Snel, goed, geen twijfel tot kopen

2 toppers de ene dag besteld en de volgende dag in huis. Informatie telefonisch gevraagd, netjes te woord gestaan en goede info. Het pakket is bijna per minuut te volgen. Ik zou zo weer bestellen zonder twijfel.

Mooie en zeer goede matrastijk. Voelt heerlijk aan en past perfect.

Perfect geregeld.

Perfecte maatvoering en snel bezorgd.

Vriendelijkheid

Dankbaar voor de toewijding van de medewerkers

Snelle goede en vriendelijke service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Zeer vriendelijk telefonisch geholpen met advies en zelfs bereikbaar tot 21:30 Matras ligt heerlijk en werd snel en netjes afgeleverd.

uutatekent

niets op aan te merken

Goed en snel

Van informatie op de website tot bezorging; uitstekende kwaliteit. En het topmatras slaapt geweldig.

Supersnelle levering, heerlijk matras

Ben positief verrast over de service en snelle levering

fijne opdekmatras snelle levering

Fijn opdekmatras. Snelle levering. mooie prijs

Prettig en deskundig

Ik zocht contact via Whattsapp met Maxibedden. Binnen een paar minuten kreeg ik een reactie. Ik zocht een nieuwe matrastijk en twijfelde over de juiste maatvoering. Nick dacht met me mee en adviseerde me uitstekend.

Snelle service, goed product!

Zeer tevreden met mijn ervaring met maxibedden, snel geleverd en goede kwaliteit matras. Aanrader!

Duidelijk instructies, snelle bezorging Goede prijs kwaliteit verhouding aanrader

Mooi product, snel levering. Zeer tevreden.

Tijk gekocht om twee matrassen die op elkaar liggen bij elkaar te houden. Tijk op maat besteld, snel geleverd. De maat perfect en goede kwaliteit.

Netjes telefonisch te woord gestaan door een vriendelijke medewerker. De topper is correct, snel en zoals omschreven bezorgd. De topper ligt heerlijk. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

snel onder de wol

mijn tijk bestelling gedaan de volgende dag in huis met een prima aanpassing zoals verzocht. Dat was snel het lijkt Maxibedden wel

Kon niet beter

Binnen 1 dag lag de matras hoes om het matras

Snelle en fijne service!

Handig dat sms’je voordat de mannen voor de deur staan met je pakket!

Helemaal top

Voldoet volledig aan het hetgeen dat beschreven werd, helemaal correcte afhandeling

Super goed heb wel heel lang op mijn bed moeten wachten

Hartstikke fijn bed ..heb wel heel lang moeten wachten op mijn bed maar uiteindelijk heb ik hem en hij ligt super...enigste naar deel is dat je je bestelling in 2 tappes krijgt

Snel kunnen bestellen

Snel kunnen bestellen

Super website en zeer duidelijk om te kunnen bestellen, snelle service

Super website en zeer duidelijk om te kunnen bestellen, snelle service en levering.

Beste kwaliteit

Top Delivery

Alles geleverd volgens afspraak

Bij Maxibedden heb ik een matrashoes besteld die is gemaakt op basis van de afmetingen waar ik om gevraagd heb. De dag erna werd de hoes al bezorgd! Toen ik via de app een vraag stelde over de bezorging werd ik meteen teruggebeld door een vriendelijke medewerker. De matras hoes is van goede kwaliteit voor een super betaalbare prijs. Top dus!

snel en goed

Na het bestellen van een matrashoes met rits met speciale maten, kreeg ik gelijk een bevestiging en de volgende dag werd deze al geleverd.

Over Maxibedden

Maxibedden, online aanbieder van matrassen, boxsprings, toppers, caravan matrassen, boxspring motoren en overige.