Tolle Mode, coole Designer und charmanter Service!

Leider habe ich es bis jetzt nur einmal zu imodashop nach Belgien geschafft... aber netter Kontakt, problemloses Ordern und schneller Lieferservice lassen keine Wünsche offen!

Everything was perfect!!

I have to admit, I wasn’t really in the mood for shopping, but as soon as I stepped into your shop, you got me! There were so many different and amazing brands and styles! I loved it!

Hi Nina, thank you so much for your lovely reply. Always great to hear. Wishing you a lovely weekend! Lot's of love, Stefanie

Voldoende

Vorige week een jurk besteld, echter bleek bij ontvangst dat er een gat in zat. Ik kon 40 % van de aankoop terug krijgen en de jurk houden. Een kapotte jurk wilde ik niet, daarom de jurk direct teruggestuurd. Stefanie gaf toen overigens snel antwoord op mijn e-mail. Nu,een week later, heb ik het geld nog niet teruggestort gekregen. Daarom een e-mail gestuurd en daar is nog niet op geantwoord. Jammer dat de terugbetaling op zich laat wachten na een week. Ik hoop dus spoedig mijn geld teruggestort te krijgen! Qua collectie zou ik ze aanraden en het persoonlijke kaartje bij het pakket was zeker leuk. Qua terugbetaling bij retourzending zou ik ze niet aanbevelen.

Hi Noor, dankjewel voor je fijne beoordeling. Fijn dat we na een mis communicatie er uiteindelijk toch achter gekomen zijn. Heel fijn weekend gewenst. Liefs

Persoonlijk!

Snelle levering...mooi persoonlijk kaartje. Ik moest het product helaas retour doen..toen viel me op dat er geen retourbon of sticker bij zat. Ik hoop dat het op het juiste adres is teruggestuurd.

Hi Paula, dankjewel voor je fijne reactie. Geniet van het weekend! Veel liefs!

Prachtig jurkje, een feest om te krijgen en dragen

Mooi jurkje, snel geleverd. Een cadeautje om te krijgen. Heel persoonlijk

Hi Anouk, dankjewel voor je fijne beoordeling. Heel fijn werkend gewenst. Veel liefs

Super snel thuis geleverd. Super leuk verpakt, echt verrast

Dankjewel voor je positieve reactie! Altijd fijn! Heel fijn weekend gewenst. Veel liefs

Overzichtelijke webshop en snelle bezorging

Prima webshop, snelle reactie.

Hi Nanda, Dankjewel voor je positieve reactie! Altijd fijn, dat is uiteindelijk waar we het voor doen. Heel fijn weekend gewenst. Veel liefs!

Super mooi winkel

Prettig contact en mooie items!

Hi Lisa, Dankjewel voor je positieve beoordeling! Heel fijn weekend gewenst! Veel liefs

Altijd leuke service, vooral in de winkel weet Stefanie perfect wat je goed staat in welke maat! Bezorgingen met een leuke persoonlijke toets toegevoegd

Fijn geshopt!

Leuk ingepakt incl persoonlijk briefje

Geweldig ! Top service! Direct antwoord via mail! Blij blij!

Geweldig wat een service! Even via messeger deed ik een berichtje en ik kreeg direct bericht terug, binnen twee tellen alles geregeld ! Fantastisch ik ga zeker vaker bestellen !! Super verpakt ! Top!

Ik heb een kleine tip. Ik had een cadeaubon gekocht en ik vond helaas de wijze van inpakken en van bon erg eenvoudig. Hier is echt iets leukers van te maken Succes

Super service!

Ik heb nog nooit een ervaring gedeeld, maar voor Stefanie neem ik graag even die moeite, zo vriendelijk en behulpzaam, heel fijn “online” gewinkeld, kom zeker terug! Groet, Anne-Marie

perfect, definitely recommended

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Dankjewel voor je positieve beoordeling. Fijn dat je winkelen bij Imoda Shop als plezierig hebt ervaren :-).

perfect, zeker aan te bevelen

Dankjewel voor het plaatsen van je positieve beoordeling. Fijn dat je winkelen bij Imoda Shop als plezierig hebt ervaren.

goede service, goed behandeld

Hi Annemieke, dankjewel voor het plaatsen van je positieve reactie. Inmiddels versturen we ook de track & trace voor brievenbus pakketjes, ontzettend bedankt voor je feed back en we zijn blij dat we wat mee konden doen :-).

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle reactie op vragen en supervriendelijk!

voldoende, een redelijke ervaring

Hi Net, dankjewel voor het plaatsen van je reactie. Nog meer dank voor je begrip van onze fout. We streven ernaar ons werk zo goed mogelijk te doen en gaan er alles aan doen om dit voorval in de toekomst te voorkomen. Gelukkig hebben we het kunnen oplossen :-). Fijne dag gewenst, groetjes