zeer slecht

Drie weken geleden een radio besteld. Nog niks ontvangen, geprobeerd contact te zoeken via mail, geen reactie. Via marktplaats opgezocht bericht gestuurd en een reactie gehad en dat was dat ze het gingen uitzoeken, nu een week geleden. Niks meer gehoord. Waardeloos bedrijf!

Onbetrouwbaar

Op 17 mei jl een autoradio besteld en betaald. Bestelde product wordt niet geleverd, noch is er enige vorm van communicatie over de levering. Bedrijf is niet te bereiken (onbekend telefoonnummer).

Tot nu toe erg slecht

Ik heb een navigatie besteld die geleverd werdt, echter na het inbouwen bleek de rado lekstroom te hebben. Kan gebeuren natuurlijk echter toen ik contact probeerde te maken krijg ik geen reactie. Ik wil nog steeds de navigate ruilen voor een goed werkende en dat zou mijn ervaring veranderen. Maar tot dit niet gebeurd blijft het toch een slechte ervaring.

Ik heb een goede ervaring, erg vriendelijke service

Snel geleverd, goede kwaliteit en top service!

Prima radio met alle opties die ik nodig heb voor een betaalbare prijs.

Ik heb bij 123autoradio.nl de RNS 510 besteld Nadat ik via marktplaats een 2e hands (miskoop) radio heb gekocht. De radio die ik heb gekocht via de site is prima en werkt echt super. Eindelijk een Nederlands gesproken navigatie en systeem op een RNS 510.

Pluspunten

Genoten van Perfecte service

Pluspunten

bedankt voor de achteruitrijcamera

Pluspunten

Snelle levering van goed product tegen een gunstige prijs. Bij het inbouwen had ik nog van tips nodig en hiervoor kon ik gewoon even bellen.