Goed schoon geworden alleen kap is dof

Goed schoon geworden alleen de kap is dof .

Zeer teleurstellend

Friss ingeschakeld na het zien van helder filmpje op de website over reinigen van de rolluiken. Dit zijn de professionals, dacht ik. Medewerker geeft ter plaatsen aan dat hij toch lastig bij 1 van de 3 rolluiken kan komen van buiten, de kleinste(wat ik achteraf betwijfel). "Maar meneer van binnen is makkelijker"(Dat geloof ik graag, maar met nogal wat gevolgen), u heeft ramen die naar binnen opengaan, en ze worden dan even schoon. Dan doe ik ze allemaal wel van binnen. Braaf op sokken naar binnen met alle spullen en aan de slag. Ik heb nog snel wat spullen aan de kant gezet op eigen initiatief (want ik had hier niet op gerekend). Was volgens meneer niet nodig. Meneer is klaar en ik controleer het resultaat. Hij blijkt de bovenste 2 lamellen van buiten te zijn vergeten, kan gebeuren. Hij pakt opnieuw alle spullen en maakt ze alsnog schoon. Echter maakt hij niet opnieuw de ramen op de boven en onderverdieping schoon zoals in de eerste ronde. Hij vertrekt met als resultaat. + Schone rolluiken - De rolluiken(2 weken eerder volledig gerepareerd en soepel werken) lopen niet meer soepel - De ramen op de begane grond zijn enorm vies(schoongemaakt) en na een regenbui(waarbij de schoonmaak middelen van de bovenverdieping op het onderraam lopen) weer vies(nogmaals schoongemaakt). - De chloorlucht van de schoonmaakmiddelen hebben in de slaapkamers 3 dagen voor een ondraaglijke lucht gezorgd en al het beddengoed en kleding op de kamers stonk en kon in de was. - Mijn vrouw heeft nachtelijke beademing en heeft er 3 nachten slecht van de lucht kunnen slapen. - De vloer op de slaapkamers zal vol chloorvlekken. - Hondenkussen op de slaapkamer vol chloorvlekken. Dit is niet voor herhaling vatbaar.

Slechte ervaringen

Een aantal jaren geleden ons dakkapel en rolluiken laten reinigen naar volle tevredenheid,vorig jaar zijn ze weer geweest en toen was het allemaal niet schoon,een paar weken geleden onder garantie terug geweest ze waren met een half uur klaar en de rolluiken weer niet schoon,voor ons geen friss voor thuis meer maar gaan op zoek naar een ander bedrijf, jammer omdat het de 1ste keer wel goed was

Vriendelijk professional en snel

Bij de telefoon goed uitslag duidelijken offertte Monteur goed op tijd en vriendelijk

Vakkundig

Vakkundig, resultaat geweldig

Top werk geleverd

Zeer vriendelijk. Werd netjes gewerkt en markies schoner dan verwacht.

Friss voor zonwering doet wat het belooft

Ik heb er een positieve ervaring aan overgehouden. Het zonnescherm is behoorlijk opgeknapt van de schoonmaakbeurt. Na de schoonmaak heeft de medewerker de ramen gelapt op een professionele manier.

Is geweldig

De service na het schoonmaken, ben ik erg tevreden over. Ik zou het een ieder aanraden. Mijn dank is groot. Met vriendelijke groet Henny Kroon

Keurig uitgevoerd

Volgens afspraak uitgevoerd en netjes achtergelaten

netjes en correct

Prima werk!

Het contact van de aanvraag voor een offerte tot en met de opdracht was goed. Onze zonweringen zien er weer een stuk beter uit, bijna als nieuw. We zijn helemaal tevreden.

Prima service; alles was perfect

Leveren goed werk.

Heel tevreden

Geweldige service en mijn markies ziet er weer uit om door een ringetje te halen. Ook het rolluik is weer helemaal fris. Zou het zo weer doen wanneer nodig. Zeer vriendelijke man en mijn ramen zijn ook weer helmaal schoon

Ben super blij

Alsof ik een nieuw zonnescherm heb. Alles binnen afgesproken tijd. Niets anders als complimenten

Netjes en snel geholpen

Snelle reactie gehad op aanmelden, zelfs op 1ste Pinksterdag!!

Voor herhaling vatbaar!

Keurige, nette en snelle werkwijze!

Professioneel en super vriendelijk

Voor het eerst FRISS benaderd voor het schoonmaken van onze markies. Vriendelijk en professioneel. Alles netjes schoongemaakt. Zelfs de ramen. Dank jullie wel. We gaan jullie zeker aanraden. Groet vanuit Aalsmeer

Super goed en netjes gewerkt

Mooi schoon

super

erg netjes gedaan

Goed tevreden met het uitgevoerde werk

Vandaag is onze 10 jaar oude markies gereinigd. Het was behoorlijk vervuild door tata steel. De man die ons scherm kwam reinigen was super vriendelijk, netjes en heel erg gemotiveerd om al het vuil weg te krijgen. Hij heeft heel erg zijn best erop gedaan en het resultaat is veel meer dan wij verwacht hadden. Als afsluiting heeft hij ook nog even keurig onze ramen en die van de buren gelapt. Een dikke pluim voor deze man en het bedrijf. Ik kan het iedereen aanraden!

Geweldige service

Keurig personeel en zonnescherm is weer als nieuw terwijl het erg smerig was.

Prima werk

Prima werk

Alles netjes schoon,

Over Friss voor thuis Nederland

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.