Snelle levering zoals beloofd

ok

vlug en voldoet aan de wensen

goede service, super zachte prijzen.

Aankoop nasa traagschuim matras met bamboo overtrek hoes. 3cm kern, + overtrekdikte. = 5cm totaal. (maar bij benadering +/-4cm) Goede kwaliteit. Alleen iets te zacht voor mijn gewicht, zakt op op het zwaarste punt iets te fel door. 3cm kern is, niet dik genoeg voor een volwassen man van +85 kg. Mijn vorige (harde) traagschuim matras met een kerndikte van 5cm was ideaal, maar begon te fel te verkleuren, en was in 9 jaar tijd toch aan vervanging toe!

Aankoop topdekmatras

Snelle levering en netjes thuisbezorgd. De topdekmatras ziet er uit zoals omschreven op de website. We gaan hem uitproberen.

Super freundliches Personal👍

Habe ein Motor gekauft Superpreise Super beratung Und Schnelle Lieferung Danke👍

Deskundige mensen aan de telefoon en mooie producten voor scherpe prijzen!

Na enig zoekwerk kwam ik via bol.com achter dit bedrijf. Duidelijke website, scherpe prijzen en als je dan toch nog iets te vragen hebt, krijg je een deskundige medewerker aan de telefoon. Heel erg prettig !

Perfecte toplaag en mooi passend. Helemaal blij mee

Snelle levering en goede prijs

Na telefonisch overleg prima geholpen

Super snelle levering en laagste prijs

2 boxspring motoren (draadloos) eenvoudig te installeren en werkt prima!!

Gistermiddag Besteld, Vanochtend in Huis !! Top

Laagste Prijs, en binnen 24 uur in huis, Perfect MaxiBedden !!

Goede Prijs, snelle levering.

Goede Prijs, snelle levering.

Mooie tijken. Passen perfect.

Mooie tijken. Passen perfect. Bezorging door PostNL liet echter de wensen over. Eerst vertraging en vervolgens zou de postbode aan de deur zijn geweest. We zten in de voortuin en die is echt niet langs geweest. Er voor gekozen om het pakket op te halen van een Pickupp punt

Goede prijs en snel geleverd

correcte levering

spijtig genoeg geen Nederlandse gebruiksaanwijzing meegeleverd, hoewel dit wettelijk verplicht is, bijna opgelost via kopiëren en doorsturen van Engelse gebruiksaanwijzing via mail. Toch een punt om over na te denken

Meedenkend en service gericht

Een probleem met montage van elektrische box springmotor werd keurig in ontvangst genomen. Een oplossing hiervoor werd aangereikt en binnen zeer korte termijn was het probleem opgelost. Keurig

Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer klantvriendelijk

Ik heb gebeld voor meer informatie (wat te doen als een matras niet bevalt). Na uitleg hierover kreeg ik nog eens extra informatie zodat ik de juiste matras kon kiezen. Er werd ook meegedacht om zsm te kunnen leveren. Kortom: super goede service en prima product.

Op dit moment zeer slecht

Heb een bestelling gedaan, die mij niet aan stond, kreeg netjes via Bol.com een retour adressticker en dan krijg je van maxibedden te horen dat zij geen geld retour doen, want u hebt niet via ons retourbeleid geretourneerd. Terwijl ik netjes alles in hetzelfde plastic etc. weer had ingepakt. En heb het netjes afgeleverd op het afleverpunt.

Geachte heer Rudenberg, De retoursticker van Bol.com die u heeft gekregen was niet een geldig retourlabel volgens onze retourvoorwaarden. Wij hebben aanvullende retourvoorwaarden en u voldoet er niet aan. Wij kunnen geen gebruikte producten retour aannemen. Met vriendelijke groet, O. Acem

uitstekend, prijs kwaliteit, vriendelijk, correct

heel aangenaam, duidelijke website

Scherpe prijs!

Snelle levering, goede informatie voor een scherpe prijs!

Snel, goede kwaliteit v bamboo tijk.

Prima orderverwerking met track and trace

Snel geleverd goedkoopste die ik kon vinden en telefonisch contact was goed.

zeer goed en snel geleverd

ben zeer tevreden over de bestelling . ook dat je bij een telefonische vraag goed te woord gestaan wordt

Ik heb mijn matras nog niet binnen weet ook niet wanneer hij er zal zijn helaas.

Ik weet niet wanneer mijn bestelling binnen komt. Beetje jammer.

Simpel en snel

Nog nooit een matrastijk nodig gehad, dus geen idee waar ik naar moest zoeken. Deze site kwam goed en duidelijk over. Besteld en binnen no time binnen. Matrastijk gelijk om het matras gedaan, ook super makkelijk en snel en past perfect!

Verkeerde maat geleverd

Ik bestelde een topper van 160x200, krijg er een geleverd van 155x195. Te klein dus. Bij het aankaarten echt ruk klantenservice mail terug. Had ik de verkeerde maat maar niet moeten bestellen en dan moet ik de topper maar gaan snijden? Uhm... hij is al te klein geleverd (!!) dus volgens mij is er niet eens met aandacht naar mijn mail gekeken. Oja, en niks retour of geen oplossing. Dus 130,- door het putje gespoeld.

Beste Kyra, We hebben 1 week geleden gereageerd om deze probleem op te lossen. Graag ontvang ik een reactie van je via je bol.com account zodat we deze probleem kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Osman