Slecht,tot zeer slecht.

Airco bij Aircoshop aangeschaft en werd geïnstalleerd, bij gebruikt bleek de airco te lekken. Monteur had de airco twee centimeter te hoog op gehangen en daardoor kon het condenswater niet weg, daarbij had de monteur het afvoerpijpje van airco haast dichtgesmeerd met kit. Schade door extern bedrijf, op zijn verzoek laten taxeren en geschat op 800 euro. Drie maanden geduurd en uiteindelijk mijn rechtsbijstandsverzekering ingezet om hem te dwingen te betalen. Verzekering betaalde maar een gedeelte uit en zijn eigen bijdrage zit ik nog steeds op te wachten. Je leert bedrijven pas kennen als er schade is berokkend. Al met al, bezint eer gij begint. Het enige wat klopte was de nota!!!

de airco is netjes gemonteerd. Twee vriendelijke mannen.

helaas zitten verschillende vegen op de kurkvloer van de schoenen van de monteur.Graag uw reactie.M.Wannink.

Beste Magriet, Heel vervelend dat uw vloer smerig is geworden, onze monteurs zorgen er altijd voor dat alles schoon blijft en wordt achter gelaten. Wij hebben reinigingsmiddel die de vlekken goed kunnen verwijderen. Mocht u dit wensen dan komen wij dit graag alsnog schoonmaken. Wij horen het graag.

Snelle reactie op mijn aanvraag. Keurige monteurs, vriendelijk en alles netjes afgewerkt.

Goed en keurig alles geregeld.

Prima gewerkt

Mooie nette installatie

Vriendelijke monteurs, die professioneel en snel de klus hebben geklaard

De monteurs waren prima op tijd, gingen direct aan het werk en binnen krap 2 uur waren ze klaar. Duidelijke uitleg gehad over de bijgeleverde wifi module en eenmaal functioneel zijn ze weer vertrokken.

Airco is zeer vakkundig geplaatst. En er wordt meegedacht zodat de leidingen bijna niet zichtbaar zijn! Prijs/ kwaliteit verhouding is prima! Een aanraden dus!

Goede service en prijs-kwaliteit verhouding

Goede service en prijs-kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke monteurs en goed advies!

Snelle en goede plaatsing van de airco unit

De monteurs van Aircoshop hebben een prima job gedaan. En de airco unit van Mitsubishi werkt prima. Ik kan Aircoshop.nl aanbevelen

Persoonlijke service

Zowel bij aankoop als bij plaatsen begrip van de persoonlijke situatie bij de klant.

Goede service en montage.

Goede service, montage en prijs-kwaliteitverhouding. Daarnaast ook erg aardige monteurs.

Uitstekende service en vakbekwame installatie

Bovenste zin omvat alles.

Zeer prettig, meedenkende en prima werk geleverd

De aanloop naar het uitwerken van de opdracht ( plaatsen van 2 airco 's was goed en zorgvuldig. De uitvoering door de 2 monteurs was prima. Ze dachten mee en het plan werd enigszins aangepast. Prima werk geleverd en een tevreden klant achtergelaten.

Top service!

Monteurs werken netjes, zijn vriendelijk en vrolijk. Nuchter en goed. Je wordt als klant heel serieus genomen.

geweldig

Zeer kundige en vriendelijke monteurs die de installatie zeer goed en keurig hebben gedaan.

Uitstekend vakmanschap !!

Paar hete weken de airco in gebruik . En erg blij mee , de plaatsing in 1 dag was keurig en netjes

Perfecte installatie

Installatie was perfect! Alleen niets vernomen over de onderhoud aan de units.

Kan niet beter

Echt een ongelooflijke goede ervaring door de installateurs van de Aircoshop en het geleverde resultaat. De airco van Mitsubishi werkt uitstekend en de installatie is perfect uitgevoerd zowel van de binnen als buiten unit. Ook het mooi wegwerken van de kabel en buizen in het washok voor de afvoer is prima verzorgd. Kortom, kan niet beter en een aanrader voor een ieder die een airco wil kopen en laten installeren.

Vakkundige installatie, fluisterstille airco's

Afgelopen dinsdag, net voor de enorme warmte deze week, zijn de nieuwe airco's geplaatst en de bestaande airco verplaatst. Dat is zeer vakkundig gedaan. Monteurs waren erg vriendelijk en dachten goed mee met ons. De klus was wel wat te krap gepland op 1 dag, monteurs hebben keihard gewerkt om alles voor elkaar te krijgen en toch alles netjes en professioneel op te bouwen. Leidingen ook mooi weggewerkt in het dak. Ook alles schoon achtergelaten. Puntje van aandacht is wel de planning.

prettige mensen om zaken mee te doen

Goede info en adviezen gekregen bij de aanschaf van mijn airco. Bij installatie vakkundige monteur op bezoek gehad. Die een hoop goed maakte, wat er in het magazijn verkeerd verstuurd was. Volgende aanschaf zal zeker weer hier zijn, hoop alleen dat dan de verzending door iemand anders klaar wordt gemaakt.

Klasse

Goede prijs, heldere offerte, perfecte montage

Erg goede prijs/ kwaliteit verhouding

Zeer ervaren installateurs, met oog voor creatieve en kwalitatieve doelmatige oplossingen. Ik ben zeer tevreden met de installatie

Snel, vakkundig en vriendelijk

Blij met de airco, die vakkundig, netjes en snel is geïnstalleerd. Vriendelijke medewerkers. Laat de zomer nu maar komen

Prima service en deskundig advies!

Ben goed geadviseerd over de best te kiezen airco voor mijn situatie. Op de geplande datum is deze vakkundig geplaatst. De binnenunit hing niet helemaal recht maar dit is vlot hersteld door de monteur. Nu wachten tot de zomer komt en ik heerlijk van de koelte kan genieten.

Prima werk geleverd

Goede producten en goed werk geleverd.

Uitstekend.

Medewerkers denken mee. Zij komen hun afspraken na, werken netjes en luisteren naar in mijn geval de klant. Ik kan deze organisatie aanraden. Een topper!

Mors 11 7151MX Eibergen

Over Aircoshop.nl

Aircoshop een online installateur op het gebied van airconditioning. Voor particuliere en zakelijke klimaatoplossingen bent U bij Aircoshop aan het juiste adres.