GOEDE SERVICE

aan te bevelen.

Zeer netjes geholpen alles super mooi schoon en netjes achtergelaten

Onlangs onze rolluiken laten reinigen en we zijn erg tevreden met het resultaat. Fijne service ook!

Erg goed!

Prima schoonmaakwerk, zeer nette medewerker die wist dat hij te gast was en dat op een unieke manier oppakte. Fijne interactie ook. Alles stipt op tijd en redelijk van prijs.

prima service

prima behandeling door uiterst correct persoon

Schone markiezen voor een prima prijs.

Buitengewoon prettige ervaring met Friss. Kwamen uit Waalwijk nog vóór de afgesproken tijd aan in Nieuwe Buinen en dat laat zien dat men tijdig is vertrokken. De heel aardige jongeman ging meteen aan de slag. Er is snel en netjes gewerkt met een goed resultaat. En dat alles voor een zeer nette prijs.

De randen vd markiezen waren erg vies, ik had niet verwacht dat het toch voor 90% schoon is geworden

Rolluiken weer schoon

Drie rolluiken netjes gereinigd door vriendelijke medewerker van Friss.

goede service en werken netjes

Prima werk geleverd. Was iets te vroeg op het adres, maar was niet erg. Netjes alles schoongemaakt en opgeruimd.

Goed resultaat en rond de klus met schoonmaken netjes af

Een “Frisse” ervaring, al met al…!

uitstekend

Vriendelijke man, die zijn werk correct uitvoerde.

Prima.

Keurig netjes gewerkt. Vlot tempo. Goed resultaat

Netjes gedaan , maar veel te duur

Netjes gedaan , maar veel te duur .

Neemt uitgebreid dectijd voor een mooi resultaat

Ging zeer netjes en professioneel te werk. Met een schoon zonnescherm en rolluiken als eind resultaat. Daarna werd de directe omgeving keurig schoongemaakt.

zeer tevreden

De rolluiken van mijn tante en oom zijn weer heerlijk schoon. De meneer was ook keurig op tijd. Was ook niet beroerd om iets extra te doen, prijs bleef hetzelfde als afgesproken. Kortom zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Professionele aanpak

Professionele aanpak. Luifels zien er weer netjes uit. Helaas wel wat schade opgelopen

Geweldig resultaat

De markiezen waren jaren niet schoongemaakt. Het resultaat na behandeling was een hele verbetering. Niet dat er niets meer van het achterstallig onderhoud was te merken maar toch een hele verbetering.

Matig

Ik zit nu in het donker. 2 rolluiken doen het niet me er. 1 in de huiskamer en 1 in de slaapkamer. Nooit moeten laten schoonmaken. Erg jammer

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat e.e.a. niet naar wens is verlopen. Helaas hebben we van u , buiten deze review, verder niets vernomen na het uitvoeren van de werkzaamheden. In dat geval hadden we wellicht al eerder samen tot een passende oplossing kunnen komen. We willen u vragen alsnog een mail te sturen naar onze klantenservice. Wel willen we er bij vermelden dat onze collega ter plekke geconstateerd heeft dat een rolluik beneden al een zwakke motor had (ging slecht naar beneden en omhoog). Nadat hij aangegeven heeft dat het beter zou zijn als hier eerst even een monteur naar gaat kijken (omdat er anders wellicht ook tijdens het reinigen een storing kan plaatsvinden), zijn de werkzaamheden met uw akkoord toch uitgevoerd. We vernemen graag van u zodat we bovenstaande kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Team Friss Reiniging

Betrouwbaar. Stipt. Correct.

Keurig netjes

Keurig netjes

Positief

Aardig team, dat vlot en netje werkt

Perfect!

Professionele uitvoering. Echt een aanrader en stukken goedkoper dan een nieuw zonnescherm.

Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat de werkzaamheden naar alle tevredenheid zijn uitgevoerd. In de toekomst staan we graag weer voor u klaar. Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Friss Reiniging

gewoon zo doorgaan

Zeer vriendelijke monteur

Alles netjes schoon!!

Slecht

Niet goed schoon en de bak is nog vies.

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Inmiddels staat er met u al een afspraak ingepland om de reiniging alsnog succesvol af te ronden. Met vriendelijke groet, Team Friss Reiniging

Industrieweg 8

5145PV Waalwijk

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.