Zeer tevreden met het resultaat

Ik was op zoek naar een nieuwe trapleuning. Via een Google search kwam ik terecht op de website van Kolkman Wonen. Zij konden mij helpen aan een trapleuning die voldeed aan onze wensen. Vanwege de coronapandemie hebben we alleen telefonisch en per mail contact gehad. Door de professionele houding van Kolkman Wonen had ik er alle vertrouwen in dat het goed zou komen. Inmiddels is de trapleuning bevestigd. We zijn erg tevreden met het resultaat. Het ophangen van de trapleuning was vanwege het specifieke ontwerp van het trappenhuis niet zo eenvoudig, maar de heren die de trapleuning kwamen bevestigen hebben goed werk geleverd.

professioneel en betrokken

In deze vreemde tijden heb ik service en expertise ervaren als en verademing. Hoewel de levering wat verlaat was (buiten hun schuld) erg servicegericht en vakkundig werk geleverd

Vakwerk

Mijn nieuwbouwwoning schitterend laten stofferen en in de woonkamer en keuken een prachtige eikenhouten vloer laten leggen door Kolkman Wonen! Ook voor interieur en styling advies kun je hier meer dan terecht!

Echte vakmensen

Ik kom hier graag terug

Werk netjes geleverd

De opdracht vroeg creativiteit en kolkman was niet voor 1 gat te vangen.

goed advies en mooi gemaakt,

mooi materiaal, goed aangebracht.

Super service, vriendelijk en behulpzaam. Denken echt mee.

Kolkman wonen heeft ons nog nooit teleurgesteld. Ze communiceren goed en de producten die ze leveren en plaatsen zijn gewoon goed. Wij zijn super tevreden. We bevelen Kolkman Wonen ook altijd aan bij familie, vrienden en collega's.

Wat een fijn bedrijf!

Professioneel en deskundig bedrijf met prettige mensen. We hebben een pvc vloer op de trap en bovenverdieping laten leggen. Deze is zeer netjes gelegd. We zijn blij en tevreden met het resultaat!

Professioneel, vriendelijk en makkelijk bereikbaar!

Goede ervaring gehad bij het bekleden van de trappen! Met een prachtig resultaat.

Kwalitatief bijzonder goede uitvoering en goede en prettige communicatie

Het 'complete' pakket afgenomen: gordijnen, traprenovatie, laminaatvloer, screen (zonnewering). Ondanks problemen met levering van de gordijnen als gevolg van leveringsproblemen van fabrikanten agv de Corona-crisis slaagde Kolkman Wonen er toch in om ons goed op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en ons alternatieven en ons goede alternatieven qua planning voor te leggen. De uitvoering ter plaatse is snel en bijzonder deskundig. De wijze waarop de traprenovatie bijvoorbeeld is uitgevoerd verraadt een hoge mate van vakbekwaamheid.

Goede sevice en nette afhandeling

Goede service en nette afhandeling bij het ophangen van de nieuwe virtage.

Vakwerk en kwaliteit écht een aanrader!

Kolkman wonen levert goede kwaliteit. Ferdy is een vakman die secuur en netjes werkt. Wij zijn erg blij met onze nieuwe vloer!!

levering mat volgens afspraak.

levering mat was goed.

Wij hebben goede ervaringen met dit bedrijf

Wij hebben rolluiken gekocht en laten plaatsen door Kolkman. Uitzoeken van de rolluiken was een prettige ervaring. De rolluiken zijn netjes geïnstalleerd en werken perfect.

Door de fa Kolkman is op een bijzonder vakkundige manier een pvc vloer gelegd in visgraatmotief. Ik ben bijzonder tevreden over de professionele aanpak en de vriendelijke en correcte manier waar de gemaakte afspraken worden nagekomen. Ik zal deze firma zeker aanraden, sterker nog ik heb al een vriendin voor een nieuwe vloer verwezen naar genoemde firma

Een geweldig soepel en meedenkend bedrijf. Echt top

Ik raad dit bedrijf zeer aan omdat het echt nog een heel erg gemoedelijk bedrijf is en waar ouderwetse kwaliteit voorop staat. Tevens denken ze heel erg met je mee zodat je uiteindelijk toch de juiste beslissing neemt of dit nu qua kosten hoger of lager is hun hebben daar altijd een goede duurzame reden voor. Echt TOP

Helemaal goed

Het hele traject verliep goed. Van oriëntatie, advies, opmeten, offerte, levering en montage. In 1x goed, dat maak je niet overal mee.

Prima service klant vriendelijk

Zeer tevreden over de werkwijze communicatie en aflevering

goede service en zeer goed werk

Heb bij de firma Kolkman mijn gehele woning van gordijnen laten voorzien. De gordijnen zijn zeer mooi gemaakt en vakkundig bevestigd. Zeer goede en prettige kontakten. Een bedrijf om aan te raden.

In onze zoektocht naar een goede vloer voor de bovenverdieping zijn we door Kolkman Wonen zeer goed geadviseerd. Belangrijk vonden wij dat het een geluidsdempende vloer zou zijn (houten draagvloer in de woning) en er werd gelijk meegedacht. Daardoor voor een andere vloer (PVC) gekozen dan dat we zelf eerder in gedachten hadden. Bij ons thuis professioneel ingemeten en nog verder geadviseerd. Snel en vakkundig gelegd. Wij zijn nu trotse eigenaren van een prachtig afgewerkte PVC vloer in visgraat gelegd met bies. Ferdy en Annelieke, ontzettend bedankt voor onze mooie vloer!

Zeer prettig geholpen bekwame mensen ook voor de montage

Zeer prettige ervaring leuk geholpen in de winkel. Montage was ook goed verstand van zaken zeker aan te bevelen

Helemaal blij en tevreden

De shutters en zonwering voldoen helemaal aan onze wensen. Prima secure plaatsing.

Klantvriendelijk en deskundig!

Prima werk afgeleverd en er wordt met je mee gedacht!

Goede service en uitstekende kwaliteit!

Wij hebben raambekleding, horren en rolluiken laten plaatsen door Kolkman. Vanaf de bestelling tot de levering en montage zijn wij goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Alles is vakkundig gemonteerd. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en raden Kolkman dan ook van harte aan. In de toekomst zullen wij zeker weer terugkomen!

uitstekende service en kwaliteit producten

uitstekende service en kwaliteit producten