Reeds jarenlang dezelfde meer dan positieve ervaring bij Stravers. Ook al jarenlang dezelfde contactpersoon Basilja, die precies weet wat we nodig hebben en binnen onze smaak en budget past. Echte aanrader!

snelle levering. Alles uitstekend verlopen

Goed meegedacht, snelle levering

Wij wilde op het laatste moment nog een mooi cadeautje bestellen voor de medewerkers voor de 'dag van de leraar'. Er werd goed meegedacht en er kon ontzettend snel geschakeld worden. De beker is superhandig om mee te nemen in je auto en een mooi design.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Korte communicatielijnen met snelle antwoorden. Product voldoet aan de verwachting.

Wij bestellen regelmatig give-aways bij Stravers en dit verloopt altijd naar volle tevredenheid; prettig, vriendelijk en professioneel.

Goede klantenservice en snelle levering

Stravers levert altijd snel en is erg behulpzaam. Ook wanneer een bestelling om welke reden dan ook niet in orde is, worden problemen snel en vakkundig opgelost. Basilja staat ook altijd klaar om vragen te beantwoorden en je te helpen, dank!

Snelle service, goed contact en communicatie

Heel fijne ervaring met dit bedrijf. Snelle en prettige communicatie. Goed product en snelle levering.

Vlotte service, fijne communicatie!

Opdracht/wens helder over kunnen brengen. Supersnel een voorbeeld gezien en akkoord kunnen geven, waardoor ook supersnel tot levering kon worden overgegaan! Hele fijne en vlotte manier van communiceren. Blij mee!

altijd goede service

fijne samenwerking en goede service

Goede kwaliteit en prettige communicatie

Zelf Usb-sticks laten bedrukken. De kwaliteit is top.

Snelle service, direct contact

Fijne communicatie, er wordt goed meegedacht over alle mogelijkheden!

Erg goede communicatie en service. Er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden en wat er op korte termijn geleverd kan worden. Bedankt Basilja!

Goede communicatie en vlotte levering

Bestelling zag er goed uit en geleverd rond de aangegeven tijd.

Enthousiast om je merk op de best mogelijke wijze onder de aandacht te brengen

Zeldzame service om je merk op de best mogelijke manier onder de aandacht te brengen! Hulde!

Correct, snel en naar tevredenheid

Korte lijntjes, snelle reactie. Meedenkend en perfect resultaat.

Goede en snelle service!

Duidelijk, op tijd, proactief en op een fijne wijze geholpen door Basilja.

Zoals altijd goed geholpen door Basilja. Zeer snel ik het antwoorden en bespreken van de mogelijkheden communicatie is top!

UItstekend

Goede communicatie en aandacht voor een goede uitvoering van de bestelling. Snelle reactie.

Fijne service en snel kunnen leveren

We hadden voor ons festival snel nog waaiers nodig. Nu bood Stravers hier de perfecte oplossing voor. Ze konden dezelfde week nog klaar zijn en wij konden ze daar gemakkelijk ophalen. Heel erg fijn! Ze kwamen goed van pas met het warme weer!

Behulpzaam

Goede communicatie en fijn geholpen bij mijn bestelling

Top-kwaliteit en vriendelijke, persoonlijke service!

De communicatie verliep erg makkelijk, bij vragen waren ze goed en vriendelijk bereikbaar. De kwaliteit en druk van onze gepersonaliseerde USB sticks was top! We zijn 100% tevreden :)

Persoonlijke aandacht en oog voor kwaliteit

Wij zijn al jaren vaste klant bij Stravers. Ze stellen nooit teleur qua service en kwaliteit.

Snelle levering en goede service

Snelle levering van producten, goede service en ze staan je altijd netjes te woord. ook bevallen de balpennen ons goed, dus de kwaliteit is ook ruim voldoende.

Goede kwaliteit en service!

Mooi product en fijne service! :)

Altijd erg blij met service en producten.

Zowel de service, klantvriendelijkheid als producten zijn altijd prima in orde!

De Bolanden 6

7071 PW Ulft

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 40 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!