Betrouwbaar en denken mee over een zo goed mogelijk resultaat.

Snel en volgens afspraak geleverd. Resultaat is uitstekend en precies volgens drukvoorstel uitgevoerd.

Altijd prima geholpen

Prima service snelle en heldere communicatie

Goede snelle service!

Voor een tweede keer nu een bestelling geplaatst bij Basilja van Stravers. Het contact verloopt zeer prettig, snel en goed. Duidelijke communicatie per mail en belangrijk ook dat afspraken worden nagekomen. Zo hoeven we onszelf geen zorgen te maken of alles wel goed komt. Ik zou een volgende keer zeker weer gebruik maken van de diensten van Stravers.

Behulpzame, snelle en goede service

Kort na het opgeven van de bestelling contact gehad over de details van de bedrukking en verdere opties. Medewerkers waren erg behulpzaam en reageerden snel en adequaat. Uiteindelijk bestelling precies volgens schema binnen. Mooie afwerking en precies zoals besproken. enige piepkleine minpuntje was dat van de 160 bestelde usb-sticks er 1 het niet deed. Maar dat is op zo'n grote oplage een kleinigheid. Heel erg tevreden!

Mooie, handzame, kwalitatieve goede bal

Mooie bal in een handig formaat voor een kind. Heb er ook wat op laten bedrukken. Goede kwaliteit van het drukwerk. Ook werd er goed geluisterd naar mijn wensen. De levering was uitermate snel. Kortom: een tevreden klant!

Service, contact en resultaat zijn top

Snelle reactie op mijn eerste offerte aanvraag. Direct een digitale proef meegekregen waar ik akkoord mee was. Binnen de afgesproken termijn mijn bestelling ontvangen en zeer tevreden met het eindresultaat. Voor herhaling vatbaar bij volgende bestellingen!

Uitstekende, snelle service

Een goede, snelle communicatie. Werd goed naar mijn wensen geluisterd en er volgden veel opties voor een mooie prijs.

Ronduit dikke prima!

Alle contacten met Stravers verlopen altijd soepel en professioneel. Aanvragen en bestellingen worden vlot en adequaat afgehandeld. En is er eens een keer iets niet goed, dan wordt dat zonder discussie direct opgelost. Fijn bedrijf.

Werk snel en eenvoudig

Vriendelijke medewerkster en alles snel geregeld.

Snelle service, lage prijzen, goed eindproduct

Snelle en goede service

Voor een eindejaarscadeautje voor de basisschool van mijn kinderen heb ik 250 frisbees laten bedrukken door Stravers Promotions. Binnen een week had ik ze al in huis en de frisbees zijn echt super! Daarnaast was het contact met Stravers ook snel en direct. Helemaal dikke prima!

Meedenkend, klantvriendelijk en snelle levering

Erg klantvriendelijk en denken ook mee. Fijne en snelle communicatie met het bedrijf. De leveringen gaan ontzettend snel en voorspoedig!

Bedrukte usb sticks besteld voor afscheid groep 8. Goede snelle service. Top geregeld van begin tot eind. Goede adviezen. En niet duur. Fijn mail-verkeer. Een aanrader. Bedankt.

Zeer tevreden ervaring met Stravers Promotions, voor herhaling vatbaar!

Zeer fijne communicatie met Basilja, snel en uiterst vriendelijk!

Goede communicatie, snelle afhandeling.

We hadden een spoedbestelling. Deze is, na goede communicatie, keurig op tijd geleverd. Het product voldoet aan de verwachtingen.

Goed!

Het contact verliep erg soepel, ik kreeg snel reactie en ze waren erg behulpzaam.

Meedenkend en het leveren van het gevraagde, top service

Goed contact zowel telefonisch als via mail.

Snelle service op maat

Voor onze diplomering kwamen we er achter dat we nog cadeautjes voor de leerlingen tekort kwamen. Eén telefoontje en we kregen prima op tijd de juiste artikelen binnen met als bonus een leuk presentje

Meedenken is klantenbinding

Door traagheid binnen eigen organisatie kwam bijtijds levering in gevaar. Door simpelweg mee te denken door Stravers en bereidwilligheid van Stravers konden we toch onze examenleerlingen van een mooi cadeau voorzien. En dat in de tijd dat alles anders is.

Prettig samengewerkt en mooie producten

Goede ervaring met dit bedrijf. Snelle en prettige communicatie. Levertijd klopt, alleen postorderbedrijf heeft er langer over gedaan. Houd daar rekening mee. Verbeterpunt : Qua grafische vormgeving heb ik zelf meegedacht, je zou meer knowhow van dit soort bedrijven verwachten.

Goede service en erg blij met de aankoop

Ik ben erg tevreden op de manier waarop mijn vragen middels de chat beantwoord zijn. Het verliep heel erg snel en het gaf me ook direct duidelijkheid. Daarnaast was mijn bestelling nog eerder gereed dan verwacht. We zijn erg blij met het eindresultaat!

Fijn contact en snelle service

Ik was natuurlijk weer eens aan de late kant met het bestellen van een gadget waar ook nog eens bedrukking op moest. En op zoek naar een niet al te dure gadget kwam ik bij Stravers uit. Het contact was snel gelegd en er werd pro-actief meegedacht. Binnen een week was alles binnen. Top!

Altijd een goede service en snelle reacties

De communicatie is altijd tip top in orde. Een fijn bedrijf waar ik al jaren bestel!!

Goed geregeld

Wanneer ik veel erg positieve recensies lees, ben ik altijd een beetje voorzichtig. Echter ben ik het helemaal met de reacties eens. Goed geholpen, snel en duidelijk contact. Levering prima binnen de termijn en een mooi product geleverd gekregen. Erg tevreden!

Prachtige powerbanks, zien er super uit, mooie opdruk.

Wij hebben powerbanks besteld, prettig contact met de verkoop afdeling en de powerbanks snel binnen gekregen. Ze zien er super uit, mooie opdruk echt een geweldig cadeau voor onze schoolverlaters.

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!