Zonneschermen weer als nieuw

Wij hebben onze zonneschermen laten reinigen. Ik had niet verwacht dat ze er weer als nieuw uit zouden zien. De medewerker was ook zeer vriendelijk en vakkundig. Nadat de schermen klaar waren, zijn netjes de ramen gezeemd.

Top reiniging

Een nette monteur die zich aanmeld. Markiezen zijn enorm schoon geworden. Dit is de 2e keer dat ik ze heb ingeschakeld en ben uiterst tevreden.

Helemaal TOP

Vandaag zijn mijn 4 rolluiken gereinigd, het resultaat is TOP, Goede en deskundig personeel, die heeft héél goed werk verricht

Fantastisch!!!!!!!

Vandaag als particulier ons uitvalscherm laten reinigen. Het is geweldig schoon geworden, als nieuw. Een keurige man die het kwam uitvoeren en ook meedacht met wat er beter even kon worden afgedekt voor wat betreft de planten . Ik ben zeer tevreden.

Keurige professionele reiniging zonnepanelen

Makkelijke en snel contact om afspraak te maken. Keurig aan de opgegeven datum en tijd gehouden en een snelle professionele medewerker die netjes en zorgvuldig heeft gewerkt. En dat alles voor nog geen €100,- zijn er heel blij mee. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Duidelijke uitleg gegeven wat hij ging doen. Vriendelijke man en goed werk geleverd.

Goede ervaring

Goed schoon en zeer vriendelijk geholpen

De rolluiken zijn fantastisch schoongemaakt en erg vriendelijk geholpen.

Zonwering weer super schoon

Afspraak nagekomen, er wordt uitgelegd war er gedaan wordt. Zonneschermen weer als nieuw. Wanneer hij klaar is wordt alles netjes opgeruimd.

Markiezen zijn redelijk goed schoon geworden

Het merendeel van het vuil is er mooi afgespoten. Toch merken we dat niet alles verwijderd kon worden helaas.

Prima werk

Prima, precies zoals afgesproken. Perfect schoon gemaakt.

Ons ruim 10 jaar oude zonnescherm ziet er weer top uit. Er zat veel meeuwen poep op en niet alles is er af gegaan, maar dat had ik ook niet verwacht... het merendeel is eraf en het ziet er weer fris uit!

Prachtig resultaat

Vriendelijke en zorgvuldig werkende medewerker,alle markiezen,waarvan drie stuks aan de randen zeer vuil,heel goed schoon geworden,aanbevolen!

Alles prima en snel

Alles kuerig in orde .vriendelijke mensen.

Vlekkeloos resultaat!

Vlekkeloos resultaat!

Markiezen zijn schoon

Het reinigen is goed gebeurd, jammer dat de monteur niet vooraf gezegd had dat de naden los waren. Of dat zo was of de kracht van de hoge druk het veroorzaakt heeft weten we nu niet!

Zonnescherm weer als nieuw

Zonnescherm is mooi gereinigd. Ziet er als nieuw uit. Aardige medewerkers.

Snel, schoon, betrouwbaar

Wij zijn heel tevreden met het resultaat voor schoonmaken van rolluik. Zeker gaan wij aanbevelen.

Een fijn en punctueel bedrijf

Netjes en professioneel.

super vriendelijk en super schone rolluiken

Echt een aanrader, wij hebben de zonnepanelen en rolluiken laten reinigen. Schoonmaker was rustig en heel vriendelijk, rolluiken zijn weer helemaal fris.

Goed werk geleverd door vriendelijk personeel

Goede bejegening naar de klant, zowel bij de receptie, offerte en de uitvoering.

Helemaal top

We zijn zeer tevreden over het werk dat uitgevoerd werd aan onze zonwering! keurig schoon en kan weer jaren mee!

Wederom geweldig

Mijn rolluiken laten reinigen helemaal schoon en m’n ramen hebben ze schoon gemaakt Roy en z’n vader zijn vriendelijke en deskundige medewerkers erg tevreden over hun en friss

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.