Alles perfect

Goedemorgen Manfred, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe regentonpomp van Gardena! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Ja

Ik ben tevreden

Goedemorgen Lila, Super bedankt voor deze mooie beoordeling! het watergeven in de tuin is nu geen probleem meer voor jou met je nieuwe wandslangenbox. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Kaj van Twinckels

Snelle levering. Goed product!

Goedemorgen Wolter, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe spuitlans! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Netjes afgeleverd

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling! We hopen dat je nieuwe wandslangenbox een mooie plekje krijgt in de tuin! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede snelle levering

Goedemiddag Ben, Bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe Gardena pomp! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima geregeld!

N.v.t.

Goedemorgen Roeland, Super bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe vijverbak! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

xx

Goedemorgen Ronald, Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier met je nieuwe Robotmaaier! Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben met de installatie, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Veel langere levertijd dan aangegeven

Op zaterdagochtend besteld met ‘voor 12.00 uur besteld, morgen in huis’. Nu had ik niet verwacht dat hij zondag bezorgd zou worden, maar wel maandag. Gebeurde echter pas woensdag.

Goedemorgen Hendrik, Alle levertijden die wij aangeven gelden helaas alleen op werkdagen. Excuses voor de verwarring. We zullen dit binnenkort aanpassen. Daarnaast zijn wij als relatief kleine webshop niet werkzaam in het weekend. Dat de zending woensdag pas is geleverd is uiteraard zeer spijtig. De zending is maandag meegegeven aan PostNL en zoals te zien in de track & trace pas dinsdag gescand in het depot van PostNL. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Toch vinden we het zeer spijtig dat u onze service negatief heeft ervaren. We hopen dat het Gardena product wel naar wens is. Daarnaast zouden we u nog een korting willen aanbieden ter compensatie. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via info@twinckels.com. Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Superservice

Goede producten voor een schappelijke prijs. snelle bezorging!

Goedemorgen Steven, Super leuk om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je nieuwe Gardena artikelen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Afspraak=Afspraak

Mijn bestelling kwam op de afgesproken tijd, met voorafgaande bericht van de planning. Prima

Goedemorgen Egbert, Bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe zweefmaaier! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Snelle levering tegen goede prijs!

Goedemorgen Bert, Super goed om te horen dat alles naar wens is! We wensen je veel plezier met je nieuwe Flymo zweefmaaier! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Vijver besteld was zoals verwacht, op tijd geleverd.

Goedemorgen Anoushka, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat de vijver in de smaak valt! We wensen je veel plezier met jouw nieuwe vijverbak! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Betrouwbaar

Snelle levering. Ook telefonisch goed bereikbaar.

Goedemorgen Frank, Onwijs bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe Gardena pomp! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Tevreden vanwege snelle levering van de bestelde Tenderflame tafelhaardjes, die ook nog mooi geprijsd waren

Goedemorgen Hetta, Super leuk om te horen dat je onze service kan waarderen en dat je lekker snel kon beschikken over je nieuwe Tenderflames! Veel plezier met je aankopen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goedemorgen Els, Super bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe vaas! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Oke

Goed en snel

Goedemorgen Jos, Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Niels van Twinckels

Nette prijs, geleverd conform belofte.

Geen bijzonderheden.

Goedemorgen Bas, Wauw, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Niels van Twinckels

Super service! Kwamen het zelfs brengen en toen het niet leek te passen dachten ze mee voor een oplossing!

Goedemorgen Sabrina, Fijn om te horen dat alles goed verlopen is! En bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Niels van Twinckels

Goede services en bezorging verpakking zag er ook goed uit!

Goedemorgen Coby, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Heel erg goed

Ik kon zelf kiezen wanneer mijn vijverbak geleverd werd. Dat lukte toch niet. Er werd keurig gebeld om een ander dagdeel in te plannen. De chauffeur was ook heel prettig en heeft nog geholpen met de vijverbak naar de achtertuin te sjouwen. Prijs is ook prima!

Goedemorgen Syl, Super leuk om te horen dat alles goed is gegaan! We wensen je veel plezier met je nieuwe vijverbak! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Gewoon goed

zoals het hoort

Goedemorgen Patrick, Bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Leuke prijzen en snel thuis

Na het zoeken naar een nieuwe tuinslang kwamen wij bij Twinckels terecht met een mooie aanbieding. Deze besteld en na een dag al thuis. Klasse.

Goedemorgen Gerry, Bedankt voor je positieve beoordeling! Super fijn om te horen dat alles goed en snel is gegaan! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Bestelling snel en correct geleverd

Goedemorgen Ella, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Ook al heb je een vraag of probleem je krijgt snel antwoord en alles wordt tot in tevredenheid opgelost. We komen hier zeker nog een keer.

Goedemorgen Linda, Bedankt voor je beoordeling! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede service, snelle levering

Op tijd geleverd. Prettig contact gehad.

Goedemiddag Cor, Onwijs bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe springkussen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels