Overzichtelijk, goedkoop en correcte levering

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Deze werd snel en keurig verpakt afgeleverd.

Zeer goed!!

Apex motorblouse besteld, snel geleverd en en zit perfect!!

Top zaak💪

In tilburg geweest, super geholpen denken met je mee, smeren je niet het duurste aan en denken mee met jouw portomonee Top zaak

Prima en snelle servive

Set handschoenen gekocht paste perfect en hierin ben ik goed geadviseerd

relaxed en voordelig shoppen!

wij zijn nu bij bijna elke vestiging van motorkledingpoint geweest en bij elke vestiging is het fijn winkelen! de prijs/kwaliteit verhouding is goed en je word er vriendelijk geholpen als je dat wil, geen opdringerige verkopers.

Snelle reactie op mail, fijne communicatie over voorraad en verzending

Heb geen woorden geen lucht meer ik sta perplex van al jullie onmenselijke geweldige service produkten en input tot het uiterste. Superrrr!!

Prima service!

Product was uitverkocht, maar goed advies over een alternatief.

Lekker op zondag rustig een helmpje scoren , dat kan gewoon , perfect .

Geweldige service

Alsnog een rugbeschermer in mijn jas gekregen die inmiddels een jaar oud was.

Komen afspraken na

Moet nog even wachten, want ik heb het nog niet gepast het kledingstuk, omdat ik begeleid woon is deze bestelling bij mijn ouders aangekomen, morgen zaterdag kan ik het passen.

Goed en snel advies

Was op zoek naar een jas, broek en helm. Dankzij het goede advies uitgekomen op een jas van fieldsheer met bijpassende broek en een goed zichtbare systeem helm van HJC. Bedankt!!

Perfecte zaak

Vandaag ik beek en donk Complete outfit gekocht Perfect en deskundig geholpen Door een uiterst vriendelijke medewerker

verzending duurt 2-3 werkdagen

Ik heb in weekend mijn bestelling geplaatst en had verwacht dat de maandag daarna verzonden werd maar was het niet zo. Ik belde woensdag om te vragen wat de reden van vertraging was en kreeg te horen dat op die dag verzonden zoude worden. Wat de handschoenen betreft was aanbieding van 80 naar 30 euro en voor mij een onbekende merk "All Weather Sun" . Ik heb maat M maar ze zijn toch te groot. Geen zin om terug te sturen dus zie ik wel!

Ruime keuze en goede mensen

Ruime keuze in kledingstijl en voor ieder budget, En personeel met verstand van zaken.

Minder dan voorheen

Ik heb hier voorheen hetzelfde artikel besteld, toen was het artikel aanzienlijk beter. Ik heb een motorkol besteld en toen ik deze vorig jaar had gekocht bij dit bedrijf toen was het een dikkere zachtere stof. Nu is de motorkol een stuk dunner en stugge ruwe stof. Dat vind ik erg jammer. De schuurt aan de kin. De levering daarentegen was wel erg snel.

Beste Geralda, Wat vervelend om te horen dat de col niet helemaal naar wens is. Wij hebben diverse collen, in verschillende diktes en materialen. U mag uw col eventueel in één van onze vestigingen omruilen, dan kunt u gelijk de dikte en het materiaal voelen. Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u mij bereiken via brian@motorkledingpoint.nl Gr. Brian Motorkledingpoint.

Fijne service

Fijne zaak, mooie en goede artikelen. Prima service.

klantgericht en vriendelijk personeel

Winkel in Beekbergen bezocht: Op zoek naar een paar motorlaarzen, bijna de hele voorraad gepast en uiteindelijk gelsaagd. Prima service en meedenkend personeel.

Perfecte service per telefoon

Bijzonder goed geholpen per telefoon zowel bij de eerste aankoop als het omruilen en opnieuw iets bestellen

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen door personeel Was opzoek naar een motorbroek en die werd snel gevonden. De keuze was reuze.

Ontspannen sfeer om spullen te bekijken.

Onlangs een vriend meegenomen die een helm zocht, ik had een soortgelijke helm gezien in Beekbergen. Mijn vriend is na veel passen en meten, er nu erg blij mee. Van mijn vrouw mocht ik een motorjas uitzoeken voor mijn verjaardag, dus nogmaals naar Motorkleding point en hier nu een jas gevonden. Bij de afrekening ging er nog 25% korting vanaf, dus mijn vrouw werd ook erg blij.

Heel erg tevreden

Ik heb diverse motorkleding door de jaren heen gekocht bij Motorkleding Point. Heel recent nog een soft shell motorjas, waar ik heel blij mee ben. De kwaliteit is goed en betaalbaar, daarnaast ook vriendelijk en professioneel personeel.

vriendelijkheid en service

Nadat ik een motorbroek ,voor als kerstkado, online had besteld en deze niet paste hebben ze direkt een grotere maat opgestuurd zonder eerst af te wachten tot de andere motorbroek terug gestuurd was. Topservice!!

relaxed en goedkoop shoppen

Fijne zaak met vriendelijke mensen om niet alleen goedkoop leuke artikelen te scoren maar ook voor een gezellig praatje. Mocht je in de buurt zijn ga er dan zeker even langs!

Prima service, vriendelijke en behulpzame medewerkers

Ik had online zomerhandschoenen besteld XS, maar veel te klein. Mijn fout. Tijdens telefonisch contact werd direct aangeboden om een paar large te sturen, zonder deze eerst online te bestellen en te betalen. Helaas waren deze ook te klein. Wederom telefonisch contact en vervolgens werd er door mij een paar XXL besteld die wel uitstekend passen. Ik heb de 2 niet passende paren teruggestuurd en inmiddels ook geld terug ontvangen. Kortom, een prima leverancier en prima medewerkers. Prettige feestdagen.

Beste Leo, U bent de gelukkige winnaar geworden van de review actie van de maand December. Als u mij een mail stuurt met uw gegevens dan zorg ik ervoor dat u de cadeaubon van €50.- ontvangt. brian@motorkledingpoint.nl Met vriendelijke groet, Brian

Over Motorkledingpoint

Motorkledingpoint werkt met een klein hecht team, wij werken met elkaar en proberen elkaar te helpen om ons bedrijf tot een steeds hoger niveau te brengen waarin klantvriendelijkheid en advies bovenaan staat.