Helemaal top!!

snelle levering, prachtig product, niet van echt te onderscheiden!! boeket zijden tulpen. Zéér klantvriendelijk

Goed.

Goed assortiment, snelle levering.

Geen levering tot 2 keer toe,geen communicatie totdat ikzelf bel.

Geen levering tot 2 keer toe, na gebeld te hebben ondernomen ze actie. De transporteur heeft tot 2 x toe niet gebeld naar Twinckels over de niet levering. Het is dat ik gebeld had anders waren ze in de veronderstelling dat er geleverd was. Communicatie met Twinckels was top maar tot op heden nog niks ontvangen.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit

Geen problemen ervaren, ga zeker vaker bestellen

Snel en mooi droogboeket.

Snelle levering en heel mooi droogboeket echt waar voor je geld.

ben tevreden

snelle levering product zoals verwacht

Dubbele portokosten op zelfde adres en product is klantonvriendelijk

Product beschrijving en prijs zeer goed echte dubbele portokosten maakt het weer onvoordelig.

vlotte service

vlotte levering

Na levering bleek een onderdeel defect. Werd meteen geregeld dat wij een nieuwe kregen. Dag erna al geleverd.

Alles ging zoals het hoort. Snel geleverd.

Prima product, als beschreven, snel bezorgd

Ik heb snel gevonden waar ik naar zocht op de website, gekocht, en een paar dagen later was het geleverd. Allemaal goed en snel gegaan.

Snel en goed product

Prachtige boom, opzetten wat ingewikkeld

Geen duidelijke onschrijving voor het opzetten. Er staat beschreven doorsnee 2 meter, dat klopt niet is wel 4 meter. De boom op zich is prachtig.

Goede service, prijs-kwaliteit verhouding prima

Na bestelling werd product snel geleverd, ziet er goed uit. Verwachting hoog.

Eerst verkeerde bos gehad en dat is netjes opgelost

prettig bedrijf

Ik heb als nieuwe klant besteld. Op een prettige manier en zou zeker vaker bij Twinckels bestellen

Verzending ging goed, helaas het product niet zo

Verzenden ging prima, helaas was de doos al eens geopend waardoor de lampjes helemaal in de knoop zaten. Ook staat in de advertentie nergens vermeld dat de twinkeling blauwe lampjes zijn…

Niks om aan te merken.

De volgende dag in huis bleek de volgende dag annuleren

De volgende dag in huis bleek de volgende dag annuleren

Alles perfect

Goedemorgen Manfred, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe regentonpomp van Gardena! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Ja

Ik ben tevreden

Goedemorgen Lila, Super bedankt voor deze mooie beoordeling! het watergeven in de tuin is nu geen probleem meer voor jou met je nieuwe wandslangenbox. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Kaj van Twinckels

Snelle levering. Goed product!

Goedemorgen Wolter, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe spuitlans! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Netjes afgeleverd

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling! We hopen dat je nieuwe wandslangenbox een mooie plekje krijgt in de tuin! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede snelle levering

Goedemiddag Ben, Bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe Gardena pomp! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima geregeld!

N.v.t.

Goedemorgen Roeland, Super bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe vijverbak! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels