Geweldig goed

Keurige en vriendelijke medewerkers. Goed en degelijk equipment.

Uitstekend resultaat

Onze rolluiken en rolluikbakken zijn weer schoon en vrij van aanslag. Toppie!!!

Mijn rolluiken zijn weer als nieuw.

De mannen hebben goed werk gevers. Ik ben zeer tevreden.

Goed, snel en keurig schoon!

Op een gezellige en toch professionele manier werd het scherm schoon gemaakt.

Werken netjes en snel!

De heren van Friss waren netjes op tijd, en hebben in een snel tempo onze rolluiken gereinigd. Het was een regenachtige dag, maar de heren gingen gewoon door of er geen wolkje aan de lucht was. Zowel buiten als binnen worden de rolluiken netjes gereinigd. Het bedrijf Friss is zeker een aanrader!

Netjes en snel. Duidelijke communicatie!

Na telefonisch contact, Duidelijke offerte en afspraken. Afhandeling keurig!

Zeer te vrede

Grondig werk, lekker schoon

Rolluiken schoon laten maken, ze zijn weer helemaal fris en schoon, mooi wit. Medewerker kwam op afgesproken tijd, duidelijke communicatie en werkte lekker door.

Precies wat ik ervan verwachtte

Keurig op de afgesproken tijd. Binnen 1,5 uur 5 rolluiken keurig schoon en alles netjes achter gelaten.

Naar volle tevredenheid

De opdracht is conform afspraak en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Prima werk geleverd

Een snelle reactie op mijn aanvraag. De medewerker was er op de afgesproken tijd. Het schoonmaken van de rolluiken werd erg netjes uitgevoerd en de ramen werden ook schoongemaakt.

Deskundige servicegerichte uitvoering van de opdracht

Ruim op tijd aanwezig, vlotte afhandeling van de opdracht en prettige communicatie.

uiterst correct en proffesioneel

uiterst correct en proffesioneel

Gewoon goed

Geheel volgens afspraak en schoon en netjes opgeleverd

Niet goed

De ramen zien er niet uit Beneden heb ik ze dezelfde dag nog gewassen Boven moet ik wachten op de ramen wasser Er is afgesproken dat de ramen ook gewassen zouden worden en dat is slecht gebeurt

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Allereerst onze welgemeende excuses. Graag hadden we van u een mailtje of telefoontje gekregen zodat we e.e.a. direct netjes voor u konden oplossen. Onze collega zal alsnog contact met u opnemen om de ramen naar tevredenheid te wassen. We zijn inmiddels bij u langs geweest om alsnog uw ramen netjes te wassen. We hopen hiermee e.e.a. netjes opgelost te hebben en staan in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Friss voor Zonwering.

Uitstekend werk

Rolluiken zijn erg goed schoongemaakt.

Goedemiddag, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Ook in de toekomst staan we graag voor u klaar. Met vriendelijk groet, Team Friss voor Zonwering

Zeer schoon

Super ervaring zeer net personeel Geweldig resultaat alles spik en span

Alles weer spik en span! Toppie!

Mijn rolluiken zijn weer als nieuw, heel blij mee. Ook fijne en nette mensen die je over de vloer krijgt.

uitstekend

het werken met Friss is sterk aan te bevelen goede service en b ij probleem worden deze goeiig opgelost

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk.afspraak was snel.gemaakt

Uitstekend!

Keurige communicatie via mail! Op tijd op afspraak. Scherm weer mooi schoon. Ook de ramen werden gereinigd. Digitale betaling.

Beste Ellen, Ik heb uw review bekeken en ben opzoek gegaan naar de werkorder om te bekijken wat er precies fout is gegaan. Ik kan echter in ons systeem geen offerte en/of werkorder vinden met de naam Ellen of de combinatie van de naam met woonplaats. Kan het zo zijn dat een ander bedrijf uw rolluiken heeft gereinigd? U geeft ook aan dat wij een tweede keer zijn geweest om het bandje van het rolluik te vervangen, dat is vreemd omdat wij geen technische onderhoud uitvoeren. Als u van mening bent dat wij wel de werkzaamheden bij u hebben uitgevoerd dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice 0416 561050. Mocht het zo zijn dat u per ongeluk een review naar het verkeerde bedrijf heeft gestuurd dan verzoeken wij u deze review te verwijderen. Met vriendelijke groet Team frissvoorzonwering

Prima dienst, zonwering enorm opgefrist!

5 markiezen waren meer dan 5 jaar niet schoongemaakt en een gewoon sopje werkte niet echt, dus toch maar een offerte aangevraagd. Vanaf offerte aanvraag tot opgefriste zonwering: communicatie loopt, afspraken nagekomen. Prima dus

Alles precies vlg afspraak oerfect gedaan!

Kwam prachtig op tijd. Zeer professioneel en heel vriendelijk. Behulpzaam ook, hielp meteen mee tuinmeubels versjouwen. Rolluiken en zonnescherm weer als nieuw!

Ons zonnescherm is weer als nieuw. Goede service, ramen worden nog gedaan. Echt een aanrader!

Industrieweg 8

5145PV Waalwijk

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.