Super en deskundig

Heel tevreden, komen er regelmatig en altijd een vrolijke en broederlijke medewerker waar niets te veel voor is. Je krijgt enorm veel informatie en hulp erg fijn!

Goed geholpen met een complete set!

Laatst m'n motorrijbewijs gehaald, en was dus opzoek na een compleet motorpak. Al bij diverse zaken geweest, maar steeds niet het juiste kunnen vinden.. Toen bij motorpoint in Beekbergen terecht gekomen, erg goed geholpen.. mevrouw nam alle tijd om mij te helpen zoeken na goed passende kleding. Ik ging de winkel uit met een erg mooie set(jeans, hoody, handschoenen,helm,) voor een prima prijs.. Ik kreeg ook nog wat korting, altijd mooi meegenomen! Als ik weer wat nodig heb, ga ik zeker weer die kant op!

goede aftersales

In oktober 2020 een complete uitrusting aangeschaft bij MKP. Ik werd goed geholpen en van advies voorzien. Na 4 weken gebruik begon echter het leer van mijn laarzen te scheuren. Eva heeft e.e.a. beoordeeld en zonder enige discussie andere geleverd. Het is een tof bedrijf, ik kan het van harte aanraden.

Goede service!

Vorige week een paar zomerhandschoenen gekocht, echter pasvorm tpv de duim was té krap. Na mailcontact terug gegaan, ik mocht de handschoenen omruilen voor een paar welke wél goed past. Vriendelijk personeel en goed geholpen!

Slechte garantie

Ik heb laarzen gekocht en deze waren binnen een jaar kapot. Ze verscholen zich achter een half jaar garantie en er was geen gesprek mogelijk. Uiteindelijk mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en ja toen viel het plots wel onder de garantie. Dus laat je niet te snel wegsturen, want daar zijn ze goed in.

Beste Miranda, Wij betreuren het ten zeerste dat de door u gekochte laarzen binnen een jaar kapot zijn gegaan. U geeft aan dat er vanuit ons geen gesprek mogelijk was, dit is niet correct. Er was zonder meer een gesprek mogelijk, alleen vervalt deze mogelijkheid zodra er op een intimiderende manier vanuit u gecommuniceerd wordt. Het is u uitgelegd dat de garantie vervalt na 6 maanden. Om u tegemoet te komen hebben wij u een korting aangeboden op een paar nieuwe laarzen, echter was uw reactie hierop dat u nooit meer bij ons wilde komen. Tevens zijn vanuit de leverancier ter compensatie nieuwe handschoenen naar u toegezonden die u uiteindelijk toch niet wilde hebben. Het klopt dat ik u uiteindelijk de uitverkoopprijs van €89,- voor motorlaarzen terug betaald heb omdat wij de ene brief/mail na de ander vanuit u ontvingen, niet van een rechtsbijstand. De reden dat ik het bedrag uiteindelijk heb geretourneerd is niet omdat het binnen de garantie valt, maar omdat wij in deze tijd bezig zijn met het door komen van de Covidcrisis en daar alle energie voor kunnen gebruiken. Ik wil u hierbij dan ook vragen mijn bedrijf en mijn personeel met rust te laten, u bent compleet gecompenseerd en er is daarnaast geen bedrag ingehouden voor het gebruik van de laarzen dat jaar. Ik hoop deze kwestie hiermee dan ook te kunnen afronden. Met vriendelijke groet, Eva Sylvie van der Pol Eigenaresse Motorkledingpoint

Snel en onbeschadigd geleverd

Snel en onbeschadigd geleverd deze Airoh helm met helmnet. 1 klein minpuntje : geleverd in een doos van een ander merk helm ?

jullie hebben de zaak goed voor elkaar top

prima geregeld succes voor de toekomst met vriendelijke groet Kees Wijkhuijs.

Zou prettig zijn om melding te krijgen wanneer het verstuurd wordt

Klant vriendelijke uitstekend en mooie winkel

Klant vriendelijke en een mooie winkel veel keuzen We zijn heel goed geholpen komen nog zeker terug

prima geregeld

via de chat heeft Eva mij de juiste uitleg gegeven over een kevlar broek, ik heb mijn maat besteld die was te klein daarna hebben ze een maat groter opgestuurd die is prima heel blij mee. goed geregeld allemaal.

Scherp geprijsd en snel geleverd

Ruim assortiment te zien te bestellen op goed werkende, prettige, overzichtelijke website met diverse betaalmogelijkheden. Daar word ik nou blij van!

ik werd gebeld met de mededeling dat de maat wat kleiner uitvalt dan gebruikelijk. Maatje groter gekozen. Perfect.

Perfect,hier kunnen andere een voorbeeld aan nemen.

Super,snelle levering en als heel duidelijk.

Helemaal tevreden

Op de overzichtelijke site een regenpak voor de motor gevonden. Wel even gebeld om de maat te controleren. Goed en vakkundig geholpen. Regenpak snel en goed verzonden. Past prima en ziet er goed uit. Helemaal tevreden dus.

Tijdje terug geholpen in Tilburg bij het kopen van een motorbroek en handschoenen. Goed geadviseerd en vriendelijk geholpen! Ik kom hier zeker terug!

Zeer behulpzaam en deskundig!!

In de afgelopen weken 3 maal in Beekbergen geholpen bij de aankoop van motorbroek, -jas en -helm en accessoires. Ondanks drukte slaagde mevrouw er steeds in iedereen te voorzien van deskundig advies, chapeau!!

Zo welkom zo goed geholpen

Goede service Super netjes geholpen En zekers goed geslaagd voor me zelf en mijn partner

De medewerker was vriendelijk en hielp goed. De prijs van de producten is ook goed!

Nette vriendelijke service

Netjes vakkundig geholpen. Prima producten.

Super voor elkaar

Heel goed geholpen, breed assortiment in diverse prijsklassen.

Mooie sortering en vriendelijke verkoopster!!

Mooi assortiment tegen scherpe prijzen en fijne verkoopster, volop aandacht voor diverse klanten tegelijk!!

Slechte communicatie

Ongeveer 7 dagen nadat ik een jas besteld had, had ik nog steeds geen informatie gekregen over wanneer het geleverd zou worden. Ik stuur dan maar zelf een mail om doodleuk te horen te krijgen dat het item blijkbaar niet meer leverbaar was en ze al een creditnota hadden opgesteld (zonder dat ik hier iets van wist). Het had fijn geweest van Motorkledingpoint om me hier pro-actief van te informeren ipv me er zelf achter te laten zoeken.

Goed advies en een betaalbare prijs

Nadat ik via internet een bestelling had geplaatst, waarvan de pasvorm niet goed was, ben ik naar de winkel in Beekbergen gegaan. Hier zijn we van goed advies voorzien en hebben we gevonden wat we zochten. Erg tevreden!

Heel erg tevreden

De medewerkster die toevallig in hetzelfde dorp woont als ik kwam gewoon even naar onze zaak om de bestelde artikelen te laten zien en te laten passen! Fijn deze aandacht!

Servicegericht

Pas geleden in de winkel in Beekbergen geweest. We werden uiterst vriendelijk geholpen en goed van advies voorzien, zonder dat er producten werden opgedrongen. Nu online een bestelling gedaan en binnen no time was het product in huis.

Beste Jeroen, U bent de gelukkige winnaar geworden van de €50.- cadeaubon van onze review actie. Zou u een mail willen sturen naar [email protected] met uw gegevens? Met vriendelijke groet, Jaimy Motorkledingpoint

Over Motorkledingpoint

Motorkledingpoint werkt met een klein hecht team, wij werken met elkaar en proberen elkaar te helpen om ons bedrijf tot een steeds hoger niveau te brengen waarin klantvriendelijkheid en advies bovenaan staat.