Lekkere schoentjes voor verschillende doeleinden

Het zijn makkelijke schoentjes voor verschillende doeleinden. Ze gaan makkelijk aan en worden goed verdragen door mijn dochter. Ze merkt dat ze meer grip heeft (15 maanden) en lijkt minder onzeker. Ik daarentegen niet ;-P. Ze hebben leuke patroontjes en zien er hierdoor hip uit. Wel vind ik ze een tikkie aan de prijs. Om eerlijk te zijn, zijn er met dezelfde kwaliteit goedkopere te vinden die ook goed werken maar het is prettig om er meerdere te hebben dus wij zijn er blij mee.

Helaas waren ze naar 3x dragen al kapot

Het zijn ideale schoentjes voor in het water. Alleen hebben wij pech gehad Ons zoontje heeft ze 3x aangehad in het zwembad en helaas zijn de nu al kapot. In alle 2 de schoentjes een gat erin en de naad staat open bij de tenen.

Fijn in gebruik

De slipstop sokjes zijn ideaal voor bij/in het zwembad maar ook voor in het zand of warme buitentegels.

Snel kapot

In een week kapot op de camping en geen verkooppunt overzicht.

Trage levering

De levertijd was ontzettend lang en toen ze binnen kwamen zat er geen cadeau verpakking omheen waar ik extra voor betaald heb. Dit gemeld waarop geen reactie, erg jammer. Slipstops schoentjes zijn wel geweldig.

Veel te lange levertijd

Ik had de schoentjes ruim op tijd besteld voor onze vakantie, maar door allerlei vage redenen (van de vrachtwagen gevallen ed) kwamen ze pas na onze vakantie binnen. Niks aan gehad dus. Erg jammer. Deze verhalen hoor ik ook van anderen. Dus óf twee of meer maanden van te voren bestellen óf hier niks kopen.

Ik kan het iedereen aanraden

Mn zoontje van 5 is absoluut niet tegen te houden als het gaat om rennen langs het zwembad , de schoentjes waren een lifesaver. Neem wel de juiste maat dan zitten ze namelijk lekkerder dan waterschoentjes. Ideaal!

Kan nog niet beoordelen

Mijn bestelling kwam al niet op tijd binnen voor de vakantie. En bij thuiskomst is de hele verkeerde maat opgestuurd. Ik bestel maat 36 en ontvang maat 21-23. Dus had er anders toch al niks aan gehad als ze wel op tijd waren geweest.

Slechte service

Een paar weken geleden slipstop schoentjes gekocht voor op de camping in het zwembad. Echter na 3x gebruiken kapot. Scheurde op meerdere plekken op de naad. Nu in totaal 4x op verschillende manieren contact gezocht, wordt gewoon niet geholpen. Eerste 3 pogingen geen reactie, daarna kreeg ik te horen dat ze onderbezet zijn/vakantie. Tot op heden geen reactie weer gehoord. Ondertussen vakantie voorbij en heb er dus niks aan gehad. SLECHT!!! Dik ontevreden.

Gaat snel kapot

Ze zijn nogal prijzig maar om op vakantie geen zorgen te hebben dat de kids uitglijden, slipstop besteld. Ik was zo blij! Ik zag andere kids uitglijden en mijn kids waren aan het rennen! Yes dacht ik, wat een super product! Maar helaas na 4 dagen zat er een gat op de zool onder de grote teen en bij de hak…… Mijn zoontje zegt dat hij nu een beetje uitglijdt…. Jammer, het is een top product voor 4 dagen…….

Waren verstuurd en nu ineens terugbetaling

Na bestelling begin juli lang gewacht tot ze verstuurd werden, leveringsproblemen. Vorige week maandag zouden ze verstuurd zijn en bij postnl liggen, track en trace gekregen. Deze mail gekregen om review te geven, maar nog geen slipstops. Gisteren mail krijgen dat je geld teruggestort wordt en het niet verstuurd is??? Je kan opnieuw bestellen, maar er is bijna niets meer in de kleinste 2 maten. Erg slecht geregeld zo en nu dus nog geen slistops. Hopelijk wel snel mijn geld terug dan

Heel slechte service/communicatie!

Ik heb een maand op mn bestelling moeten wachten.. ik kreeg geen reactie via mail of whatsapp! Ik snap dat het wat langer kan duren maar een maand vind ik wel heel lang.. had ondertussen al andere slipstops gekocht. En als ik er wou retourneren moet ikzelf de verzendkosten betalen. Zeker geen aanrader om hier te kopen.

Zeer goed idee en het werkt goed, maar te kort

Na slechts 1 week dragen bij het zwembad tijdens de vakantie zijn de zooltjes onder de tenen en hak al zo versleten dat de slipstops niet meer goed werken. Kwaliteit kan dus beter.

Nog steeds mijn geld niet terug

In eerste instantie was ik zeer enthousiast over de slipstop shoes. Ik dacht ik bestel ze toch nog even voor mijn meiden voor de vakantie .. 16/7 bestelling geplaatst ( stond niets over pre order er stond op voorraad ) daar heb ik expres op gelet. 3 augustus gingen wij op vakantie.. bijna 3 weken later.. en de schoentjes waren nog niet binnen. Via de mail contact gezocht.. reactie na 2 dagen met nog geen antwoord of ze wel of niet op tijd zouden zijn. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd. Tot op de dag van vandaag nog steeds mijn geld niet terug .. en ook geen reactie op de mail hierover. Ik vind dit ronduit bijzonder en geen stijl. Ondanks dat het product waarschijnlijk super is zou ik hier nooit meer wat bestellen.

Leuk voor 3 dagen, daarna kapot. Slechte prijs/kwaliteit verhouding

2 sets gekocht voor onze strandvakantie. Elk gedragen door 2 kinderen. Gedragen op het strand. Na 3 dagen de eerste scheurtjes in de 'schoentjes'. Na een week beide setjes echt kapot. Zonde van het geld.

Klantenservice is echt slecht!

2 weken moeten wachten op mijn bestelling. Kan gebeuren dat vrachtwagen pech krijgt onderweg. Alleen jammer dat je daar laat van op de hoogte wordt gehouden. En wanneer je contact opneemt met klantenservice dat jullie gewoon dagen later of helemaal niet reageren. Dus voor mij geen bestelling meer via jullie website. Via andere sites krijg ik ze de volgende dag binnen mits ze op voorraad zijn en is de klantenservice veel beter te bereiken!

Niet tevreden

Zoontje van 5 was er eerst heel blij mee. Maar na 1,5 week tijdens de vakantie versleten en daardoor niet meer mooi. Vind het wel prijzig voor 1,5 week. Heeft het ook niet meer gebruikt rest vd vakantie want hij vond het daardoor ook niet meer lekker zitten.

ZEER SLECHT!!! LEVERING BIJNA 1 MAAND LATER DAN GEZEGD, BELOVEN COMPENSATIE, WORDT NIET NAGEKOMEN.

Artikel besteld met levering 1-2 werkdagen. Artikel komt na mailverkeer bijna 1 maand later. Er werd gezegd met een kleinigheidje/cadeautje ter compensatie. Eindelijk het product ontvangen, zonder compensatie. Vervolgens hen gemaild hierover, waarop niet meer wordt gereageerd. Zeer dramatisch, erg jammer.

Niets geleverd en nog steeds op mijn geld aan t wachten

Ze hadden leveringsproblemen door een kapotte vrachtwagen. Dat kan ik begrijpen. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik wilde annuleren aangezien we ze nodig hadden voor de vakantie. Nu heb ik een mail gekregen dat ze alsnog verzonden zijn. Maar ik heb niets ontvangen en ook nog steeds mijn geld niet terug. Reactie van hun blijft ook uit. Behoorlijk vervelend!

Hele slechte kwaliteit

Na 2 middagen dragen zijn de schoentjes al gescheurd en na 5 middagen zijn ze compleet kapot. Overal scheuren en dat voor een baby van 12 maanden. Hierover geprobeerd contact te krijgen maar tot op heden nog niet terug gebeld of gemaild. Zeker geen aanrader.

Voor de warmte prima, voor uitglijden niet!

Ik vind het uiterlijk van de slipstops geweldig, mijn zoontje vind ze erg fijn lopen en op onze vakantie in Spanje heeft hij er veel aan gehad betreft de warmte van het zand en de tegels, echter gleed mijn zoontje wel continu uit langs het zwembad, antislip kan ik het dus helaas niet noemen. Heel erg jammer!!

Geen contact mogelijk

Slipstop besteld, maar vanwege uitgestelde levertijd via mail en whatsapp bestelling getracht te annuleren. Geen reactie tot dusver. Na 3 weken inmiddels op vakantie en nu zijn ze alsnog opgestuurd. Maar nu niet meer nodig. Bedankt voor de slechte service Slipstop!

Nog steeds niks ontvangen

Ik heb mijn bestelling na bijna 4 weken nog steeds niet ontvangen.. Zeer slecht en tot op heden geen reactie wanneer ik wel iets ga ontvangen. Een bestelling van 3 paar schoenen gedaan.

Slecht

Ik heb 12-7 een bestelling geplaatst. Ivm onze vakantie ruim op tijd. Helaas kwam er niks binnen. Ook geen mailtje ter info. Via de website moet ik lezen in kleine lettertjes dat er vertraging is. Ok, red ik nog tot onze vakantie. Dag van levering wéér niks. Weer geen mail ter info. Via de website weer moeten lezen in kleine lettertjes dat het nog langer duurt. Ik heb jullie gemaild, pas dagen later reactie. En op dag van vertrek geen bestelling binnen. Heel erg jammer. Ik zal jullie niet aanbevelen en zeker niks meer bestellen. Nu eenmaal op vakantie, zijn ze binnen gekomen. Ik betaal uiteraard niks en ze kunnen retour. Heb er nu niks meer aan

Contact krijgen is onmogelijk

Bestelling gedaan. En je hoort vervolgens niks meer. Mail contact. Geen antwoord. Whatsapp ook geen antwoord. Telefonisch bereiken kan niet. Nogsteeds geen verzendbevestiging gehad of wat dan ook. Matig bedrijf met een hele slechte klantenservice of eigenlijk geen klantenservice.

rembrandtlaan 27

5151 WB Drunen