zeer goed en snel contact

Duidelijke communicatie.. vragen via de mail en telefonisch worden snel en duidelijk beantwoord.

Gewoon zoals het moet !!!!

Super snel offerte en levering

Uiteindelijk goed!

De duur van de levering werd nog wel spannend. Behalve dat er pas vrij laat werd begonnen met drukken, was er bij de verzending een fout gemaakt bij het overnemen van mijn huisnummer. Daardoor probeerde DHL het verderop in de straat af te leveren. Toen ik dit merkte (via mails van DHL, goed opletten!) heb ik het doorgegeven en is het een paar dagen later toch nog bij mij beland. Maar ik vond het wel spannend, want een dag later had ik de waaiers nodig! Ze waren goed van kwaliteit, individueel verpakt in een doosje (dat hoefde niet maar ja) en prima gedrukt. Al met al tevreden met de levering.

Fijn dat ze nog op tijd binnen waren, we waren hier ook al een beetje aan het zweten. En goed om te horen dat jullie alsnog tevreden waren, ondanks dat het wat minder vloeiend liep dan de bedoeling was.

Topservice

Er werd volop meegedacht met het het ontwerp, snelle reactie en mooi eindresultaat!

Snel schakelen

Wederom een positieve ervaring. Snel kunnen schakelen en levering van de bestelde artikelen ging ook vlot.

Super toffe schorten met hele snelle service

Super blij met de snelle levering van onze op maat gemaakte schorten. We hadden ze binnen één week in huis met logo en al. Echt super service organisatie waar je snel en vriendelijk te woord wordt gestaan.

Very fast and good customer support

Ordered USB sticks 3 times and they were always very accommodating and fast to deliver.

Goed, maar....

Het voelt wel doortrapt dat ze eerst per e-mail vragen of je tevreden bent, en als dat bevestigd is, je pas een review-verzoek krijgt. Dus mensen die totaal niet tevreden zijn krijgen dit verzoek niet. Zo kan ik ook aan een hoge score goede reviews komen.

Bedankt voor de eerlijke feedback. We hebben deze werkwijze altijd gehanteerd omdat we het belangrijk vinden om problemen zo goed mogelijk op te kunnen lossen en proberen daar altijd pro-actief contact over op te nemen met onze klanten. Maar we zijn ons zeker bewust van de nadelen van dit beleid, en hebben daarom ook sinds enkele weken ons beleid aangepast. We vragen nog steeds of iedereen tevreden is, maar sturen los daarvan al onze klanten nu een reviewlink.

Goed telefonisch geinformeerd alvorens de bestelling te hebben geplaatst. Levertijd was iets langer dan vermeld, maar daarover ook goed geinformeerd en kon aangeven wanneer ik de bestelling uiterlijk geleverd wou hebben. Levering was keurig op tijd. Mooi product en goed opdruk, conform het proefvoorstel. Aanrader!

heel erg fijn

We bestellen regelmatig relatiegeschenken bij Stravers. Het is fijn om dan ook persoonlijk contact te hebben en korte lijntjes als er vragen zijn. Altijd goede en vriendelijke service.

vriendelijk snel en goed product!

erg snelle service, vriendelijke medewerkers. product naar verwachting. goed verpakt. mooie kwaliteit.

Fijne en snelle communicatie

Het contact met Stravers is erg prettig!

Vriendelijk en vlot

Goede communicatie over het drukwerk en de ontwerpen. Duidelijke uitleg waarom dingen eventueel wel of niet mogelijk zouden zijn. Producten zijn van goede kwaliteit.

super

Er werd meteen gereageerd op mijn aanvraag en al heel snel had ik de proefdruk. Levering was nog sneller dan in eerste instantie werd gezegd. Kortom alles TOP.

Professioneel

Snel geregeld, mooi op tijd en prachtig uitgevoerd.

Goed product en goede service

We hebben usb laten bedrukken. Er werd goed meegedacht. Vlotte levering.

Zeer tevreden. Snelle service en klantvriendelijk

TOP

Zeer prettig contact met Basilja. Ook deze keer weer ontzettend goed geholpen en fijn meegedacht. Producten zijn weer super en de levering razendsnel!

Goed, denken mee.

fijn bedrijf, denken mee en snelle levering. mooie stevige paraplu met mooie opdruk

Heel goed en netjes gemaakt en geleverd zoals belooft

te vrede

goed verzorgd op tijd geleverd

Helder advies en fijn contact over de bestelling

Al snel na de bestelling was er reactie. Ook een advies om iets aan te passen met uitleg waarom. Het contact verliep prettig. Niet onbelangrijk: tevreden met het resultaat!

Goed en fijn contact en top service

Contact ging snel en fijn. Zijn heel blij met onze kerstkadotjes voor onze klanten. Top kwaliteit. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Alles wat men zecht doen ze

Mooi matriaal mooi druk werk en op tijd geleverd

Fijn persoonlijk contact en supersnelle levering

Dit gaat weer gesmeerd bij Stravers, ze leveren echt heel snel, de tassen zijn van goede kwaliteit en er wordt duidelijk gecommuniceerd over de levering. Ik ben er erg blij mee!

De Bolanden 6

7071 PW Ulft

Over Stravers Promotions

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 40 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur. Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!