Zeer goede service

Wij hebben onze eindejaars attentie vanwege ons 25 jarig bestaan bij Stravers laten maken. Een mooie dubbelwandige fles met ons logo erin gegrafeerd. We zijn erg goed geholpen met het ontwerp en de flessen zien er mooi uit! Zeker voor herhaling vatbaar!

Prima service en een goede prijs maakt Stravers aanbevelingswaardig.

Meerdere keren hebben wij een eindejaars- attentie bij Stravers gekocht. Het meedenken zowel als de vlotte levering met opdruk, is ons tot op heden goed bevallen. Ook de service na aflevering is prima.

Goede service en snel geleverd

Een fijn contact gehad, goed op de hoogte gehouden van de order en een mooi product geleverd! Wij zijn tevreden.

Zoals altijd alles perfect geregeld, zeer goed contact, snelle levering en veel keuze, echte aanrader

Vriendelijk en snel

Altijd een snelle en vriendelijke reactie. Ze denken goed mee en houden mij altijd keurig op de hoogte. Aanrader!

Fijne samenwerking en vlotte levering. Mooi product. We zijn zeer tevreden

Het product is mooi gegraveerd. De samenwerking ging vlot en de prijs-kwaliteit is prima.

Goed product tegen een faire prijs!

Kwaliteit van de reisportefeuilles is dik in orde, faire prijs, vlotte levering en betaling achteraf. Gewoon zoals je het graag ziet.

Prima, goede service

De communicatie gaat prima, vlot en op een prettige manier. Ze denken ook met je mee. Levering exact volgens opgave. We gaan zeker weer bestellen bij Stravers!

Goed!!

Snelle reactie op mail, exact geleverd op aangegeven datum.

Al jaren goed persoonlijk en direct contact, snelle levertijden en goede service.

Voor promo cadeautjes van een school doen wij altijd onze bestellingen bij Stravers. Zij zorgen altijd voor een levering op maat, super fijn en direct contact. Aanrader!

Goede communicatie en snelle levering.

Prettig contact met de medewerker. Snelle levering, goede kwaliteit.

Snel geleverd , betaalbaar , klant vriendelijk

Had voor mijn bedrijf snel usb sticks met opdruk nodig , via stravers spoedbestelling binnen 5 werkdagen in huis

snelle service Mooi product

snelle reactie op de bestelling vriendelijk snel met de levering mooi product

zie onder

Uitstekende klantgerichte service en een prima product (gelaserde usb stick in sleutelvorm) voor een aantrekkelijke prijs Wij gaan de leden van onze computerclub hier zeker blij mee maken!

Mooi afgewerkt , correcte service

Steeds de juiste informatie gekregen via mail. Een vlotte afhandeling van de bestelling . Al vaker besteld, en steeds zeer tevreden .

Super Service

Ontzettend fijn en persoonlijk bedrijf. Snelle en goede levering.

heel blij met de nieuwe usb-stick

precies hoe we het in gedachten hadden, mooi ontwerp en snel in huis!

Goede snelle service en heel klantvriendelijk

Voor onze organisatie duurzame touch pennen van Bamboe besteld incl. logo. goede kwaliteit, snelle verzending en zeer klantvriendelijk.!

Uitstekend.

Snelle levering. Prettig contact met medewerker.

Prachtige geschenken i.c.m. snelle communicatie en levering!

De relatiegeschenken zijn zeer divers en van goede kwaliteit. En ook in communicatie en levering wordt kwaliteit en snelheid gecombineerd door Stravers!

Super, correct en snel geholpen!

Super, correct en snel geholpen!

ONTZETTEND GOED GEHOLPEN

We kwamen bij toeval dit bedrijf tegen op internet. We hadden geen idee. Bij informatie over het product wat we wilde al hele goede info gekregen. Ook tijdens de orderverwerking werden we goed begeleid door de vriendelijke dame. Basilja vriendelijk bedankt. Doordat dit een groothandel is ook nog voor een mooi, goed en vriendelijke prijs geleverd. Levering netjes en op tijd en zeer goed verpakt. Al met al een super bedrijf.

Goede service, hoge kwaliteit en snelle levering

Hét bedrijf om zaken mee te doen voor bedrukte relatiegeschenken!

Supermooie pennen!

Mooie opdruk, in exact dezelfde kleur als de pen. Heel tevreden met het resultaat :-)

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!