uitstekend werk

de twee monteurs hebben op een kundige wijze de airco hier geïnstalleerd. Tot nog toe geen de minste spijt van de aankoop!

Ik ben heel tevreden met het plaatsen van de airco s. Er waren twee monteurs die goed met ons meedachten. Echt heel goed gedaan. We kregen alleen de wifi er niet in maar daar komt nog iemand voor terug.

Geweldige service, terzake zeer deskundige installateurs!

Zie hierboven

Keurig nette monteur

Keurig nette monteur die vandaag bij ons onderhoud heeft gedaan aan de airco. Wij hoorden de buitenunit soms zoemen binnen, dit heeft hij netjes opgelost en is speciaal hiervoor heen en weer gereden om rubberen matjes op te halen die onder de balken zijn geplaatst. Hiermee is het probleem opgelost. Hij was zeer beleefd! En daar word ik nou vrolijk van.

Uitstekende werkkwaliteit en communicatie

Met name de twee monteurs die de installatie monteerden waren tóp vakmensen en communicatief zéér behulpzaam.

Prima vakwerk

Prima monteur, keurig afgewerkt prima prijs

Vreselijk slecht, halve ster omdat ik anders deze pagina niet kon versturen

Heel slecht, ze zijn gestart op 22 december 2022 en op 21 januari j.l. was wat fout gegaan was ontdekt. Nadat men na de 1e keer nog 5x terug heeft moeten komen. Hier laat ik het bij.

Zeer tevreden over het gehele proces

Vlotte reactie op aanvraag en moment van plaatsing. Plaatsing , uitleg snel en correct verlopen.

Erg netjes, en flexibel

Snel en soort netjes geregeld. Ziet er super uit en functioneert allemaal perfect!

Zeer professioneel, accuraat en klantvriendelijk

Zie boven

Goede Service voor Goede Prijs

Goede Service voor Goede Prijs

Professionele service

Na een eerste mislukte poging om de airco te installeren was de tweede poging naar volle tevredenheid. Betere service dan wat de beide monteurs hebben geleverd is niet denkbaar. We zijn erg blij met het eindresultaat.

Uitmuntend!

Wij zijn heel tevreden over de plaatsing van onze airco! Dankzij het topteam Henk en Nick. Mooi werk geleverd, echte vakmannen.

Over Aircoshop.nl

Aircoshop een online installateur op het gebied van airconditioning. Voor particuliere en zakelijke klimaatoplossingen bent U bij Aircoshop aan het juiste adres.