Wij kwamen op zondag in Beek en Donk waar wij heel gastvrij ontvangen werden. Met een paar hele fijne handschoenen ging ik weer naar buiten.

geweldig !

ik ben heel tevreden . artikel was uitverkocht wat ik online bestelt had .ze belde me op of ik iets anders wilde kiezen of mijn geld terug . het nieuwe artikel wat ik gekozen had had ik ook heel snel in huis ben zeer tevreden top service

Zeer goed advies en goede kennis van zaken.

Word altijd zeer vakkundig geholpen en je kunt iets met het advies dat ze geven.

prettig geholpen met deskundig advies

Prettige medewerker die zeker niet staat te "pushen" dat je wat moet kopen. Goed meedenkend, deskundig adviezen en tips, goedlachs en klant gericht. Wij zijn met een tas vol veiligheid vertrokken!

Geweldige winkel en goed geholpen

Ik kwam uit Serooskerke naar Tilburg voor een motorjas. Ik had er dringend 1 nodig maar twijfelde of het het rijden de moeite waard was. Uiteindelijk toch besloten om te gaan en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Ik kwam er binnen en het was net een snoepwinkel. Als ik een vraag had kom ik hem stellen en hij werd goed beantwoord. Ik had niet het gevoel dat ik met mensen praatte die er niks vanaf wisten. Mijn vrouw had nieuwe handschoenen nodig en we hadden ze gevonden. We kwamen bij de kassa en toen kregen we ze gratis mee. We zijn geëindigd met 2 paar nieuwe motorhandschoenen, een motorjas en een nieuwe helm. Al met al een zeer fijne ervaring en ik kom er zeker nog een keer terug!

Vakkundige kennis en advies.

Ik ben in Tilburg in de winkel geweest. De verkoper liet ons eerst een rondje lopen en drong zich niet op. Ben erg goed geholpen, klantvriendelijk. De verkoper kon al mijn vragen beantwoorden en gaf goede adviezen. Het was te merken dat hij echt de kennis bezat. Hele goede service en uitleg. Bedankt.

Fantastische service

Snelle service . Perfecte materialen

Zeer klantvriendelijk!

Fijne hulp gehad met het uitzoeken van de juiste kleding, niet pusherig en vriendelijke man. Goed gevoel over mijn aankopen Top winkel!

Fijn ‘rielekst’ en uiterst sympathiek geholpen.

Prima geholpen als ‘newbie’ motor liefhebber. Hele uitrusting compleet samengesteld en met ANWB-korting.

Beste Eric, U bent de gelukkige winnaar geworden van de €50.- cadeaubon van onze review actie. Zou u een mail willen sturen naar [email protected] met uw gegevens? Met vriendelijke groet, Brian Motorkledingpoint

Prima hulp, goede prijs/kwaliteit

De titel zegt het al!

Goed geholpen

Onlangs een doorwaaijas besteld en die was te klein. Eenmaal binnen bleek het te klein. Jas in de koffers en op naar de winkel. Daar kon de jas gewoon ingeruild worden. Ik had nog een rugprotectie van mijn vorige jas. Medewerker gaf aan dat deze pastte, maar hij is uiteindelijk toch wat te klein.

We zijn prima geholpen, heb een prachtige waxbroek en een leren jas gescoord, we gaan zeker nog teru

Ben al een aantal keer bij motorpoint geweest, de verkopers zijn vriendelijk en behulpzaam, ik ga zeker terug.

Beste Marianne, Gefeliciteerd! Je bent de winnaar geworden van onze review actie van de maand Augustus. Als je een mail stuurt naar [email protected] zal ik ervoor zorgen dat je een cadeaubon t.w.v. €50.- ontvangt voor in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Brian Motorkledingpoint

Leuke winkel, fijne verkoper.

Vandaag voor een nieuwe motorjas, broek en schoenen wezen kijken. Bij binnenkomst aangegeven dat het niet te duur moest zijn omdat ik als passagier bij mijn wederhelft achterop zit. De verkoper zocht echt de aanbiedingen uit, drong nergens op aan. Uiteindelijk met duurdere kleding naar huis gegaan, omdat het lekkerder zat. Leuke winkel met een leuke, vlotte verkoper.

Voordelige en betrouwbare webwinkel

Voor de 2e keer besteld en wederom prima.

Raare sfeer, ze was bang dat de maten door elkaar gingen en drong zichzelf op. Wij voelde ons niet p

Mijn ervaring in deze motoroulet was kill en kut

Aan schaft nieuwe handschoenen

Zeer mooi en past goed Mooie prijs

Goede service en genoeg assortiment

2 weken geleden mijn motorpak en laarzen gehaald. Ze passen erg goed. De medewerker was ook erg goed met zijn advies. Daarnaast ook erg geduldig. Aanrader voor iedereen om zijn/haar (eerste) motorkleding te halen.

TOP service

Super goede ervaring bij Motorkledingpoint in Tilburg. Voor mijn motorrijlessen wilde ik een helm en motorjack kopen, ik ben hier erg goed geholpen en ze nemen ruim de tijd voor je om alles goed uit te leggen. Nieuwe toffe helm en leren motorjack gekocht en helemaal blij mee! Toppers!

Eerlijke prijs en persoonlijke aandacht

Super leuke zaak met vriendelijk personeel. Ze nemen echt de tijd voor je en helpen je met de keuze, goed advies. Ook de outlet is goed en overzichtelijk ingedeeld, waar je echt goede koopjes kan vinden. Mooie eerlijke prijzen in de winkel.

Gewoonweg top!

Op een hele fijne manier geholpen, verkoper nam alle tijd voor ons en heb geen enkel moment het gevoel gekregen dat hij ons iets aan wilde smeren. Verder natuurlijk kleding met de beste prijs kwaliteit verhouding. Kortom een ritje naar Tilburg meer dan waard!

Goed geholpen

Belde ivm het traceren van een bestelling, Werd meteen goed op doorgepakt.

Snelle levering en product zoals verwacht

Broek besteld via de website, snel geleverd en product voldoet aan de verwachtingen.

Beste Marloes, Gefeliciteerd! Jij bent de gelukkige winnares van de maand Juli! Als je even een mail wilt sturen naar [email protected] dan zorg ik ervoor dat jij een cadeaubon t.w.v. €50.- ontvangt om in één van onze winkels te besteden. Gr. Brian Motorkledingpoint.

Netjes en vlot

Ik had heup protectors besteld echter waren deze er niet meer en heb toen een duurdere variant gekregen die voldoen aan de nieuwe eisen. Helemaal top!

Ik heb genoten!

Het was een ontzettend hete dag, wat denk ik mede de oorzaak was dat ik de enige klant in de winkel was. Vanaf binnenkomst werd er al een grapje gemaakt en gezellig gedaan. Ik ben zeer goed geholpen in het vinden van een motorbroek en heb eerlijk advies van de twee werkende heren ontvangen. Het product dat ik heb gekocht is netjes verpakt meegegeven.

Ze hebben goede kennis en je wordt uitstekend geholpen.

Beekerheide 39 5741HB Beek en donk

Over Motorkledingpoint

Motorkledingpoint werkt met een klein hecht team, wij werken met elkaar en proberen elkaar te helpen om ons bedrijf tot een steeds hoger niveau te brengen waarin klantvriendelijkheid en advies bovenaan staat.