Goede en snelle service

Fijn contact, snel reactie en een snelle levering van de bestelling!

Erg fijne samenwerking!

Prettig contact, snelle reacties en leveringen. Ik ben erg tevreden!

Uitstekende service en snelle levering

Het contact is heel plezierig. Snelle reactie op een bestelling/vragen. De producten worden ook heel snel geleverd en voldoen ook altijd volledig aan onze verwachtingen.

Aanrader!

Al vaak wat besteld, altijd prettig contact, goede service en het bestelde viel nooit tegen!

fijne organisatie, denken goed mee en afspraak is afspraak.

Erg blij, afspraak is afspraak. Goed geholpen bij klachten en denken ook goed mee. Daardoor konden we een super leuk zomercadeau aan onze collega's verstrekken. Heel blij!

Goede service waarbij goed wordt meegedacht

Mijn ervaring met Stravers is erg goed. Goede en tijdige communicatie waarbij goed wordt meegedacht.

Top service en snelle levering!

Top service en snelle levering!

Heel erg tevreden met de betrokkenheid, snelle service en advisering!

Ik geef met veel plezier een hoge score aan Stravers Promotions. Ik werd direct heel vriendelijk te woord gestaan door Basilja, ze dacht direct mee, pakte snel de acties op en bleef tussendoor betrokken om te kijken of alles goed verliep. Ik ben heel erg tevreden!

perfect resultaat, in 2 werkdagen geleverd, hulde

We hadden bamboe thermosflessen nodig, met logo en met spoed, het kwam op tijd en piekfijn voor elkaar

Snel en fijne communicatie

Basilja heeft ons heel goed geholpen. We twijfelden over hoe we het logo op de paraplu wilde hebben en kregen van haar verschillende opties te zien. Fijne en snelle communicatie en ook een zeer snelle levering.

Goede kwaliteit en service

Hele fijne service, professioneel, meedenkend en afspraken worden nagekomen. Producten worden netjes geleverd en zien er op en top uit!

TOP....

Snelle service en goede duidelijke antwoorden op mijn wensen.

Snel en goed!

Via Google zijn wij terecht gekomen bij Stravers. Goede overzichtelijke website met goede zoekmogelijkheden. De bedrukte geo driehoeken die we bestelden werden, conform afspraak, snel geleverd. Goede opdruk waarbij de details en de kleuren goed tot hun recht komen. De begeleiding tijdens het proces is optimaal.

Prima samenwerking

Samenwerking verliep prima.

Snel en meedenkend!

Ik mag altijd graag mijn promo artikelen bestellen bij Stravers Promotions. Basilja is altijd meedenkend en snel met reageren!

Snelle reactie, heldere afspraken

Met Stravers is het snel schakelen en er wordt fijn met je meegedacht. Top voor elkaar!

Prima product voor goede prijs

Product ziet er goed uit. Erg behulpzaam en goede terugkoppeling.

Last-minute order top opgepakt

Last-minute een order voor 1.500 bedrukte mokken geplaatst. Goede prijs, snel opgepakt/geleverd en mooi eindproduct.

Net als vorig jaar, perfect!

Zeer tevreden. Leuke afstudeerhoeden voor een redelijke prijs. Communicatie met Basilja is erg prettig. Snel en correct.

Prima communicatie, snelle service & goede afstemming!

Prettige contacten met Basilja gehad om onze wensen te vertalen naar een uiteindelijke order. Goede en vlotte communicatie op een informele wijze, waarbij altijd snel gehoor is gegeven aan onze wensen. Basilja denkt mee en doet verbetersuggesties. Erg prettig!

Er wordt met je meegedacht en snel geleverd.

We hebben fijn persoonlijk contact gehad met Basilja. Hij dacht met ons mee en zo kwamen we tot een mooie product voor het afscheid van onze klas. De levering was snel.

Snelle, duidelijke en eerlijke communicatie!

Binnen 10 minuten was alles geregeld. We zijn goed op de hoogte gehouden van de afhandeling van onze bestelling. Het is niet anders mogelijk dan dat we positief beoordelen!

Snel en goed geholpen!

We hadden snel gymtasjes (bedrukt met logo) nodig voor onze school. Heel snel geregeld en bezorgd! Fijne en vriendelijke communicatie

Super fijn bedrijf

Super fijn bedrijf, reageren en leveren snel. Producten zien er goed uit, wij zijn zeer tevreden.

Top Bedrijf

We doen al een aantal jaren zaken met Stravers en dit naar volle tevredenheid. Zo hebben we al eens pennen laten bedrukken, usb sticks laten ontwerpen, softshell jassen laten borduren en bedrukken met ons bedrijfslogo etc. De service is top, snelle opvolging, snelle en juiste leveringen. Gezien de grote van hun assortiment, de veelzijdigheid in producten en het meedenken bij een eventueel ontwerp zijn ze absoluut een aan te bevelen partner!

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!