Snelle levering en inderdaad voor de laagste prijs!

Snelle levering en inderdaad voor de laagste prijs, maar wel vervelend dat na drie dagen het product op de site weer voor € 4 minder stond dan wat ik ervoor betaald hebt.

Hallo Frank, bedankt voor jouw fantastische beoordeling en motivatie. De prijzen op Twinckels variëren voortdurend onder invloed van inkoopprijzen en verkoopprijzen bij andere winkels. Natuurlijk is het dan vervelend dat je net een artikel hebt gekocht wat even later goedkoper is geworden. Dat kan natuurlijk ook andersom wanneer een artikel juist duurder is geworden waarvoor een klant het artikel net heeft aangeschaft. Normaal gesproken verrekenen wij geen verschil, maar in jouw geval willen we daar een uitzondering op maken. Zojuist hebben we het verschil naar jou overgemaakt. Hopelijk tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels.

Snel en laagste prijs.

Snelle levering en laagste prijs.

Hallo Danny, bedankt voor jouw fantastische beoordeling en motivatie. Daar worden we natuurlijk heel blij van, daar doen we ook onze uiterste best voor. Veel plezier van de box, groeten, Fons van Twinckels

top

goede service snel bezorgd

Hallo Nina, bedankt voor jouw goeie beoordeling. Fijn dat je onze service als goed hebt ervaren en de box op tijd werd afgeleverd, leuk om dat te lezen. Een mooie zomer gewenst, groeten, Fons van Twinckels

Goede levering op tijd

Hallo, goedemorgen, bedankt voor jouw goeie beoordeling en aanbeveling. Veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels

Goede prijs kwaliteit - stipte levering

Als je koopt is het perfect De website kan wel beter Dan zou ik meer bestellen

Hallo Ward, bedankt voor jouw prachtige beoordeling. Leuk dat je inmiddels al meerdere keren wat bij ons hebt gekocht! Natuurlijk zijn we ontzettend nieuwsgierig naar jouw tips om de shop verder te verbeteren. Misschien wil je de moeite nemen ons dat te laten weten. Je kunt altijd een mailtje sturen naar [email protected]. Alvast bedankt, tot een volgende keer, groeten, Fons

Pluspunten

Snel besteld, snel geleverd!

Zou niet weten wat er nog kan worden verbeterd.

Hallo, bedankt voor jouw fantastische beoordeling. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Hopelijk tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik vond de snelheid van de bestelling echt super!! Zo konden we al gauw genieten van het zwembad

Na 1 nacht het dekzeil gebruikt te hebben, lag deze echter de volgende dag al in het water, het bleek dus dat het touw al geknapt was, dit vind ik erg slecht, gezien de prijs van het zwembad, de kwaliteit laat dan misschien ook te wensen over (van het dekzeil). Ik hoop dat u hiervoor nog met een passende oplossing komt?? Verder zijn we dik tevreden over het zwembad.

Hallo Jolanda, bedankt voor jouw beoordeling. Veel plezier deze zomer van het zwembad, geniet van iedere duik. Groeten, Fons van Twinckels.

Pluspunten

Vlotte reactie op vragen.

Hallo Patrick, fijn dat het zwembad bij jou is aangekomen. Misschien nu nog een beetje te fris buiten, maar hopelijk kun je binnenkort iedere dag een frisse duik nemen, geniet ervan! Tot een volgende keer, groeten, Fons

Hallo, bedankt voor jouw beoordeling. Van een dikke tien wordt natuurlijk iedereen blij, ook wij! Tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels

Pluspunten

Op tijd geleverd , product voldoet aan alle verwachtingen.

Geen.

Hallo, bedankt voor deze goeie beoordeling. Fijn dat jouw bestelling goed en op tijd is afgeleverd, daar doen we iedere dag onze uiterste best voor. Hopelijk tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hallo Wim, bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je ons aanbeveelt. Toch maak je ons wel nieuwsgierig wat we verder kunnen verbeteren, dan kunnen we daar mee aan de slag. Veel plezier van de box, groeten, Fons van Twinckels

Pluspunten

Netjes optijd geleverd

Geen

Hallo Thijs, bedankt dat je de moeite hebt genomen ons te beoordelen. En dan nog wel met een tien, daar worden wij blij van. Veel plezier van de box deze zomer, groeten, Fons van Twinckels

Pluspunten

vlotte afwerking van de bestelling.overzicht van de factuur was heel duidelijkde aankoop was heel goed verpakt om beschadigingen te voorkomen

houd rekening met de gevraagde bezorgtijd.in ons geval was bezorging 2 dagen eerder dan aangegeven,gelukkig waren we thuis!

Hallo, bedankt voor jouw fantastische beoordeling met een dikke tien. Iedere dag doen we ons best bestelde artikelen goed en op tijd af te leveren. Fijn dat het ook nu weer gelukt is. Tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels

Pluspunten

Makkelijke site, snel geleverd

Hallo André, bedankt voor jouw goeie beoordeling. Super dat alles naar wens is geweest. Tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels

Pluspunten

Snelle correcte levering.

Hallo Corné, bedankt voor jouw fantastische beoordeling, een dikke tien worden we altijd erg blij van! Fijn dat alles goed gegaan is, veel plezier van de box deze zomer. Groeten, Fons van Twinckels

Pluspunten

Goede en snelle levering. Ook de snelle reactie op onze mail was zeer correct.

Hallo, bedankt voor jouw goeie beoordeling. We doen iedere dag ons best snel te reageren en bestellingen goed en op tijd af te leveren. Fijn dat dat nu ook weer gelukt is. Veel plezier van de accu grastrimmer. Tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels

Pluspunten

goed geholpen, ook met klantenservice , dus zeer positief !!!

Hallo Willem, een dikke tien, altijd weer reden om blij te zijn, Fijn dat alles goed gegaan is en dat we jou hebben kunnen helpen met de wandslangenbox. De komende dagen zul je deze goed kunnen gebruiken. Groeten, Fons van Twinckels

Pluspunten

Ondanks dat het product nog niet geleverd is, worden we toch netjes op de hoogte gehouden. Er is ook aangeboden de bestelling te annuleren met terugstorten van de betaling.

Hallo Patricia, dank je wel voor je beoordeling, maar zeker ook voor je geduld. We balen er ontzettend van dat we de witte slangenbox nog niet kunnen leveren, maar ze zijn nergens meer te krijgen, excuses daarvoor. Je bent de eerste naar wie we de box zullen sturen, zodra we deze binnen hebben. Groeten, Fons van Twinckels.

Pluspunten

Uitstekende service, spullen in goede orde ontvangen. Ik beveel Twinckels van harte aan!

Pluspunten

Aflevering top, verpakking top, aftersales top.

Geen, ga zo door

Pluspunten

Snel geleverd en goedkoop

Pluspunten

Mooie producten goed ingepakt geleverd komen afspraken goed na

Ik zou het niet weten

Pluspunten

Goedkop en snel!

Pluspunten

Snelle service prima prijsstelling

Van Cleeffkade 15

1431BA Aalsmeer