Een perfecte vloer, inclusief goede advisering en ondersteuning.

Nadat het design en materiaalkeuze in een gratis aangeboden woonadviesgesprek was bepaald, kon de vloer geleverd worden. Echter, door een derde was de vloer voor vloerverwarming gefreesd en bij het dichten van de buizentunnels was door de betrokken aannemer een foutief advies gegeven over de benodigde procedure en de juiste mortel. Kolkman Wonen constateerde dat, gaf advies over het uitnemen van de verkeerde dichting, en paste haar planning zodanig aan, dat het leggen ven de PVC-stroken met een minimum aan vertraging en een optimaal resultaat kon worden afgewerkt! Echt heel veel steun om het project met goed resultaat en zo gering mogelijk tijdverlies af te ronden. Wij zijn erg dankbaar voor de service en kwaliteit die geleverd werd.

Deskundig en vriendelijk

Bij Kolkman denken ze altijd met je mee, prettig voor als je zelf minder verstand hebt van laminaat, pvc of andere constructie processen. Ook in de open communicatie naar haar klanten toe is Kolkman erg goed.

Klantvriendelijk en denken mee

Wij lieten een zonnescherm plaatsen door Kolkman wonen. Goed en eerlijk advies gekregen over de mogelijkheden tot plaatsing. Ook de esthetische kant werd hierin meegenomen. Zeer tevreden.

Zeer , zeer slechte service en behandeling!!

5 jaar geleden heb ik aan woninginrichting Kolkman in Vaassen voor 9300 3uro Vloerbedekking en lamellen laten aanbrengen. Nu is 1 lamel(van de 8 stuks) gescheurd. Ondanks dat leverancier Veneta zelfs 8 jaar garantie geeft op de lamellen weigert Kolkman ook maar iets voor mij te doen.Over klantenbinding gesproken!!! Nooit en te nimmer zal Kolkman nog ooit 1 enkele opdracht krijgen!! Maar ja, Kolkman is niet aangesloten bij het CBW, dus kans op ook maar enige coulance is uitgesloten. Beste consumenten bedenk u vele malen alvorens u in zee gaat met Woninginrichter Kolkman in Vaassen! Er zijn betere in Epe.

Wat vervelend meneer Jansen dat u onze service als zo slecht ervaart. Het product dat u bij ons aangeschaft heeft 5 jaar geleden is echter niet van Veneta (Veneta is een internetleverancier) maar van Saum und Viebahn. Op deze producten zitten vanuit onze leverancier vaste garantievoorwaarden. Het scheuren van een geheel product (in dit geval bestaat het product namelijk uit lamellen die met stof aan elkaar vast zitten en daardoor dus één volledig product vormen) valt niet onder de garantie na 5 jaar. We hebben u meerdere keren aan de telefoon gehad om te achterhalen wat het probleem was, daarna hebben we overleg gehad met onze leverancier en met u gecommuniceerd dat het helaas niet onder de garantie valt en we het dus niet kosteloos voor u kunnen verhelpen. Ik begrijp dat u dit vervelend en jammer vindt. Gelukkig ervaren de meeste van onze klanten ons wel als zeer klantvriendelijk en service-gericht en ik vind het dan ook jammer dat u daar niet onder valt omdat de uitkomst van de vraag om garantie u tegenvalt. Met vriendelijke groet, Annelieke Kolkman

Prima en snelle service

Prima service, denken goed mee en snelle levering.

prima collectie en advies aan huis. Goede en adequate service.

Gordijnen door het gehele huis. Mooie sortering met goed advies aan huis. Gordijnen mooi gehangen nadien.

super!

Eerste keer iets laten uitvoeren door Kolkman wonen. Voor herhaling vatbaar! Keurig contact gehad om te zeggen dat ze iets later zouden komen! Uitermate tevreden. Zal jullie zeker aanbevelen.

Maatwerkoplossing

Heerlijk om samen met een specialist tot een goede oplossing te komen. Ik had zelf ideeën hoe mijn kantoor ingericht en opgeknapt moest worden. Door het meedenken van Kolkman zijn wij tot een nog betere oplossing gekomen. Zeer tevreden: over het advies, de uitvoering en de nazorg!

Kantvriendelijk

Met veelplezier screens gekocht bij Kolkman wonen in Vaasen. Klantvriendelijk, korte lijnen, kwalitatief erg goed en een prima prijs. Dus voor iedereen aan te raden.

Goed geholpen

Vriendelijk en behulpzaam kwaliteit zeer goed.

Snel geholpen en uitstekende service!

Ik belde vrij last-minute voor een offerte, maar werd super snel -aan huis- geholpen. Veel deskundig advies en ruime keuze. Communicatie verliep soepel en ik werd netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Ook montage en levering verliep prettig, dus ik ben heel blij met mijn bestelling!

Vakmanschap en kwaliteit

Mijn vraag aan Kolkman was om de binnenzonwering in mijn nieuwe kantoor te vervangen. Ferdy is bij mij op kantoor gekomen en kwam niet met een verkoopverhaal om een bepaalde zonwering te komen. Hij stelde mij vragen over uitstraling, hoe met het overkomen op jouw klanten, waar voel jij je prettig bij, wat is de sfeer van het pand, wat past bij jouw dienstverlening. Met deze info heeft Ferdy een mooi passend voorstel gedaan. Niet het goedkoopste, maar de prijs - kwaliteit verhouding is meer dan prima!! Ik krijg veel complimenten van mijn klanten over de uitstraling van mijn kantoor. Heel erg blij mee!

goed werk, deskundig advies en prettige kontakten.

Onze woning geheel voorzien van gordijnen. In de winkel prettig geholpen bij onze keuze. gordijnen zeer mooi en op precieze maat gemaakt. Deskundige montage en redelijke prijs.

Voldaan aan de verwachtingen.

Snel en flexibel

Ik ben pas geleden verhuisd en dat ging best in een snel tempo. Omdat iets voor de ramen altijd erg fijn is (ik hou niet van het zitten in een 'etalage') ben ik bij Kolkman wonen geweest voor advies. Dat beviel uitstekend, ik wist precies wat ik wilde, maar nog niet hoe en welke kwaliteit. Ik ben fijn geholpen, er werd naar mijn verhaal geluisterd en verschillende opties werden benoemd. Een keuze maken was daarom niet erg moeilijk en binnen 2 weken hing het bij mij thuis voor de ramen!! Echt geweldig, ik ben super tevreden! Ook de hoge plinten zijn voor mij op maat gemaakt en bevestigd, waardoor mijn nieuwbouwhuis een sjieke uitstraling heeft gekregen. Top!

Vakmanschap ten top

Eind vorig jaar ben ik verhuisd en gelukkig kon ik nog terecht bij Kolkman wonen. Mijn wensen heb ik met hen besproken en zij geven daarop hun vakkundige advies. In de winkel is er alle tijd om tot een goede keuze te komen, daarna het inmeten en tenslotte het leggen en hangen! Ik/we zijn erg tevreden over het hele proces en de wijze waarop onze ideeën zijn verwerkt tot een fijne, warme plek om te wonen.

Snelle en goede service

Al een dag na de bestelling hadden we de supergave houten ringen lamp in huis. Omdat ik niet wist welke lamp erin zou passen heb ik hier nog contact over gehad en ook daar werd zeer snel en adequaat op gereageerd. Heel fijn!

goede kwaliteit en service

Wij hebben nieuwe raamdecoratie , een traprenovatie en een nieuwe vloer besteld bij Kolkman wonen. Er wordt goed naar de klant geluisterd en er wordt goed mee gedacht. Het uiteindelijke resultaat is super geworden!Alles is super afgewerkt. Wij zijn er heel erg blij mee!

Heel goed!

Vanaf het moment dat we de winkel in kwamen lopen hebben we een prettig gevoel bij jullie gehad. Daardoor direct alles wat we rondom raambekleding ooit nog eens wilden maar direct aangeschaft. Fijne, snelle communicatie. Vorige week hebben jullie bij ons zowel vouwgordijnen, plissé en zonwering geplaatst. Die dag waren we zelf niet thuis, maar savonds waren we blij verrast met het eindresultaat! Bij deze willen we jullie van harte bedanken! We hadden het niet beter kunnen wensen. Ook bedankt voor het nette werken! Alles schoon en opgeruimd achtergelaten. Hele fijne service. Bedankt!

Professioneel

Horizontale jaloezieën laten opmeten. Ze zijn sneller geleverd dan ik had gedacht en netjes opgehangen. Er is meegedacht over het fijnste systeem van ophalen, neerlaten en het kantelen van de jaloezieën, dat er in de ruimte het mooiste uitziet en het beste werkt. Er zat een foutje in de meting van 2 van de jaloezieën, de spullen werden meegenomen en twee dagen later is alles netjes opgehangen. Geen gezeur over 'dat het zo wel kan toch'. Ze willen zelf mooi werk afleveren en dat is echt heel erg fijn. Zeer tevreden.

Prima service en advies.

We twijfelden over welk soort vitrage en gordijnen. We hebben een eerlijk advies ontvangen en we zijn erg blij met het resultaat. Ze zijn klantvriendelijk en hebben alle tijd.

Super goede service

Trap hebben ze bekleed met pvc. Super straks gelegd!

Blijven doorgaan totdat alles klopt

Duurde even voordat alles goed was maar blijven doorgaan tot alles naar ons zin is

In de winkel wordt je goed en prettig geholpen. Levering deels volgens afspraak maar uiteindelijk goed opgelost. Kleine tip voor service, zorg er voor dat alles netje wordt opgeruimd cq stofgezogen. Een schone werkplek achterlaten is net zo belangrijk als een deugdelijk product leveren en monteren. Al met al dik tevreden met Kolkman Wonen

vakkundig en betrouwbaar

De vakmensen van Kolkman Wonen denken altijd mee en kommen met verrasende oplossingen. Zeker aanbevelen

Deventerstraat 15

8171AA Vaassen