Zeker tot de volgende keer!

Ons eerste bezoek aan Motorkledingpoint in Beekbergen. Voor iedere motorrijder wat wils voor een aantrekkelijke prijs! Professioneel en deskundig advies onder genot van een kopje koffie. We hebben zeer prettig gewinkeld!

Super Handschoen

Super winkel met een snelle levering

Fijn geholpen voor een fijne prijs

Top zaak met mooie kleding voor een billeke prijs

We zijn heel vriendelijk geholpen en we hebben goed advies gekregen.

We kregen alle aandacht ondanks andere klanten en hierdoor hebben we goed advies gekregen.

Wij hadden twee HJC motorhelmen online besteld. Helaas zat de helm van mijn man te strak. Gisteren gebeld met Motorkleding Point Beek en Donk en ze zouden van het type helm een grotere maat apart houden om te komen passen. Vandaag keurig geholpen door de dame van Beek en Donk filiaal en nieuwe helm zou opgestuurd worden met als service twee katoenen helmmutsjes. Ook hebben we gelijk een leuke Lookwell jas voor mijn man daar aangeschaft. Kortom prima bedrijf en geweldige service! We gaan zeker dit bedrijf aan vrienden aanbevelen!

Fijn en persoonlijk advies

Fijn en persoonlijk advies

Uitstekend!

Filiaal Beekbergen in dit geval; vriendelijke verkoper die me rustig liet rondkijken en zodra ik een vraag had allervriendelijkst te woord stond. Weer vertrokken met een nieuw paar handschoenen voor een mooie prijs!

veel keus

ruime keus in de outlet in tilburg, verkoper super behulpzaam. ook in een en donk veel informatie van verkoper gekregen

Goed en snel (Webshop)

2 afzonderlijke bestellingen gedaan via de webshop. Ik werd na een half uur opgebeld met de vraag of dit in 1 pakket verstuurd mocht worden (natuurlijk). Kijk, hier werd meegedacht. Goede kwaliteit regenbroek en regen overall (eco Apex), hoewel deze laatste niet over mijn textieljas heenpast, ondanks bestellen van grootste maat (6XL). De fabrikanten zouden de overalls best wel eens groter mogen maken zodat je er je bestaande kleding onder kunt dragen en niet jassen uit moet gaan trekken in kill regenweer. Dit is uiteraard niet de schuld van Motorkleding Point. Na 1 dag werd het door mij bestelde al afgeleverd, Toppie!

Zeer onvriendelijk!

Afgelopen zondag in beek en donk geweest voor een broek! Na ongeveer 1 min. binnen te zijn geweest werd mij door de verkoopster onvriendelijk medegedeeld dat ik geen broeken uit de kast mocht pakken! Leg mij maar eens uit hoe ik dan een broek kan uitkiezen! We zijn dan ook meteen weggegaan en hebben een andere motorzaak blij gemaakt met mijn centen!

Super vriendelijk

Een fijne winkel met genoeg keus. Ze helpen je graag en zijn super vriendelijk. Hebben veel geduld ook al wil je steeds even de andere helm passen. Ook met kinderen zijn ze zeer geduldig en kijken of het ook allemaal goed zit. Geven goed advies. Zijn met leuke goeie passende kleding en spullen weg gegaan voor een goeie prijs

Zeer prettige ervaring.

Ruime winkel met voldoende keus en vriendelijk personeel. Ik ben met een zeer goed gevoel de winkel weer uitgegaan.

Uitstekend, snelle levering

Snelle levering van de helm. Werd de volgende dag geleverd. Ook nog een 2e helm besteld, was er ook de volgende dag. Precies op tijd voor ons weekje weg ;)

Super geholpen en goede prijzen

Laatst een helm bij Motorkledingpoint gekocht Zeer goed geholpen en voor een goede prijs een helm kunnen kopen Zeker aan te bevelen

Top Produkt

Goede en snelle levering echt top

Uitstekende service!

Ik werd bij binnenkomst meteen geholpen en ben goed geinformeerd.

Mijn vriend en ik zijn vandaag naar de winkel in Tilburg geweest en zijn heel erg goed geholpen. Eerlijk advies gekregen bij elke broek en jas die ik aan heb gehad. Werden zelfs nog gematst met kniestukken voor in de kevlar motorbroek en rugbescherming voor in mijn nieuwe motorjas. Top service dus!

Zéér vriendelijke hulp en uitleg om een juiste keuze te maken!

Vandaag in Tilburg (ringbaan-oost) geslaagd voor mijn motor kleding mede door de vriendelijk,- en behulpzaamheid van de verkoper.

Webshop zoals het hoort. Prima dus !

Zeer tevreden over mijn bestellingen (laarzen en handschoenen) levering in 2 dagen. Mail wordt snel beantwoord en bij het pakketje een vriendelijk handgeschreven kaartje. Oh ja, prijs is natuurlijk ook goed.

top bedrijf met vriendelijk behulpzaam personeel

hardstikke fijne ervaring , veel hulp gehad bij het uitzoeken van mijn motorkleding. Er werken echt top mensen.

Geweldige zaak en personeel

Prima prijs / kwaliteit verhouding en uitstekende service qua verkoop, advies en nazorg. Aanrader 👍🍀🏍

Duurzaam en mooi !!

Super store

Bestelde een leren broek, maar dat bleek de verkeerde maat ( mijn fout) “Geen probleem, dan stuuk ik een andere maat en ik zie de niet passende wel retour komen.” was het antwoord Goed, prettig en snel geregeld!

Perfecto!

Winkel altijd super netjes! Leuke artikelen. En vooral gezellig personeel dat altijd voor je klaar staat!

Super geholpen.

Ik ben niet echt een motorrijdster( achterop) en dan na meer dan 30 jaar toch de stap weer gewaagd. In een winkel geweest waar ik me helemaal niet prettig voelde. In Beek en Donk super geholpen op een hele relaxte manier, alle tijd en alle aandacht. Ondertussen heb ik alles al maar zoonlief is ondertussen geslaagd voor zijn motorrijbewijs en nu moet zijn vriendin (studente) dus ook in de kleren en dan is die 50 euro heel erg welkom.