Heb een stevige damesmaat en ben in Beekbergen super geholpen met het.zoeken naar.een juiste damesmotorjas. En gevonden! Kan die lelijke oude herenmotorjas eindelijk in de prullenbak. Zeker de moeite waard om te gaan kijken.

Kwaliteit, enthousiasme en kundigheid

Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Het aanbod is gevarieerd en van goede kwaliteit en degene die mij hielp was zeer vriendelijk, kundig en enthousiast. Ik heb hier op een snelle en vriendelijke manier de artikelen kunnen kopen die ik nodig had en kreeg er de nodige informatie bij. Al met al een fijne winkelervaring en zal zeker nog eens terugkomen!

Motorkledingpoint vond ik een fijne winkel om te shoppen

Uitstekende ervaring, vakkundig personeel, klantvriendelijk en goede prijs kwaliteits verhouding, hierbij spreek ik over filiaal in Beekbergen. Zeker aan te raden als u nieuwe motorkleding behoeft.

Goede service en prima adviezen

Het is erg lastig om voor mijn maten goed zittende motorkleding te vinden. Waar ik ging voor een nieuwe motorjas ging ik helemaal vrolijk naar buiten met nieuwe jas, broek, handschoenen en kol. Dank jullie wel voor jullie hulp in beekbergen. Echt een aanrader om voor een nette prijs en met deskundige adviezen je motorgarderobe weer te completeren / aan te vullen. Helemaal top.

Prettig en deskundig geholpen

Erg prettig en deskundig geholpen door Eva in de vestiging Beekbergen. Ze was erg geduldig en droeg veel ideeën aan bij de zoektocht naar een nieuwe broek en een nieuw paar schoenen. Ik zou Motorkledingpoint zeker aanraden voor iedereen die op zoek is naar een deskundig advies en prettige en geduldige hulp.

Ik wist niet dat dit nog bestond

Je gelooft je ogen en oren niet "wat een prijzen"vergelijk zelf maar met andere bedrijven motorpoint springt er echt boven uit , koop een leren broek 156euro staat bij andere voor 220 en zelfs nog meer en dit is niet met één product maar alle dingen die ze verkopen zijn een stuk voordeliger dan elders ,,,,,ook het tel:contact heel aardig en in de winkel moet je uitkijken anders blijf je hangen om te kleppen zeer vriendelijk geholpen door een heel aardige mevr , kom hier zeer zeker terug Groetjes joop

Mijn ervaring is goed

Ik ben op een hele vriendelijke manier geholpen en kreeg goede uitleg over het product wat ik gekocht heb

Fijn geholpen bij aanschaf nieuwe jas

In de afgelopen jaren was ik al vaker bij het filiaal in Beekbergen geweest en ik had daar altijd prettige ervaringen. Vandaag geweest om te kijken naar een nieuwe jas. Ik werd daarbij erg prettig en professioneel geholpen door mw Sylvia vd Pol die alle tijd had voor een goed advies. Uiteindelijk vertrokken met een nieuw model Büse jas. Dank voor de hulp en het advies!

Professioneel en klantvriendelijk!

Hele goede ervaringen bij deze winkel! Ik werd vriendelijk geholpen door de eigenaresse van de winkel, die goede productkennis biedt van het assortiment. Als nieuwe rijder krijg je ook nog eens korting op motorkleding (bij aangesloten rijscholen), dus kon ik mooi mijn outfit compleet maken voor mijn rijlessen! Met plezier kom ik hier terug!

Je kent het wel even een nieuwe helm kopen voor de vrouw want de helm van nu is te oud en valt uit elkaar. Dus naar Motorkleding point in Beekbergen, past mooi in de tourtocht die we toch al voor ogen hadden. Eenmaal aangekomen in Beekbergen werd dat even helm kopen, even iets anders. De verkoopster (Eva) nam de tijd en stelde gerichte vragen om op deze manier een passende helm voor mijn vrouw te vinden. We kwamen binnen met het idee een helmpje te kopen van paar centen en dan lekker te gaan touren. Gelukkig liep dat anders en kon mijn vrouw naar hartelust diverse modellen van verschillende merken passen zoals ze tassen en of schoenen zou kopen. Door het advies van de verkoopster (Eva) heeft mijn vrouw nu een goede Helm die lekker zit waardoor ze beter en langer achterop kan blijven zitten. Prima service, goed geholpen, vriendelijk, snel. Bedankt Eva.

Snel en goed !

Ik ben zonder bedoeling om iets te kopen naar binnen gestapt in filiaal Beekbergen. Oriënteren voor doorwaai jas of tussen jas. Vriendelijk personeel, goed advies en stiekem toch met een jas naar buiten. Ook voor mijn vriendin nog gekeken maar niet kunnen slagen. Misschien in Tilburg nog maar eens kijken

Topadvies, klantvriendelijk en goede producten

Erg blij met nieuwe broek + helm, na goed advies en meedenken. Eindelijk een passende helm (2xl..), snel bij de winkel geleverd. Motorpoint Beekbergen 5sterren :)

Grotere maten en altijd vriendelijk!

Ik kom regelmatig terug bij de vestiging in Beekbergen. Deze winkel is een groot contrast met al die grote namen in de regio, hier kun je eindelijk andere merken vinden dan alleen Alpinestar, Rev’it, Richa, Dainese etc. en ook fijn te ervaren dat je op een leuke manier geholpen wordt! Vooral voor de grote meneer of mevrouw is het aanbod goed en wordt je nét zo serieus behandeld als een maatje M/L. Het is voor de uiteenlopende kleine en grote maten al lastig om leuke kleding te vinden en waar je niet onzeker voelt tijdens het passen, laat staan motorkleding. De vriendelijke en kundige service zorgt ervoor dat men met zo’n uiteenlopende maat op een fijne manier geholpen wordt. Chapeau, tot volgende keer!

Goed bedrijf

Vanmiddag broek jas laarzen en handschoenen gekocht samen met mijn vrouw dochter en kleinkind zijn zeer hoed geholpen door de jonge verkoopster.Had alle tijd en wist waar ze het over had .Al met al goed geholpen .

Geweldig geholpen in Beek en Donk

Op zaterdag even op de motor naar Beek en Donk (is om de hoek, maar was er nog nooit geweest). Heel vakkundig geholpen. Zocht een broek met een casual look. Meteen met de goede kleur en maat het pashokje in. Broek zit perfect. Morgen terug om voor mijn partner ook div. kleding te kopen. Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijk en zeer plezierig geholpen.

Slecht slecht slecht

Ze verkopen sloten die niet werken, ik moest het nota bene doorslijpen en het interessert die winkelhoudster in Beekbergen letterlijk geen zak. Had ik maar met het slot moeten terug komen, zegt ze. Hoe dan? Als het aan mijn motorfiets hangt en ik niet kan rijden en het er niet afkrijg. Krijg niet eens mijn geld terwijl zij een ondeugdelijk slot leveren, en service ho maar. Blijf er weg, zoek een degelijke winkel voor je motorspullen. Niet de eerste keer dat die eigenaresse het woord klantenservice niet begrijpt

Super geholpen door Jaimy

Veel keuze ,ook Outlet. Zijn goed geslaagd Goed geholpen door Jaimy We komen zeker nog een keer terug!!

ruime keus, goed advies

Vriendelijk geholpen door deskundige medewerker. Goed advies zowel op veiligheid als looks;) Ruime keus.

Kwaliteit voor een mooie prijs

Ik kom er regelmatig en ik slaag altijd, goede service en vriendelijke mensen die weten wat je zoekt, en kennis hebben.

Via de website een ledere broek besteld was binnen 2 dan binnen. Zat goed verpakt en de broek nog eens in een tas.

Fijn en goed geholpen

Hele vriendelijke dame, hielp goed vertelde veel over soorten broeken. Echt top

Bij motorkledingpoint een mooie Apex regenoverall gekocht in kleur zwart/geel. Prima kwaliteit/prijsverhouding. Snel geleverd in een leuke tas. Past prima in de motorkoffer en neemt niet veel plaats in. Ook een van de weinige winkels online waar een maat 6XL verkrijgbaar was. Veel grote bekende merken gaan maar tot 5XL. De QR code voor het achterlaten van de recensie werkten niet. Dus dan maar via de website. Hoop dan toch nog mee te dingen naar de waardebon van 50 euro lol.

Top bedrijf

Half jaar terug een jeans gekocht eindelijk in lengte wat ze gewoon standaard op voorraad hebben dat was echt helemaal top. Sinds vandaag een leren jas gekocht daar ook helemaal top kosten wel wat moeite wegens mijn lengte maar ze hebben het wel. Ze zijn zeer klant vriendelijk en behulpzaam. En geven goed advies. Ze hebben er ook een motor staan waar je op kan zitten voor te passen of het goed zit. Echt een aanrader dit bedrijf.

Super fijn geholpen

Vandaag heb ik mijn eerste motor kleding gekocht. Ik werd goed en vriendelijk geholpen, dankjewel Eva!

Nergens zo goed geholpen!

Na het bezoeken van 3 andere motorwinkels (waar ik maar niet kon slagen) ben ik naar Motorkledingpoint Tilburg gegaan. Wat een verademing was dat! Ik werd onwijs goed en netjes geholpen. Al mijn vragen werden beantwoord, er werd niks opgedrongen, kreeg fijn advies en voelde me echt op mijn gemak. Zo heb ik m’n eerste schoenen en jas kunnen uitzoeken! Ik kom zeker binnenkort terug voor de rest!

Over Motorkledingpoint

Motorkledingpoint werkt met een klein hecht team, wij werken met elkaar en proberen elkaar te helpen om ons bedrijf tot een steeds hoger niveau te brengen waarin klantvriendelijkheid en advies bovenaan staat.