Prima prijs. Vlotte levering

We zijn heel tevreden over zowel het product, als de prijs en de levering. De slangenwagen waa het voordeligst bij jullie en we ontvingen de doos met inhoud heel snel. Bij veel leveranciers moest alles nog daarna nog in elkaar gezet worden. Bij jullie was het geheel startklaar. We gaan hier zeker nog eens bestellen.

Goedemorgen Arian, Ontzettend leuk om te horen dat je onze service zo positief hebt ervaren! We waarderen je review enorm! We wensen je daarom ook nog veel plezier met je nieuwe slangenwagen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede service en snelle levering.

Gewoon goed product en juiste prijs kwaliteit.

Goedemorgen Wilbert, Super leuk dat je onze service zo positief hebt ervaren! We wensen je dan ook veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Uiterst tevreden

Belofte werd waargemaakt, duidelijke site, snelle levering

Goedemiddag Annemie, Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe robotmaaier! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede ervaring

Goede afspraken , alles klopte

Goedemorgen Karina, Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

snel en correct; niets op aan te merken

Goedemorgen Walter, Wij worden ontzettend blij van je mooie beoordeling! Heel erg bedankt! We wensen je dan ook veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Advertentie waar gemaakt

goed artikel snel geleverd

Goedemiddag Henk, Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Gardena wandslangenbox roll-up auto 35 m. Prima product, de gehele tuin is nu goed bereikbaar met water. De oprol automaat werkt goed. Bij de 1e levering was een gescheurde wandconsole meegestuurd. Na melding hiervan heeft de klantenservice van Twinckels direct actie ondernomen. Ik heb vandaag een nieuwe wandconsole ontvangen. Ik ben dik tevreden.

Goedemiddag Henk, Gelukkig hebben we het probleem snel kunnen oplossen en kan je genieten van je nieuwe wandslangenbox! Bedankt voor je beoordeling en een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Het was prima, zo gauw en alles was goed in orde.

Goedemiddag Wilfried, Wat fijn om te horen dat alles soepeltjes is verlopen! We wensen je dan ook veel plezier met je nieuwe slangenwagen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima product en goede levering

Je weet precies waar je aan toe bent. Goede prijs en dito levering. Ben tevreden.

Goedemorgen Daniel, Ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe bladverzamelaar! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Snel geleverd.

Bestelling werd snel geleverd tegen een zeer vriendelijke prijs. Communicatie is goed.

Goedemorgen Jan, Wat leuk om te horen dat je onze service zo positief hebt ervaren! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goede service's

Goedemorgen Jan, Bedankt voor je mooie beoordeling! Hopelijk blijft je tuin mooi bladvrij met je nieuwe bladverzamelaar! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Mijn eerste order bij Twinckels ging goed.

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe accu trimmer! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goed en snel voor redelijke prijs

Goed en snel voor een redelijke prijs

Goedemorgen Piet, Enorm bedankt voor je beoordeling! We hopen dat je jouw gazon lekker kunt onderhouden met je nieuwe kooimesmaaier! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima geregeld! met achteraf betalen!

Goedemorgen Barbara, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Fantastisch!

Goedemorgen Maria, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Van negatief naar goed.

Eerst negatief, maar na klacht direct en goed opgelost door Twinckels. Nu positief.

Goedemiddag Erna, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je uiteindelijk onze service toch positief hebt ervaren en we hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webshop! Veel plezier met je nieuwe grasschaar! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prima levering!

Goedemorgen, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! Hopelijk beleef je nog lang plezier aan je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Prettige omgang, zeer correcte bezorging en op tijd

Goedemorgen Jeroen, Wat fijn om te horen dat je onze service zo positief hebt ervaren! Jammer dat de Vijverbak net iets te groot was. Hopelijk vind je een mooi alternatief! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Goedemorgen Jeroen, Ontzettend bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe Gardena artikelen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Zeer snelle levering.

Goedemorgen Wim, Bedankt voor je beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

prima geregeld

duidelijke website en keurig en snel afgehandeld

Goedemorgen Fred, Leuk dat je onze service zo positief hebt ervaren! Veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Snelle levering en goede prijs

Daags na de bestelling mijn bestelde spullen binnen. Helemaal goed

Goedemorgen Ben, Heel erg bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier met je nieuwe wandslangenbox! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Perfecte afhandeling.

Goedemorgen, Ontzettend bedankt voor uw mooie beoordeling! We wensen u veel plezier met uw nieuwe vijverbak! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

bestelling naar beloften geleverd in goede verpakking heel aan gekomen gr JOS

heel goed

Goedemorgen Jos, Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe buitenstofzuiger! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Uitstekende verzorging - begeleiding en nazorg

Na een unieke ervaring met de aankoop van een Gardena Sileno 500 maairobot mijn volgende constatering voor dit bedrijf: Uniek = bij hoge uitzondering een niet goed functionerende Gardena maairobot. Vanaf eerste moment van niet functioneren maairobot, uitstekende service en begeleiding van verkoopteam Twinckels. Dit in combinatie met uitstekende adviezen en begeleiding van Gardena. Het persoonlijk ophalen en weer thuisbrengen van de maairobot na reparatie, niets was teveel voor het team van Twinckels. Eindresultaat: Niet goed - Geld terug CHAPPEAU !!!

Goedemorgen Willem, Enorm bedankt voor uw mooie beoordeling. Gelukkig zijn we er samen goed uitgekomen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels