Betrouwbaar

Snelle levering. Ook telefonisch goed bereikbaar.

Goedemorgen Frank, Onwijs bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe Gardena pomp! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Tevreden vanwege snelle levering van de bestelde Tenderflame tafelhaardjes, die ook nog mooi geprijsd waren

Goedemorgen Hetta, Super leuk om te horen dat je onze service kan waarderen en dat je lekker snel kon beschikken over je nieuwe Tenderflames! Veel plezier met je aankopen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goedemorgen Els, Super bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe vaas! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Oke

Goed en snel

Goedemorgen Jos, Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Niels van Twinckels

Nette prijs, geleverd conform belofte.

Geen bijzonderheden.

Goedemorgen Bas, Wauw, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Niels van Twinckels

Super service! Kwamen het zelfs brengen en toen het niet leek te passen dachten ze mee voor een oplossing!

Goedemorgen Sabrina, Fijn om te horen dat alles goed verlopen is! En bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Niels van Twinckels

Goede services en bezorging verpakking zag er ook goed uit!

Goedemorgen Coby, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Heel erg goed

Ik kon zelf kiezen wanneer mijn vijverbak geleverd werd. Dat lukte toch niet. Er werd keurig gebeld om een ander dagdeel in te plannen. De chauffeur was ook heel prettig en heeft nog geholpen met de vijverbak naar de achtertuin te sjouwen. Prijs is ook prima!

Goedemorgen Syl, Super leuk om te horen dat alles goed is gegaan! We wensen je veel plezier met je nieuwe vijverbak! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Gewoon goed

zoals het hoort

Goedemorgen Patrick, Bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Leuke prijzen en snel thuis

Na het zoeken naar een nieuwe tuinslang kwamen wij bij Twinckels terecht met een mooie aanbieding. Deze besteld en na een dag al thuis. Klasse.

Goedemorgen Gerry, Bedankt voor je positieve beoordeling! Super fijn om te horen dat alles goed en snel is gegaan! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Bestelling snel en correct geleverd

Goedemorgen Ella, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Ook al heb je een vraag of probleem je krijgt snel antwoord en alles wordt tot in tevredenheid opgelost. We komen hier zeker nog een keer.

Goedemorgen Linda, Bedankt voor je beoordeling! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede service, snelle levering

Op tijd geleverd. Prettig contact gehad.

Goedemiddag Cor, Onwijs bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe springkussen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Snelle levering en goed verpakt.

Goedemorgen, Leuk om te horen dat je zo positief bent over onze service! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima ervaring! Snelle levering!

Prima en snelle levering!

Goedemorgen Loes, Ontzettend bedankt voor je enorm positieve beoordeling! We hopen dat het voer bevalt bij je grote dierenvriend! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima volgens afspraak verlopen

Het bestaat nog: netjes volgens afspraak afgeleverd en gewoon uit voorraad leverbaar. Zonder extra kosten afgeleverd. Een aanrader!

Goedemiddag Corina, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! We hopen dat je nieuwe vijverbak er straks mooi bij staat! Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Super snel en goed met een uitstekende prijs voor exact hetzelfde hondenvoer als anderen.

Zie hier boven.

Goedemorgen, Ontzettend bedankt voor je leuke beoordeling! Daar worden wij blij van! We hopen dat je hond net zo blij wordt met de nieuwe zak hondenvoer! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Ben tevreden..

Goedemorgen, Bedankt voor je positieve beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe zakken Garvo voeding! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede en snelle levering!

Goedemorgen Annelies, Wat leuk om te zien dat je zo positief bent over onze service! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Zijn vriendelijke mensen aan de telefoon en behulpzaam

Vriendelijke mensen

Goedemiddag Mathieu, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je onwijs veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Service waar je blij van wordt

Ondanks ik mijn aankoop niet wilde houden was men toch heel snel en netjes om mijn vragen te beantwoorden. Snelle levering, kosteloos retour en geld snel terug op rekening. Dikke 10!

Goedemorgen Irma, Ontzettend bedankt voor je leuke review! Leuk om te zien dat je onze service zo kunt waarderen! Tot in de toekomst! ;) Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Snelle levering en goede klantenservice

Had twee vazen besteld. Na enige tijd kwam er 1 en heb contact gehad met de klantenservice. Zij hebben er voor gezorgd dat snel daarna de tweede vaas werd bezorgd. Mooie vaasjes maar toch niet helemaal tevreden dus terug gestuurd. Ging allemaal heel vlot en vriendelijk. Ondanks dat ik er dus niets heb gekocht is Twinckels zeker een aanrader!

Goedemorgen Marina, Bedankt voor je ontzettend leuke review! We zijn blij dat we een goede indruk hebben achtergelaten! Hopelijk zien wij je daarom snel weer terug in onze webshop! Als we ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goedemorgen Louwe, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe prachtige Fairybell! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Helemaal goed

Besteld en netjes bezorgd

Goedemorgen Peter, Ontzettend bedankt voor je prachtige beoordeling! We wensen je veel (kerst)plezier met je nieuwe Fairybell! Maak je buren jaloers ;) Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Snel en correct

Snelle levering met goedkoopstr prijs

Goedemorgen Kees, Bedankt voor je beoordeling! Hopelijk staat je Tenderflame met zijn nieuwe fuel er nu weer mooi bij! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels