Netjes gedaan , maar veel te duur

Netjes gedaan , maar veel te duur .

Neemt uitgebreid dectijd voor een mooi resultaat

Ging zeer netjes en professioneel te werk. Met een schoon zonnescherm en rolluiken als eind resultaat. Daarna werd de directe omgeving keurig schoongemaakt.

zeer tevreden

De rolluiken van mijn tante en oom zijn weer heerlijk schoon. De meneer was ook keurig op tijd. Was ook niet beroerd om iets extra te doen, prijs bleef hetzelfde als afgesproken. Kortom zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Professionele aanpak

Professionele aanpak. Luifels zien er weer netjes uit. Helaas wel wat schade opgelopen

Geweldig resultaat

De markiezen waren jaren niet schoongemaakt. Het resultaat na behandeling was een hele verbetering. Niet dat er niets meer van het achterstallig onderhoud was te merken maar toch een hele verbetering.

Matig

Ik zit nu in het donker. 2 rolluiken doen het niet me er. 1 in de huiskamer en 1 in de slaapkamer. Nooit moeten laten schoonmaken. Erg jammer

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat e.e.a. niet naar wens is verlopen. Helaas hebben we van u , buiten deze review, verder niets vernomen na het uitvoeren van de werkzaamheden. In dat geval hadden we wellicht al eerder samen tot een passende oplossing kunnen komen. We willen u vragen alsnog een mail te sturen naar onze klantenservice. Wel willen we er bij vermelden dat onze collega ter plekke geconstateerd heeft dat een rolluik beneden al een zwakke motor had (ging slecht naar beneden en omhoog). Nadat hij aangegeven heeft dat het beter zou zijn als hier eerst even een monteur naar gaat kijken (omdat er anders wellicht ook tijdens het reinigen een storing kan plaatsvinden), zijn de werkzaamheden met uw akkoord toch uitgevoerd. We vernemen graag van u zodat we bovenstaande kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Team Friss Reiniging

Betrouwbaar. Stipt. Correct.

Keurig netjes

Keurig netjes

Positief

Aardig team, dat vlot en netje werkt

Perfect!

Professionele uitvoering. Echt een aanrader en stukken goedkoper dan een nieuw zonnescherm.

Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat de werkzaamheden naar alle tevredenheid zijn uitgevoerd. In de toekomst staan we graag weer voor u klaar. Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Friss Reiniging

gewoon zo doorgaan

Zeer vriendelijke monteur

Alles netjes schoon!!

Slecht

Niet goed schoon en de bak is nog vies.

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Inmiddels staat er met u al een afspraak ingepland om de reiniging alsnog succesvol af te ronden. Met vriendelijke groet, Team Friss Reiniging

ONGELOOFLIJK

De werkzaamheden zijn achter de rug. Ik ben dik tevreden over het resultaat. Na 25 jaar zijn mijn markiezen weer helder van kleur en de aanslag op de randen zijn voor 85% weer schoon geworden. Hoef voorlopig geen nieuwe markiezen te kopen! Ook wil ik mededelen dat de man die het werk heeft verricht, Roy is zijn naam, een perfecte werknemer is, hij is vriendelijk, hardwerkend en vooral zeer accuraat. Complimenten voor deze man.

Markies was erg vervuild Nu als weer als nieuw fantastisch! Keurig netjes en beleefd Dank je wel joffrey Fam van rijswijk uit mill

Verwachtingen overtroffen

Ons zonnescherm kon na ruim 20 jaar wel een schoonmaakbeurt gebruiken. De uiterst vriendelijke medewerker wist er wel raad mee: geborsteld, gesopt en afgespoten. Resultaat een zeer schoon scherm. Erg tevreden dus.

Heel goed.

Heel goed, vriendelijk personeel. Zonnescherm ziet er weer top uit.

uitstekend

alles volgens afspraak

Prettige service en goed resultaat

Goede ervaring met Friss

Mee moeten helpen

Niet wat ik verwachtte

Beste Joop Schouten, wat jammer om te horen dat wij niet hebben kunnen leveren wat u van ons verwacht had. U geeft aan dat u met de werkzaamheden heeft moeten meehelpen. In onze offerte staat duidelijk beschreven dat de bewoner tijdens onze werkzaamheden het rolluik aan de binnenzijde bediend. Misschien heeft u deze tekst niet gelezen in onze offerte en bent u daarom teleurgesteld in onze dienstverlening. Met vriendelijke groeten het team van Friss voor Zonwering

Zeer tevreden over Friss

Mijn opdracht voor het reinigen van de markiezen is na alle tevredenheid verlopen. Keurig en goed gereinigd.

ket

maken waar wat ze toezeggen, keurig personeel. betaalbaar.

Zeer professioneel, en vriendelijk personeel.

Zeer goede, snelle, professionele medewerker. Dakkapel en rolluiken zien er weer als nieuw uit.

Goed bedrijf!

Zeer tevreden Houden zich prima aan alle afspraken en degene die de rolluiken heeft schoongemaakt heeft z n werk top gedaan. Ze zijn weer als nieuw. Een echte aanrader!

redelijk

Keurige prijsopgave, maar jammer dat de zonnewering niet helemaal schoon te krijgen was. Netjes dat ik daardoor 50% reductie kreeg van de prijs.

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.