Snel, vakkundig en vriendelijk.

Voor het eerst met Kolkman Wonen zaken gedaan. Hele goede ervaring. We wilden snel een vinylvloer voor de aanleunwoning van mijn vader. Annelieke was snel bij ons met de stalen en ruim 2 weken later lag het er keurig in. Zeer tevreden. Snel en goede communicatie!

Goed advies en goede kwaliteit

Snelle en prettige communicatie, denken goed mee, snelle afhandeling.

Wij zijn ontzettend tevreden!

In ons nieuwe huis heeft Kolkman wonen witte houten jaloezieen in de woonkamer en vlourse gordijnen in de slaapkamer verzorgd. Na superfijn en origineel advies van Annelieke (die met al haar stalen aan huis komt!) kwam Ferdy deze al binnen enkele weken ophangen. Hij werkt netjes en heel kundig, wij zijn ontzettend tevreden!

Een erg prettige samenwerking

Wij hebben door Kolkman Wonen de hele bovenverdieping laten doen. Een complete nieuwe vloer. De kwaliteit is erg hoog en we zijn goed begeleidt in het proces van het kiezen wat bij onze wensen past en het daadwerkelijke plaatsen van de vloer.

Alles naar wens en het is prachtig

Annelieke kwam thuis om advies te geven. Dat was gelijk al prima in orde. Maar ook het ophangen is keurig en professioneel gedaan. Ik zou niet weten wat ik nog meer mag verwachten. Heel erg bedankt want het belangrijkste…. Het staat ook nog eens prachtig

Een aanrader, enthousiasme en keurige montage!

Fijne ervaring! Annelieke komt met veel enthousiasme helpen met het uitzoeken van het juiste product. Geduldig werden al mijn vragen beantwoord. De montage werd ook keurig netjes gedaan.

Vakkundig advies en montage, prachtige kwaliteit materialen

Kolkman wonen heeft veel persoonlijke aandacht voor je wensen en denkt vakkundig goed mee in de keuzes die je maakt. Zeer professioneel en toch heel toegankelijk.

Geweldige service snel en professioneel

Afspraak thuis nemen stalen mee kunnen gelijk opmeten en binnen 2 weken hing het tocht gordijn. Ze zijn super vriendelijk.

Fijn bedrijf, goede kwaliteit, goede aftersales

Inmiddels al sinds 2017 klant bij Kolkmam Wonen, voor diverse werkzaamheden, zoals upside down Luxaflex, gordijnen, screens en een traprenovatie. De gehanteerde kwaliteitsstandaarden zijn hoog, ze willen graag goed werk afleveren. Aftersales staan ook hoog in het vaandel, toen na bijna vijf jaar een Luxaflex niet goed meer functioneerde is dit keurig onder garantie opgelost. Al met al zeer tevreden en ik zal zeker nog jaren klant blijven!

Super fijn en deskundig geholpen.

Fijn advies. Vriendelijk en deskundig. Mooie kwaliteit!

Vakwerk

Kolkman heeft bij ons een prachtige traploper geplaatst op een trap met een bocht. Dat was niet eenvoudig maar het resultaat is prachtig! Echt vakwerk!

Professioneel bedrijf met goede ervaring.

Advies aan huis was erg prettig. De materialen zo uit de bus met een ruim aanbod aan keuze. Zo konden we gelijk zien of de uitgekozen stalen bij ons interieur paste. Levertijd was sneller dan verwacht en de montage verliep soepel en netjes. Erg tevreden!

in 1 woord goed

In 1 woord goed

Vriendelijk en professioneel geholpen

Goed geholpen met het uitzoeken van gordijnen, zonwering en schermen. En alles is netjes gemonteerd.

Prima werk en materialen

Prima kwaliteit en service

Contact verliep soepel, inmeten was zo gedaan en na een spoedige bestelling onze nieuwe jaloezie zo opgehangen.

Is TOP.

Ik heb al eerder ervaring opgedaan met Kolkman, en het wordt altijd even keurig en op de afgesproken tijd afgehandeld.

Prijs/kwaliteit goed

Goede informatie over de trap- en vloerbekleding. Het eruit halen van het oude tapijt en afvoer ervan goed gedaan. De plaatsing van het nieuwe was snel geleverd en geplaatst.

Fantastische producten en goed meegedacht

Super tevreden over de producten en de service van Kolkman Wonen. Ze kwamen meerdere malen langs tijdens het project, vriendelijk, denken goed mee, kundig en kwalitatief materiaal.

Goede service: de aanhouder wint

De door ons uitgezochte lampen hadden een lange levertijd maar toch kozen we voor dit model. Het duurde inderdaad lang. Annelieke Kolkman heeft verschillenden keren voor ons geïnformeerd bij Steinhauer en het wachten was de moeite waard: hele mooie lampen!

Prettig, vlot en duidelijk.

Prettig contact, duidelijk advies en redelijk in declaraties.

Goede service en flexibel als er nog iets gewijzigd moet worden

Goede service en flexibel als er nog iets gewijzigd moet worden

Vakkundig, goed inspelen op extra vragen, betaalbaar

Ons bezoek aan de winkel resulteerde in aankoop door goed advies. Korte lijntjes en goed inspelen op de extra vragen tijdens de service dag, gaf ons een betrouwbaar gevoel, goede dienstverlening voor redelijk tarief

Goed advies en meedenken in onze wensen en mogelijkheden. Echte vakspecialisten!

Geweldige service

Wij hebben onlangs nieuwe raambekleding laten adviseren, inmeten en plaatsen. Alles naar volle tevredenheid. Van het advies in de winkel tot de montage en de uitleg, voor alles wordt de tijd genomen en met een groot oog voor detail. Complimenten!