Prima basic cursus om je controller te leren kennen

Voor wie zijn controller goed wil leren kennen is dit een prima cursus waarin de basis functionaliteiten van controller en software worden behandeld. Ook komt beatmixen aan de orde. Hoopte zelf op wat meer mix-tips en methodes. United DJ School gaat hier mee aan de slag is mij beloofd. Klantvriendelijkheid is prima op orde en je vragen worden snel beantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

het is allemaal heel erg duidelijk uitgelegd in de les programma over je dj controller. tevens was er een probleempje online. binnen 10 minuten naar de whatsapp die ik had verstuurd al met een oplossing, dus allemaal top geregeld.

basis mixen mag iets meer en vaker voor worden gedaan. in mij ogen. maar dat is dan ook het enigen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Met 1 klik op de knop kan je leren hoe je met een met een duidelijke instructie video de basis vaardigheden onder de knie kan krijgen. Ideaal voor je muziek hobby!

Ik heb nog geen verbeter punten gevonden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ontzettend leuk en gaaf hoe Chiel zijn jonge dj’s opleid! Met zoveel enthousiasme echt top!

Geen verbeter punten sorry

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg duidelijke video's!

Ik zou graag nog wat meer demonstraties zien.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

United Dj School is een erg fijne plek om kennis te maken met het DJ vak. Ik heb een cursus aangeschaft voor de Hercules P8, en binnen no time had ik door hoe de software en controller werkte en hoe ik deze moest gebruiken. Duidelijke uitleg en de vragen die ik had werden meteen beantwoord via de mail. United Dj School zal ik een ieder aanraden die wil leren draaien.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn oudste zoon is online een cursus aan het volgen bij United dj school Wat een heerlijkheid, dat mijn zoon zich hier zo in kan vinden. Hij heeft ook nog licht autisme en is dan helemaal geconcentreerd met zijn lessen en muziek en dj gebeuren. Geweldig!!!! Chapeau United dj school!!!

Ik heb geen commentaar. Dit is geweldig!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik leerde snel mixen op een leuke manier! Ik ben echt super blij! Ik ben net 3 maanden bezig maar ik voel me al een echte DJ

Geen het is helemaal super!

Over Uniteddjschool.com

Filter op Taal