Goed advies, nette afwerken.

Erg vriendelijke medewerkers. In het contact voor offerte tot het plaatsen van de airco goede service. Echte specialisten die strak werk leveren.

Vriendelijke mensen en ze leveren goede producten en goed vakwerk

Een mooi bedrijf met zeer bekwame en vriendelijke mensen

Prima service en afwikkeling

Goede prijs, kwaliteit en prima installatie zonder achterlaten van rommel.

Prima werk geleverd.

Snelle afspraak gemaakt voor installatie airco. Installatie vlot verlopen. Alles keurig achter gelaten. Goede uitleg gekregen. Zeer tevreden

Netjes afgewerkt door vriendelijke vakmensen voor een goede prijs

1,5 dag bezig geweest om de nieuwe installaties te plaatsen en netjes af te werken.

Uitstekend werk geleverd

Prima installatie van de airco en geheel volgens de afspraken.

" Gewoon" uitstekend werk verricht

Contact prima, levering prima, afwerking prima

Super netjes geinstalleerd

Airco installatie is keurig uitgevoerd en afgewerkt. Nette monteurs!

Prima bedrijf. Afspraken perfect nagekomen. Systeem werkt tot op heden uitstekend, óók via mijn WiFi

Product is goed, zorgvuldige installatie en inregelen door Henk Pit en zijn collega Sam. Onderhoudscontract wordt serieus overwogen. 100% aan te bevelen bedrijf.

Keurig, schoon en vakkundig werk.

Medio oktober een aircosysteem, bestaande uit 1 buitenunit en 2 binnenunits, bij Aircoshop besteld. Vlotte levering en het systeem is op de afgesproken dag (4-11-2019) en tijd door 2 vriendelijke medewerkers, monteur Henk Pit en zijn assistent Sam, vakkundig geinstalleerd. Beide heren heren hebben keurig en schoon werk afgeleverd. Aangezien het systeem, zowel kan koelen als verwarmen zijn wij voor de verwarming van de woonkamer/keuken nu van de CV-ketel (gas) naar de airco (elektrisch) overgeschakeld, hetgeen ons een besparing oplevert in de energiekosten. Wij zijn erg blij met de airco en kunnen Aircoshop ten volle bij iedereen aanraden.

Netjes gewerkt

Uitvoering iets anders als geplant echter alles netjes in overleg.

Goede en eerlijke offerte ...met duidelijke afspraak wanneer ze zouden komen. Goede en nette werknemers die alles pico bello hebben uitgevoerd en hebben opgeruimd zowel binnen als buiten.

Snelle reactie voor een afspraak, besteld, geleverd en keurig netjes gewerkt.

Zie boven

goede snelle service

Na opvragen offerte ontving ik 2 offertes met een onderling prijsverschil van 500 euro (!). Daardoor even getwijfeld, maar uiteindelijk akkoord gegaan en konden dezelfde week de airco's al geïnstalleerd worden. Heren kwamen keurig op tijd en alles netjes aangesloten en weggewerkt. Zelfs het puin werd keurig opgeruimd, dus alles werd netjes achtergelaten.

Professioneel bedrijf met persoonlijke benadering

Goede firma vanaf offerte tot en met de nette uitvoering

Snel en goed geleverd

Verkoper en monteur zijn zeer deskundig waardoor er vertrouwen is. Ook secretariaat is correct en duidelijk. Airco’s werken prima. Er is geleverd wat beloofd is.

Zie boven

Prima communicatie en aardige monteurs

Airco aangevraagd en binnen 4 weken hing hij. Er was ook over de prijs te praten en de monteurs waren kundig en dachten mee. Als het onderhouds contract ook interessant is qua prijs zal ik een 10 geven.

Goede spullen en zeer netjes gewerkt. Vakwerk!

Verbazingwekkend stille units. Heel erg netjes gewerkt. Alles schoon opgeleverd.

zeer goed

Echte vakman goed werk afgeleverd

alles naar wens en tevreden

monteur (Henk Pit) ging vakkundig te werk, en in overleg wat onze wensen waren wij zijn zeer tevreden over die werkwijze van deze monteur een rustige man en hij maakte een zeer goede betrouwbare indruk alles werd netjes schoongemaakt

Snel en professioneel tegen een goede prijs

Na de offerte werd er een afspraak gemaakt voor installatie. Alhoewel het zomer was vond deze toch snel plaats. Alles werd binnen de afgesproken tijd geïnstalleerd en netjes afgewerkt en achtergelaten. Een aanrader.

Super bedrijf en snelle reactie op aanvraag en plaatsing

Zeer deskundige montage

Wij hebben een split unit laten plaatsen in ons huis. Door de monteur, Henk, werd goed meegedacht om de airco's naar onze wensen te installeren. De afwerking was tot in de punten geregeld. De geïnstalleerde airco's voorzien ons kamers in razend tempo van de gewenste verkoeling. Verder zijn ze nagenoeg geluidloos na het bereiken van de gewenste temperatuur, zodat een heerlijke nachtrust gegarandeerd is.

Over Aircoshop.nl

Aircoshop een online installateur op het gebied van airconditioning. Voor particuliere en zakelijke klimaatoplossingen bent U bij Aircoshop aan het juiste adres.