Kolman Wonen, sterk in kwaliteit, service en communicatie.

De laatste jaren heeft Kolkman Wonen verschillende werkzaamheden voor ons uitgevoerd. Elke keer naar volle tevredenheid, vanaf het eerste contact, via de offertes tot en met de uitvoering. Klasse!

Maatwek, perfect uitgevoerd!

Het contact met Kolkman verliep soepel. Na een uitgebreid en eerlijk advies aan huis, heb ik shutters besteld welke inmiddels zijn geplaatst. Ondanks wat scheve muurtjes in mijn huis is het resultaat superstrak! De shutters zijn vakkundig geplaatst en ik vind het prachtig!

In een woord geweldig,

Een geweldig bedrijf dat met je meedenkt bij de keuzes van de herinrichting van ons huis. Onze nieuwe gordijnen en zonwering zijn een lust voor het oog. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar deskundigheid en kwaliteit.

Mooie gordijnen voor de kinderkamers

"Mijn broertje en ik mochten zelf nieuwe gordijnen uitkiezen. Annelieke liet ons voorbeeldgordijnen zien. Ik koos paarse en mijn broertje blauwe. Ik ben er heel blij mee want ze helpen goed tegen de zon." Lara (7 jaar). "Hallo ik ben Bart. Ik ben blij met mijn nieuwe gordijnen. Ik vond het leuk dat ik de kleur mocht uitkiezen. Groetjes Bart (5 jaar)."

Goed advies en goede uitvoering, super!

Door de dames goed geholpen in de winkel, goed advies en staaltjes ontvangen. Paar keer geveld voor extra check. Erg fijn. De uitvoering was niet meteen perfect maar Delano is gekomen en heeft alles heel goed en netjes afgemaakt en hersteld. Erg vriendelijk en netjes. Dank !

Keurig geregeld

Een paar weken geleden een PVC vloer laten leggen in ons woongedeelte. Fijne meedenkende medewerkers die het werk hebben geleverd. Mooi resultaat. Wij zijn er blij mee !

Prachtige gordijnen op maat en keurig opgehangen!

Het was het wachten meer dan waard! Mooie gordijnen, keurig passend in het kozijn.

Heel goed en vriendelijk geholpen

Geweldige service en snel en vriendelijk geholpen

Proma kwaliteit, geheel volgens afspraak

Kwaliteit met persoonlijk contact.

Wij hebben door Kolkman Wonen onze trap laten renoveren. Het voortraject wordt verzorgd door Annelieke, waarbij ze goed adviseert op basis van foto's wat wel en niet zou passen. Uiteindelijk stalen mee kunnen nemen om een goede keuze te maken. Bij het uitzoeken van de leuningen liepen we tegen wat leverproblemen vanuit de leverancier aan, maar ook hier worden goede alternatieven geboden. Ferdy heeft uiteindelijk de trap bevestigd. Dit ging netjes, vriendelijk en snel. In 1 dag was alles klaar. En het resultaat is fantastisch! Ik ben erg kritisch, maar heb geen verbeterpunt kunnen vinden. Kolkman Wonen, bedankt!

Prima vakwerk.

Zeer vriendelijke mensen,goed advies en komen afspraken na. Al met al: top!

Zeer vakkundig in vloer egaliseren en pvc leggen

Ferdy en Délano hebben onze vloer zeer vakkundig geëgaliseerd. Délano heeft vervolgens visgraat-pvc gelegd en dat heeft hij tot en met de laatste strook met de grootste precisie gedaan. Ook de knappe hoge plinten zijn strak geplaatst. Wij zijn zeer tevreden en genieten van onze prachtige vloer!

nette mensen, prima prestatie en goede service.

Professioneel uitgevoerd, maar nog niet af

Inmeten professioneel met geavanceerde hulpmiddelen. De al zeer lange levertijd werd helaas nog langer. Plaatsing vlot en netjes uitgevoerd met team van twee personen. Jammer dat ze niet genoeg losse aanvullende onderdelen (magneetjes) bij zich hadden om de klus direct af te ronden. Een concrete afraak hiervoor is ook nog niet gemaakt. Maar al met al wel een aanrader.

Zeer tevreden.

Ontzettend goed geholpen in de winkel en keurige service thuis. Zou zeker teruggaan!!

Prettige service en fijn mail contact.

Fijne ervaring, via instagram op hun site gekomen voor 2 kleden voor onze nieuwe woning. 1 rechthoekige en 1 ovale vorm. Erg mooi geworden. Fijn en snel mail contact. Goede prijs. Tevreden klant!

Goede samenwerking

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Fijn en meedenkend bedrijf

De service is super, niets is te veel. Het advies is goed en ze denken echt met je mee.

Prettig meedenkend met een mooi eindresultaat

Dankzij Kolkman Wonen hebben wij een prachtige nieuwe vloer in onze verbouwde woning. Onze aannemer had het niet zo achtergelaten als afgesproken, maar gelukkig is dit prima opgelost door de vloerlegger, met een prachtig resultaat. Wij zijn er erg blij mee!

Mijn ervaring met Kolkman wonen Vaassen is heel prettig ervaren. Vriendelijk, levert super net werk af. Goede voorlichting. Goede service.

Vakmanschap: dus deskundig in alle opzichten

Goed werk geleverd, vakmanschap, leuke mensen, alles prima geregeld

Nieuwe vloer, schutters, gordijnen, rails en zonwering geplaatst. Alles keurig volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd.

Prima dienstverlening van begin tot einde project

Van eerste telefonische contact tot en met de plaatsing prettige en vriendelijke no-nonsense aanpak.

Top service!

Mijn op maat gemaakte lamellen passen perfect en zijn vakkundig gemonteerd. Helemaal top!

Deventerstraat 15

8171AA Vaassen