Super fijne schoentjes!

Echt fantastische schoentjes die kleine van mij vind ze heerlijk zitten en loopt er makkelijk op! In het zwembad glijd hij niet uit en heeft nooit last van de hete stenen echt fantastisch!! Als ze binnen komen dan wil die ze altijd meteen aan en zijn er zoveel leuke printjes dat het bij elke outfit past !

Reageren niet op e-mail of whatsapp

In principe ben ik blij met de Sliptstops voor mijn zoontje. Echter vond ik na 3 dragen dat de stof al best versleten was en een naadje los liet. Ik heb hierover gemaild en na 3 mailtjes zonder enige reactie heb ik een whatsapp bericht gestuurd. Ook hierop geen reactie…. Ondertussen krijg ik wel een paar keer per week mailtjes met reclame of het schrijven van een review?! Nu dan maar deze review, misschien wordt er dan eindelijk eens gereageerd op mijn mails/whatsapp…

Rommel

We hadden twee paar besteld voor onze kinderen. Bij binnenkomst waren we zeer tevreden over het product en beloofde veel goeds, maar niets is minder waar. Na vier keer dragen in het zwembad zaten er al gaten op de naden, en waren ze compleet vervaagd. Contact opgezocht met Slipstop maar die zeggen dat dit normaal is, dit terwijl ze adverteren op de website met Slipstop shoes zijn te gebruiken bij het zwembad, strand, badkamer, thuis, kinderdagverblijf, speeltuinen maar ook als dansschoentje, gymles etc. Nou niet dus, waardeloos product. Ik zou het product bij niemand aanraden.

G E W E L D I G !

Net voordat we op vakantie gingen dacht ik ineens ohjeej, ik moet ze nog bestellen! En toen ze binnen kwamen was ik al helemaal blij. Op vakantie heeft mijn dochter ze elke dag de hele dag aangehad! Rennen langs het zwembad zonder te vallen, spelen op het strand zonder haar voeten te branden! Een dag waren we ze kwijt omdat ze ze uit had gedaan tijdens het eten. Er was gelijk paniek! Na een aantal uur zoeken hadden we ze weer terug! Nooit meer op vakantie zonder slipstopshoes!

Ze glijden niet meer uit en ik kan rustig blijven zitten als ze bij het zwembad een stukje rennen

Super mooi maar service mwa

Ik heb twee paar slipstops gekocht. Een zwarte en die prachtige groenachtige met gouden hartjes. Deze heeft m’n dochter 1 dagdeel aangehad, en zijn nu al vervaagd. Vind ik echt zonde voor wat je ervoor betaald. Heb direct een mail en whatsapp bericht gestuurd maar helaas geen antwoord terug. Baal ervan want de schoentjes zijn heel mooi maar ook prijzig. Dan verwacht je ook wel een kwaliteit.

Slipstops na 2x dragen al stuk en geen reactie op mail

Slipstops gekocht voor mijn 2 jarige zoon voor op vakantie. Na dag 2 al stuk. Bij ontvangst heb ik ze niet goed gecheckt dus ik dacht misschien een productie fout. Nadat ik meerdere pogingen via diverse wegen heb gedaan om in contact te komen, krijg ik 0 reactie terug. Zeer teleurstellend en ik kan de toch vrij dure slipstops weggooien.

Gerustellende schoentjes

Op zwemles bij onze zoon de schoentjes bij een ander gezien. Gelijk ook besteld want de vloer daar is super glad. Na een snelle levering, kan ik nu met een gerust hart naar de zwemles van mijn zoontje kijken. Niet meer bang dat hij zomaar uitglijd.

Retour service niet fijn!

Je moet zelf betalen voor je retourkosten. Werd niet duidelijk vermeld kleine envelop gebruiken. Dus ik had een kleine doosje gebruikt, waardoor ik nog meer kosten erbij kreeg.. uiteindelijk bijna aan 10 euro aan retour kosten kwijt geweest. Kon het liever bij iemand bestellen waar de retour gratis is.. zoals bol.com bijvoorbeeld. Contact gehad met hun.. er werd niet eens een alternatief aangeboden of een tegoedbon voor korting volgende aankoop.. ik had meer van de service verwacht.

Snelle levering en super leuke printjes. Hier worden de kinderen heel blij van met scherpe schelpjes en het hete zand. Top!

Geen last van hete tegels!

Net terug uit Italië en was erg blij dat de kindjes de slipstop shoes aanhadden. Makkelijke klimmen op de glijbaan en geen last van hete tegels!

Slechte kwaliteit nog slechtere service.

Al binnen 1 dag slijtage bij de tenen. bij de andere zelfs na kort binnen gedragen. Erg jammer dat de kwaliteit zo achter uit is gegaan. Laat staan de service.. zeer slecht. Voor mij geen slipstops meer.

Na 10 min. al ‘slijtage’

Vorig jaar voor het eerst slipstops gekocht voor mijn zoontje. Deze slipstops gingen redelijk lang mee voordat er aan de voorkant gaten in kwamen. Een paar weken geleden nieuwe slipstops aangeschaft. Mijn zoontje heeft 10 minuten trots met zijn nieuwe slipstops door de woonkamer gelopen toen ik zag dat de voorkant al beschadigd was. De witte voering kwam al door de blauwe buitenstof heen. Op mijn mail met foto werd niet gereageerd en op de app werd geantwoord dat dit heel normaal is. Er werd gezegd dat zij niet de eigenaar van het merk zijn, dat zij het inkopen in het buitenland en verkopen in Nederland. Slechte service en slechte kwaliteit. Jammer zeg!! Want eerder waren we zo tevreden maar na deze ervaring hoef ik geen slipstops meer!

Snel kapot

Mijn zoontje heeft voor de 2e keer slipstops. De eerste variant, nov 21 besteld gingen erg lang mee. Wel wat slijtage, maar dat is logisch na een langere tijd in gebruik. Nu voor de 2e keer slipstops besteld, (apr21). Op vakantie de eerste dag meteen gaatjes aan de voorkant!! Is er iets veranderd aan de stof oid? Vriendin van mij heeft precies hetzelfde gehad. Slipstop noemt dit "lichte slijtage", maar na een paar uurtjes dragen kan er toch geen gat aan de voorkant zitten? Zelfs sokken van 1 euro per paar gaan langer mee. Zonde, het was een mooi product en het idee is top. Maar prijs/kwaliteit met deze "nieuwe variant", waardeloos.

Super schoentjes

Schoentjes besteld voor mijn zoontje van bijna 2. Gebruikt op vakantie bij het zwembad en onder de douche. Echt top! We gebruiken ze nu ook thuis onder de douche en in bad.

Waren na 1 dag kapot

Helaas waren de schoentjes na 1 dag kapot, na een mailtje te hebben gestuurd niets meer gehoord. Jammer deze slechte service, laatste keer dat ik hier besteld heb.

Als aanrader van vriendinnen heb ik de slipstop schoentjes aangeschaft en het werkt echt perfect. vooral nu nog gebruikt in het (zwem)bad. M’n dochter wilt geen schoenen aan en met deze lichtgewicht schoentjes als een 2e huidje is het geen enkel probleem voor haar! Sneller levering echt een aanrader.

Product niet ontvangen

Ik heb de slipstop schoentjes niet ontvangen, dit heb ik kenbaar gemaakt, ik kreeg hier allereerst per mail een reactie op, of ik de brievenbus wilde checken omdat het een brievenbus pakketje was. Ik heb hier netjes op gereageerd dat het helaas niet in de brievenbus lag, nadat een reactie uitbleef nogmaals een aparte mail gestuurd dat ik de bestelling nog steeds niet ontvangen had, beide zonder reactie en nooit geen schoentjes mogen ontvangen.

Kindermaat top, volwassenmaat slecht

De schoentjes voor ons zoontje passen perfect, echter de volwassen maten komen niet overeen met schoenmaten. Of er is een verkeerde maat geleverd. Ook duurde het erg lang voordat we ons geld terug kregen.

Helaas snel stuk

De slipstops zitten goed aan de voeten, pasvorm is top. Helaas zit er wel al na 1x dragen in het zwembad een gaatje aan de voorkant.. weet niet of dit pech is, of slechte kwaliteit stof.

Fijne service, fijn product!

Via whatsapp contact gezocht om te checken welke maar geadviseerd werd. Goed geholpen. Mooi assortiment en fijne schoentjes!

Geen bezorging, geen contact te krijgen

Ik zou mijn pakket de 9e ontvangen volgens de postnl app en de track en tracé vanuit hier. Uiteindelijk de 11e een mail gestuurd met de vraag waar mijn pakket bleef, in de app bleef de datum maar verplaatsen. Nog steeds geen reactie gehad, op 20 en 29 mei opnieuw contact gezocht helaas zonder enige reactie. Terwijl nu postnl en de track en tracé vanuit hier op bezorgd staat. Ik ben bewust nog op 8 en 28 geweest mogelijk daar geleverd naar dit was niet het geval.. ik was zeer tevreden over mijn eerste aankoop naar ik voel me nu totaal niet serieus genomen.. vandaag via whatsapp contact opgenomen maar daarop ook geen reactie…

Niet kopen bij deze mensen!

Wij hebben schoentjes gekocht, onze dochter 2x een uur aangehad. Zool zitten scheuren in. Contact met dit bedrijf gezocht vanwege de klacht. Een week moeten wachten op antwoord en dan krijg je een bericht terug of het past.... raar antwoord.... en dan doen ze je daarna af met een kortingscode... kortingscode gewoon nieuwe toesturen zou jullie sieren. Ik lees ook reacties dat je helemaal geen reactie krijgt. Nou dat klopt ook ik heb daarna opnieuw gereageerd dat ik me niet laat afschepen met een kortingscode en dan krijg je geen reactie meer. Frauduleus bedrijf is dit echt never nooit kopen mensen.

Iedere zomer een nieuw paar

Voor beide kinderen slipstop schoentjes, ieder jaar een nieuw printje, zo blij mee!! Geen uitglijers in het zwembad! Dit jaar voor de jongste mét bijpassende dino zwembroek! Ik zou het écht iedereen aanbevelen!

Goed concept, kwaliteit te matig.

Erg fijn voor aan/in het zwembad. Echter na 1 week dragen (enkel in het zwembad) is de teen door.