Topbedrijf

Na amper een week na nestelen kwam.robert hier de airco installeren. Echt keurig gedaan ,snel netjes en heel vriendelijk Denkt goed mee . Heeft alles snel en goed gedaan en alle rommel keurig opgeruimd . Ik zeg een aanrader dit bedrijf

Werkzaamheden netjes en professioneel uitgevoerd!

Team arriveerde op tijd volgens afspraak, werkzaamheden werden eerst doorgesproken. Ook tijdens de werkzaamheden werd met mij overlegd indien nodig. Alle is netjes gemonteerd en restmateriaal, verpakking, enz. was na afloop netjes opgeruimd. Ik was aangenaam verrast en ben erg tevreden met het resultaat!

Tevredenheid

Zeer tevreden met de snelle en vakkundige installatie. Daarom besloten om nog een 2e warmtepomp te laten monteren bij familieleden. De installatie wordt gebruikt als bijverwarming naast de CV-installatie. De binnen- en buitenunit zijn opvallend stil en de bediening is zeer eenvoudig.

Snelle en adequate behandeling

Zeer tevreden over de firma. Een snelle en correcte afhandeling. Leveren alles schoon en netjes op. Denken oplossingsgericht mee met de klant over diverse problemen/opstakels.

prima voor elkaar goed advies en netjes werk

goed advies en maken netjes werk

Super vriendelijk personeel en kennis van zaken

Goede airco geïnstalleerd door zeer vriendelijk, behulpzaam en probleemoplossend personeel.

Bekwaam en meedenkend

Kundig bedrijf met enthousiaste mensen, die afspraken goed nakomen

Leuk dat hier (menselijke) mensen werken

Ondanks enige tegenslagen tot het laatste schroefje enthousiast gewerkt. Gewoon top!

Goed bedrijf

Goed bedrijf komt afspraken netjes na en prijs/kwaliteit in goede verhouding

Uitmuntende service!

Vaklui met humor en geduld. Medewerkers zijn zeer prettig in de omgang en leveren heel vakkundig werk af. Geen enkele op of aanmerking.

Keurig werk geleverd. Netjes achtergelaten

No nonsens, simpele offerte voor een concurrerende prijs

Goed ingespeelde monteurs Netjes gewerkt en opgeruimd opgeleverd

advies en plaatsing heel goed, alleen lastig dat technowacht en airco hetzelfde zijn, maar dat dat voor de klant niet duidelijk is. Liep steeds langs elkaar heen.

Uitmuntend

Het bedrijf is zeer flexibel omgegaan met de installatie van de airconditioning. Ze hebben hun planning op zeer korte termijn aan kunnen passen om tijdens onze bedrijfsvakantie de A/C units te installeren en op deze wijze de hinder voor personeel en klanten kunnen minimaliseren. Het werk werd zeer professioneel, snel en netjes uitgevoerd, door vriendelijk personeel.

Waardeloos

Persoonlijk twijfel ik over de positieve recensies hieronder. Wij hebben in mei een airco laten plaatsen. Monteur zet trap tegen witte muur en laat een zwarte streep achter, boort een verkeerd gat en werkt alle bekabeling naar buiten niet af met een goot. Bij de aircoshop meerdere malen aangegeven dat we niet tevreden zijn. Vooral over het verkeerd geboorde gat dat niet dicht gemaakt is en dat er geen goot om de leidingen zit. Vanuit de aircoshop werd er niet gereageerd qua mail en ook niet telefonisch. Uiteindelijke na 4 maanden aandringen zijn ze terug gekomen om de schade te repareren zover het kon. In totaal 3 bezoek afspraken gemaakt waarbij ze ook 1x niet eens kwamen opdagen. (zonder dit te melden) Kortom waardeloze montage/klantenservice.

Perfect!

Snel en professioneel.

In 1 woord prima ervaring

Fantastische monteurs die iets voor de afgesproken tijd al keurig aanwezig waren. Montage ging vlekkeloos en alles ziet er prachtig uit, zowel in ons pand als op de buitenmuur, alle rommel werd keurig opgeruimd. Ik raad dit bedrijf aan!

Heel goed en vakkundig

Wat er afgesproken is dat wordt ook met veel plezier door de monteurs geplaatst. Aircoshop raad ik iedereen aan die een goed werkend systeem wil en bovendien een goed gevoel eraan over wil houden.

Goed werk geleverd

Monteurs waren vriendelijk en dachten mee om de installatie zo onzichtbaar mogelijk te plaatsen

Prima en vakkundig

Prima en vakkundig

Keurige nette installatie

Aircoshop heeft mij nu al in 2 huizen geholpen met de installatie van Airco's. Ik ben supertevreden hoe men meedenkt, netjes werkt.

De monteurs kwamen exact op de afgesproken tijd. De montage ging uitstekend, ook met overleg met ons. Ideeën werden besproken en in consensus uitgevoerd. De draden werden zo goed mogelijk weggewerkt. Nadat het werk was gedaan, werd ons uitgelegd hoe de airco's werken. M.a.w. prima installatie, aanbevelend waardig. M.v.g. Henk en Anja van Berkyum

Wat een vakmensen!

Klantvriendelijk en zeer meedenkend.

Top service!

Vriendelijke monteurs, alles heel netjes afgewerkt en mooi schoon achtergelaten.

Professioneel, meedenkend en kwalitatief goed.

De monteurs weten van aanpakken. Ze denken mee en verzorgen uiteindelijk de beste oplossing. Prijs is ook redelijk.

Over Aircoshop.nl

Aircoshop een online installateur op het gebied van airconditioning. Voor particuliere en zakelijke klimaatoplossingen bent U bij Aircoshop aan het juiste adres.