Alles prima en snel

Alles kuerig in orde .vriendelijke mensen.

Vlekkeloos resultaat!

Vlekkeloos resultaat!

Markiezen zijn schoon

Het reinigen is goed gebeurd, jammer dat de monteur niet vooraf gezegd had dat de naden los waren. Of dat zo was of de kracht van de hoge druk het veroorzaakt heeft weten we nu niet!

Zonnescherm weer als nieuw

Zonnescherm is mooi gereinigd. Ziet er als nieuw uit. Aardige medewerkers.

Snel, schoon, betrouwbaar

Wij zijn heel tevreden met het resultaat voor schoonmaken van rolluik. Zeker gaan wij aanbevelen.

Een fijn en punctueel bedrijf

Netjes en professioneel.

super vriendelijk en super schone rolluiken

Echt een aanrader, wij hebben de zonnepanelen en rolluiken laten reinigen. Schoonmaker was rustig en heel vriendelijk, rolluiken zijn weer helemaal fris.

Goed werk geleverd door vriendelijk personeel

Goede bejegening naar de klant, zowel bij de receptie, offerte en de uitvoering.

Helemaal top

We zijn zeer tevreden over het werk dat uitgevoerd werd aan onze zonwering! keurig schoon en kan weer jaren mee!

Wederom geweldig

Mijn rolluiken laten reinigen helemaal schoon en m’n ramen hebben ze schoon gemaakt Roy en z’n vader zijn vriendelijke en deskundige medewerkers erg tevreden over hun en friss

Komen de afspraken na en werken netjes. De rolluiken zien er weer goed uit! Ik ben zeer tevreden en zeker aan te raden

Perfect gedaan.

We zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en verrichte werkzaamheden. Met vriendelijke groet Ieke van Hees.

Zeer goed, op tijd en keurig afgeleverd

Nette mensen en alles netjes achtergelaten

Top , keurig op tijd en goed en schoon werk

Schermen schoon en daarna alle ramen weer schoon opgeleverd

Zee tevreden

Keurig bedrijf, aardige en nette mannen, hebben prima werk verricht.

Zeer goed en supersnelle service!

Na het sturen van een email zeer snelle reactie ontvangen en super snelle service. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gewoon top!

mooie nette prijs voor het reinigen van de rolluiken. Samen met de buren gedaan en korting gekregen. Zeer vriendelijk personeel en een mooi 'schoon' resultaat.

Op tijd. Goed en netjes gewerkt. Vriendelijk.

Goede service en hoefden niet land te wachten voor een afspraak.

Goed en vakkundig werk geleverd

Onze rolluiken zijn weer als nieuw en na die tijd werden de ramen ook nog gewassen. Prima werk voor een prima prijs !

Keurig gewerkt en plezierig in omgang

Er is keurig gewerkt en ik heb uw bedrijf al meer maal aan kennissen aanbevolen.

Heel professioneel en goed uitgevoerd.

Alles keurig en prima geregeld

Op de afgesproken tijd/ net en vriendelijk persoon/werk is uitstekend gedaan.

Industrieweg 8

5145PV Waalwijk

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.