Stevige matras besteld. Vodje gekregen

Een stevig matras hr 50 besteld. Een slap exemplaar gekregen. Dit trekt nergens op. Bestellen en betalen is geen probleem, echter leveren wat besteld is , is een ander verhaal. Dit trekt nergens op en Klantendienst zeer moeilijk bereikbaar

Goede service en communicatie

Ik wilde de afmeting na de bestelling aanpassen. Dat was met één mailtje geregeld!

Fijne topper

De topper ligt heerlijk, mooie prijs-kwaliteit verhouding.

Snelle verzending.

Mooie topper met korting!

Zeer makkelijk om de juiste topper te laten maken

Na veel zoeken bij maxibedden uitgekomen om een topper te laten maken voor mijn bed in de caravan. De prijs en kwaliteit waren de belangrijkste aspecten om hun te kiezen. Het invoeren van de maten ging heel makkkelijk en soepel. Nu maar hopen dat we ook beter gaan slapen!

Goed advies en aardige verkoper

Goed contact en we konden langskomen voor uitkiezen van matras. Levering binnen vier dagen.

Goede service en goed materiaal

Hele fijne toppers voor in de caravan!

Op maat gemaakt en snel bezorgd

Marvelous

Slaap compleet ontspannen en wordt als nieuw wakker.

Zeer snelle levering,zaterdag besteld en dinsdagmiddag om 13.00uur in huis. Alle lof voor dit geweldige bedrijf. Zal zeker de volgende bestelling daar doen

Een heerlijk matras voor de goede verzorging

Snelle levering en hij is erg comfortabel

Prima prijs-kwaliteit, snel geleverd

Vanwege rug en bekkenklachten koos ik op mijn redelijk nieuw matras een top matras van 11 centimeter. Na een paar nachten slapen merk ik dat ik niet meer wakker wordt van de rugpijn. Ik ben dus erg tevreden over de prijs-kwaliteit van mijn topper. Het matras werd binnen 3 dagen geleverd.

zien er netjes uit

ze zien er netjes uit en n zeer snelle levering super

Snelle reactie op mijn vraag . Correcte afhandeling en snelle levering. Het product is zoals beschreven en voldoet aan mijn verwachtingen.

Snelle levering na bestelling

Zondag besteld woensdag al geleverd een opmaat gemaakt topper

Een topper!

Snelle levering. En de topper slaapt heerlijk! Alles was goed verpakt en is netjes verzonden.

Super fijn matras

Mooie matrassen Goede levering

Overzichtelijke site en snelle service

Goede matrassen voor nette prijzen.

Een heel goede bedrijf met producten met echt kwaliteit

Snel service..goede kwaliteit

Geweldige en vooral snelle levering. Topkwaliteit materiaal

Ik heb last-minute een tijk besteld. Alle andere winkels hebben een week levertijd, ik had mijn bestelling binnen twee dagen binnen en dat terwijl het maatwerk is (afwijkende maat) Toplevering, zeer mooie kwaliteit. Ga zo door !

topper

Heerlijke topper! Lekker stevige topper, heerlijk slapen

is precies goed

op tijd bezorgt en ligt goed

Dit is mijn eerste keer dat ik bij Maxibedden iets besteld heb. Ben zeer tevreden. binnen 3 dagen geleverd.

Veel reeele reviews die helpen bij keuze

De 5e ster kan nog niet gegeven worden omdat de topmatras nog niet getest is in de caravan. De ruim aanwezige reviews en vergelijk met andere producenten hebben al veel vertrouwen in het product gegeven en was reden tot koop. Hoop de 5e ster binnekort toe te kennen! Bestellen en levering was dik in orde!

verzending niet als beloofd

Op de website bij het artikel staat Verzenden volgende dag. Uiteindelijk arriveerde het matras 4 dagen na de bestelling. Ik had verzocht om snelle verzending vanwege mijn zieke moeder, maar geen reactie daarop. Klantenservice reageert na 24 uu, dus dat schiet ook niet op. Verder geen telefoonnummer om te kunnen overleggen. Wel WhatsApp maar daar wordt je weer doorverwezen naar het e-mailadres van de klantenservice. Waarom dan contactmogelijkheid via WhatsApp.

Bedrijfsgegevens

Callunaplein 96

6951CR Dieren

0313-750625

[email protected]

Over Maxibedden

Maxibedden, online aanbieder van matrassen, boxsprings, toppers, caravan matrassen en boxsprings.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.