Vakkundige en plezierige verkoper in Beekbergen!

In filiaal Beekbergen heb ik op 19 juli jl. een motorjack en -handschoenen gekocht. Omdat ik daarvóór 18 jaar geen motor meer heb gereden, kon ik wel wat advies gebruiken bij de aanschaf hiervan. Er is namelijk veel veranderd in die tijd; ook op het gebied van motorkleding. Ik was aangenaam verrast door de vriendelijke, zeer welwillende en vakkundige begeleiding door verkoper Brian. Ik mocht zelfs met het motorjack en de -handschoenen gaan proefrijden om de ventilatie te testen. Wat een vertrouwen! In 1 woord: klasse!

Uitstekend service.

Snelle levering en een uitstekende service.

Geweldige service, leuke winkel

Behulpzaam, klantvriendelijk, voldoende keuze, goede prijs-kwalititeitverhouding Altijd weer gezellig om daar naartoe te gaan.

Deskundig personeel erg vriendelijk

Gewoon goed advies.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ontzettend goede en fijne winkel!

Vandaag mijn eerste motorkleding gehaald bij motorkledingpoint in Beekbergen. Ontzettend goed geholpen, namen de tijd en gaven goed advies. En verkoopster wist ook waar ze het over had en had er echt verstand van. Echt helemaal top service. Wij komen er zeker vaker terug.

Fijn geholpen

Doorwaai jas gekocht in Beekbergen, ik werd fijn geholpen. Ruime keuze en mooie kleding

Vlotte en goede service.

Nieuw regenpak voor op de motor nodig, op basis van prijs en eerdere ervaring met 2 gekochte motorjeans hier besteld. Zeer vlot geleverd en kwaliteit lijkt prima. Waterdichtheid nog niet getest, maar daar vertrouw ik op; en anders is er garantie.

Goed geholpen

Vandaag langs geweest in Beekbergen voor een broek en handschoenen. We werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen door iemand die ook veel interesse toonde. :)

Goede service.

Ik had gebeld ivm het eventueel omruilen van een broek. De juiste persoon was even niet op zijn plek, degene die de telefoon aan nam zou het doorgeven en wanneer er vragen waren zou ik terug gebeld worden. Binnen een 1/2 uur had ik al een mailtje ontvangen dat het geregeld was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, fijn product!

Mooie moterjas in de aanbieding. Supersnelle levering. Heel blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ben al een paar keer in Beekbergen geweest en elke keer goed geholpen door vriendelijk personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eerste keer iets besteld ging zeer snel en een perfecte afhandeling Top zeer tevreden.

Klantvriendelijkheid is top!!

Ik had een motorbroek gekocht, maar die bleek te groot te zijn. Ondanks dat de kaartjes eraf waren, kon ik deze toch omruilen voor een andere maat. Ze hebben mij enorm goed geholpen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk, verstand van zaken, behulpzaam

Omdat wij een motor gaan aanschaffen, vandaag bij Motorkledingpoint te Beekbergen mijn eerste spullen gekocht. Denk hierbij aan een broek, jas, helm, niergordel en handschoenen. Ik werd super fijn geholpen door een man die veel geduld had, echt luisterde naar wat ik wilde maar zeker toch ook mee dacht en goede tips en adviezen gaf. Dit was een zeer fijne ervaring. Wij zullen zeker terug komen voor de overige kleding (deze keer voor mijn man)!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, heel vriendelijk en duidelijke uitleg.

We zijn bij het filiaal in Beek en Donk geweest en ondanks dat het bijna sluitingstijd was nam de verkoper alle tijd voor ons. Fijn en goed advies en duidelijke uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, vriendelijk handgeschreven briefje erbij

Zie bovenstaand

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, vlotte terug betaling Prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keuze en vriendelijk personeel

Op zondag in de vestiging te oud Turnhout geweest. Vriendelijk onthaal en goed geholpen bij de keuze van broek en vest voor onze 13 jarige zoon. Ook nog 2 helmen gekocht met een 15% korting. Zeer aan te raden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima contact gehad, goed product geleverd, attent personeel

De helm die ik besteld had was alleen op voorraad in een magazijn achteraf, maar werd netjes gebeld of het erg was dat ik hem een paar dagen later zou ontvangen. Product is netjes verzonden, met een berichtje van het personeel erbij.

TOP!

Ontzettend hulpvaardig en klantvriendelijk. Genoeg keuze en leuke acties. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed meegedacht en goede adviezen met verstand van zaken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Had een te kleine broek besteld, kreeg een belletje van de klantenservice en ze stuurden zo een maatje groter op.

Goede service goede producten

Regelmatig hier motorspullen aangeschaft. zeer tevreden over de prijs kwaliteit. Ook de behulpzaamheid van het personeel is een aangename eigenschap van deze winkel.

Super goed erg tevreden

Ik heb al eerder motorkleding voor mijzelf gekocht bij motorkleding point en de afgelopen week ook voor onze zoon. Je krijgt een eerlijk advies, duidelijk en vriendelijk gewoon top. Dit alles dan ook nog voor een top prijs voor relatief weinig geld kun je goede motorkleding kopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima hulp bij uitzoeken Keflar spijkerbroeken

Uitstekend geholpen om de juiste maat broek te vinden.

Over Motorkledingpoint

Filter op Taal