Fijn contact met Stravers en ook goed "nazorg"

Voor mijn organisatie heb ik een bestelling gedaan en het contact hierover is zeer goed verlopen. Er wordt goed nagegaan of de bestelling goed is aangekomen en of je als klant tevreden bent.

Fijn contact met Stravers en ook goed "nazorg"

Goed, snel en goedkoop

Goed en snel bereikbaar, goede en snelle reactie, goede en snelle levering, goed product voor concurrerende prijs

Behulpzame en deskundige service geeft een hoge tevredenheid

De medewerker denkt goed mee in het proces om te komen tot een keuze, die past bij onze school. Er worden alternatieven aangegeven en er wordt meegedacht over de levertermijn. Alle lof hiervoor.

Mooie producten en goede customer service

snelle en heldere communicatie

Blij met Stravers Promotions:)

Snelle en fijne communicatie. Product was snel geleverd en ook voor een goede prijs. Plezierige samenwerking.

Goede kwaliteit bedrukte shirts en snelle levering

Al vele jaren bestellen wij poloshirts bij Stravers voor onze nieuwe collega's. Goede bedrukking en prima kwaliteit shirts. Makkelijk te bestellen per mail. Al jaren dezelfde contactpersoon bij Stravers, dat geeft vertrouwen.

Erg snel

Mijn ervaring met Stravers, heb ik als zeer prettig mogen ervaren. Ik werd goed geholpen en waar nodig werd er ook een reikende hand aangeboden (Basilja) Voor nu kan ik niks behalve een woord van dank uitspreken voor de snelle handelingen die Stravers verricht. Uiteraard kijk ik uit naar een prettige samenwerking!

Er wordt een goede service geleverd voor kwalitatieve producten

Goede opvolging van de bestelling. Snelle levering en persoonlijk contact.

Prima, snelle service

Snelle service, fijn mail en telefonisch contact.

Snelle levering, goede service.

Na bestelling en goede serivice kreeg ik het product heel snel geleverd. Dank daarvoor!

Gewoon fijne en snelle serice

Wij hebben een zeer korte tijd gekend tussen bestelling en uiteindelijke levering. Dit zelfs terwijl wij geleverd kregen voor de feestdagen en dat zal het geheel zelfs nog wel wat vertraagd hebben. Verder erg fijn contact met de accountmanager. Dikke 10!

Gewoon fijne en snelle serice

Vriendelijk, snel en prima kwaliteit

Erg blij met de geleverde producten. Snelle levering, correct afhandeling van de bestelling en prima kwaliteit.

Super snelle service

Even een mailtje naar Basilja en binnen notime heb ik de benodigde artikelen in huis. Super!

Geweldige service

Ik bestelde hier omdat je ook een vrij beperkt aantal USB-sticks kunt krijgen zonder hoge (instel)kosten. Om één of andere reden bleven de mails van Basilja steken tussen Brabant en Fryslân, maar zij stelde alles in het werk om mij toch te bereiken en de bestelling af te handelen. Geweldige service dus. Inmiddels zijn de USB-sticks bezorgd en ze zien er geweldig uit. 'It koe wol minder!'

Top service en snel persoonlijk contact

Wat het corona tijdperk in ieder geval heeft opgeleverd is een nieuwe betrouwbare partner voor De Rooi Pannen--> "Stravers Promotions".

Goede kwaliteit en goede service

Het is altijd fijn schakelen met Basilja, snelle reactie en alles altijd goed geregeld.

Gele hesjes voor de BSO kinderen

Super snelle levering en wij zijn weer voorzien van mooie bedrukte gele hesjes. De BSO kinderen zijn hierdoor beter zichtbaar!

snel geregeld en vriendelijk

Ik heb hier al een paar keer eerder besteld. Ze reageren heel snel op je verzoek. Direct een duidelijke offerte en een voorbeeld van het product met logo in de mail. Goede communicatie over de levering.

Snel geregeld

We waren een beetje laat met bestellen, maar gelukkig heeft Basilja ons goed kunnen helpen.

Fijn contact, men denkt mee en snelle levering!

TOP!

Ik ben zeer goed geholpen door Basilja. Snelle service, betaalbare producten en snelle levering.

Goede communicatie en product - oplossingsgericht

Aanvankelijk konden wij niet via Stravers bestellen ivm lage bestelling (maar 25stuks) terwijl de gewenste USB een minimale levering van 50 stuks had. Na gecommuniceerd te hebben, hebben wij een andere USB kunnen krijgen met de lage bestelling. Goede oplossing! Snelle service en goede communicatie. Het product ziet er goed en professioneel uit. Aanrader!

Zeer goede communicatie en producten

De communicatie met Stravers is goed, snel en duidelijk. Heb je wensen, zij anticiperen snel en duidelijk. De producten zijn altijd van goede kwaliteit. Gezien de feestdagen toch snelle levering. Top Voor herhaling vatbaar

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!