Zijn vriendelijke mensen aan de telefoon en behulpzaam

Vriendelijke mensen

Goedemiddag Mathieu, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je onwijs veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Service waar je blij van wordt

Ondanks ik mijn aankoop niet wilde houden was men toch heel snel en netjes om mijn vragen te beantwoorden. Snelle levering, kosteloos retour en geld snel terug op rekening. Dikke 10!

Goedemorgen Irma, Ontzettend bedankt voor je leuke review! Leuk om te zien dat je onze service zo kunt waarderen! Tot in de toekomst! ;) Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Snelle levering en goede klantenservice

Had twee vazen besteld. Na enige tijd kwam er 1 en heb contact gehad met de klantenservice. Zij hebben er voor gezorgd dat snel daarna de tweede vaas werd bezorgd. Mooie vaasjes maar toch niet helemaal tevreden dus terug gestuurd. Ging allemaal heel vlot en vriendelijk. Ondanks dat ik er dus niets heb gekocht is Twinckels zeker een aanrader!

Goedemorgen Marina, Bedankt voor je ontzettend leuke review! We zijn blij dat we een goede indruk hebben achtergelaten! Hopelijk zien wij je daarom snel weer terug in onze webshop! Als we ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goedemorgen Louwe, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe prachtige Fairybell! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Helemaal goed

Besteld en netjes bezorgd

Goedemorgen Peter, Ontzettend bedankt voor je prachtige beoordeling! We wensen je veel (kerst)plezier met je nieuwe Fairybell! Maak je buren jaloers ;) Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Snel en correct

Snelle levering met goedkoopstr prijs

Goedemorgen Kees, Bedankt voor je beoordeling! Hopelijk staat je Tenderflame met zijn nieuwe fuel er nu weer mooi bij! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

efficient

Goede en snelle levering

Goedemorgen Guido, Hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede kwaliteit voor een schappelijke prijs en bedankt voor de snelle vriendelijke bezorging

Goedemorgen Hans, Ontzettend bedankt voor de mooie woorden! Daar worden wij blij van! Veel plezier met je nieuwe vijverbak! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Er ging wat mis met bezorgen en het werd teruggestuurd. Zijzelf namen contact met mij op en regelde dat het goed terrecht kwam. Erg fijn

Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling! Gelukkig is het pakket uiteindelijk veilig binnengekomen. Geniet van je nieuwe bosje droogbloemen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima webwinkel.

Goede klantenservice. Ze reageren snel en adequaat.

Goedemorgen Inge, Bedankt voor je mooie beoordeling! We hopen je in de toekomst terug te zien bij ons in de webshop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede service ook als je een verkeerde bestelling hebt gedaan.

Goede contacten met het bedrijf.

Goedemorgen Jan, Bedankt voor je beoordeling! Hopelijk zien wij je in de toekomst terug in onze webshop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Gewoon zoals het hoort te zijn

Gewoon goed Gewoon goedkoop Gewoon snel geleverd Gewoon goed verpakt Dus gewoon een aanrader

Goedemorgen Rob, Woah! Wat ontzettend leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze service! Hier worden wij heel blij van! We wensen u veel plezier met uw nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs.

Goedemorgen Mirna, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe bladverzamelaar! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Uitstekende service!

Zowel het telefonisch advies van de medewerkster vooraf, als de snelle levertijd de volgende dag, zijn bij als zeer positief overgekomen.

Goedemiddag Theo, Enorm bedankt voor je prachte beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe accu trimmer! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Netjes verpakt en snel geleverd

Goedemiddag Ria, Bedankt voor je beoordeling! Hopelijk kan je parkiet er van genieten! Met vriendelijke groet, Niels van Twinckels

Heel snel

Bij levering stond 1 a 2 werkdagen. Zaterdag besteld. Maandagmiddag in huis. Mistte wel de track en trace. Wisten niet dat het al zo snel binnen zou zijn.

van order plaatsen t/m de uitvoering prima verzorgd.

zie boven

Goedemorgen Gerard, Bedankt voor het mooie cijfer! Wij hopen dat de pomp je goed van pas komt! Met vriendelijke groet, Niels van Twinckels

GOEDE SEVICE

ER WAREN WAT PROBLEEMPJE MET DE BETALING EN LEVERINGSTIJDEN. MAARTIT IS GEHEEL NAAR MIJN TEVREDENHEID OPGELOST. PRIMA ZO.

Goedemiddag Wiel, Wat een mooie review, bedankt! Fijn dat het probleem opgelost is. Met vriendelijke groet, Niels van Twinckels

Product snel geleverd!

Prima heggenschaar voor een goede prijs.

Goedemiddag Ingrid, Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven, dank je wel! Wij hopen dat je zult genieten van je nieuwe heggenschaar. Met vriendelijke groet, Niels van Twinckels

Topservice!

Omdat ik graag een robotmaaier wilde hebben, kwam ik al snel op de overzichtelijke website van Twinckels terecht. Niet de gratis garage, via Gardena, maar de gratis unieke skin voor de Gardena Sileno 250 trok me eigenlijk al snel over de streep. Mijn dochter zag de cheetah (die eigenlijk een Panter is) in gedachten al vrolijk rondrijden in de tuin. De aankoop was makkelijk en snel gepiept en een paar dagen later zoefde de cheetah over mijn nieuwe verse gazonnetje. Totdat een paar later de cheetah ineens akelig begon te grommen en te ratelen. Via mail contact opgenomen met Twinckels en een filmpje meegestuurd. Er werd al snel gereageerd en direct een melding gemaakt bij Gardena. Binnen een paar dagen had ik een nieuwe maaischijf binnen, want dit zou het probleem zeer waarschijnlijk zijn, volgens Gardena. Top geregeld door Twinckels! Maar ook na het monteren van de nieuwe schijf, bleef de cheetah zich verslikken in mijn verse gras. Uiteindelijk heeft Twinckels geregeld dat de maaier voor een onderzoek naar Gardena terug gestuurd kon worden. Na een dikke week kwam het vreemde bericht van Gardena dat het probleem niet geproduceerd kon worden in het testcentrum. De maaier kwam retour, nadat de onderzoekskosten zouden zijn overgemaakt. Twinckels bood me direct aan om de helft mee te betalen. Hadden ze niet hoeven doen, dus zéér netjes! Helaas; na terugkeer, was het niet opgelost. Omdat ik geen vertrouwen meer in had in deze maaier, heb ik uiteindelijk aangegeven een vervangend product of mijn geld terug te willen ontvangen. Twinckels heeft gekozen voor de laatste optie. Amper een uur nadat de maaier bij Twinckels retour bezorgd werd, lag de creditfactuur al in mijn mailbox. Kortom; een dikke onvoldoende voor Gardena, maar TOPSERVICE van Twinckels! Omdat ik er van uit ga dat ik gewoon pech had met deze maaier, raad ik iedereen aan om bij Twinckels te bestellen!

Wauw Patrick, dat zijn hele mooie woorden. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden was met onze service. Hier gaan wij zeker op proosten! Met vriendelijke groeten, Niels van Twinckels

Beste webshop!

Ik had mijn robotgrasmaaier eerst elders besteld, maar die konden niet leveren. Via Facebook vervolgens eerste even gevraagd of hij echt op voorraad zou zijn. Dat werd bevestigd en hij werd keurig 2 dagen later geleverd zoals beloofd. De echt WAUW factor was dat de medewerker die ik via facebook gesproken had een dag later had gekeken of ik ook daadwerkelijk besteld had. Toen ze zag dat dat gebeurd was en ik het proces kon zien dat mijn bestelling klaar stond voor verzending, hij/zij mij een persoonlijk berichtje stuurde dat de bestelling klaar stond voor verzending en dus ook echt op tijd bezorgd zou gaan worden. En er werd op gewezen dat de bestelling in twee delen zou komen, zodat ik daar niet van zou schrikken. Echt een super klantvriendelijke benadering, een echte aanrader.

Goedemorgen Jeroen, Bedankt voor je ontzettend mooie woorden! Wij hopen dat je kunt genieten van je nieuwe grasmaaiende lieveheersbeestje! Met vriendelijke groeten, Niels van Twinckels

Zeer tevreden over de service

Wij hadden een defect aan onze Gardena wandslagenbox en dit werd zeer snel en correct voor ons opgelost.

Goedemiddag Gwendolyn, Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! Hopelijk beleef je nog lang veel plezier van je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Beste prijs snelle levering

Voor aangekochte product de beste prijs op de website. Supersnelle levering en keurig verpakt. Als jullie de spullen verkopen die ik nodig heb, ga ik zeker vaker bestellen!

Goedemorgen Johan, Fantastisch dat je zo enthousiast bent! Hier worden wij heel blij van! Tot in de toekomst ;)! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Plant was netjes afgeleverd

Goedemorgen Dia, Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je dat ook veel plezier met je nieuwe groene aanwinst! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede prijs, goede service, Twinckels doet wat het beloofd

In mijn zoektocht naar de winkel waar ik het meest voordelig een Gardena grasmaaier van het type 400 comfort kon kopen stuitte ik bij toeval op Twinckels. De website was helder van opzet, prima uitleg en de bestelling was eenvoudig te realiseren. Na de bevestiging ontving ik binnen enkele dagen de bestelde grasmaaier thuis. Kortom, een goede winkel, duidelijke informatievoorziening en correcte levering!

Goedemorgen Rene, Wauw, wat een ontzettend leuke beoordeling! Hier worden we ontzettend blij van! Onwijs bedankt en we wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe grasmaaier! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels