We bestelde toppers voor op onze bedden in de camper. Die waren zo snel klaar dat we nog niet terug waren van vakantie als ze geleverd zouden worden. Meteen contact opgenomen en de zending werd vastgehouden tot we weer thuis waren. En de toppers???? Die zijn echt een toevoeging op de nachtrust

Zeer goed, snelle levering , mooi product

S’avonds camping topmatrasje op maat besteld. De andere dag werdt het bezorgd. Product ziet er mooi uit , zeker prijswaardig . Nu nog uitproberen op de camping, maar ik ben ervan overtuigd dat het zal bevallen. Groet, louisa Groenendijk

Goed product en uitstekende service

Ik had met spoed een matras topper nodig en deze zou na een dag geleverd worden volgens de informatie. Dit lukt helaas niet maar Maxibedden heeft alles op alles gezet om met spoed te leveren, topservice! Is ook gelukt. Fijn ook dat Maxibedden zeer bereikbaar was om het probleem op te lossen. Ben dus zeer tevreden!

Heel fijn en mooi product en snel geleverd!

Omdat ik ineens een topper nodig had ivm rugproblemen belde ik eerst hoe het ging met de levering. Ik werd zo vriendelijk te woord gestaan! Omdat de meneer mij snel wilde helpen heeft hij alle moeite gedaan om de topper zsm bij mij te krijgen. Top! En de latex topper is net zo! Dat wordt nu ontspannen slapen in de caravan. Osman, hartelijk dank voor de goede service!

Goed matras tegen redelijke prijs

Matras voor de caravan maandag besteld en woensdag geleverd. N.a.v schetsje een belletje gehad, alles doorgenomen, vriendelijk en perfect geholpen. Matras ziet er goed uit. Maxibedden is een aanrader!

Bij Maxibedden krijg je een uitgeslapen prijs!

Onze koudschuim Topper kregen wij heel snel geleverd en onze ligkwaliteit is enorm toegenomen!

Keurig op maat gemaakte topper voor ons Camperbed .

Ondanks dat het product niet voldeed aan ons verwachting is de deal snel en goed afgehandeld, ook het retour geld was mooi op tijd.

Afspraak is afspraak, heerlijk ouderwets

Hele fijne communicatie, snel direct een duidelijk. Ik had na de bestelling nog geen mail ontvangen van de vervoerder. Gemeld en kreeg meteen een mail met de juiste informatie. Levering verliep geheel volgens afspraak en na levering keurig en appje of alles in orde was. Heerlijk matras, precies op de juiste maat. Dus gemeld dat alles akkoord was. De factuur mocht ik per mail ontvangen en heb deze meteen betaald. Echt ouderwets fijn zaken doen!

Matras topper voor caravan perfect op maat

Onze matras topper (op maat) voor de caravan eenvoudig online besteld. Topper ziet er mooi afgewerkt uit en is inderdaad precies op maat. Heel blij mee!

Prima service en levering

Telefonisch contact gehad over de levering van bed motor. Duidelijke uitleg waarom de levering wat later zou komen. Hierbij meteen het aanbod om koop ongedaan te maken en geld terug. Wilde hier geen gebruik van maken. Bestelling kwam op afgesproken dag. Precies het juiste model.

Zeer goede kwaliteit van materiaal en snelle levering. Wat wil je nog meer?

Topbeoordeling voor mijn topmatras

Prima topmatras, prima service en m een prima prijs!

Snelle levering van een goed product.Eerlijke prijzen!

Sehr netter Kontakt und schnelle unkomplizierte Bearbeitung. Vielen Dank.

Snelle en goede service

Ik belde één uur voor sluiting en wilde nog even bevestiging of de motor geschikt was voor mijn Swisse Sense bed. Ik betaalde direct via iDEAL en de motor zou meteen op de post gedaan worden. Dat hebben ze meteen gedaan. Alhoewel Post.NL aangaf dat pas twee dagen later bezorgd zou worden, werd de motor meteen de volgende ochtend bezorgd en heb ik binnen 2 minuten de motor vervangen van een beddeel. Snelle reactie en goede service van Maxibedden!

Precies zoals verwacht

Een traagschuim topdekmatras gekocht bij deze winkel. De kwaliteit is zoals verwacht en de service is heel goed. 5 sterren van mij

Prima topper, snelle levering

Ik heb twee toppers besteld en op twee verschillende adressen laten bezorgen in een hele drukke tijd. Alles kwam op tijd aan en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Prima topper voor deze prijs.

Snelle en correcte service

Alles snel en correct geleverd. Ook snelle reactie op vragen via mail. Product stemt perfect overeen met website

Goede service op tijd geleverd.

Wij hebben een Pullmanbed waarvan de motor stuk was. Een nieuwe motor (original) kost € 300.- Bij deze winkel nog geen € 100.-- voor welliswaar een ander merk,maar werkt perfect. Is zelfs qua drukkracht zwaarder dan die wij hadden. Keurige service van dit bedrijf. Aanrader.....

Keurig netjes geleverd en afgehandeld.

De bestelling is online gedaan, Maxibedden heeft keurig per mail kenbaar gemaakt dat de order is ontvangen. Ook heeft Maxibedden per mail laten weten wanneer het bestelde is verstuurd met een track en tracé code. Hier kun je niet fout gaan. Het is dus een goed en gerenommeerd bedrijf.

Helemaal prima

Bezorgtijd zou wat sneller kunnen maar het matras is fantastisch

Snel en betrouwbaar!

Matras topper besteld goede prijs

Zeer tevreden over het topmatras en de vlotte bezorging!

Heel goede ervaring. Prachtige matrastopper van koudschuim en heel vlot bezorgt. En beslist niet duur.

Over Maxibedden

Maxibedden, online aanbieder van matrassen, boxsprings, toppers, caravan matrassen, boxspring motoren en overige.