Bestelling perfect ontvangen

Geweldige steekwagen en snel geleverd

We hadden jaren geleden een soortgelijke, inklapbare steekwagen die onlangs was gestolen. Nieuwe besteld, die is nog mooier en (lijkt) beter. Het echte gebruik moet nog komen. Maar we zijn erg blij.

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Zeer uitgebreid assortiment, zeer correcte klantenservice en snelle levering!

Super tevreden goed contact met de chauffeur gehad snelle bezorgen en goede communicatie met de verkoper Dikke 10

Zeer slecht

Verkeerde onderdelen bezorgd gekregen hier aar keer over willen bellen krijg je geen gehoor bericht gestuurd via whatsapp zoals ze zelf aangeven wegens drukte ook hier geen gehoor op

Snelle levering, duidelijke afspraken.

Makkelijk kiezen, goede prijzen en snel geleverd.

Zoals het hoort

Van uitzoeken tot bestellen én de volgende dag afgeleverd. Alles naar wens!

slechte bezorging door post nl geen berichtje lag paar dagen huizen verder op mensen kwamen het brengen

Wij doen ons uiterste best de bestellingen zo snel mogelijk te versturen maar wij hebben helaas geen invloed op de processen bij PostNL of andere pakketdiensten. Sorry daarvoor. Alsnog veel plezier gewenst van jouw aankoop!

Mooi spul en prima prijzen

Ik ben goed geslaagd bij deze webshop.

TOP SERVICE, EN SNELLE LEVERING, AL JAREN TEVREDE KLANT

voor mijn universele truck garage, vaak gereedschappen nodig. prima kwaliteit voor een zeer goede prijs. ook krijg ik alles gewoon op faktuur

Dankjewel Merijn. Wij zijn ook heel tevreden met jou als vaste klant!

Prima voor elkaar!

Perfecte service

!

Goed transactie

Goede vlotte transactie!

Uitstekende ervaring!

Ik ben zeer tevreden over hoe het gegaan is. Fijn bedrijf!

Fabrikant had leveringsproblemen, maar ik werd door de Gereedschapspecialist netjes op de hoogte gehouden. Tel daar bij op dat het product hier 100,- EUR goedkoper was en ik werd per telefoon bijgepraat hoe laat het geleverd zou worden. Al met al een pima ervaring.

professioneel

ondanks de drukte (ivm andere Oekraine akties) toch vakkundig en snel geholpen en afspraak was afspraak

Goede communicatie, heel tevreden

Snelle reactie op mijn appje, waren nog maar twee exemplaren voorradig. Tevreden met communicatie en de levering.

Veel keuze en uitstekende kwaliteit.

Garagekrik besteld. Snel geleverd tegen een nette prijs. Uitstekende kwaliteit.

Goed!

Ga zo door.

zeer tevreden

Zeer tevreden, wel geen informatie van verzending gekregen van transportfirma. Stond ineens voor mijn deur, was wel tevreden want had mijn bestelling dringend nodig.

Slecht communicatie is knudde

Telefonisch niet meer bereikbaar,mail wordt niet beantwoord en whatsapp duurt dagen. Bij garantie Valley ze terug op hun leverancier en nemen geen eigen verantwoording voor de door hun geleverd product. Maw garantie moet je voor vechten slechte zaak

Gewoon net wat ik zocht

Op tijd geleverd en het product voldoet

Dank voor je positieve review en veel plezier gewenst van jouw aankoop!

Slechte 1e ervaring

Voor het weekend een bestelling gedaan bij deze webshop. Dit omdat het product scherp werd aangeboden dan bij de leverancier waar deze ook te koop is. Vandaag een mail gehad dat er een zogenaamd voorraadverschil zou zijn en dat deze dus niet geleverd kan worden. Daardoor heeft de shop mijn bestelling eenzijdig geannuleerd en gecrediteerd. Ik heb nog even contact gehad met de leverancier en die heeft het product wel op voorraad, maar waarschijnlijk heeft de shop dit product te scherp aangeboden en wil daarom niet leveren. Verder reageert de shop niet op mijn mail en vraag. Ik zal in het vervolg hier niet nogmaals een bestelling doen. Jammer.

Beste Sylvester, bedankt voor je reactie. Dit product kopen wij elders in en zoals aan je aangegeven hebben wij een voorraadverschil in dit artikel. Wij hadden ook liever geleverd (jammer dat je denkt dat wij niet willen leveren) maar een voorradverschil kan natuurlijk een keer voorkomen. Jouw e-mail van vanmiddag zijn wij (nog) niet aan toegekomen om te beantwoorden. Sorry daarvoor. Gr, Patricia van Gereedschapspecialist.nl

Attent en vriendelijk. Afspraak is afspraak en dat komen ze na.

Dank en veel plezier van jouw aankoop Esther!