Scherpe prijs, snelle en kundige installatie van Mitsubishi split airco. Laat de zomer maar komen!

Snel, vakkundig en erg aardig

Vandaag 4 Mitsubishi heavy binnenunits laten aanbrengen door het hele huis. Zeer nette afwerking, laten haast geen stof en zeker geen rommel achter. De 4 medewerkers waren een goed team. En dat voor een zeer scherpe offerte. Een echte aanrader dus.

Goed advies, prima prijs, nette monteurs, alles volgens afspraak.

Prima ervaring.

Snelle werkwijze (toppie)

Geweldige monteurs

Perfect werk afgeleverd, heel netjes gewerkt en hebben goed meegedacht voor de beste opstelling van de apparatuur.

Zeer tevreden hoe de offerte, beantwoording van mijn vragen en de installatie is gegaan. Zeer positief over de installatie en vooral de installateurs. Denken erg met je mee. 100% tevreden.

Prima, geweldige monteurs. Lekker meedenken en goed advies geven. Alles is vakkundig en netjes aangelegd, en niet even snel snel. En alles werd netjes opgeruimd. Aircoshop is een aanrader.

Aardig telefonisch gesprek en dat was 't

Een offerte ontvangen voor het kopen en laten plaatsen van een split airco zonder dat ze bij mij thuis zijn geweest of foto's hebben gezien, vind ik een vreemde zaak. Heb toen gebeld voor een afspraak, zou terug gebeld, dat is niet gebeurd. 1 week later maar weer gebeld, zou weer terug gebeld worden,dat is weer niet gebeurd. Heb nu besloten om 'geen zaken' met Aircoshop te doen Wie dat wel doet wens ik sterkte toe.

Een bedrijf dat de afspraken precies en perfect nakomt.

Alle afspraken zijn tot op de letter nagekomen. De beide medewerkersvan dit bedrijf hebben keurig gewerkt. Ze hebben alle plekken waar ze hebben gewerkt weer brandschoon achtergelaten.

Professioneel en goed

Er wordt schoon en snel gewerkt gewoon top service.

Airco plaatsing zolderetage top

Op niet de meest eenvoudige zolderetage (verschillende ruimtes met veel hoeken, onder bed door kasten) heeft Aircoshop de airco zeer zorgvuldig geplaatst). Echt goed gedaan!

Vriendelijke monteurs, werken netjes en secuur, geven goede uitleg, wij zijn zeer tevreden.

Uitstekende installatie en prima personeel

Als boven

Professioneel bedrijf

Prettig in de omgang ervaren mensen.

een hele goede en nette service

De airco werdt snel geleverd. De monteurs waren erg netjes en beleefd . Echt een hele goede service. we hebben jullie bij meerde bewoners aangereaden. Dit is onze arvaring.

Prima en snel

Mannen van weinig woorden, plaatsen het ding binnen 3 uur en het werkt. Verwacht niet dat ze enorm meedenken of adviseren. Het is gewoon ‘dit vraag je’ en dan krijg je dit. Prima dus.

Goede service!

Vanaf het eerste contactmoment was de communicatie erg zorgvuldig. Met de montageploeg was erg goed te overleggen en de installatie is daarmee precies naar onze wensen uitgevoerd. Alles is netjes opgeruimd en schoon achter gelaten.

Efficiënt en netjes werk geleverd

Nvt

Professioneel en snel en leuke sfeer

Vakkundig, snel en fijne sfeer. Niets om aan te merken

Deskundig en betrouwbaar

Fijn, meedenkend

Ze hebben goed en snel gehandeld, na een boze buurman hebben ze geholpen een oplossing te bedenken zodat het wel kon en het werkt allemaal goed.

Vlotte levering en plaatsing, netjes geplaatst en in bedrijf gesteld

De afspraken werden correct nagekomen en het geheel is naar tevredenheid afgerond.

Beste Bram, Wat fijn om te horen dat het project naar tevredenheid is afgerond. Veel plezier met uw systeem!

Top service en mooi afgeleverd

Monteurs werken zorgvuldig en netjes, overleggen met de klant en ruimen na het werk alles netjes op. Leggen ook uit hoe alles werkt en geven goeie tips. Snelle plaatsing en mooi afgeleverd,Toppers.

Beste Sarbast, Hartelijk dank voor de mooie woorden, daar zijn we blij mee! We gaan de complimenten doorzetten aan onze monteurs! Wij wensen u heel veel plezier met het aircosysteem.

Na lang twijfelen, toch maar gegaan voor een Airconditioningsysteem. Uitgekomen bij Aircoshop en mede door de positieve reactie een offerte opgevraagd. Deze was redelijk en hierbij goed advies gehad van Metin. Flexibiliteit van planster Danielle was erg netjes, gezien ik onverwacht de dag voor de installatie moest afzeggen. Een week later alsnog geïnstalleerd door 2 zeer bekwame en gezellige mannen die heel netjes werkten. Ook de leidingen worden zeer bekwaam en netjes weggewerkt. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Beste Robbert, Hartelijk dank voor de mooie woorden! De complimenten gaan we doorgeven aan de monteurs, Metin en Daniëlle. Heel veel comfort en plezier met het aircosysteem!

Keurig op tijd en netjes geïnstalleerd

2 split airco's keurig geïnstalleerd. De meeste monteurs waren keurig op tijd en snel klaar..

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw review. Wij wensen u veel comfort en plezier van het aircosysteem!

Mors 11

7151MX Eibergen

Over Aircoshop.nl

Aircoshop een online installateur op het gebied van airconditioning. Voor particuliere en zakelijke klimaatoplossingen bent U bij Aircoshop aan het juiste adres.