Service zeer slecht, schoentjes prima

De schoentjes zijn perfect, daar beleven we veel plezier aan. Toen we nieuwe hadden besteld bleken deze te groot te zijn. Deze hebben we retour gestuurd, maar nu 2 maanden later helaas nog steeds geen geld retour. Er wordt ook niet op mailtjes gereageerd. Op basis van de service zal ik dan ook dit bedrijf niet aanraden tenzij je zeker weet welke maat je nodig hebt.

Top slofjes

Ze zijn zo fijn!! Het eerste wat mijn dochter (2 jaar) bij het zwembad vraagt "schoentjes?" Het geeft zoveel zelfvertrouwen, omdat ze niet uitglijden. Geen last van warm zand of warme zwembadwater. En ze zien er ook nog leuk uit!

Hi Sandra, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te lezen. Slipstop schoentjes geeft kinderen extra veiligheid en zelfvertrouwen voor de kleintjes zoals bij jouw dochter. Top!

Ik wil niet meer zonder

Tijdens het spelen ideaal. Ook voor buiten in de zon op de warme tegels en nu de zwemlessen begonnen zijn heel fijn. Als ik zie hoe veel kinderen in hun enthousiasme rennen en vallen, ben ik heel blij met het product. Het is kwalitatief uitstekend en ze gaan heel lang mee.

Slechte kwaliteit

De glansprint is al weg na 1 keer 2 uurtjes gebruiken.. Verwacht je niet van WATER schoenen, zonde van m’n geld.

Slecht

Het tweede setje dit jaar. Eigenlijk tegen mijzelf gezegd, niet meer kopen! Het eerste setje van dit jaar was binnen onze vakantie van 2 weken al helemaal kapot. Overal zaten gaten, zowel die van mijn zoontje als van mijn dochtertje. Maar toch weer gedaan. Mijn zoontje heeft 2!!! zwemlessen gevolgd en er zit nu alweer een gat in. Ik heb geen idee wat er aan die schoentjes is veranderd, voorheen waren ze niet stuk te krijgen. Appe heeft geen zin, mailen heeft geen zin en deze review heeft ook geen zin, er wordt toch niks mee gedaan, gelezen of beantwoord. Misschien heeft de rechtsbijstand nog zin…

Fijne en mooie anti slip waterschoentjes

Mijn zoontje loopt op de waterschoentjes zonder te vallen rond over de vloer in het zwembad. Grip is erg goed. Zelf onder de douche met sop enz op de vloer.

Heel fijn om te lezen! Bedankt voor je review.

Super fijn op het strand

Ik heb de slipstops gekocht voor mij en mijn zoontje voor onze vakantie. Heel fijn in gebruik. met het warme zand totaal geen last. Scherpe stukken koraal nog wel voelbaar, maar makkelijk door te lopen. en het grote voordeel. je hebt niet van die zware schoenen aan je voeten. Ook mijn zoontje speelde heerlijk in het zand en wilde zijn zandslofjes aan als wij de zee in liepen. daardoor liep hij veel makkelijker in en uit de zee. kortom echt super!

Werkt heel goed maar mijn kind kreeg uitslag.

We waren super blij met de slipstop schoentjes! Niet meer uitglijden bij het zwembad en spelen met water. Maar opeens op vakantie toen ik de schoentjes uit deed waren zijn teentjes rood. Hij had ze al vaak aan gehad en was steeds niets aan de hand dus snap niet hoe het kan. Ik had nog een maat groter mee op vakantie en deze maar aangegeven. En telkens tijdens het zwemmen zelf maar uit gedaan en weer aan met lopen. Hij heeft ze nooit langer als 30min aan gehad maar wel de hele vakantie last van zijn teentjes gehad.

Hi Claudia, Wat vervelend dat hij uitslag had gekregen. We adviseren om Slipstop shoes alleen aan te geven tijdens het gebruiksmoment en tijdens het rusten om ze uit te doen en te laten drogen. Ze zijn heel snel droog. Te lang (nat) aan de voeten kan voor irritatie zorgen. Erg vervelend natuurlijk. Hopelijk heeft hij er niet al te lang last van gehad.

Deze slipstop schoentjes zijn echt een must voor op vakantie. Zodra hij zijn schoentjes uit had gleed hij zowel bij het zwembad als in de douche ruimte direct onderuit. Mijn zoontje is nu 1.5 jaar en rent lekker ongecontroleerd en enthousiast rond. Deze schoentjes zijn ideaal! Ook in een speelhal ideaal om te dragen. Mijn zoontje heeft er veel plezier van.

Hi Cynthia, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn dat jullie er zo blij mee zijn en het goed werkt voor jullie. Inderdaad ook voor droge oppervlaktes zoals een speelhal zijn ze ideaal. TOP!

Ik gebruik al slipslops voor mijn dochter zins ze kan lopen bij het zwemmen. Vind alleen jammer de laatste 2 paar dat door 1 keer zwemmen de glittertjes van de plaatjes er af zijn.

Zeer slechte kwaliteit

Schoentjes naar 4 keer dragen al stuk aan de bovenkant bij de tenen. Stiknaad laat los. Contact over gehad maar je word snel afgeschoven met tips over hoe je ze wel had moeten dragen... En een kortingscode om vervolgens weer van die baggerschoentjes te moeten kopen. Voor degene die toch overweegt om bij deze ballentent schoentjes te kopen de kortingecode is GOEDMAKERTJE in hoofdletters..scheelt je toch weer 5 euro's..

Super handige schoentjes

Wat een fijne schoentjes. Al jaren hete voeten huilende kindjes die niet meer naar de zee wilde lopen. Dit jaar gewoon heerlijk de sliptopshoes aan en zwemmen spelen op het strand. Mama ook een paar besteld ideaal. Veel vragen gehad waar deze geweldige schoentjes vandaan kwamen. Ook handig bij het zwembad tegen het uitglijden.

Slechte service

6 weken na mijn bestelling, ontving ik de Slipstops terwijl we al op vakantie waren. Slipstops waren bedoelt voor op vakantie. Omdat ik dit al zag aankomen heb ik ver voordat we op vakantie gingen contact opgenomen. Ze hadden geen alternatief en hebben verder niets gedaan. Nu, zeker zo’n 2 weken later na retour zending geen geld terug gestort. Ze zijn slecht bereikbaar en reageren al weken niet op mijn e-mails. Ik bestel nooit meer iets!

Nooit weer

Was niet op voorraad de slipstops grote maat. Mij werd gevraagd of ik de bestelling wild annuleren of afwachten tot ze binnen waren. Ik vroeg nog of ze dan voor mijn vakantie binnen zouden zijn en dit werd bevestigd. Helaas niet ontvangen voor de vakantie, maar zelf 2 weken na mijn vakantie! Vervelend!!!!!!!!! Op vakantie toen gekocht 4x zo duur als bij jullie. Nu zitten ze nog lekker in de verpakking, want we kunnen er toch niks meer mee en volgend jaar zijn ze al weer toe aan een grotere maat. Jullie reageren niet eens op mijn laatste email waarin ik aan geef dat ik op vakantie ben en de bestelling nog niet had ontvangen.

Heel erg blij met slipstopshoes!

Mijn dochter glijdt niet meer uit op de vloer in de inloop-douche, de schoentjes beschermde haar voetjes tijdens vakantie op het hete zand en de gladde zwembadvloer. Ze heeft ze ook nog eens super graag aan, omdat ze lekker zitten en voorzien zijn van de leukste printjes. Zodra haar maatje weer beschikbaar is, bestel ik direct een reserve paar want wij willen niet meer zonder!!

Geen schoenen, geen contact, geen geld terug

Voor onze vakantie 2x schoentjes besteld voor onze dochter. Door leveringsproblemen is maar 1 paar geleverd, het andere paar is nooit aangekomen. Ik krijg al weken geen contact. Niet via mail, contactformulier of whatsapp. Niet hier bestellen!!!

Top aankoop!

Dankzij deze schoentjes kon mijn kind zorgeloos lopen op vakantie bij alle zwembaden zonder uit te glijden.

Geweldige uitvinding

Perfect nooit gedacht dat het echt zou werken. Maar zijn echt top schoenen

Heel fijn

Ik had ze al voor mijn oudste 2 dochters, van 4 en 8. De jongste is nu net 1 geworden en omdat we op de camping waren met veel laagvliegende wespen en droge grond en hij toch wilde lopen waren deze schoentjes ideaal. Dus niet alleen voor zwembad maar ook voor gewoon zo te stappen.

Lekkere schoentjes voor verschillende doeleinden

Het zijn makkelijke schoentjes voor verschillende doeleinden. Ze gaan makkelijk aan en worden goed verdragen door mijn dochter. Ze merkt dat ze meer grip heeft (15 maanden) en lijkt minder onzeker. Ik daarentegen niet ;-P. Ze hebben leuke patroontjes en zien er hierdoor hip uit. Wel vind ik ze een tikkie aan de prijs. Om eerlijk te zijn, zijn er met dezelfde kwaliteit goedkopere te vinden die ook goed werken maar het is prettig om er meerdere te hebben dus wij zijn er blij mee.

rembrandtlaan 27 5151 WB Drunen