zeer tevreden

makkelijk te bestellen en de USB zijn goed.

Perfecte service

Medewerkers denken mee met je ontwerp, snel reactie en perfecte levering

Snelle en duidelijke antwoorden, prima communicatie

Van begin tot eind van de bestelling prima geholpen.

Goed en snel

Makkelijk bestellen en een snelle en vriendelijke service. Producten zijn altijd tiptop.

Perfecte Service

Ik had op zeer korte termijn mokken met opdruk nodig. Stravers, via Basilja, reageerde direct en zorgde ervoor dat de mokken ruim op tijd en perfect werden afgeleverd. Bravo!

Prettige samenwerking

Bestelde product ziet er wederom netjes uit, zoals omschreven en bedrukt zoals afgesproken. Verder altijd een hele fijne samenwerking met korte lijntjes.

Snel en fijn geholpen

Prettig contact met de betreffende medewerker, goede kwaliteit van hetgeen besteld is en snelle levering.

Top service!

Goede en snelle service en producten van goede kwaliteit!

Goede service, kwaliteit en vast contactpersoon

Snel, goedkoop en persoonlijk

Wat een prettige, persoonlijke en snelle levering door Stravers Promotions! We waren op zoek naar bedrukte usb sticks en schrokken ons rot toen we de offertes ontvingen. De hoop opgegeven totdat we bij Stravers uitkwamen. Niet alleen goedkoop, maar ook nog eens betrokken, persoonlijk en niet geheel onbelangrijk.... kwalitatief goed product. Happy hier dus!

nette en snelle service

Prima contact met Stravers. Communiceren netjes en leveren snel.

Basilja reageert razendsnel op mijn vragen en aanpassingen in het product.

Basilja van Stravers is dienstverlenend en denkt mee over de bedrukking van het product. Zij reageert snel op mijn verzoeken en blijft klantvriendelijk.

Meer dan wat ik had verwacht.

Ik zocht een redelijk promotie artikel voor arbeidsomstandigheden. Vaak worden formulieren ingevuld en dergelijke dus dacht ik direct aan ballpoints. Ik zag wel een aardig product in de catalogus van Stravers. Die bestelde ik met gravure. Na 2 weken wordt er een doos met pennen bezorgd. Keurige buitenverpakking (ook nog erg stevig). Geopend vond ik een paar dozen en in elke doos de pennen die ik besteld had. Mooi verpakt en zelf leuk om uit te reiken aan geselecteerde operators. De kwaliteit van die pennen was ver boven verwachting, mooie koker met tekst. Gewoon goed, eigenlijk beter dan verwacht (nogmaals, dus).

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 40 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!