Fijn contact en snelle levering

Fijn contact en snelle levering.

Na een aanvraag voor fleecedekens werd ik snel geholpen. Het is heel eenvoudig om een logo aan te leveren, waarna je een drukvoorbeeld krijgt. Dit was meteen naar wens. De fleecedekens werden daarna zeer snel en netjes verpakt geleverd.

prima verzorgd weer!

De rugzakjes voor onze picknick to go bij Lunchcafé Toren4 worden prima ontvangen, we hebben er al honderden verkocht!

Super service, kwaliteit en aandacht.

We doen regelmatig zaken met Stravers promotions, ze helpen ons met diverse invullingen als het gaat om relatiegeschenken of leuke give-aways. De snelheid van werken, de levertijd en de persoonlijke aandacht zijn voor ons belangrijke punten om zaken te doen met Stravers. Onlangs weer mutsen besteld, super snel geleverd en mooie kwaliteit.

Altijd snelle reactie en levering naar wens

Wij hebben al verschillende bestellingen gedaan bij Stravers. Altijd snelle service, reactie en levering. De artikelen worden helemaal naar onze wens gemaakt. Pas als we 100 procent tevreden zijn met de proefdruk, wordt het gemaakt.

snelle reactie, prima contact, levering naar verwachting

snelle reactie, prima contact, levering naar verwachting

Correct contact, meedenkend en snel.

Usb sticks besteld. Helaas zouden deze te laat komen. Ik kreeg van een medewerkster netjes een mail hierover. Veel heen en weer gemaild. Wat telkens snel ging en door haar meedenken en bereidheid verschillende afdrukvoorstellen te maken en te tonen is het een mooi resultaat geworden. Bedankt!

Meedenkend, vriendelijk en snel

Wij gebruiken Stravers voor de meest uiteenlopende bestellingen. Ze denken actief mee, regeren heel snel en de kwaliteit is altijd erg goed. Ook heel fijn dat je een vaste contactpersoon hebt, dit bouwt een band op waardoor deze persoon ook meer van je bedrijf weet en kan meedenken.

Uitstekend !

Al vele bestellingen gedaan en nog steeds erg tevreden. Vooral de fijne samenwerking en het persoonlijk contact met Basilja is erg prettig omdat zij meedenkt en denkt in oplossingen. De fijne communicatie en snelle leveringen maken dat wij op een plezierige manier producten kunnen bestellen. Kortom wij zijn een tevreden klant.

Alles in orde en snel geleverd

Alles in orde en snel geleverd

Goed , netjes op tijd

Uitstekende communicatie en goed product

We hadden een wat afwijkende wens en dankzij het vlotte contact met Basilja was het ontwerp vlot geregeld. Zojuist de producten ontvangen en dat ziet er allemaal keurig uit. Hartelijk dank weer!

Basilja regelt alles snel en nauwkeurig. Heel tevreden!

Wij hebben mondkapjes met bedrukking besteld. Basilja denkt mee en paste meteen het ontwerp aan toen ik daarom vroeg. De terugkoppeling gaat supersnel en de levering nog sneller dan verwacht. Vooral het persoonlijk contact vind ik erg fijn! De mondkapjes met bedrukking zien er goed uit. Kortom, goede ervaring.

De bestelling van zaklampjes met sleutelhangers is perfect verlopen, van offerte tot levering. Zeer klantvriendelijke en correcte behandeling.

Kwaliteit!

Voor mijn band Infantry hebben we al meerdere keren met plezier zaken gedaan met Stravers. Voor bands zeker aanrader, kwaliteit voor een prima prijs.

Snelle en prettige service

Zeer prettig contact, duidelijk waar wij aan toe zijn en wat wij bestellen. Op zeer korte termijn een grote bestelling gedaan. Werd met ons meegedacht of het toch uitgevoerd kon worden. Gewenste datum was door onszelf te kort dag maar de eerstvolgende datum was alsnog snel. Goede kwaliteit en mooie prijs.

Zeer snelle en goede service!

Vanwege een uitvaart hadden wij onze bestelling binnen enkele dagen nodig. Tussen het eerste telefonisch conact en leveren van gegraveerde usb sticks met een persoonlijn ontwerp zat uiteindelijk maar 1.5 dag. Ik ben erg tevreden over de geleverde service!

Prima qua prijs-kwaliteit

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering.

Snelle levering, goede service

De USB sticks die wij besteld hebben zijn juist geleverd, met ons logo en de website erop.

Super service en goeie kwaliteit!

Snelle reactie op vragen en ze denken mee zodat je product helemaal naar je zin geleverd wordt. Nette afhandeling ook van je order door altijd navraag te doen.

Zeer goede service. Denken echt mee!

Snelle reactie op emails. Denken goed mee. Goede kwaliteit van het product.

Fijn contact/ goede service

Snelle reacties op mails e.d., even een check of alles ook daadwerkelijk is aangekomen, dat is prettig!

Super ervaring met Stravers!

Het was de eerste keer dat ik wat bestelde bij Stravers, maar hele fijne en vriendelijke manier van werken. En het resultaat is ook erg goed!

Goede en snelle levering.

Het was goed zaken doen met Stravers. Top!!

Goede kwaliteit en service en snel!

Altijd goed zaken doen met Stravers, ze denken met je mee, leveren goede kwaliteit en kunnen het ook snel leveren, TOP!

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!