iedere zomer een nieuw paar

Voor beide kinderen slipstop schoentjes, ieder jaar een nieuw printje, zo blij mee!! Geen uitglijers in het zwembad! Dit jaar voor de jongste mét bijpassende dino zwembroek! Ik zou het écht iedereen aanbevelen!

Goed concept, kwaliteit te matig.

Erg fijn voor aan/in het zwembad. Echter na 1 week dragen (enkel in het zwembad) is de teen door.

Service zeer slecht, schoentjes prima

De schoentjes zijn perfect, daar beleven we veel plezier aan. Toen we nieuwe hadden besteld bleken deze te groot te zijn. Deze hebben we retour gestuurd, maar nu 2 maanden later helaas nog steeds geen geld retour. Er wordt ook niet op mailtjes gereageerd. Op basis van de service zal ik dan ook dit bedrijf niet aanraden tenzij je zeker weet welke maat je nodig hebt.

Top slofjes

Ze zijn zo fijn!! Het eerste wat mijn dochter (2 jaar) bij het zwembad vraagt "schoentjes?" Het geeft zoveel zelfvertrouwen, omdat ze niet uitglijden. Geen last van warm zand of warme zwembadwater. En ze zien er ook nog leuk uit!

Hi Sandra, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te lezen. Slipstop schoentjes geeft kinderen extra veiligheid en zelfvertrouwen voor de kleintjes zoals bij jouw dochter. Top!

Ik wil niet meer zonder

Tijdens het spelen ideaal. Ook voor buiten in de zon op de warme tegels en nu de zwemlessen begonnen zijn heel fijn. Als ik zie hoe veel kinderen in hun enthousiasme rennen en vallen, ben ik heel blij met het product. Het is kwalitatief uitstekend en ze gaan heel lang mee.

Ik wil niet meer zonder

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.