Geweldig Advies!

Geweldig advies en erg doelgericht. Prijzen zijn erg goedkoop in vergelijking met de rest.

Afgelopen zondag 1e pinksterdag een volledig outfit aangeschaft voor op mijn onlangs aangeschafte mp3 motorscooter. Wij zijn hier heel fijn geholpen en hebben goede adviezen gekregen.

Veel producten ik voorraad en professioneel advies

Ik ben erg tevreden over motorkleding point in Beek en Donk. Ze hebben genoeg producten op voorraad en ik kreeg erg professioneel advies.

(Nog) niet geleverd product

Door veel goede recensies besloten om ook bij motorkledingpoint handschoenen te bestellen. Net begonnen voor mijn motorrijbewijs en daarvoor zijn handschoenen noodzakelijk. Motorkledingpoint adverteert dat ze dezelfde dag nog verzenden. Ik ben nu ruim twee week verder heb nog geen handschoenen mogen ontvangen. Ben benieuwd of ze nog geleverd gaan worden. Na veel contact is mij toegezegd dat er nogmaals een pakketje mijn kant op zou komen, ook deze is helaas (nog) niet binnen. Voor motorkleding zou ik helaas een andere (web)shop moeten gaan zoeken. Per mail werd wel snel gereageerd, maar mijn vraag blijft of mijn pakketje ooit aan zou komen.

Beste K, Nogmaals onze excuses dat de eerste zending nog niet is aangekomen bij u, helaas zijn wij ook afhankelijk van onze pakketdienst. Uw pakket is bij ons dezelfde dag verzonden en vanaf dat moment hebben wij geen invloed meer op de levering. Ook is er een tweede pakket verzonden nadat er mailcontact is geweest, hierin bedankte u ons voor de super service en het begrip. Wij betreuren dan ook deze review, wij hebben ons best gedaan u zo snel mogelijk te voorzien van uw bestelling maar nogmaals, wij zijn ook afhankelijk van de pakketdienst. Groetjes, Brian Motorkledingpoint

Aanrader: Motorkledingpoint Tilburg

Beste Brian, een paar weken geleden was ik met mijn zoon bij jou in de winkel. Je nam alle tijd om, ondanks Corona, diverse helmen te passen, uiteraard met voorzorgsmaatregelen. Voor mijn zoon van 1.98m lang, was het vinden van geschikte kleding best lastig. Bedankt voor je advies en geduld, zelfs na sluitingstijd nog.

Verrassende eerste kennismaking

Na in een aantal voor mij bekende motorzaken niet te zijn geslaagd voor kleding en schoeisel ontdekte ik motorpoint Beek en Donk op internet. Ik was blij verrast dat ik daar direct de sneakers aantrof die ik zo graag wilde kopen en ook nog eens 2 leuke jeans broeken. In mijn enthousiasme ook nog een jeans broek en een stoer vest voor mijn man meegenomen. Ieder artikel voor een mooie prijs, scheelt toch behoorlijk met andere motorzaken. Ik werd er zeer goed, vakkundig en vriendelijk geholpen. Ik ga hier zeker nog vaker terugkomen.

Super geholpen

Als onervaren motorrijder hier mijn hele outfit weten te scoren! Heel vriendelijk geholpen er werd echt tijd genomen om alles goed uit te zoeken en te passen. Dik tevreden en met een complete outfit voor een leuke prijs naar huis gegaan

Helemaal tevreden

Totaal onervaren (net het AM rijbewijs gehaald en een schakelbrommer gekocht) ging ik naar de winkel in Beekbergen, waar ik super vriendelijk werd geholpen. Ik zocht een jas en handschoenen maar had natuurlijk geen idee wat er allemaal was. Na een aantal jassen en handschoenen gepast te hebben en daarnaast fijn advies, ben ik de winkel tevreden en met nieuwe spullen weer uitgelopen!

Perfect geholpen, en de klacht opgelost.

super seviice!! Had enige tijd gelleden bij Hoes Motorsport in Baarle Nassau een Lookwell kevlar jeans gekocht. deze zat voor geen meter. via Lookwell verwezen naar Motorkleding point Tilburg. Ik mocht een nieuwe jeans passen, en de oude welke daar niet vandaan kwam, namen ze terug. Ik reed weer huiswaarts met een perfect passende jeans. Nogmaals dank, dat is service van de bovenste plank!

Super service en goede uitleg

Vandaag motorkleding set voor mijn vrouw gekocht. Goed geholpen, denken mee, goede uitleg. En mooie veilige kleding voor een mooie prijs. Diverse merken aanwezig zodat er voor ieder budget gekozen kan worden.

Topzaak met topservice

Vrijdag 22 mei voor een motorpak gaan kijken. Mijn oude was namelijk na 10 jaar wel aan vervanging toe. Aangekomen in Tilburg uiterst vriendelijk geholpen door de medewerkster en uiteindelijk voor een belachelijk lage prijs een nieuw lederen motorpak aangeschaft. Ik raad iedere motorrijder aan om hier eens te gaan kijken. Want het blijkt, dat zelfs als je een gering budget hebt, je toch hele goede kwaliteits-kleding kunt kopen. Vele motorrijders rijden zonder beschermende kleding, omdat er gedacht wordt dat dit duur is. Het blijkt dus helemaal niet zo te zijn, als je bij Motorkledingpoint voor nog geen €200,= een beschermend pak kunt aanschaffen. Volgens mij is je lijf toch wel meer waard dan dat! Kortom een topzaak en zeker een aanrader.

Mijn bestelling is snel geleverd.

Mijn bestelling is snel geleverd.

Snelle levering, goede informatie

Contact verliep via Facebook messenger en verliep prima. En de handschoenen zijn steeds super snel geleverd. Heel fijn.

Mijn online gekochte kleding kon ik makkelijk in de winkel omruilen. Service was goed en mijn geld was snel terug gestort.

Snel geholpen en goede prijs/kwaliteit verhouding

Deze mensen hebben veel kennis en ervaring met betrekking tot motorkleding. Als je er niet zo veel van af weet zullen zij jou goed helpen in het maken van de juiste keuzes

Goede persoonlijke aandacht.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Weten precies het juiste advies te geven.

Super service en uitstekende kennis

Ik was op zoek naar een jas. Met mijn lengte was dat best moeilijk. Er was enorm veel keuze. Ben drie keer terug geweest, en elke keer opnieuw goede service en advies. Uiteindelijk een jas gevonden en ik ben er super blij mee.

Snelle levering en goede service

De handschoenen die ik in de eerste instantie had besteld waren niet meer leverbaar. Ik ben daarover netjes opgebeld en heb een duurder alternatief gekregen voor hetzelfde geld. Er werd snel geleverd.

De door mij bestelde bretels werden zeer snel bezorgd. De prijs / kwaliteit verhouding is dik in orde, mijn zoon en ik hebben ze nu al meerdere malen gebruikt en voldoen zeer goed, dit is een echte aanrader en eigenlijk onmisbaar bij een motorbroek in combinatie met een motorjas.

Zeer snel en goed advies.

Had hulp nodig bij het kiezen van de maat. Snelle reactie. Ook via de mail snelle reactie. Het bestelde paste gelijk goed. Blij mee.

Wat een onbeschoft personeel!

Ik kreeg Sylvia uit Beekbergen aan de telefoon! Jezus wat een onbeschoft mens is dat! Ik ga door haar hier geen kleding meer halen.. was van plan om voor €600 aan kleding te halen. Dit gaat zeker niet meer door. Met dank aan Sylvia uit Beekbergen. Ontslaan die hap, want ze is zeer onbeschoft!!

Beste Dk, Wat vervelend om te horen dat uw telefonische contact niet fijn is verlopen. Ik begreep van mijn collega dat het erg druk in de winkel was waardoor zij misschien minder klantvriendelijk over kwam, zij heeft hiervoor ook haar excuses gemaakt toen u een tweede keer belde. Hopelijk heeft u alsnog elders de juiste kleding kunnen vinden en krijgen wij in de toekomst nog een kans om te laten zien dat klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staat bij ons! Met vriendelijke groet, Brian Motorkledingpoint

snelle levering enzeer correcte service

had men vest snel en ben goed op de hoogte gehouden wanneer ze geleverd werd ,degelijk materiaal

fantastische zaak met begrip voor klant en kennis van zaken.

afgelopen zaterdag een motor gekocht in de buurt dus gelijk even in Tilburg nog meer uitgegeven .Ik moest alles weer aanschaffen na ruim 20 jaar motorloos te zijn geweest.Uitgelegd aan Brian wat ik wilde hebben en na een goed half uur alles gepast en ingepakt.Nu ben ik niet zo moeilijk wat keuzes betreft ,goed is goed,maar moet wel veilig zijn .Brian begreep dat en dat was voor mij echt een verademing in deze tijd.niks geen gepush maar wel eerlijk Ik kom zeker nog eens terug. Top ,bedankt.

Zaterdags telefonisch contact gehad met Brian, deze zou alvast voor me kijken wat er voor mij tussen zou zitten en ik zou smiddags naar Tilburg rijden. Helaas had mijn auto andere ideeen en zodoende even gebeld om door te geven dat ik niet kon komen, Was volgens Brian geen probleem en zondag zouden ze ook open zijn. Dus vandaag weer die kant op gereden en wel aangekomen. Daar aangekomen werden we vriendelijk onthaald en werd er al gelijk gevraagd of het probleem met de auto was opgelost. Met deze vriendelijke introductie zat het gevoel al goed en zijn we gaan kijken naar wat ik wilde. Dit bleek helaas moeilijk te vinden vanwege mijn postuur, maar Brian is net zolang blijven zoeken totdat hij had gevonden wat mij goed pastte, en gaf mij ook niet de indruk dat ik zijn tijd verspilde. Al met al ben ik heel erg tevreden met de manier waarop ik geholpen ben en natuurlijk ook met de prijzen. Als ik weer wat nodig heb zal ik zeker weer eens bij ze gaan kijken, ondanks dat het toch anderhalf uur rijden is voor mij.

Makkelijke website en snelle levering!

Super snelle levering. Precies zoals gewenst.

Beekerheide 39

5741HB Beek en donk

Over Motorkledingpoint

Motorkledingpoint werkt met een klein hecht team, wij werken met elkaar en proberen elkaar te helpen om ons bedrijf tot een steeds hoger niveau te brengen waarin klantvriendelijkheid en advies bovenaan staat.