Bij Stravers was het wél mogelijk!

We wilden iets anders dan anders. Na letterlijk 10x "nee", kregen we bij Stravers een dikke "ja" mét een snelle levering en goede service. Wij houden jullie in ons bestand.

Goede service en goed product

Makkelijk te bestellen en er wordt met je meegedacht. Vriendelijke service.

fantastisch

Eerst telefonisch informatie gevraagd. Daarna werd er zonder morren een model opgestuurd. Na overleg heb ik een logo opgestuurd. Na goedkeuring de bestelling geplaatst. Vanwege de feestdagen heeft de bezorging iets langer geduurd dan gewoonlijk. Het eindresultaat was FANTASTISCH.

Wat een fantastische beoordeling, bedankt daarvoor en heel leuk om te lezen! Mooi dat je ook benoemt tevreden te zijn met het opgestuurde sample, dat doen we graag om je zo kennis te laten maken met ons assortiment. Graag tot de volgende keer bij Stravers.

alles goed zoals altijd !!!

alles goed zoals altijd !!!

Meedenkend, snelle reactietijd en goed product

Ik twijfelde over logo op product. Basilja heeft mij fantastisch geholpen en meerdere schetsen gemaakt. Reageert snel wat heel prettig werken is. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

goede en snelle levering

super leuk mandje. Logo erop is ook mooi. bestelling, controle logo en communicatie verliep allemaal naar wens.

Zeer goede en snelle service

Ik had een last minute aanvraag gedaan en Stravers heeft dit super snel en goed opgepakt. Producten uiteindelijk ruim op tijd ontvangen.

Erg leuk om deze review als eerste in 2024 te lezen! Top dat we je last-minute konden helpen en je tevreden bent met de geleverde producten. Graag tot de volgende keer bij Stravers.

Keurig, afspraak is afspraak.

Nerjescen snel geleverd.

Altijd snel en meedenkend

Sinds langere tijd bestellen we onze kleding hier , worden correct geholpen en sneller leveringen

Goede snelle service en perfecte prijs-kwaliteit balans!

Supersnel geholpen! Per mail offerte gevraagd en die had ik binnen hetzelfde dagdeel binnen. Goede prijs, perfecte kwaliteit en snelle levering keurig conform afspraak. Wij hebben meerdere producten voor verschillende gelegenheden afgenomen en blijven dit ook in de toekomst graag doen!

Prima geregeld

Met 1 berichtje besteld en verder wordt alles geregeld zoals ieder jaar want wij doen dit al een aantal jaren voor de kerstgeschenken.

Positieve ervaring met Stravers!

Goede en heldere communicatie en afspraak = afspraak!

Prettig contact, snelle reactie en levering en goede kwaliteit

We hebben al een jarenlange prettige samenwerking. Aanvragen worden snel in behandeling genomen en men is flexibel en snel met levertijd. Ook de kwaliteit van de producten en opdrukken is naar wens.

Gewoon weer perfect!

Product helemaal naar wens, precies zoals afgesproken. Fijne service en goed contact.

Mijn tweede prettige ervaring met Stravers in een korte tijd.

Vanaf aanvraag tot aan betaling worden wij goed en snel geholpen met eventuele vragen of opmerkingen.

Snel en goed geholpen met een mooi bedruk notitieboek als eindresultaat.

Top geregeld

Prima ervaring, snel geschakeld, keurige kwaliteit en netjes op tijd geleverd!

Ik raad het aan

goede service, goede kwaliteit, vriendelijk en behulpzaam personeel!

fijne samenwerking

Onze relatiegeschenken nemen wij al een aantal jaren af bij Stravers. Altijd een fijn contact, korte lijntjes. Er wordt meegekeken en gedacht. Zo komen we altijd bij een passend geschenk uit, voorzien van onze reclame.

Zo horen wij het natuurlijk graag! Heel leuk om deze review te lezen. Graag tot de volgende keer bij Stravers.

Snelle service en mooi resultaat

Wij bestellen deze al meerdere malen en onze klanten zijn er erg blij mee als presentje.

Wederom tevreden

Dit jaar voor de spelkaarten gekozen. Mede door Basilja werden deze naar tevredenheid bedrukt en snel geleverd. Onze dank hiervoor!

zeer goed en snel contact

Duidelijke communicatie.. vragen via de mail en telefonisch worden snel en duidelijk beantwoord.

Gewoon zoals het moet !!!!

Super snel offerte en levering

Uiteindelijk goed!

De duur van de levering werd nog wel spannend. Behalve dat er pas vrij laat werd begonnen met drukken, was er bij de verzending een fout gemaakt bij het overnemen van mijn huisnummer. Daardoor probeerde DHL het verderop in de straat af te leveren. Toen ik dit merkte (via mails van DHL, goed opletten!) heb ik het doorgegeven en is het een paar dagen later toch nog bij mij beland. Maar ik vond het wel spannend, want een dag later had ik de waaiers nodig! Ze waren goed van kwaliteit, individueel verpakt in een doosje (dat hoefde niet maar ja) en prima gedrukt. Al met al tevreden met de levering.

Fijn dat ze nog op tijd binnen waren, we waren hier ook al een beetje aan het zweten. En goed om te horen dat jullie alsnog tevreden waren, ondanks dat het wat minder vloeiend liep dan de bedoeling was.

Topservice

Er werd volop meegedacht met het het ontwerp, snelle reactie en mooi eindresultaat!

De Bolanden 6 7071 PW Ulft

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 40 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!