Snelle levering en goed spul.

afspraak is afspraak, perfecte installatie, aanrader

goede installatie, kennis van zaken en werkplek schoon achtergelaten

Kundig team/doen wat je vraagt en mag verwachten

Team was conform afspraak op tijd; prettige vriendelijke medewerkers. Zeer kundig en denken mee wat de beste plaats is om de airco's te plaatsen. ruimen alles goed op en laten geen stof achter. Prettige ervaring (los van de rekening, maar dat was bekend en hoort er helaas bij ......)

Fijn bedrijf. Van offerte tot oplevering. Alle verwachtingen waargemaakt en zeer goed over alles gecommuniceerd. Ook een top installatie door twee ervaren monteurs. Werkt perfect!

Installatie deskundig uitgevoerd en prima service

Zowel het offerte traject als de planning en uitvoering is prima verlopen. vriendelijke monteurs die zorgvuldig te werk gaan en je goed adviseren over de juiste plek en gebruik. Ik heb Aircoshop o.a. ook bij vrienden aanbevolen en daar is het ook prima gegaan.

Hervorragende Bearbeitung und Installation.

Von der Angebots Anfrage bis zur installierten Mitsubishi Airconditionsanlage sehr zufriedenstellende und ausgezeichnete Bearbeitung durch Aircoshop und seiner Mitarbeiter. Puenktliche und vorbildliche Installation durch die freundlichen Technicker. Vielen Dank. Weiter so Aircoshop!

Supergoed

Werk is secuur gedaan, daarnaast is het schoon afgewerkt!!

Professioneel en vakkundig

Nette offerte met vakkundig advies. Na opdracht goede communicatie over levering, schouwing en plaatsing. Tijdens de montage goed meegedacht in leiding tracé. Uitleg en oplevering zoals je mag verwachten. Facturatie conform opdracht en net een voorstel voor onderhoud ontvangen. Dank voor het meedenken.

Goede voorlichting, snelle service en eerlijke prijs

Positief. Na een vraag per mail een snelle en correcte reactie, advies aan huis en goed overleg. Duidelijke voorlichting. Correcte communicatie en levering en montage volgens afspraak. Alle afval werd ook netjes weer meegenomen en de boel netjes en schoon achtergelaten. Compliment voor de medewerkers Nick en Henk voor montage en Jordi voor advies

lange wachttijden

vandaag besteld en morgen geleverd ??? besteld 22/5 nu 14/6 nog geen info !

Helemaal tevreden

Prima informatie vooraf en vakkundig geïnstalleerd!

Zeer vriendelijke mensen!

Aircoschop werkt netjes snel en secuur. Fijne mensen.

Goed geplaatst en keurig werk geleverd

Goede vakmensen.

Vlotte installatie en goed werk afgeleverd.

prima montage en fijne monteurs.

over het geheel ben ik erg tevreden, offerte, nakomen afspraak, montage, allemaal prima. ken geen negatieve dingen.

Heel tevreden met de levering en het plaatsen

De twee heren Henk en Nick waren erg vriendelijk en dachten goed mee met waar alles geplaatst kon worden. zij hebben goed werk geleverd. Snelle nette montage van de buiten en binnenunits. Werkplekken werden netjes opgeleverd, en de uitleg van de bediening was prima. Al met al erg tevreden wat betreft levering en montage. Ook na nu een aantal dagen gebruik kan ik zeggen dat alles naar tevredenheid werkt.

Kwaliteit

Vakkundige installatie

Zeer professionele vakmensen

Een buitenunit en twee binnenunits laten plaatsen. Prima kwaliteit, stil en krachtig. Twee man sterk op afgesproken tijd aanwezig. Zelfs nog op zolder aan buitenmuur twee grote gaten gedicht die er nog zaten van monoblock. Ik kan Aircoshop van harte aanbevelen.

Nuchter bedrijf

Hardwerkende mensen. Geven nooit op, ook niet in moeilijke situaties die niet normaal zijn.

Heel netjes afgewerkt / gemonteerd

Netjes geleverd en goed geprijsd tov andere aanbieders.

Doen wat ze beloven

Demontage en installatie van 2x nieuwe airco's. Fijn dat het overlegd kon worden om de demontage voor onze verbouwing/schilderwerk uit te voeren en de nieuwe installatie daarna. Installatie door 3 monteurs, maakte de installatie snel, en alle vuil werd netjes afgevoerd. Blij met onze nieuwe Mitsubishi AC's - laat de zomer maar komen!

Snel en vakkundig werk, duidelijke communicatie, niet goedkoop

2 Mitsubishi airco's met het split-systeem voor mijn huis in februari 2020 besteld en kreeg alles binnen een maand in 5 stappen: 1. Snelle reactie via e-mail 2. Huisbezoek om de installatiedetails te bespreken (ca. 1 week na de aanvrag) 3. Offerte per e-mail 4. Telefonisch installatie planning 5. Keurige en snelle installatie op afgesproken datum en tijd door vriendelijke mensen ;) Het airco-systeem zelf werkt, maar werd nog niet zwaar getest omdat het weer niet te warm is. Heel positieve ervaring tot nu toe.

Snel en keurig geinstalleerd

Na akkoord van de (leuke-)offerte, en nadat er extra nog een adviseur langs was geweest, kwam men binnen 2 weken de units plaatsen. Men was er op de afgesproken datum/tijd en binnen enkele uren was ik voorzien van een goed-werkend systeem. Kreeg nog een keurige uitleg over de binnen- en buitenunits en ben dus zeer tevreden over het complete plaatje. Van offerte, tot installatie, van advies tot nakomen van afspraken. Keurig voor elkaar!

Prima bedrijf

Fijn bedrijf om mee te werken alles keurig afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden

Over Aircoshop.nl

Aircoshop een online installateur op het gebied van airconditioning. Voor particuliere en zakelijke klimaatoplossingen bent U bij Aircoshop aan het juiste adres.