prima service

Bij Camerafilterwebshop staat de klant centraal, goede en snelle levering, klantvriendelijke mails.

Correcte levering , verder geen bijzonderheden , zo hoort het gewoon !

X

Bestelling was makkelijk gedaan en snel ontvangt. Goed verpakt en dus zonder schade geleverd

Goed product. Precies zoals ik verwachtte.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Ik had mijn product heel snel in huis en de kwaliteit is zeker voor de prijsklasse heel goed.

Ik kan de filters goed gebruiken

zeer positief

zeer goed

vaker besteld bij Camerafiltershop. Altijd goede service.

Uitstekende service en product ontvangen

Zeer de moeite waard, voor herhaling vatbaar!

Alles is goed gegaan de filters zijn goed over gekomen

Top product,heb nooit geweten dat er zulke kleine filters bestonden.

Alles verliep zoals verwacht

De mogelijkheid om een account te maken. Zou nog beter zijn. Om na te kunnen na gaan of betaling en levering ok zijn.

goede en snelle afhandeling

topservice

Uitstekend advies, verzending.

Je wordt vriendelijk te woord gestaan.

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Efficiënt en snel

Besteld, product zoals beschreven. Snelle levering. Zeker een aanrader.

Super snelle levering, makkelijk met betalen achteraf een fijn bedrijf met goede service.

Perfecte service, goed advies en snelle levering

Je krijgt goed advies, er wordt snel geleverd. Professioneel, goede communicatie en zeer goede service.

super fijne service

Stel je voor: de CEO van Camera Filter Webshop - Edward Pielaat - springt in zijn auto om persoonlijk aan de andere kant van Nederland mijn bestelling in mijn brievenbus te deponeren. Normaal een taak van PostNL. Maar na bijna een week amateuristisch gefladder van deze pakketbezorger besluit camerafilterwebshop.nl/Edward Pielaat het heft in eigen hand te nemen en pakt zijn autosleutels. En dat voor slechts één filter. Waar vind je nog een dergelijke betrokkenheid en service? Super fijn! Het filter zelf: prima grijsfilter voor een meer dan prima prijs.

Super service. Op vragen werd direct geantwoord en opties geboden. Gekozen voor de Nisi M75, hoge kwaliteits filters. Vooral de nachtfilter is een welkome aanvulling. Snelle verzending.

Eerlijke zaak met goede service

De bestelling was helaas niet binnen een normale termijn te leveren en toen kwam het alternatief van opzeggen. Dat was klantvriendelijk en daar heb ik dan gebruik van gemaakt Voor een andere bestelling zal ik deze firma onthouden vanwege zijn eerlijkheid en goede service

Ik moet jullie beoordelen terwijl ik nog niks geleverd heb gekregen....

Nog niks binnen....

Persoonlijk contact

De 2e bestelling ging perfect, maar de eerste heb ik de beste herinneringen van. Allereerst veel info gekregen over het product dat ik wilde aanschaffen. Gewoon via de telefoon. Helaas had een gedeelte van de opdracht vertraging, omdat dit niet op voorraad was. Na een tijdje een mailtje gestuurd en daar kreeg ik direct antwoord op van degene die mij daarvoor ook al geholpen had. Fijn als mensen nog weten wie je bent. Het is daarna perfect opgelost. Goed verpakt verstuurd. Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Je krijgt wat je ziet.

No nonsense webwinkel. Kwaliteit voor een scherpe prijs. Aanrader!

Snel en goed!

Het bestelde werd binnen de gebruikelijke tijd in die periode geleverd.

topshop!

Fijne communicatie en zeer snelle levering :)

Jan van Goyenlaan 14 1181TG Amstelveen