Snelle levering na bestelling

Zondag besteld woensdag al geleverd een opmaat gemaakt topper

Een topper!

Snelle levering. En de topper slaapt heerlijk! Alles was goed verpakt en is netjes verzonden.

Super fijn matras

Mooie matrassen Goede levering

Overzichtelijke site en snelle service

Goede matrassen voor nette prijzen.

Een heel goede bedrijf met producten met echt kwaliteit

Snel service..goede kwaliteit

Geweldige en vooral snelle levering. Topkwaliteit materiaal

Ik heb last-minute een tijk besteld. Alle andere winkels hebben een week levertijd, ik had mijn bestelling binnen twee dagen binnen en dat terwijl het maatwerk is (afwijkende maat) Toplevering, zeer mooie kwaliteit. Ga zo door !

topper

Heerlijke topper! Lekker stevige topper, heerlijk slapen

is precies goed

op tijd bezorgt en ligt goed

Dit is mijn eerste keer dat ik bij Maxibedden iets besteld heb. Ben zeer tevreden. binnen 3 dagen geleverd.

Veel reeele reviews die helpen bij keuze

De 5e ster kan nog niet gegeven worden omdat de topmatras nog niet getest is in de caravan. De ruim aanwezige reviews en vergelijk met andere producenten hebben al veel vertrouwen in het product gegeven en was reden tot koop. Hoop de 5e ster binnekort toe te kennen! Bestellen en levering was dik in orde!

verzending niet als beloofd

Op de website bij het artikel staat Verzenden volgende dag. Uiteindelijk arriveerde het matras 4 dagen na de bestelling. Ik had verzocht om snelle verzending vanwege mijn zieke moeder, maar geen reactie daarop. Klantenservice reageert na 24 uu, dus dat schiet ook niet op. Verder geen telefoonnummer om te kunnen overleggen. Wel WhatsApp maar daar wordt je weer doorverwezen naar het e-mailadres van de klantenservice. Waarom dan contactmogelijkheid via WhatsApp.

Service en levering was top!

Al onze vragen werden keurig en duidelijk beantwoord door de servicedesk. Gelijk ons matras voor de caravan op maat laten maken. Binnen 3 dagen thuisbezorgd. Kortom zeer tevreden!

Super snel geregeld.

Ik werd via via aangeraden om bij Maxibedden een matras te bestellen met aparte maat voor mijn caravan. Binnen 2 minuten besteld en volgende week al geleverd! Ik ben blij!

snel geleverd zeer tevreden

op zoek gegaan via internet. En ja hoor goede keuze, snelle levering en perfecte matrashoes. Mijn bed is als nieuw dankzij mijn aankoop bij jullie. Aan te raden bij familie en vrienden.

Topper(s)

Voor het eerst bij maxibedden een bestelling gedaan. Wat een mooie kwaliteit, bedankt

Prima produkt en levering super snel

Uitstekende topper en zeer snel en correct geleverd.

Snelle levering matras ziet er goed uit

Goed past goed

Stevig matras, slaapt heerlijk! Ontzettend blij mee.

Snelle levering, voldoet totaal

Heerlijke topper, ontwaken zonder rugpijn

snelle levering en fijne topper

snelle levering en de topper bevalt goed .

Goede ervaring mee.

Makkelijke website om te bestellen. Duidelijk aangegeven wanneer het bezorgd werd. Het bestelde item netjes verpakt. Het bestelde item is goed en naar tevredenheid. Dus verder geen min punten. Ik ben over het hele plaatje te vreden. Vandaar mijn 5 sterren.

levering duurt te lang

dinsdag besteld en zou donderdag gelverd worden volgen postnl en toen weer vrijdag dat is weer veranderd in zaterdag. En nu lees ik bij mijn account dat het waarschijnlijk maandag word , ik kan niet steeds mijn afspraken blijven verzetten

Geslapen als een zonnetje

Ons matras was te zacht, en door de topper matras ligt het veel steviger. Geen last meer van me rug!

Goed verlopen levering, redelijk vlot verlopen.

Zie vorige vraag.

Mooie matrassen voor een nette prijs

Over Maxibedden

Maxibedden, online aanbieder van matrassen, boxsprings, toppers, caravan matrassen en boxsprings.