Heel goed.

Heel goed, vriendelijk personeel. Zonnescherm ziet er weer top uit.

uitstekend

alles volgens afspraak

Prettige service en goed resultaat

Goede ervaring met Friss

Mee moeten helpen

Niet wat ik verwachtte

Beste Joop Schouten, wat jammer om te horen dat wij niet hebben kunnen leveren wat u van ons verwacht had. U geeft aan dat u met de werkzaamheden heeft moeten meehelpen. In onze offerte staat duidelijk beschreven dat de bewoner tijdens onze werkzaamheden het rolluik aan de binnenzijde bediend. Misschien heeft u deze tekst niet gelezen in onze offerte en bent u daarom teleurgesteld in onze dienstverlening. Met vriendelijke groeten het team van Friss voor Zonwering

Zeer tevreden over Friss

Mijn opdracht voor het reinigen van de markiezen is na alle tevredenheid verlopen. Keurig en goed gereinigd.

ket

maken waar wat ze toezeggen, keurig personeel. betaalbaar.

Zeer professioneel, en vriendelijk personeel.

Zeer goede, snelle, professionele medewerker. Dakkapel en rolluiken zien er weer als nieuw uit.

Goed bedrijf!

Zeer tevreden Houden zich prima aan alle afspraken en degene die de rolluiken heeft schoongemaakt heeft z n werk top gedaan. Ze zijn weer als nieuw. Een echte aanrader!

redelijk

Keurige prijsopgave, maar jammer dat de zonnewering niet helemaal schoon te krijgen was. Netjes dat ik daardoor 50% reductie kreeg van de prijs.

Zonneschermen weer als nieuw

Wij hebben onze zonneschermen laten reinigen. Ik had niet verwacht dat ze er weer als nieuw uit zouden zien. De medewerker was ook zeer vriendelijk en vakkundig. Nadat de schermen klaar waren, zijn netjes de ramen gezeemd.

Top reiniging

Een nette monteur die zich aanmeld. Markiezen zijn enorm schoon geworden. Dit is de 2e keer dat ik ze heb ingeschakeld en ben uiterst tevreden.

Helemaal TOP

Vandaag zijn mijn 4 rolluiken gereinigd, het resultaat is TOP, Goede en deskundig personeel, die heeft héél goed werk verricht

Fantastisch!!!!!!!

Vandaag als particulier ons uitvalscherm laten reinigen. Het is geweldig schoon geworden, als nieuw. Een keurige man die het kwam uitvoeren en ook meedacht met wat er beter even kon worden afgedekt voor wat betreft de planten . Ik ben zeer tevreden.

Keurige professionele reiniging zonnepanelen

Makkelijke en snel contact om afspraak te maken. Keurig aan de opgegeven datum en tijd gehouden en een snelle professionele medewerker die netjes en zorgvuldig heeft gewerkt. En dat alles voor nog geen €100,- zijn er heel blij mee. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Duidelijke uitleg gegeven wat hij ging doen. Vriendelijke man en goed werk geleverd.

Goede ervaring

Goed schoon en zeer vriendelijk geholpen

De rolluiken zijn fantastisch schoongemaakt en erg vriendelijk geholpen.

Zonwering weer super schoon

Afspraak nagekomen, er wordt uitgelegd war er gedaan wordt. Zonneschermen weer als nieuw. Wanneer hij klaar is wordt alles netjes opgeruimd.

Markiezen zijn redelijk goed schoon geworden

Het merendeel van het vuil is er mooi afgespoten. Toch merken we dat niet alles verwijderd kon worden helaas.

Prima werk

Prima, precies zoals afgesproken. Perfect schoon gemaakt.

Ons ruim 10 jaar oude zonnescherm ziet er weer top uit. Er zat veel meeuwen poep op en niet alles is er af gegaan, maar dat had ik ook niet verwacht... het merendeel is eraf en het ziet er weer fris uit!

Prachtig resultaat

Vriendelijke en zorgvuldig werkende medewerker,alle markiezen,waarvan drie stuks aan de randen zeer vuil,heel goed schoon geworden,aanbevolen!

Alles prima en snel

Alles kuerig in orde .vriendelijke mensen.

Vlekkeloos resultaat!

Vlekkeloos resultaat!

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.