No problems.

Excellent service.

Goede prijs, snelle levering.

Goede prijs, snelle levering.

Product zoals omschreven!

Goed produkt supersel geleverd

Het ND-filter werkt prima voor een schappelijke prijs. Met je juiste tussenringen kan het filter ook op andere objectieven gemonteerd worden.

Zeer snelle en verzorgde levering!!

Besteld en de volgende dag de levering!! En belangrijk, er moest voor getekend worden bij de bezorger.

Snelle levering en een goed product.

Hier ga ik zeker vaker kopen.

Positief!

Ik kende de webshop nog niet, maar na enige aarzeling toch besteld omdat het artikel nergens anders leverbaar was. Mijn voorbehoud bleek ongegrond, afhandeling en verzending is allemaal netjes en snel gegaan. Bedankt!

Prima advies

Ik ben uitstekend geholpen met het uitzoeken van een uv filter.

Filter kwam vochtig aan

Daar het de morgen,dat de post bezorgd werd regende, was niet alleen de enveloppe vochtig, maar ook het filter in het doosje in die enveloppe! Die heb ik heel voorzichtig droog en schoon gepoetst. Baalde er wel van, verder alles naar tevredenheid.

Vervelend om te horen! Is het filter wel in orde? Anders wisselen we het gewoon om hoor.

Goed product, snel verzonden en goed verpakt.

Duidelijke Website en vlotte levering

De filter werd vlot geleverd.

Alles naar wens verlopen.

Zeer goede service!

Prima service. Toen de filters iets later kwamen dan gepland heeft hij ons gebeld en gezorgd voor een spoedige levering erna. 1 filter zonder probleem mogen omwisselen.

Door mij bestelde stepup ring was niet op voorraad. Uitstekend mail contact en ring een paar dagen later gekregen. Hulde daar voor.

Precies zoals verwacht.

Mooi op tijd geleverd helaas op het verkeerde adres. Had een ander adres opgegeven voor levering. Helaas is hier geen rekening mee gehouden. Jammer.

Fanstastic

Was in a hurry, leaving on a shoot. The owner came to my house personally to deliver the lens so o would have it in time. Amazing!

Snelle levering goede prijs

Snelle levering goede prijs

Zeer goede en snelle levering

Zeer goede en snelle levering

Fijne service

Ik stelde een vraag over de verzending, die werd heel vlot beantwoord op een fijne persoonlijke manier. Daarna werd het product vlot geleverd.

Kwalitatief product voor redelijk prijs

Ik heb een Green.L Filterklemmen 62-86 mm gekocht voor de CPL filter (76 mm) van mijn mobiele telefoon. De CPL filter zat vast in de adapter en kon ik het niet meer losdraaien. Deze klem werkt goed, goede grip door de ribbels aan de binnenkant. Het is tevens van goede kwaliteit kunststof. Perfect produkt!

Gewoon goed

Polarisatiefilter besteld, snel geregeld voor een scherpe prijs..netjes en snel bezorgd.

Een top ervaring

Mijn 150 mm voor de Nisi S6 was op voorraad en had dit ook nagevraagd via de mail, waarna ik een hele vriendelijke mail kreeg. De prijzen zijn scherp en de levering is snel. Ook een voordeel voor mij is dat je alle filters voor de diverse merken hier kan bestellen.

Ruime sortering filters en snelle levering

Op zoek naar UV-filters voor diverse lenzen zou ik bij mijn fotozaak moeten bestellen. Camerafilters kon echter direct leveren. Top.

Snelle reactie, goede voorradigheid en prijs, en persoonlijke service.

De titel zegt het al allemaal! Aanrader dus.