Hele goede service en resultaat is perfect.

Communicatie ging stilzwijgend en goed

Wederom een super service!

Al jaren bestellen wij producten bij Stravers en hebben altijd contact met Basilja. Er wordt super meegedacht & geadviseerd en de levering is ook mooi op tijd! Het contact verloopt altijd erg fijn! In de toekomst zullen we zeer zeker nog meerdere bestellingen plaatsen!

Gedegen mok

Alle 96 exemplaren zijn heel aangekomen. De mok voelt gedegen aan en het oor zit ook stevig aan de cup. De mok is stapelbaar. Er zijn geen zichtbare afwijkingen tussen de exemplaren of in het glazuur. De mok heeft dezelfde kleur als onze keukenkastjes (RAL 9010). De mok laat zich combineren met de schotel van de Anja. De Anja was de naam van een kop en schotel die wij jaren geleden hadden gekocht (bij Stravers Promotions). Wij verwachten wederom jaren tevreden te zijn!

Goede service en kwaliteit

al jaren bestel ik mijn promotionele artikelen naar grote tevredenheid bij Stravers. Ook heel prettig dat wij al jaren dezelfde contactpersoon op de verkoopafdeling hebben, dank Basilja voor de goede service!

Altijd TOP!

Ik heb zeer goede ervaringen met Stravers Promotions. De kwaliteit is altijd goed. Ik heb voornamelijk contact met BASILJA en zij is geweldig! Zij reageert snel, helpt en denkt altijd mee. Zeer klantvriendelijk!

Uitstekende dienstverlening en producten

Snelle reactie na offerte aanvraag, duidelijke drukproef van gewenste items en afspraken worden nagekomen!

Heel fijne en snelle respons en alles goed geleverd volgens afspraak

Erg prettig contact met Basilja! Snelle offerte en aanpassing van drukproef. Erg korte lijntjes, daar houden we van :)

Kan niet beter, top !

Basilja regelt het altijd weer tot in de puntjes. Reageet snel, communicatie zoaks het hoort te zijn. Graag tot een volgende keer !

Prettig bedrijf

Het contact verloopt prettig. De service is prima en de levering is snel. Kortom: een bedrijf dat ik kan aanraden.

Super service en kwalitatieve producten

We zijn goed geholpen door Stravers, de levering was snel en de afstemming verliep goed.

snelle en goede service

Al jaren klant bij Stravers en ook fijn dat ik steeds Basilja als vast contactpersoon heb. Zeer goede ervaring met de afhandeling van een aanvraag. De communicatie is snel en goed, offertes volgen snel en alternatieven worden ook voorgesteld en opgestuurd. uiteindelijke levering ook

Hele goede service!

Ik ben heel erg tevreden over Stravers. Nadat ik een offerte had aangevraagd kreeg ik snel antwoord met de prijs en een drukproef. Ook werd er goed gevraagd naar mijn gewenste leverperiode en het product (bedrukte usb sleutels) is op tijd geleverd. Geheel naar wens!

Super goed geholpen en snel geleverd!!

In december 250 mutsen met ons eigen logo besteld en toen werden wij er door Stravers netjes op gewezen dat ons bedrijf nog een bestelling had lopen, waardoor deze orders gecombineerd konden worden en we daardoor maar één keer instelkosten moesten betalen, kortom super meegedacht van Stravers!!. We waren ons er van bewust dat we vrij laat waren met onze bestelling, maar ondanks de feestdagen kon Stravers ook nog in de 1e week van januari de gehele order leveren, dus wij raden Stravers aan iedereen aan.

Ik ben beter gewend

Ik heb deze keer een paraplu laten bedrukken. Het ging moeizaam deze keer. Eerst was de door mij gekozen paraplu na bevestiging van de order toch niet op voorraad. Daarna kon het logo er toch niet goed op en hebben we weer aanpassingen gedaan. Toen nog een dag later geleverd en als laatste puntje waren de paraplu's na het drukken heel slordig opgevouwen, waardoor ons gedrukte logo er echt heel gekreukeld uit kwam. Het moet maar veel regenen in Nederland, dan gaan de kreukels er wel uit :-). Ik heb vaker wat besteld en dat ging allemaal in één keer goed. Vandaar dat ik ze wel blijf aanbevelen en ik toch een voldoende geef, maar dit was even een mindere ervaring,

Super service!

Ik ben super geholpen toen we last minute nog wat bedrijfsgeschenken nodig hadden. Snel en netjes geholpen!

Goed en fijn contact en top service

Top service, altijd een goede en snelle afhandeling

Prima verzorging van begin opdracht tot het afhalen.

Prima behandeld, correct en volgens planning en afspraak geleverd. Special dank aan Basilja. Gr Ton

Top om te lezen dat je onze service als prima, correct én volgens planning hebt ervaren. Zo zien we het natuurlijk graag. Bedankt voor je positieve review en als je in de toekomst hulp nodig hebt, staan we voor je klaar!

Bij Stravers was het wél mogelijk!

We wilden iets anders dan anders. Na letterlijk 10x "nee", kregen we bij Stravers een dikke "ja" mét een snelle levering en goede service. Wij houden jullie in ons bestand.

Goede service en goed product

Makkelijk te bestellen en er wordt met je meegedacht. Vriendelijke service.

fantastisch

Eerst telefonisch informatie gevraagd. Daarna werd er zonder morren een model opgestuurd. Na overleg heb ik een logo opgestuurd. Na goedkeuring de bestelling geplaatst. Vanwege de feestdagen heeft de bezorging iets langer geduurd dan gewoonlijk. Het eindresultaat was FANTASTISCH.

Wat een fantastische beoordeling, bedankt daarvoor en heel leuk om te lezen! Mooi dat je ook benoemt tevreden te zijn met het opgestuurde sample, dat doen we graag om je zo kennis te laten maken met ons assortiment. Graag tot de volgende keer bij Stravers.

alles goed zoals altijd !!!

alles goed zoals altijd !!!

Meedenkend, snelle reactietijd en goed product

Ik twijfelde over logo op product. Basilja heeft mij fantastisch geholpen en meerdere schetsen gemaakt. Reageert snel wat heel prettig werken is. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

goede en snelle levering

super leuk mandje. Logo erop is ook mooi. bestelling, controle logo en communicatie verliep allemaal naar wens.

Zeer goede en snelle service

Ik had een last minute aanvraag gedaan en Stravers heeft dit super snel en goed opgepakt. Producten uiteindelijk ruim op tijd ontvangen.

Erg leuk om deze review als eerste in 2024 te lezen! Top dat we je last-minute konden helpen en je tevreden bent met de geleverde producten. Graag tot de volgende keer bij Stravers.

Keurig, afspraak is afspraak.

Nerjescen snel geleverd.

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 40 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!