Perfecte Service

Ik had op zeer korte termijn mokken met opdruk nodig. Stravers, via Basilja, reageerde direct en zorgde ervoor dat de mokken ruim op tijd en perfect werden afgeleverd. Bravo!

Prettige samenwerking

Bestelde product ziet er wederom netjes uit, zoals omschreven en bedrukt zoals afgesproken. Verder altijd een hele fijne samenwerking met korte lijntjes.

Snel en fijn geholpen

Prettig contact met de betreffende medewerker, goede kwaliteit van hetgeen besteld is en snelle levering.

Top service!

Goede en snelle service en producten van goede kwaliteit!

Goede service, kwaliteit en vast contactpersoon

Snel, goedkoop en persoonlijk

Wat een prettige, persoonlijke en snelle levering door Stravers Promotions! We waren op zoek naar bedrukte usb sticks en schrokken ons rot toen we de offertes ontvingen. De hoop opgegeven totdat we bij Stravers uitkwamen. Niet alleen goedkoop, maar ook nog eens betrokken, persoonlijk en niet geheel onbelangrijk.... kwalitatief goed product. Happy hier dus!

nette en snelle service

Prima contact met Stravers. Communiceren netjes en leveren snel.

Basilja reageert razendsnel op mijn vragen en aanpassingen in het product.

Basilja van Stravers is dienstverlenend en denkt mee over de bedrukking van het product. Zij reageert snel op mijn verzoeken en blijft klantvriendelijk.

Meer dan wat ik had verwacht.

Ik zocht een redelijk promotie artikel voor arbeidsomstandigheden. Vaak worden formulieren ingevuld en dergelijke dus dacht ik direct aan ballpoints. Ik zag wel een aardig product in de catalogus van Stravers. Die bestelde ik met gravure. Na 2 weken wordt er een doos met pennen bezorgd. Keurige buitenverpakking (ook nog erg stevig). Geopend vond ik een paar dozen en in elke doos de pennen die ik besteld had. Mooi verpakt en zelf leuk om uit te reiken aan geselecteerde operators. De kwaliteit van die pennen was ver boven verwachting, mooie koker met tekst. Gewoon goed, eigenlijk beter dan verwacht (nogmaals, dus).

Top verkoper!

Fijne communicatie, snelle levertijd en goede producten!

We zijn uitermate tevreden

Snelle reacties en direct een voorstel gekregen. Op wijzigingsverzoek werd adequaat gereageerd. De productie en aflevering ging ook lekker snel.

Ik kan Stravers van harte aanbevelen vanwege hun uitstekende klantenservice, hoogwaardige producten

Ondanks een miscommunicatie over de levertijd kon Stravers toch op tijd leveren.

Ook de herdruk weer perfect

Onze mooie blauwe A5 notitieboekjes zijn vorig jaar eruit gevlogen dus weer een herdruk aangevraagd. Dit keer met Stirling's 70-jarig bestaan logo erop. Weer snel geholpen door Basilja en wauw ook deze zijn weer goed gelukt. Erg tevreden dank je wel.

prima bedrijf

altijd goed mail contact gehad, bestellingen goed gegaan en geleverd.

Goede, snelle service

Prettig en persoonlijk contact. Snelle reacties en snelle levering!

Prima product en goede communicatie

Wij bestellen al een tijdje zakelijk naar volle tevredenheid, in alle opzichten.

Snel, goed en vriendelijk geholpen. Goede prijs en snelle levering.

Goede communicatie en snel geleverd

Bestelling gaat erg goed, goede professionele hulp en fijne communicatie. Snelheid van de bestelling is ook top.

heel klantvriendelijk

Fijn geholpen. Onze wensen werden prima begrepen. Er werd duidelijk uitgelegd wat wel en wat niet kon. We hadden het idee dat we werden geholpen met iemand die hart voor het bedrijf had. FIJN

snel en goed

Snelle, vriendelijke service, afspraken nagekomen en snelle levering!

Duidelijk en snel contact incl levering

Ik heb al meerdere keren besteld bij Stravers en er is voor mij ook geen reden waarom ik ergens anders zou moeten bestellen. Altijd snel met contact en levering. En mocht het voorkomen dat iets later geleverd wordt krijg je daar zo snel mogelijk bericht van, maar dat is maar 1 x gebeurd. Dus ik zou zeggen probeer het en je hoeft niet meer verder te zoeken voor al je promotiemateriaal. Groetjes Claudia

Fijne service en mooi product

Wij zijn met ons bedrijf Beeldige Zusjes bij Stravers terecht gekomen omdat wij bedrukte USB sticks wilden hebben met ons logo erop. Basilja hield ons goed op de hoogte betreft de ontwikkelingen. Wij kregen via de mail eerst een voorbeeld hoe het eruit zou komen te zien. Na akkoord te hebben gegeven, kregen wij een foto van de USB stick met logo erop ter goed keuring. Vandaag hebben wij de USB sticks mogen ontvangen en ze zien er heel mooi uit! Wij zijn uiteraard heel tevreden met de service en de levering!

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 40 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!