Netjes en correct

Wij komen altijd graag bij Stravers, goede producten en je word er altijd netjes geholpen

Wij bestellen al jaren spullen bij Stravers naar volle tevredenheid. Goede service en meedenken met de klant is waarom wij telkens weer terugkeren bij hen.

Vlotte afhandeling van offerte, bestelling en levering van de onderzetters.

Vlotte afhandeling van offerte, bestelling en levering van de onderzetters.

Heel prettig

Communicatie loopt altijd goed bij Stravers, zowel telefonisch als via de mail. Bestelling goed ontvangen zoals we wilden.

Altijd weer snel en correcte service

Dit is voor ons stilaan een huisleverancier geworden voor alle bestellingen van mokken en glaswerk voor de 8L group. Snel in antwoorden, juiste ontwerpen en snelle levering

Snelle en correcte prijs, duidelijk communicatie en prima informatie over levertijd en levering

persoonlijk en snel

Persoonlijke benadering van mij als klant. Reageren snel op verzoeken en denken goed mee.

Goede service, snelle levering

Goede service, fijn contact gehad met de klantenservice en telefonisch een herhaalbestelling kunnen aanvragen. Ook snelle reactie via de email.

Uitstekend advies en hoge kwaliteit

Het personeel van Stravers geeft me altijd heel goed advies en komt tegemoet aan al mijn wensen. Een echte aanrader. De verschillende producten die ik er tot nu toe heb besteld zijn altijd van uitstekende kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Perfect !

Een goed product ondersteund door een klantgerichte service ! Ruim assortiment, eenvoudige online-bestelling, en een snelle levertijd. Dit alles in combinatie met een persoonlijke en prettig zakelijk contact van een account manager !!!

Top service en kwaliteit

Al vele jaren kopen wij onze bedrijfskledij (t-shirts, hoodies, etc) aan bij Stravers en steeds kunnen we rekenen op een prima service qua offertering, bedrukking en levering.

Goede/duidelijke afstemming en producten

Communicatie/afstemming met Stravers verloopt erg goed. Ze begrijpen wat je bedoelt en reageren snel op mijn e-mails. Het product is wat ik er van verwacht en is op tijd geleverd.

snelle en vriendelijke service, prima kwaliteit

Goede kwaliteit

Goed product, scherpe prijs, prima levering

Contact met Stravers verloopt soepel, zij komen de belofte na. Product zag er prima uit inclusief de bedrukking.

Snelle levering en vriendelijke medewerkers

Wij bestellen regelmatig pennen voor bij ons op kantoor, het mailcontact en telefonisch contact is beide altijd heel goed, het zijn vriendelijke mensen die je altijd netjes te woord staan en willen helpen. kortom ik zou iedereen aanraden om bij stravers te bestellen

Zeer goede service

Goede en duidelijke communicatie. Er wordt flexibel meegedacht wat als zeer prettig wordt ervaren. mvg Rob ter Burg

Snelle en goede service met vriendelijke mensen

Mijn bestelling was snel bevestigd en ook snel geleverd. Het zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen die daar werken. Producten zijn goede kwaliteit

Goede kwaliteit, goede service

Wij hadden binnen een week tasjes nodig. Dinsdag besteld en vrijdag hadden we ze in huis. goede service, snelle levering.

Mooi product en snelle levering

De USB creditcard ziet er top uit, en werd snel geleverd.

Snelle service, mooi resultaat!

Mooie producten. Snel en persoonlijk contact.

Professioneel en snel geleverd

Als zakelijk gebruiker een bestelling gedaan voor 50 USB sticks met een eigen logo. Communicatie verliep vlot en netjes en ik kreeg vantevoren een voorbeeld opgestuurd om te beoordelen. Dus wat mij betreft van harte aanbevolen!

Helemaal tevreden :)

Duidelijke website, goede communicatie, snel werk, vlotte levering en goed product voor lage prijs.

Hele goede service en resultaat is perfect.

Communicatie ging stilzwijgend en goed

Wederom een super service!

Al jaren bestellen wij producten bij Stravers en hebben altijd contact met Basilja. Er wordt super meegedacht & geadviseerd en de levering is ook mooi op tijd! Het contact verloopt altijd erg fijn! In de toekomst zullen we zeer zeker nog meerdere bestellingen plaatsen!

Gedegen mok

Alle 96 exemplaren zijn heel aangekomen. De mok voelt gedegen aan en het oor zit ook stevig aan de cup. De mok is stapelbaar. Er zijn geen zichtbare afwijkingen tussen de exemplaren of in het glazuur. De mok heeft dezelfde kleur als onze keukenkastjes (RAL 9010). De mok laat zich combineren met de schotel van de Anja. De Anja was de naam van een kop en schotel die wij jaren geleden hadden gekocht (bij Stravers Promotions). Wij verwachten wederom jaren tevreden te zijn!

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 40 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!