Vriendelijk en komen de afspraken na!

Altijd goed contact en snel reactie. Een prettige partij om mee samen te werken! Thx Basilja, graag tot een volgende keer !

Uitstekend meedenken en vlotte afhandeling

Vlotte verwerking van de order

Goed, snel en vriendelijk.

Ik krijg altijd dezelfde persoon aan de lijn. Dat vind ik prettig. Als ik een onbedrukt voorbeeld toegestuurd wil krijgen, is dat geen probleem. Vooral over de stormparaplu zijn wij zeer tevreden. Ziet eruit als een gewone plu, maar de stevigheid van een stormparaplu en voor een hele schappelijke prijs. Bedrukking is altijd goed.

Duidelijke communicatie en goede prijs-kwaliteit

Duidelijke communicatie per mail van alle stappen in het proces en snelle reactietijd bij een vraag. De prijs-kwaliteit verhouding is goed, het uiteindelijk geleverde product is volledig naar wens en verwachting.

Snelle en goede levering zoals afgesproken. Snel reactie via de mail op vragen en offerte. Alles goed op orde.

Heel goede en snelle service

We hadden heel snel een grote bestelling afstudeerhoedjes nodig (5 werkdagen). Ze werden snel, correct en op tijd geleverd. Dankjewel Basilja

Geweldige service van Basilja

Al meerdere keren naambordjes besteld, altijd een geweldige service en een snelle afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer tevreden over mijn bestelling!

Basilja denkt fijn mee over mijn bestelling en geeft mogelijkheden wanneer het logo er niet helder op blijkt te staan. Superfijn! Erg blij met het resultaat en de snelle levering!

Fijne communicatie en snelle levering

Basilja denkt mee. Snelle reactie en snelle levering.

Snelle service en perfecte levering

Altijd snelle reactie op mails, goede offertes en mooie proefdrukken. Fijn samenwerken met Basilja!

Fijne communicatie, snelle levering

Al vaker wat besteld, fijne communicatie, korte lijnen en snelle levering.

Top bedrijf

Stravers heeft een enorm assortiment. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk, service verlenend en ze denken mee. De leveringen zijn altijd keurig op tijd.

Topbedrijf.

Voor mijn band Infantry hebben we al driemaal zaken gedaan met Stravers. We zijn altijd goed geholpen en ze leveren kwaliteit.

Goede service, snelle levering

Stravers denkt mee met de wensen van de klant, ze leveren wat ze beloven en ze leveren snel.

Denkt met je mee

Wij hadden een bestelling geplaatst met een lange levertijd. Er werden ons gelijk alternatieve aangeboden.

Goede kwaliteit, flexibel en duidelijke communicatie

Goede kwaliteit, flexibel en duidelijke communicatie.

Top service!

Goede communicatie, snelle terugkoppeling en top service!

Vriendelijk contact en erg behulpzaam!

Snelle levering en een prima prijs/kwaliteit verhouding!

Hele fijne samenwerking

Stravers is een ontzettend vriendelijk, snel en professioneel bedrijf waar wij heel graag mee samenwerken. Voor alles wat wij willen, van pennen als give-away, tot cadeaus voor personeel, alles is mogelijk. Basilja voorziet altijd eerlijk, vriendelijk en in het belang van ons als organisatie van goede adviezen. Hier zijn we heel blij mee.

Goed en vlot contact met Stravers via Basilja. Ook een snelle levering. We zijn zeer tevreden.

Snelle levering en goede communicatie!

Voor onze organisatie hebben wij al meerdere malen bestellingen geplaatst bij Stravers, via Basilja. Ze reageert altijd heel snel en ook de levering was er na productie binnen enkele dagen! Wij zijn nu ook weer zeer blij met onze bestelling.

blij met alle producten van Stravers

Fijne organisatie, denken goed mee, erg servicegericht. Snelle service, ik raad jullie Stravers zeker aan.

Snelle levering, goede communicatie, perfecte kwaliteit & betaalbaar

Voor onze startende onderneming hebben we bij Stravers tasjes besteld. Basilja van Stravers heeft ons super geholpen! De communicatie verliep snel en duidelijk. Stravers is flexibel en denkt goed mee. Onze levering was er sneller dan verwacht en de geleverde kwaliteit is perfect. En alles voor een zeer scherpe prijs! We staan nu op het punt om de tweede bestelling bij Basilja te plaatsen. We zouden Stravers iedereen aanraden.

Snel en persoonlijk, wat wil je nog meer?

Fijn meegedacht, geduldig maar toch ook zakelijk en kundig.

Goede en snelle service

Fijn contact, snel reactie en een snelle levering van de bestelling!

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!