Snel en onbeschadigd geleverd

Snel en onbeschadigd geleverd deze Airoh helm met helmnet. 1 klein minpuntje : geleverd in een doos van een ander merk helm ?

jullie hebben de zaak goed voor elkaar top

prima geregeld succes voor de toekomst met vriendelijke groet Kees Wijkhuijs.

Zou prettig zijn om melding te krijgen wanneer het verstuurd wordt

Klant vriendelijke uitstekend en mooie winkel

Klant vriendelijke en een mooie winkel veel keuzen We zijn heel goed geholpen komen nog zeker terug

prima geregeld

via de chat heeft Eva mij de juiste uitleg gegeven over een kevlar broek, ik heb mijn maat besteld die was te klein daarna hebben ze een maat groter opgestuurd die is prima heel blij mee. goed geregeld allemaal.

Scherp geprijsd en snel geleverd

Ruim assortiment te zien te bestellen op goed werkende, prettige, overzichtelijke website met diverse betaalmogelijkheden. Daar word ik nou blij van!

ik werd gebeld met de mededeling dat de maat wat kleiner uitvalt dan gebruikelijk. Maatje groter gekozen. Perfect.

Perfect,hier kunnen andere een voorbeeld aan nemen.

Super,snelle levering en als heel duidelijk.

Helemaal tevreden

Op de overzichtelijke site een regenpak voor de motor gevonden. Wel even gebeld om de maat te controleren. Goed en vakkundig geholpen. Regenpak snel en goed verzonden. Past prima en ziet er goed uit. Helemaal tevreden dus.

Tijdje terug geholpen in Tilburg bij het kopen van een motorbroek en handschoenen. Goed geadviseerd en vriendelijk geholpen! Ik kom hier zeker terug!

Zeer behulpzaam en deskundig!!

In de afgelopen weken 3 maal in Beekbergen geholpen bij de aankoop van motorbroek, -jas en -helm en accessoires. Ondanks drukte slaagde mevrouw er steeds in iedereen te voorzien van deskundig advies, chapeau!!

Zo welkom zo goed geholpen

Goede service Super netjes geholpen En zekers goed geslaagd voor me zelf en mijn partner

De medewerker was vriendelijk en hielp goed. De prijs van de producten is ook goed!

Nette vriendelijke service

Netjes vakkundig geholpen. Prima producten.

Super voor elkaar

Heel goed geholpen, breed assortiment in diverse prijsklassen.

Mooie sortering en vriendelijke verkoopster!!

Mooi assortiment tegen scherpe prijzen en fijne verkoopster, volop aandacht voor diverse klanten tegelijk!!

Slechte communicatie

Ongeveer 7 dagen nadat ik een jas besteld had, had ik nog steeds geen informatie gekregen over wanneer het geleverd zou worden. Ik stuur dan maar zelf een mail om doodleuk te horen te krijgen dat het item blijkbaar niet meer leverbaar was en ze al een creditnota hadden opgesteld (zonder dat ik hier iets van wist). Het had fijn geweest van Motorkledingpoint om me hier pro-actief van te informeren ipv me er zelf achter te laten zoeken.

Goed advies en een betaalbare prijs

Nadat ik via internet een bestelling had geplaatst, waarvan de pasvorm niet goed was, ben ik naar de winkel in Beekbergen gegaan. Hier zijn we van goed advies voorzien en hebben we gevonden wat we zochten. Erg tevreden!

Heel erg tevreden

De medewerkster die toevallig in hetzelfde dorp woont als ik kwam gewoon even naar onze zaak om de bestelde artikelen te laten zien en te laten passen! Fijn deze aandacht!

Servicegericht

Pas geleden in de winkel in Beekbergen geweest. We werden uiterst vriendelijk geholpen en goed van advies voorzien, zonder dat er producten werden opgedrongen. Nu online een bestelling gedaan en binnen no time was het product in huis.

Wij kwamen op zondag in Beek en Donk waar wij heel gastvrij ontvangen werden. Met een paar hele fijne handschoenen ging ik weer naar buiten.

geweldig !

ik ben heel tevreden . artikel was uitverkocht wat ik online bestelt had .ze belde me op of ik iets anders wilde kiezen of mijn geld terug . het nieuwe artikel wat ik gekozen had had ik ook heel snel in huis ben zeer tevreden top service

Zeer goed advies en goede kennis van zaken.

Word altijd zeer vakkundig geholpen en je kunt iets met het advies dat ze geven.

prettig geholpen met deskundig advies

Prettige medewerker die zeker niet staat te "pushen" dat je wat moet kopen. Goed meedenkend, deskundig adviezen en tips, goedlachs en klant gericht. Wij zijn met een tas vol veiligheid vertrokken!

Geweldige winkel en goed geholpen

Ik kwam uit Serooskerke naar Tilburg voor een motorjas. Ik had er dringend 1 nodig maar twijfelde of het het rijden de moeite waard was. Uiteindelijk toch besloten om te gaan en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Ik kwam er binnen en het was net een snoepwinkel. Als ik een vraag had kom ik hem stellen en hij werd goed beantwoord. Ik had niet het gevoel dat ik met mensen praatte die er niks vanaf wisten. Mijn vrouw had nieuwe handschoenen nodig en we hadden ze gevonden. We kwamen bij de kassa en toen kregen we ze gratis mee. We zijn geëindigd met 2 paar nieuwe motorhandschoenen, een motorjas en een nieuwe helm. Al met al een zeer fijne ervaring en ik kom er zeker nog een keer terug!

Over Motorkledingpoint

Motorkledingpoint werkt met een klein hecht team, wij werken met elkaar en proberen elkaar te helpen om ons bedrijf tot een steeds hoger niveau te brengen waarin klantvriendelijkheid en advies bovenaan staat.