Al jaren een zeer tevreden klant...

Al jaren doe ik prettig zaken met Stravers. Basilja is mijn contactpersoon en levert altijd wat ze beloofd. Als u een leuk relatiegeschenk of reclamemateriaal zoekt dan bent u bij Stravers aan het juiste adres,

De mensen bij Stravers zijn klant vriendelijk en altijd bereid met je mee te denken!

Het is niet de eerste keer dat wij, PV- Kempenhaeghe, samenwerken met Stravers Promotions......en dat zegt natuurlijk al wat. De contacten zijn altijd even vriendelijk en constructief. De afspraken worden prima uitgevoerd, en wij zijn dan ook zeer tevreden!

Uitstekend!!!

Op de valreep nog leuke tassen besteld die op korte termijn geleverd moesten worden. Met hulp van Basilja heel snel alles geregeld en voor ik het wist had ik de spullen in huis. Super tevreden met het resultaat!

Snel en gemakkelijk besteld

Het bestelproces gaat snel en gemakkelijk. Precies gekregen wat besteld is. Service is goed en snel reactie. Levertijd wel iets lang (ongeveer 2 weken).

Snelle en goede service

In deze rare tijd moeten we allemaal snel schakelen en mee gaan met de verandering. Stravers denkt en werkt daar heel goed aan mee.

Goede service, goed meegedacht, snel bezorgd

Ik ben blij met de snel geleverde tassen! Fijn dat Stravers ook meedenkt en adviseert. De tassen zijn snel geleverd en voldoen ruim aan de verwachting. Ik denk dat onze schoolkinderen er blij mee zijn als ze op 11 mei weer naar school gaan.

Snelle service en duidelijke afspraken

Via de telefoon en email aantal keren contact gehad en ik werd snel en duidelijk geholpen. Ze weten waar ze over praten en dat werkt fijn als je iets snel nodig hebt. Levering liep snel en zelfs tijdens deze corona-tijd.

In het voortraject erg meedenkend in het ontwerp

In het voortraject erg meedenkend in het ontwerp

Vriendelijk, professioneel en snel!

Ik ben van de bestelling tem de levering geholpen door mevrouw Basilja Schreur. Ik zou zeggen als het zo ging bij alle bedrijven dan zou het leven zo veel makkelijker zijn. Ze is heel duidelijk in alles en heel snel in het corresponderen . Kortom zeker een aanrader qua service en kwaliteit- prijs producten.

Zeer klandvriendelijke en zeer snelle servies

Zeer klandvriendelijke Beantwoord zeer snel mails Zeer snelle levering /servies Verzorgt product Verzorgt en zorgvuldig ingepakt Zeer tevreden van het totaal pakket

Prima contact met Basilja

Kreeg goede hulp en begeleiding (advies) bij de bestelling. Een oud logo - waar ik achter kwam bij de controle van de bestelling - kon direct vervangen worden door het juiste logo. Ook contact over aanpassingen van het logo op de zweetbandjes was prima. De levering was conform mijn verwachtingen. In het verleden al vaker bestellingen gedaan, die ook altijd prima verliepen, dus het vertrouwen was ruimschoots aanwezig. Basilja, Hierbij nogmaals heel erg bedankt! Jan Wijkplatform Parkwijk/Kloostervallei Winschoten

Snelle en goede service!

Zoals altijd werd ik weer snel, duidelijk en goed geholpen!

Er wordt meegedacht en gecontroleerd

Zij denken mee met je mee. Komen met oplossingen. Maar bovenal de snelle beantwoordingen op vragen zowel telefonisch als Email.

Snelle service en een mooi product

We twijfelden of de sleutelhanger er in het echt net zo goed uitzag als op de foto. Na contact gehad te hebben met Basilja, stuurde ze ons zonder allerlei voorwaarden een exemplaar op zicht toe. De rest van het traject ging supersnel. We kregen helder advies over de plaats en de kleur van het logo en na akkoord gegeven te hebben op het ontwerp, werden de sleutelhangers binnen een paar dagen geleverd. En ze zien er ontzettend mooi uit! Het is altijd weer zoeken naar een leuk relatiegeschenk, en we zijn blij met de ondersteuning van Stravers.

Top service, snel schakelen

Fijne en snelle service, prima kwaliteit.

Goed en snel geholpen!

Ik heb op een bestelling met opdruk geplaatst voor stoffen tassen en deze was binnen een week in huis. Prima communicatie en afstemming, heel klantvriendelijk.

Fijne contacten, goede service en snelle levering

Na telefonisch contact snel een proefzending. meteen besteld en een paar dagen later in huis. Ga zo voort!

Goed product, denken met je mee.

Bestelde USB sticks, door door corona konden ze niet op tijd geleverd worden, ze hielpen me een alternatief te verzinnen en waren erg goed met hun communicatie. Product uiteindelijk op tijd geleverd gekregen. Zeer prettig bedrijf om mee te werken.

Top service en product

Ondanks de corona virus belemeringen, hebben we toch de usb sticks op tijd ontvangen. Alles netjes verpakt en geleverd. De snelheid van de sticks is ook prima en nog geen enkele stick gaf tot nu toe een probleem. Dat hebben we bij andere leveranciers wel anders gezien. Dus kortom: Tot de volgende keer!

Topservice van begin tot eind!

We hebben ons bestelde servies snel geleverd gekregen. Tevens was de bedrukking precies zoals de drukproef die wij voorafgaand hebben ontvangen. Bedankt Basilja voor je geweldige service!

de pennen zijn keurig gedrukt

fijne communicatie en de pennen zijn keurig bedrukt en verpakt in afzondelijke hoesjes

Snelle en vriendelijke communicatie. Mooi bedrukt en goede kwaliteit. Verzending was razendsnel.

Snel & meedenkend!

Ik moest met spoed 500 relatiegeschenken hebben ... op zeer korte termijn! Dankzij het meedenken van Basilja is het gelukt om de juiste geschenken nog bedrukt te krijgen ook, op deze korte termijn. Klasse voor het meedenken in mogelijkheden! Bedankt!!

Direct, duidelijk en korte lijnen.

Vandaag weer bestelling binnen gekregen van Stravers, pennen met ons logo erop. Voor de 2e maal een grote bestelling gedaan, pennen voldoen aan kwaliteit en ons logo en tekst is naar wens bedrukt op deze pennen. Bestelling verliep net als vorige keer, vlot, snel en naar wens.

Heel tevreden!

Voor het bedrijf waar ik werk heb ik mutsen besteld. Vanaf het moment, dat ik mailde of hetgeen ik wilde mogelijk was tot aan het eind tot na de levering heb ik een prima contact gehad. De mutsen zien er mooi uit en ons logo is er prachtig op geborduurd. Basilja, dank je wel!

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!