Top service, goede montage en uitleg!

Wij hebben een Mitsubishi gekocht bij BCC, alles online perfect geregeld en wij hadden een erg leuke monteur. Al met al zijn wij zeer tevreden!

Werkzaamheden professioneel uitgevoerd.

Medewerkers correct, professioneel en meedenkend. Werkzaamheden doeltreffend en netjes uitgevoerd. Lieten alles opgeruimd en schoongemaakt achter.

Topcommunicatie

Duidelijk en helder

Een heel goede ervaring vanwege de rustige kundige wijze waarop de airco's werden geplaatst.

Aircoshop werkt correct en prettig. Geeft goede informatie en komt de gemaakte afspraken na. Uit alles blijkt dat de medewerkers voor hun taak berekend zijn en dat het uitvoeren van de taken deskundig gebeurt. Hartelijk dank hiervoor. Ik kan Aircoshop van harte aanbevelen.

Top... uitstekend.

Vakkundige installatie door jullie installateur Henk. Netjes gewerkt met een goed advies.

Goede monteurs, heel netjes gewerkt. Goede uitleg van het apparaat.

Top!!

Netjes en in goed overleg geïnstalleerd. Fijne installateur die meedenkt, top heel blij mee!

Heb een split unit airco afgenomen. Top levering. Top service. Zeer top mannen bij de installatie. Werken netjes, vriendelijk, en schoon. Als ze weg zijn niet te zien dat ze geweest zijn. Behalve dan dat er een prachtige airco is gemonteerd op twee etages. Dank.

Geweldige goede service

deze mensen denken mee, en jagen je niet op onnodige kosten. Plaatsing was ook zeer goed,

Nette plaatsing

Zeker een aanrader , Mannen henk en Devon dikke pluim voor jullie , alles werd netjes opgeruimd , er werd zelfs gestofzuigd.

Prima monteurs. Netjes

Voldoet volledig aan de verwachtingen. Goede prijs en keurig geïnstalleerd.

Zeer tevreden klant!

Goed advies bij offerte aanvraag. Juiste afhandeling. Correct en vriendelijk behulpzame monteurs bij montage!

Top!!

Netjes gemonteerd alles schoongemaakt en opgeruimd, zelfs de dozen zijn meegenomen, Keurig nette monteur. En een top apparaat….

Super !

Zeer goede ervaring! Monteurs waren hulpvaardig dachten echt mee in oplossingen en hebben alles schoon achter gelaten ( hebben ook al het verpakkingsmateriaal netjes meegenomen ) .

Netjes gewerkt, mooi resultaat

De titel zegt het allemaal

netjes, beleefd en goed

Nette mensen die het kwamen installeren. airco werkt goed, ook goed geinformeerd

Alles netjes keurig gewerkt pruim voor de monteurs

Netjes

Goed overleg snel en correcte service

Ze hebben goed werk geleverd

Goed werk geleverd Alles netjes opgeruimd

van offerte tot montage ging snel, netjes gewerkt tijdens montage

binnen unit maakt toch meer decibel dan ik had verwacht

Netjes geinstalleerd ! Klantvriendelijk,

Voor 3e keer airco door dit bedrijf laten plaatsen

De eerste 2 keer zijn namelijk goed bevallen. Prima product, deskundige monteur die goed en snel plaatst. Deze keer drie units. Denken goed mee over plaats van montage. Enige minpuntje was de (mis)communicatie tussen verkoop en planning, waardoor montage niet binnen de beloofde 7 weken werd gedaan.

Zeer professioneel en vriendelijk

De installatie is deskundig gedaan. Uitstejende adviesen over plaatsing en wegwerkdn van keidingen. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Zou het iedereen aanraden die een airco wil in huis.

Prima, netjes op tijd zoals afgesproken, alles netjes geïnstalleerd en alles schoongemaakt en opgeruimd. Alles goed uitgelegd na installatie, echte vakmensen.

Over Aircoshop.nl

Aircoshop een online installateur op het gebied van airconditioning. Voor particuliere en zakelijke klimaatoplossingen bent U bij Aircoshop aan het juiste adres.