Fijn geholpen bij aanschaf nieuwe jas

In de afgelopen jaren was ik al vaker bij het filiaal in Beekbergen geweest en ik had daar altijd prettige ervaringen. Vandaag geweest om te kijken naar een nieuwe jas. Ik werd daarbij erg prettig en professioneel geholpen door mw Sylvia vd Pol die alle tijd had voor een goed advies. Uiteindelijk vertrokken met een nieuw model Büse jas. Dank voor de hulp en het advies!

Professioneel en klantvriendelijk!

Hele goede ervaringen bij deze winkel! Ik werd vriendelijk geholpen door de eigenaresse van de winkel, die goede productkennis biedt van het assortiment. Als nieuwe rijder krijg je ook nog eens korting op motorkleding (bij aangesloten rijscholen), dus kon ik mooi mijn outfit compleet maken voor mijn rijlessen! Met plezier kom ik hier terug!

Je kent het wel even een nieuwe helm kopen voor de vrouw want de helm van nu is te oud en valt uit elkaar. Dus naar Motorkleding point in Beekbergen, past mooi in de tourtocht die we toch al voor ogen hadden. Eenmaal aangekomen in Beekbergen werd dat even helm kopen, even iets anders. De verkoopster (Eva) nam de tijd en stelde gerichte vragen om op deze manier een passende helm voor mijn vrouw te vinden. We kwamen binnen met het idee een helmpje te kopen van paar centen en dan lekker te gaan touren. Gelukkig liep dat anders en kon mijn vrouw naar hartelust diverse modellen van verschillende merken passen zoals ze tassen en of schoenen zou kopen. Door het advies van de verkoopster (Eva) heeft mijn vrouw nu een goede Helm die lekker zit waardoor ze beter en langer achterop kan blijven zitten. Prima service, goed geholpen, vriendelijk, snel. Bedankt Eva.

Snel en goed !

Ik ben zonder bedoeling om iets te kopen naar binnen gestapt in filiaal Beekbergen. Oriënteren voor doorwaai jas of tussen jas. Vriendelijk personeel, goed advies en stiekem toch met een jas naar buiten. Ook voor mijn vriendin nog gekeken maar niet kunnen slagen. Misschien in Tilburg nog maar eens kijken

Topadvies, klantvriendelijk en goede producten

Erg blij met nieuwe broek + helm, na goed advies en meedenken. Eindelijk een passende helm (2xl..), snel bij de winkel geleverd. Motorpoint Beekbergen 5sterren :)

Grotere maten en altijd vriendelijk!

Ik kom regelmatig terug bij de vestiging in Beekbergen. Deze winkel is een groot contrast met al die grote namen in de regio, hier kun je eindelijk andere merken vinden dan alleen Alpinestar, Rev’it, Richa, Dainese etc. en ook fijn te ervaren dat je op een leuke manier geholpen wordt! Vooral voor de grote meneer of mevrouw is het aanbod goed en wordt je nét zo serieus behandeld als een maatje M/L. Het is voor de uiteenlopende kleine en grote maten al lastig om leuke kleding te vinden en waar je niet onzeker voelt tijdens het passen, laat staan motorkleding. De vriendelijke en kundige service zorgt ervoor dat men met zo’n uiteenlopende maat op een fijne manier geholpen wordt. Chapeau, tot volgende keer!

Goed bedrijf

Vanmiddag broek jas laarzen en handschoenen gekocht samen met mijn vrouw dochter en kleinkind zijn zeer hoed geholpen door de jonge verkoopster.Had alle tijd en wist waar ze het over had .Al met al goed geholpen .

Geweldig geholpen in Beek en Donk

Op zaterdag even op de motor naar Beek en Donk (is om de hoek, maar was er nog nooit geweest). Heel vakkundig geholpen. Zocht een broek met een casual look. Meteen met de goede kleur en maat het pashokje in. Broek zit perfect. Morgen terug om voor mijn partner ook div. kleding te kopen. Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijk en zeer plezierig geholpen.

Slecht slecht slecht

Ze verkopen sloten die niet werken, ik moest het nota bene doorslijpen en het interessert die winkelhoudster in Beekbergen letterlijk geen zak. Had ik maar met het slot moeten terug komen, zegt ze. Hoe dan? Als het aan mijn motorfiets hangt en ik niet kan rijden en het er niet afkrijg. Krijg niet eens mijn geld terwijl zij een ondeugdelijk slot leveren, en service ho maar. Blijf er weg, zoek een degelijke winkel voor je motorspullen. Niet de eerste keer dat die eigenaresse het woord klantenservice niet begrijpt

Super geholpen door Jaimy

Veel keuze ,ook Outlet. Zijn goed geslaagd Goed geholpen door Jaimy We komen zeker nog een keer terug!!

ruime keus, goed advies

Vriendelijk geholpen door deskundige medewerker. Goed advies zowel op veiligheid als looks;) Ruime keus.

Kwaliteit voor een mooie prijs

Ik kom er regelmatig en ik slaag altijd, goede service en vriendelijke mensen die weten wat je zoekt, en kennis hebben.

Via de website een ledere broek besteld was binnen 2 dan binnen. Zat goed verpakt en de broek nog eens in een tas.

Fijn en goed geholpen

Hele vriendelijke dame, hielp goed vertelde veel over soorten broeken. Echt top

Bij motorkledingpoint een mooie Apex regenoverall gekocht in kleur zwart/geel. Prima kwaliteit/prijsverhouding. Snel geleverd in een leuke tas. Past prima in de motorkoffer en neemt niet veel plaats in. Ook een van de weinige winkels online waar een maat 6XL verkrijgbaar was. Veel grote bekende merken gaan maar tot 5XL. De QR code voor het achterlaten van de recensie werkten niet. Dus dan maar via de website. Hoop dan toch nog mee te dingen naar de waardebon van 50 euro lol.

Top bedrijf

Half jaar terug een jeans gekocht eindelijk in lengte wat ze gewoon standaard op voorraad hebben dat was echt helemaal top. Sinds vandaag een leren jas gekocht daar ook helemaal top kosten wel wat moeite wegens mijn lengte maar ze hebben het wel. Ze zijn zeer klant vriendelijk en behulpzaam. En geven goed advies. Ze hebben er ook een motor staan waar je op kan zitten voor te passen of het goed zit. Echt een aanrader dit bedrijf.

Super fijn geholpen

Vandaag heb ik mijn eerste motor kleding gekocht. Ik werd goed en vriendelijk geholpen, dankjewel Eva!

Nergens zo goed geholpen!

Na het bezoeken van 3 andere motorwinkels (waar ik maar niet kon slagen) ben ik naar Motorkledingpoint Tilburg gegaan. Wat een verademing was dat! Ik werd onwijs goed en netjes geholpen. Al mijn vragen werden beantwoord, er werd niks opgedrongen, kreeg fijn advies en voelde me echt op mijn gemak. Zo heb ik m’n eerste schoenen en jas kunnen uitzoeken! Ik kom zeker binnenkort terug voor de rest!

Super en deskundig

Heel tevreden, komen er regelmatig en altijd een vrolijke en broederlijke medewerker waar niets te veel voor is. Je krijgt enorm veel informatie en hulp erg fijn!

Goed geholpen met een complete set!

Laatst m'n motorrijbewijs gehaald, en was dus opzoek na een compleet motorpak. Al bij diverse zaken geweest, maar steeds niet het juiste kunnen vinden.. Toen bij motorpoint in Beekbergen terecht gekomen, erg goed geholpen.. mevrouw nam alle tijd om mij te helpen zoeken na goed passende kleding. Ik ging de winkel uit met een erg mooie set(jeans, hoody, handschoenen,helm,) voor een prima prijs.. Ik kreeg ook nog wat korting, altijd mooi meegenomen! Als ik weer wat nodig heb, ga ik zeker weer die kant op!

goede aftersales

In oktober 2020 een complete uitrusting aangeschaft bij MKP. Ik werd goed geholpen en van advies voorzien. Na 4 weken gebruik begon echter het leer van mijn laarzen te scheuren. Eva heeft e.e.a. beoordeeld en zonder enige discussie andere geleverd. Het is een tof bedrijf, ik kan het van harte aanraden.

Goede service!

Vorige week een paar zomerhandschoenen gekocht, echter pasvorm tpv de duim was té krap. Na mailcontact terug gegaan, ik mocht de handschoenen omruilen voor een paar welke wél goed past. Vriendelijk personeel en goed geholpen!

Slechte garantie

Ik heb laarzen gekocht en deze waren binnen een jaar kapot. Ze verscholen zich achter een half jaar garantie en er was geen gesprek mogelijk. Uiteindelijk mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en ja toen viel het plots wel onder de garantie. Dus laat je niet te snel wegsturen, want daar zijn ze goed in.

Beste Miranda, Wij betreuren het ten zeerste dat de door u gekochte laarzen binnen een jaar kapot zijn gegaan. U geeft aan dat er vanuit ons geen gesprek mogelijk was, dit is niet correct. Er was zonder meer een gesprek mogelijk, alleen vervalt deze mogelijkheid zodra er op een intimiderende manier vanuit u gecommuniceerd wordt. Het is u uitgelegd dat de garantie vervalt na 6 maanden. Om u tegemoet te komen hebben wij u een korting aangeboden op een paar nieuwe laarzen, echter was uw reactie hierop dat u nooit meer bij ons wilde komen. Tevens zijn vanuit de leverancier ter compensatie nieuwe handschoenen naar u toegezonden die u uiteindelijk toch niet wilde hebben. Het klopt dat ik u uiteindelijk de uitverkoopprijs van €89,- voor motorlaarzen terug betaald heb omdat wij de ene brief/mail na de ander vanuit u ontvingen, niet van een rechtsbijstand. De reden dat ik het bedrag uiteindelijk heb geretourneerd is niet omdat het binnen de garantie valt, maar omdat wij in deze tijd bezig zijn met het door komen van de Covidcrisis en daar alle energie voor kunnen gebruiken. Ik wil u hierbij dan ook vragen mijn bedrijf en mijn personeel met rust te laten, u bent compleet gecompenseerd en er is daarnaast geen bedrag ingehouden voor het gebruik van de laarzen dat jaar. Ik hoop deze kwestie hiermee dan ook te kunnen afronden. Met vriendelijke groet, Eva Sylvie van der Pol Eigenaresse Motorkledingpoint

Snel en onbeschadigd geleverd

Snel en onbeschadigd geleverd deze Airoh helm met helmnet. 1 klein minpuntje : geleverd in een doos van een ander merk helm ?

jullie hebben de zaak goed voor elkaar top

prima geregeld succes voor de toekomst met vriendelijke groet Kees Wijkhuijs.

Over Motorkledingpoint

Motorkledingpoint werkt met een klein hecht team, wij werken met elkaar en proberen elkaar te helpen om ons bedrijf tot een steeds hoger niveau te brengen waarin klantvriendelijkheid en advies bovenaan staat.