Om de regeling te treffen zodat er iemand aanwezig zou zijn om de levering in ontvangst te nemen had het wel makkelijker geweest dat de e-mail met leveringsdatum voor de levering was verstuurd ipv na de levering. Verder alles perfect verlopen.

Professionele begeleiding , vlotte bediening en snelle levering , TOP !!

TOP ! Zowel de inlichtingen per telefoon , de snelle service en zeer vlugge levering !

Correcte afhandeling en snelle levering!

Ik kan niets aanmerken op de dienstverlening van "gereedschapspecialist". In één woord: AANRADER!

nog nooit iets zo snel besteld en binnen gekregen

4 uur na bestelling al afgeleverd!!!!!

Duidelijke website en goede prijzen

Vlotte afhandeling en geen bezorgkosten terwijl andere bedrijven voor het zelfde artikel 50 euro voor het bezorgen rekenen

Geweldig verlopen

Ontzettend fijn

Nadat je een mail hebt gestuurd wordt je snel terug gebeld En er wordt met je meegedacht ik moest mijn winkel op een drukke vrijdag zelf draaien en Marcel bracht mij zelf de bestelde lier aan huis ontzettend fijne service !!

Alles correct gegaan!

Heel tevreden. Goede producten en goede prijzen.

Goed en snel geholpen. Tot de volgende keer!

Snel in huis

Ik had mijn bestelling via Bol.com zelfs 2 dagen eerder in huis dan wat Bol.com aangaf. Helemaal o.k. dus !

Aan te bevelen!

Van A tot Z naar wens!

Kan een een verhaal spuien maar heb ik geen behoefte aan. Alles is netjes en conform bestelling uitgeleverd. Complimenten zijn dus op zijn plaats

Correct snel en duidelijke afspraken!.

Correct snel en duidelijke afspraken!. Aan te raden!!!

Slecht

Na lang online zoeken had ik het artikel bij deze zaak gevonden en deze zou op voorraad zijn. Derhalve had ik het artikel besteld. Eerste 7 dagen geen gehoor over de bestelling en de klantenservice nam 7dagen niet op. Na 7 dagen radiostilte e-mail ontvangen dat het artikel niet op voorraad was. Erg professioneel...nog net niet malifide, althans...eerst maar zien of het geld terug krijg. Winkel hier niet!

Vanwege familie-omstandigheden zijn wij een aantal dagen gesloten geweest. Dat hebben wij aan deze klant ook aangegeven. De bestelling is geannuleerd en het bedrag is gecrediteerd.

fantastisch

Retourzending en transport kosten vergoed en alles zeer snel!

Graag gedaan en veel plezier gewenst van de aankoop!

goede snelle service

goede snelle en flexibele service

Volgens afspraak

Volgens afspraak

Geweldig, kort en krachtig.

Ik heb besteld, 3 dagen later in huis een een pracht produkt.

Vandaag besteld, overmorgen binnen

Prettig!

Chatfunctie werkte goed en fijn om verwittigd te worden over tijdstip van aflevering.

Dankjewel Nicole en veel plezier gewenst van jouw aankoop!

Fijn zaken gedaan!

Van A tot Z ging alles naar wens

Graag tot een volgende bestelling Jeroen!

half tevreden...

we hadden een kunstof rol besteld, dit kwam ook zo aangegeven op het scherm, bij levering blijkt het toch een ijzeren te zijn. Geen duidelijkheid...

Hallo Jackie, wij hebben in de productomschrijving niets staan over het materiaal waar deze tuinwals van is gemaakt. Wij vinden het derhalve opmerkelijk dat je aangeeft dat je dit wel zo gelezen hebt. Bovendien heb je altijd de mogelijkheid om het product op basis van het herzieningsrecht retour te sturen als je niet tevreden bent over jouw aankoop.

Mooi product en super snel geleverd

Super snelle levering en goede kwaliteit.

Graag gedaan Willeke en veel plezier gewenst van jouw aankoop.

Heel prettig

Gisteren besteld vandaag binnen, super.

Het kostte wel even wat puzzelwerk bij de transporteur om deze motorheftafel de volgende dag al te laten afleveren. Graag gedaan in ieder geval en hopelijk is jouw zoon blij met het cadeau!

zoals verwacht

Dankjewel Marc!