top

Graag gedaan Rein! Graag tot een volgende keer!

goede artikelen gekregen

heeft meer dan een week geduurd voordat de artikelen geleverd werden

Heel goed!

Alles ging goed.

Uitstekende service bij omruilen product

Wij hadden hier onlangs een nieuwe as besteld voor onze aanhanger. Deze werd heel snel geleverd (binnen de 2 dagen) en was in perfecte staat. Bouwkwaliteit was zeer goed en zat stevig in elkaar. Jammer genoeg hadden we zelf een fout gemaakt in het opmeten van afstand tussen bevestigingspunten. Gereedschapsspecialist.nl heeft hier geen probleem van gemaakt en we konden onze as kosteloos omruilen voor eentje met de juiste afmetingen. Om beiden niet nogmaals verzendkosten voor de nieuwe + retourkosten te betalen hebben we zelfs kunnen afspreken om elkaar tegemoet te rijden (België - Nederland) en om te ruilen. Dit is allemaal probleemloos en heel vlot verlopen. Dus wij zijn zeker tevreden klanten en raden gereedschapsspecialist.nl zeker aan!

Fijn geholpen

Goed advies gekregen. Het plaatsen van de bestelling was eenvoudig. Ik beveel deze webshop van harte aan!

Levering en product zoals afgesproken

Roduct en levering overeenkomstig wat op een aangeboden wordt. Goed verpakt.

Gereedschapswagen binnen 1 dag geleverd en ziet er goed uit. Super tevreden!

Excellent!

A lot of choise and easy to order. Delivery within 2 days in Finland. Good job!

Happy met de service

Voldoende keus en uitstekend advies. Na plaatsen van de bestelling binnen 2 dagen geleverd. Ik kan je deze shop aanbevelen!

Ze hebben top service

Ze hebben ons goed geholpen dankjewel

Uiteindelijk eind goed al goed.

Ik had een pakje besteld maar die is door postnl misschien bij mij aangeboden maar er is nooit een kennisgeving achtergelaten om het op een service punt af te halen. Pakket is dan ook na een week retour gestuurd. Dit kreeg ik te horen nadat ik bij de gereedschapspecialist navraag deed. Zij hebben op mijn verzoek geheel kosteloos het pakket opnieuw opgestuurd en ditmaal kwam het wel bij mij terecht. Gereedschapspecialist bedankt voor de extra kosteloze service. Een dikke pluim uiteindelijk eind goed al goed.

Alles netjes geregeld!

Van zoeken tot levering, alles ging naar wens!

order is goed verlopen.

bij deze order is het goed verlopen. de communicatie gaat goed. ze reageren op een redelijk termijn. ook de levering is goed gegaan. vele malen beter als de communicatie van HBM zelf. die reageren niet/slecht of een antwoordt waar je niets aan hebt.

Snelle service snelle levering

Zeer tevreden!

Ruime assortiment, goeie prijzen en fijn contact. Aan te bevelen! Groetjes Edwin

Goedkoop, snelle levering en mooi spul

Ik had wat (accu) tuingereedschap besteld tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Het werd snel geleverd en het blijkt ook nog eens goede kwaliteit te zijn. Goed adres! Heb er meerdere dingen besteld en tot op de dag van vandaag geen spijt van.

Ruim aanbod

Tevreden met me spullen hellaas uit meerdere leveringen

Prima voor elkaar

Fijne webwinkel en afhandeling correct, niets op aan te merken.

Snelle levering. Top!!!

Snelle levering.

Duidelijk en snel in huis

Gemakkelijk kiezen en binnen 2 dagen in huis. Ik kom hier zeker vaker terug!

voorraad ,besteld , betaald , niemand thuis

ook niet na 2 weken en niks ontvangen, ik snap niet waarom men niet reageert , niet op e-mail niet op telefoon , ik doen niet graag klagen maar waarschuw bij deze potentiele kopers

Top Shop!

geweldig!

Top webshop!

Zondag gecontacteerd per email, onmiddellijk deftig antwoord. Zondag avond besteld, dinsdag middag geleverd Klant vriendelijk!