Snelle levering en mooie kwaliteit

Goed geholpen met het maken van mijn keuze qua grootte van usb stick. Kwaliteit mooi en logo is er netjes opgedrukt. Snelle levering. Erg tevreden, aanrader!

Superrrrrrr

Wij bestellen bij elk evenement of speciale gelegenheid altijd een leuke gadget bij Stravers. Het is altijd heel erg duidelijk, je krijgt een drukproef die je evt. kunt wijzigen als je toch niet helemaal tevreden bent. En heel belangrijk: zonder gezeur. Stravers doet wat er beloofd wordt en dat is heel erg fijn. Ik kan iedereen aanraden om hier te bestellen.

Supersnelle service

Ik had wat vragen over mijn ontwerp voor een linnen tas. Basilja van Stravers Promotions reageerde snel en liet mij via de mail zien hoe het ontwerp er uit zou komen zien. De bestelde tasjes waren er eerder dan afgesproken en zien er precies zo uit als ik voor ogen had. Goede kwaliteit, snelle service!

Klantgericht, efficiënt, kwaliteit-prijsverhouding is prima.

Al meerdere keren afstudeerhoedjes gekocht. Kwaliteit is goed voor een schappelijke prijs. Website is zeer toegankelijk en bestellen is eenvoudig. Onze school bestelt graag bij dit bedrijf. Bedankt!

Goed, snel en persoonlijk

USB sticks besteld. Ze werden snel geleverd met een mooi resultaat.

Fijn contact gehad. En goed meegedacht

De ervaring met de medewerker was zeer goed. Ik vroeg om een voorbeeld en die had ik binnen 5 minuten in de mail. Ook werd ik netjes op de hoogte gehouden wanneer het product geleverd zou worden. Het product is helemaal naar wens

Vlotte service en ruime keuze

Fijn groot assortiment, vriendelijke medewerkers en een snelle service!

Snelle en goede service, heel klantvriendelijk dus fijn zaken doen met Stravers!

Goede service, juiste prijs en snelle reactietijd

Goede service, juiste prijs en snelle reactietijd

Goed geregeld!

Snel de offerte ontvangen, levering ook snel ontvangen.

Mooie en overzichtelijke website. Goed contact en correcte levering.

Klantvriendelijk & goede service

Al een hele tijd prettig contact met Basilja. We worden altijd professioneel te woord gestaan en goed geadviseerd. In de afgelopen jaren al meerdere relatiegeschenken bij Stravers besteld.

Top geregeld!

Uitzoeken, mailen, reactie, offerte, bestellen, levering ...... SUPER!

Goede en snelle service

Word op een persoonlijke manier geholpen, ze denken erg goed met de klant mee. Of je een kleine bestelling offerte plaats. Altijd een snelle reactie via mail

Altijd goed, altijd behulpzaam én altijd betrouwbaar. Prima ondersteuning en zeer prettig contact. Ik wil niet anders meer.

Al jaren een tevreden klant.

Al jaren een tevreden klant. Top.

Geweldige service en prima product!

Bij het bestellen van de waaiers ben ik super goed geholpen door Basilja. Ik had de waaiers wat kortdag besteld, maar dat wordt perfect geregeld. Had mijn product meer dan op tijd binnen. Ben erg tevreden over het contact en de service!

Meedenkend, snel, mooie kwaliteit en klantvriendelijk!

Voor de VVV in Putten een order met mokken laten maken. Na wat mailwisseling en verschillende opties samen te hebben doorgenomen is het een mooi product geworden! Snelle respons op mail, en na akkoord snelle levering! Prima kwaliteit/prijsverhouding. Onze volgende bestelling volgt snel :-)

Vriendelijke service, snelle reacties, goede producten

Vriendelijke service, snelle reacties, goede producten

Al meer dan 10 jaar een rots van een leverancier, hoge kwaliteit, en een prima service. Top.

keurig op tijd geleverd en korte lijnen inzake de contacten

zie boven, levering keurig op tijd en correcte afhandeling. Korte lijnen inzake de onderlinge contacten. we zijn zeker tevreden.

Snelle service en goede kwaliteit!

Erg snelle service aangezien ik de shirts binnen een paar dagen bedrukt en al binnen had. Daarnaast is de kwaliteit van de shirts goed en het drukwerk erg mooi geworden!

Snelle service en goede kwaliteit!

Prettige communicatie, goede service en snelle levering :)

De communicatie is steeds prettig, er wordt écht met je mee gedacht. Het logo en de tekst hadden ze nog als bestand opgeslagen, dus de proefdruk kon supersnel akkoord gegeven worden. Ook de levering van de powerbanks is keurig op de afgesproken datum. Wij zijn zeer blij met de gang van zaken :)

Snelle goede service - super tevreden

Zo fijn dat bij onze aanvraag voor pennen, zij zelf gelijk de oude bestelling erbij haalden en we zo binnen een paar minuten de nieuwe bestelling rond hadden. De levering was netjes en goed. We zijn tevreden met onze nieuwe pennen!

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!