Beter als ik verwacht had voor díe prijs!

Nadat ik 's avonds een fijn en informatief tel. gesprek had met een medewerker was ik overtuigd en heb dit matras meteen besteld, na 2 dagen al bezorgd! Ben heel tevreden met deze aankoop, ik had gekozen voor een stevig matras vanwege mijn 90 kilo, het is echt stevig maar niet hard, een heerlijk zacht gevoel door de mooie buitenhoes, geslapen als een roosje, ik ben er héél blij mee!

Super snelle levering. En het topmatras ligt heerlijk. Top bedrijf maxibedden!

De matrassen werden vacuüm verpakt gele erd. De matrassen gaan mee naar Spanje. Top dus!

Kitti

excellent

Kwaliteit prima, korte levertijd en kosten redelijk.

Snel geleverd, goed product

Topper was binnen 2 dagen geleverd en voldoet erg goed. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect.

Maxibedden heeft een uitstekende levering!

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering volgens afspraak

Matras besteld bij maxibedden. Het is snel geleverd en volgens afspraak. Nadat het op de lattenbodem is gelegd 24 uur laten rusten. Heerlijk om op te liggen.

ongelooflijk snel en goed

besteld en binnen een dag geleverd, hier hou ik van!

Snelle en correcte levering

Is een heerlijke topper tegen een scherpe prijs

Snelle service goed product

Super snelle levering en heerlijke topper!

Heb deze topper gekocht omdat logeerbed vrij hard was. De topper heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en maakt het logeerbed een stuk comfortabeler. Binnen 2 dagen werd de topper geleverd door PostNL. Tip: laat de topper wel een aantal uren luchten zodra hij uit de verpakking is.

Heeeerlijk geslapen

Snelle levering, netjes verpakt en prima kwaliteit. Houden zo zou ik zeggen!

Nooit meer hier kijken!!!

Geen goede communicatie

We zijn zware rugpatienten en hebben jullie toppers aangeschaft. We slapen nu na twee nachten al zoveel beter... heerlijk

Snelle levering, goed bereikbaar en goede kwaliteit

Supersnelle service

Het product kwam overeen met de fotos en beschrijving op de website. Ik gebruik het nu met volle tevredenheid.

Geweldige matras.

Wat een heerlijk matras, stevig maar ook comfortabel zacht.

Heerlijk

Heerlijk geslapen op mijn nieuwe matras.

Top bedrijf

Duidelijke site, prima prijzen, uitstekende kwaliteit en razend snelle levering. Kortom daar kon menig bedrijf een voorbeeld aan nemen

Zeer goed bedrijf, snelle levering, goed bereikbaar

Snelle levering goede kwaliteit!

Topproduct besteld voor mijn zoon

Eindelijk een prachtige boxspring voor mijn zoon Waar hij jaren mee kan doen Helemaal top Veel succes met jullie verkoop verder

Wat een super service!!!

Topper (op maat gemaakt) besteld voor in de caravan. Deze zou geleverd worden binnen 3 dagen. Helaas is PostNL deze in het bezorgproces kwijtgeraakt. Gemaild met Maxibedden, daar ik een week na het bestellen zou vertrekken op vakantie. Door medewerker Nick werd gelijk aangeboden een nieuwe topper te maken en deze naar ons vakantie adres op te sturen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt!!! Wat een super service. Nogmaals dank voor jullie super service!!

Over Maxibedden

Maxibedden, online aanbieder van matrassen, boxsprings, toppers, caravan matrassen en boxsprings.