Beste webshop!

Ik had mijn robotgrasmaaier eerst elders besteld, maar die konden niet leveren. Via Facebook vervolgens eerste even gevraagd of hij echt op voorraad zou zijn. Dat werd bevestigd en hij werd keurig 2 dagen later geleverd zoals beloofd. De echt WAUW factor was dat de medewerker die ik via facebook gesproken had een dag later had gekeken of ik ook daadwerkelijk besteld had. Toen ze zag dat dat gebeurd was en ik het proces kon zien dat mijn bestelling klaar stond voor verzending, hij/zij mij een persoonlijk berichtje stuurde dat de bestelling klaar stond voor verzending en dus ook echt op tijd bezorgd zou gaan worden. En er werd op gewezen dat de bestelling in twee delen zou komen, zodat ik daar niet van zou schrikken. Echt een super klantvriendelijke benadering, een echte aanrader.

Goedemorgen Jeroen, Bedankt voor je ontzettend mooie woorden! Wij hopen dat je kunt genieten van je nieuwe grasmaaiende lieveheersbeestje! Met vriendelijke groeten, Niels van Twinckels

Zeer tevreden over de service

Wij hadden een defect aan onze Gardena wandslagenbox en dit werd zeer snel en correct voor ons opgelost.

Goedemiddag Gwendolyn, Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! Hopelijk beleef je nog lang veel plezier van je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Beste prijs snelle levering

Voor aangekochte product de beste prijs op de website. Supersnelle levering en keurig verpakt. Als jullie de spullen verkopen die ik nodig heb, ga ik zeker vaker bestellen!

Goedemorgen Johan, Fantastisch dat je zo enthousiast bent! Hier worden wij heel blij van! Tot in de toekomst ;)! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Plant was netjes afgeleverd

Goedemorgen Dia, Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je dat ook veel plezier met je nieuwe groene aanwinst! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede prijs, goede service, Twinckels doet wat het beloofd

In mijn zoektocht naar de winkel waar ik het meest voordelig een Gardena grasmaaier van het type 400 comfort kon kopen stuitte ik bij toeval op Twinckels. De website was helder van opzet, prima uitleg en de bestelling was eenvoudig te realiseren. Na de bevestiging ontving ik binnen enkele dagen de bestelde grasmaaier thuis. Kortom, een goede winkel, duidelijke informatievoorziening en correcte levering!

Goedemorgen Rene, Wauw, wat een ontzettend leuke beoordeling! Hier worden we ontzettend blij van! Onwijs bedankt en we wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe grasmaaier! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima prijs. Vlotte levering

We zijn heel tevreden over zowel het product, als de prijs en de levering. De slangenwagen waa het voordeligst bij jullie en we ontvingen de doos met inhoud heel snel. Bij veel leveranciers moest alles nog daarna nog in elkaar gezet worden. Bij jullie was het geheel startklaar. We gaan hier zeker nog eens bestellen.

Goedemorgen Arian, Ontzettend leuk om te horen dat je onze service zo positief hebt ervaren! We waarderen je review enorm! We wensen je daarom ook nog veel plezier met je nieuwe slangenwagen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede service en snelle levering.

Gewoon goed product en juiste prijs kwaliteit.

Goedemorgen Wilbert, Super leuk dat je onze service zo positief hebt ervaren! We wensen je dan ook veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Uiterst tevreden

Belofte werd waargemaakt, duidelijke site, snelle levering

Goedemiddag Annemie, Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe robotmaaier! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede ervaring

Goede afspraken , alles klopte

Goedemorgen Karina, Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

snel en correct; niets op aan te merken

Goedemorgen Walter, Wij worden ontzettend blij van je mooie beoordeling! Heel erg bedankt! We wensen je dan ook veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Advertentie waar gemaakt

goed artikel snel geleverd

Goedemiddag Henk, Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Gardena wandslangenbox roll-up auto 35 m. Prima product, de gehele tuin is nu goed bereikbaar met water. De oprol automaat werkt goed. Bij de 1e levering was een gescheurde wandconsole meegestuurd. Na melding hiervan heeft de klantenservice van Twinckels direct actie ondernomen. Ik heb vandaag een nieuwe wandconsole ontvangen. Ik ben dik tevreden.

Goedemiddag Henk, Gelukkig hebben we het probleem snel kunnen oplossen en kan je genieten van je nieuwe wandslangenbox! Bedankt voor je beoordeling en een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Het was prima, zo gauw en alles was goed in orde.

Goedemiddag Wilfried, Wat fijn om te horen dat alles soepeltjes is verlopen! We wensen je dan ook veel plezier met je nieuwe slangenwagen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima product en goede levering

Je weet precies waar je aan toe bent. Goede prijs en dito levering. Ben tevreden.

Goedemorgen Daniel, Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe bladverzamelaar! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Snel geleverd.

Bestelling werd snel geleverd tegen een zeer vriendelijke prijs. Communicatie is goed.

Goedemorgen Jan, Wat leuk om te horen dat je onze service zo positief hebt ervaren! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede service's

Goedemorgen Jan, Bedankt voor je mooie beoordeling! Hopelijk blijft je tuin mooi bladvrij met je nieuwe bladverzamelaar! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Mijn eerste order bij Twinckels ging goed.

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe accu trimmer! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goed en snel voor redelijke prijs

Goed en snel voor een redelijke prijs

Goedemorgen Piet, Enorm bedankt voor je beoordeling! We hopen dat je jouw gazon lekker kunt onderhouden met je nieuwe kooimesmaaier! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima geregeld! met achteraf betalen!

Goedemorgen Barbara, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Fantastisch!

Goedemorgen Maria, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Van negatief naar goed.

Eerst negatief, maar na klacht direct en goed opgelost door Twinckels. Nu positief.

Goedemiddag Erna, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je uiteindelijk onze service toch positief hebt ervaren en we hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webshop! Veel plezier met je nieuwe grasschaar! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima levering!

Goedemorgen, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! Hopelijk beleef je nog lang plezier aan je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prettige omgang, zeer correcte bezorging en op tijd

Goedemorgen Jeroen, Wat fijn om te horen dat je onze service zo positief hebt ervaren! Jammer dat de Vijverbak net iets te groot was. Hopelijk vind je een mooi alternatief! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goedemorgen Jeroen, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe Gardena artikelen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Zeer snelle levering.

Goedemorgen Wim, Bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels