Super gedaan

Gewoonweg geweldig

Netjes en schoon

Alles netjes en schoon achtergelaten . Ook de natte ramen.

Voor de 3x is Friss mijn rollluiken en ramen boven komen reinigen. Zoals altijd met veel zorg uitgevoerd. Deze keer ook extra gecontroleerd of alles schoon is aan de binnenkant en met een doekje nog een keer door de randjes heen geveegd. Super, wij kunnen weer een jaar vooruit!

Vriendelijke en professionele man

Heel tevreden mooi eind resultaat.

Prettige medewerkers en vakkundig.

Top bedrijf, alles netjes volgens afspraak behandeld en achtergelaten, superschoon en Friss! Als het weer nodig is, gaan we zeker bellen!

Geweldige service met markiezen als nieuw!

Het offerteproces, de uitvoering en het resultaat zijn super. Ik had 3 offertes opgevraagd en Frisss was de beste. Mijn markiezen zien eruit alsof ze nieuw zijn.

Het zonnescherm is prachtig schoon geworden. Alle vlekken zijn verwijderd. Ik ben keurig geholpen door Uw medewerker. Ik zal zeker weer gebruik maken van Uw bedrijf.

netjes gereinigd door vakkundige medewerker

keurig nette man die mijn markiezen pico bello gereinigd heeft. Een aanrader.

De medewerker kwam keurig op tijd, was vriendelijk en heeft puik werk afgeleverd. Wat zijn onze rolluiken opgeknapt zeg! Heel erg blij mee!

Snel en vriendelijk geholpen, goede service en prijs, aardige mensen. Top!

Het resultaat is super!

De zonwering is al jaren niet meer zo schoon geweest. Daarnaast hebben ze ook de gevel weer netjes achtergelaten.

GOEDE SERVICE

aan te bevelen.

Zeer netjes geholpen alles super mooi schoon en netjes achtergelaten

Onlangs onze rolluiken laten reinigen en we zijn erg tevreden met het resultaat. Fijne service ook!

Erg goed!

Prima schoonmaakwerk, zeer nette medewerker die wist dat hij te gast was en dat op een unieke manier oppakte. Fijne interactie ook. Alles stipt op tijd en redelijk van prijs.

prima service

prima behandeling door uiterst correct persoon

Schone markiezen voor een prima prijs.

Buitengewoon prettige ervaring met Friss. Kwamen uit Waalwijk nog vóór de afgesproken tijd aan in Nieuwe Buinen en dat laat zien dat men tijdig is vertrokken. De heel aardige jongeman ging meteen aan de slag. Er is snel en netjes gewerkt met een goed resultaat. En dat alles voor een zeer nette prijs.

De randen vd markiezen waren erg vies, ik had niet verwacht dat het toch voor 90% schoon is geworden

Rolluiken weer schoon

Drie rolluiken netjes gereinigd door vriendelijke medewerker van Friss.

goede service en werken netjes

Prima werk geleverd. Was iets te vroeg op het adres, maar was niet erg. Netjes alles schoongemaakt en opgeruimd.

Goed resultaat en rond de klus met schoonmaken netjes af

Een “Frisse” ervaring, al met al…!

uitstekend

Vriendelijke man, die zijn werk correct uitvoerde.

Prima.

Keurig netjes gewerkt. Vlot tempo. Goed resultaat

Netjes gedaan , maar veel te duur

Netjes gedaan , maar veel te duur .

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.