Slechte zaak

Ik koop hier nooit meer wat garantie tot aan de deur ze denken zeker dat we de caravan thuis hebben staan nou niet dus nou zitten we met dat spul wij kopen hier nooit meer wat

Super matras

Matras die voelt als twee huid met slapen. Ik merk niets dat je man naast je ligt. Voor mij is het super matras.

Binnen een week zijn de waterdichte matrassen geleverd. Ideaal wanneer je een huisstofmijt allergie hebt. Ze liggen goed en dat doet mijn pijnlijke lijf door reuma ook goed. Er wordt ook snel gereageerd via mail en whatsapp. In èèn woord uitstekend ik zal vaker bij Maxibedden bestellen.

Uitstekend product geleverd. Zoals omschreven en goed gecommuniceerd over de levering.

Wij hadden een kuil in ons vorige matras toen ik ging zoeken met Google kwam ik uit bij Maxibedden en werd uitstekend geïnformeerd. Het matras is super en vormt nu een goede basis voor onze topper. Geweldig ligcomfort!!! Wanneer je op de boxspring 1 matras wilt, kies dan voor koudschuim met een hoog percentage. Wij hadden aangegeven met de bestelling dat wij op vakantie waren en de levering pas na een bepaalde datum kon plaatsvinden. Dat werd direct opgepakt en er was goed contact. De chauffeur die de matras kwam leveren was uitermate vriendelijk. Topervaring. En zeker niet onbelangrijk, een zeer goed matras van 220 x 180 voor €. 398,00 is echt een koopje. Dank u. Wij kunnen voorlopig weer goed slapen.

Aanrader

Duidelijke site, mooi materiaal, binnen een week in huis.

Prima.

Nette website met heldere keuze mogelijkheden. Levering zoals verwacht. Ruim op tijd en goed. Prijsvoering normaal. Niet spotgoedkoop maar ook niet peperduur..

Superstrak!!

Voor een matras van mijn 2e hands buscamper wilde ik en schone hoes. Het betrof een afwijkende maat dus gezocht naar een parti3die dit kon maken voor mij. Zo kwam ik uit op Maxibedden. Binnen een paar dagen de hoes in huis die ook nog eens perfect past. Zo blij mee! Matras is als nieuw

Prima kwaliteit en snel leverbaar.

Fijn

Goedkope topper , snelle verzending nu nog wachten op ontvangst.

Een top! matras

Zondag een maatwerk Topmatras besteld en woensdag in huis. Dat is top! Duidelijke website en goede omschrijving van de producten.

Leveren kwaliteit!

Op maat gemaakte topper besteld voor onze camper. Tekening gestuurd met alle hoeken en uitsparingen erop. Perfect op maat gemaakt! Topper past precies! Maxibedden, bedankt voor de goede service.

Geen hulp van klantenservice

Ik heb een melding ontvangen dat het matras is verzonden maar deze is al meerdere dagen nog niet geleverd door PostNL. Om navraag te doen naar de exacte status van de levering wordt door PostNL aangegeven dat dit dient te gebeuren door de afzender, in dit geval Maxibedden. Meerdere malen het verzoek bij de klantenservice neergelegd maar die geeft aan mij niet te willen helpen.

geweldig, eenvoudig te bestellen, en binnen 30 seconden per chat antwoord op inhoudelijke vraag

Geweldig, op de website was niet helemaal duidelijk wat de optie Split betekent. Via de chat de vraag gesteld, en binnen 30 seconden een antwoord. De uitleg over koud schuim en traag schuim is duidelijk en hielp bij het kiezen van het juiste product. Levering als op voorraad, is snel en ongekompliceerd. Prijs is goed als ook andere websites vergelijkt. Kan ik van harte aanbevelen

Goede prijs in vergelijking met anderen

Snelle service, hopelijk vandaag geleverd zodat we heerlijk kunnen slapen. Gisteren besteld. Heb deze topper besteld dr de goede reconciles van een vriendin. Dus hopelijk geluk ermee

Eerste nacht.

Hele snelle levering, daar worden wij blij van. Topper ziet op het eerste gezicht kwalitatief goed uit. Ligcomfort moet ik aan wennen, voelt nu nog een beetje hard aan. Hoop dat het in de toekomst minder wordt.

Na fijn telefonisch advies te hebben gekregen een matras besteld. Nu hopen dat hij lekker ligt!

Goedkoop

Snel besteld nu nog een snelle levering en daar ga ik van uit. Zal er zeker meer gaan bestellen

Niet goed

Koudschuimtopper besteld,die ik al ontvangen heb en een dag later bericht krijg dat hij verzonden is.bij openen heb ik alles nagekeken en kreeg ik de rits niet open van de hoes die erom zit,zelfs de sluiting brak meteen af.de 7 cm hoogte klopt ook niet,ik kom niet verder dan 5cm en bij de uiteindes maar op 2 cm terwijl hij al 24uur uit ligt.

Geweldige toppers

Heb nu voor de tweede keer topmatrassen bij Maxibedden besteld. Eerst voor de caravan, nu voor de logeerkamer. Hele goede kwaliteit en ze blijven mooi.

Duidelijk advies en vlotte levering

Kreeg duidelijke antwoorden en advies, matras binnen een etmaal geleverd

Goede kwaliteit, scherpe prijs en snel geleverd!

Helemaal tevreden, zeker een aanrader

Quick, easy, good

Quick delivery, easy order process and good quality. Can't complain

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! en binnen 1 dag netjes aan huis gebracht.

Ruime keuze en snelle service en levering

Na wat app-contact was de keuze en de maatvoering ( rondingen) zo geregeld !

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd. Koop er zeker nog vaker. Dank u voor de goede service

Callunaplein 96

6951CR Dieren

Over Maxibedden

Maxibedden, online aanbieder van matrassen, boxsprings, toppers, caravan matrassen en boxsprings.