En wat ook fijn was ruïne keuze

Goedemorgen Carlo, Bedankt voor je mooie beoordeling. We wensen je veel plezier met je nieuwe slangenwagen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

snelle actie

product om 11.47 besteld. Om 15 uur digitaal email ontvangen met factuur. Alleen bleek het bezorgadres niet te kloppen. Na telefonisch contact bleek het product nog niet door postnl opgehaald, en kon het nog uit de zending gehaald. Service! Dus uiteindelijk is het product met het juiste bezorgadres netjes afgeleverd. Dikke pluim voor een snelle actie.

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat alles is goedgekomen en wij wensen uw veel plezier met uw handymower! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Twinckels

Bestelde artikel netjes de volgende dag geleverd.

Beste Ruben, Bedankt voor de beoordeling van onze webshop en levering. Veel plezier met het aangeschafte artikel! Groet, Rebecca van Twinckels

Snelle levering!

De garden wandslangenbox 35m werd in goede staat geleverd! Top!

Goedemorgen P de Geus, Bedankt voor de beoordeling van onze services en webshop. We wensen je veel plezier met de nieuwe wandslangenbox. Groet, Twinckels

snelle levering en terugkoppeling

De grasmaaier die ik besteld had werd snel geleverd. Echter bij nader inzien was deze niet geschikt. Het retourneren verliep vlot en kosteloos.

Goedemorgen Jan, Bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services. We hopen dat je snel een geschikte grasmaaier weet te vinden. Groet, Rebecca van Twinckels

Top ervaring

Snelle en correcte levering. Ook de nazorg super opgepakt!

Goede prijs/kwaliteit en supersnelle levering

Grasmaaier tegen scherpe prijs binnen 28 uur na bestelling geleverd.

Beste Henk, Ontzetten bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services! We wensen je veel plezier met je nieuwe grasmaaier! Groet, Rebecca van Twinckels

Prima service.

Prima service. Levering op tijd en netjes in de tuin geplaatst.

Goedemorgen Mannes, Ontzettend bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services! En heel veel plezier met je bestelling! Groet, Rebecca van Twinckels

Beste Dirk, Bedankt voor je beoordeling! Groet, Rebecca van Twinckels

Super klantvriendelijk.

Na mislukte pogingen met online bestellen kreeg ik alle medewerking en ern geweldig snelle service!!

Dank je wel, Lianne voor je mooie beoordeling. Daar worden wij heel blij van! Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Meta van Twinckels

Geen goeie

Als betaalbevestging kreeg ik 84 e mails. Als bezorgdatum werd afgesproken 16 januari, helaas niks ontvangen.

Goedemorgen, Wat vervelend dat u zoveel mails van ons ontvangen heeft. Dat is zeker niet de bedoeling. Wij gaan uitzoeken hoe dat gekomen is. Onze leverancier heeft uw pakket 15 januari, 2020 aangeboden aan POSTNL en normaal gesproken zou u het pakket dan 16 januari, 2020 moeten ontvangen. Ook dit gaan wij uitzoeken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Meta van Twinckels

snelle levering en een van de goedkoopste online

De levering was verrassend snel en zelfs 1 dag eerder dan gepland.

Beste Tony, Fijn te lezen dat u zo tevreden bent! Daar doen we het ook voor! Fijne feestdagen. Groet, Meta van Twinckels

Klasse

Voor het eerst iets besteld. Klasse afgeleverd

Beste Pieter, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor! Veel plezier met uw aankoop. Groet, Meta van Twinckels

niet tevreden

de muurbevestiging is veel te zwak, en heb reeds iemands hulp moeten vragen om een nieuw systeem te maken dat veel degelijker en veel veiliger is. de sobere muurplaat in plastic voor dit gewicht absoluut niet voldoende.

Goedemorgen, Vervelend te vernemen dat de muurbevestiging van uw wandslangenbox niet geheel naar tevredenheid is. Voor klachten hierover kunt u contact opnemen met [email protected]. Met vriendelijke groet, Meta van Twinckels

Doet niet wat er beloofd is op website

Slecht - hoewel er op de website stond dat we gratis een 2de accu kregen bleek deze actie achteraf al voorbij

Goedemorgen, Na veel mail verkeer willen wij nogmaals onze excuses aanbieden dat er inderdaad een fout is geweest. Helaas kunnen wij hier niks meer voor u betekenen. Deze actie wordt apart geregeld door de fabrikant zelf en wij hebben hier geen invloed op. Hiernaast moeten wij u wijzen op onze algemene voorwaarden, artikel 4.2, waarin is aangegeven dat wij niet gebonden zijn door mogelijke fouten in ons aanbod. Deze voorwaarden heeft u geaccepteerd bij het plaatsen van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Meta van Twinckels

Beschadigde en onvolledige bestelling geleverd

Ik heb een Cookking BBQ set besteld met verschillende onderdelen. Op de site staat nog steeds vermeld, ook nadat ik hier kritiek op had, “voor 12 uur besteld, morgen in huis”. Dit klopt dus niet. De producten moeten uit Polen komen wat twee weken duurt. En nog steeds, anderhalf maand later, heb ik niet alles. En een onderdeel is beschadigd. Ik zou hier een tegemoetkoming voor ontvangen maar ook daar hoor ik niets meer van. Herhaaldelijk gebeld, steeds beloftes gehoord, maar ik heb het gevoel aan een lijntje te worden gehouden. Ik heb spijt dat ik niet meteen mijn hele bestelling heb geannuleerd. Ik ben zeer ontevreden

snelle levering van het product

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Daar doen we het voor! Groet, Meta van Twinckels

Geen creditcard betaling

Geen creditcard betaling mogelijk

Goedkoopste en zeer snel!

Artikel gezocht via kieskeurig.nl. Twinckels kwam hier als goedkoopste uit naar voren. Besteld en de eerstvolgende werkdag in huis na gratis verzending.

Beste Fred, Dank voor uw goede beoordeling. Daar doen we het voor! Fijn dat de bestelling en levering naar wens was! Groeten, Meta van Twinckels

Geen creditcard betaling

Bestelling niet mogelijk vanwege gebrek in betaling via creditcard

Hallo Guido, bedankt voor jouw beoordeling. Het is inderdaad nog niet mogelijk, goed dat je ons daar nog even op attent maakt. We gaan ermee aan de slag om dat wel mogelijk te maken. Groeten, Fons van Twinckels

Snelle levering, goede montage beschrijving,niet te duur!

Snelle levering, vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact, vlotte afhandeling van een door mijzelf veroorzaakt probleempje! 👍

Hallo, bedankt voor jouw fantastische beoordeling en motivatie. Een dikke tien, daar doen we het voor. Gelukkig was het weinig moeite om met elkaar het probleempje met afterpay op te lossen. Bedankt voor je bestelling en tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels

snel en goedkoopste

was al enige tijd op zoek naar een slangautomaat, maar vond deze overal te duur. op een gegeven moment was deze in de aanbieding bij twinckels en dat scheelde 50 euro met in de bouwmarkt. snel en correct geleverd.

Hallo, bedankt voor jouw fantastische beoordeling en motivatie. Wat fijn dat we jou hebben kunnen helpen met de wandslangenbox. En dat deze goed en op tijd bij jou is afgeleverd. Veel plezier ermee, mooie zomer gewenst, groeten, Fons van Twinckels

Goed en probleemloos

Wij hadden een product bestelt werden netjes en optijd op de hoogte gehouden en her product is goed aangekomen.

Hallo Pascal, bedankt voor jouw goeie beoordeling en motivatie. Fijn dat alles goed gegaan is, daar worden ook wij weer blij van. Een mooie zomer gewenst, groeten, Fons van Twinckels

Top product , scherpe prijs en snelle levering TOP !!

Een goed product voor een scherpe prijs met een snelle levering

Hallo Wim, dank je wel voor deze fantastische beoordeling. Iedere dag doen we ons best alle bestellingen goed en op tijd af te leveren. Natuurlijk worden we dan erg blij wanneer het weer gelukt is en we daar een tien voor krijgen. Veel plezier en een fijne zomer gewenst. Tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels

Van Cleeffkade 15 1431BA Aalsmeer